abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 4 juni 2021 @ 10:45:15 #126
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_199740478
Goedemorgen!

Aanstaande woensdag mogen Marco en ik voor Ding-a-Dong de podcast om de tafel met Sietse Bakker voor een interview om terug te blikken op zijn Songfestival avontuur als Executive Producer. En in overleg met de mods leek het me heel tof om trouwe forummers ook de kans te geven om wat vragen te stellen. Die gaan we met credits voorleggen aan Sietse! We kunnen helaas niet alle vragen stellen (want Sietse heeft ook recht op een vrije middag en we hebben zelf ook wat vragen), maar ben heel benieuwd wat jullie willen weten! ;)
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 10:48:35 #127
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_199740518
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 10:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Goedemorgen!

Aanstaande woensdag mogen Marco en ik voor Ding-a-Dong de podcast om de tafel met Sietse Bakker voor een interview om terug te blikken op zijn Songfestival avontuur als Executive Producer. En in overleg met de mods leek het me heel tof om trouwe forummers ook de kans te geven om wat vragen te stellen. Die gaan we met credits voorleggen aan Sietse! We kunnen helaas niet alle vragen stellen (want Sietse heeft ook recht op een vrije middag en we hebben zelf ook wat vragen), maar ben heel benieuwd wat jullie willen weten! ;)
Wat heeft Ilse voor rol gekregen tijdens het esf?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  vrijdag 4 juni 2021 @ 10:50:59 #128
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_199740545
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 10:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Goedemorgen!

Aanstaande woensdag mogen Marco en ik voor Ding-a-Dong de podcast om de tafel met Sietse Bakker voor een interview om terug te blikken op zijn Songfestival avontuur als Executive Producer. En in overleg met de mods leek het me heel tof om trouwe forummers ook de kans te geven om wat vragen te stellen. Die gaan we met credits voorleggen aan Sietse! We kunnen helaas niet alle vragen stellen (want Sietse heeft ook recht op een vrije middag en we hebben zelf ook wat vragen), maar ben heel benieuwd wat jullie willen weten! ;)
Is hij in een gat gevallen na het esf?
Moest hij echt bijkomen/bijslapen?
Heeft hij goeie reacties gehad? Of ook kritiek?
Waar is hij het meest trots op/wat vond hij het hoogtepunt?
Wat is zijn favoriete inzending?
Zou hij het nog een keer willen doen?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 juni 2021 @ 11:33:44 #129
163650 Greys
pi_199741176
Even ter aanvullende info: @Cee en ik zouden anders zelf ook een nagesprek-interview hebben aangevraagd maar omdat we Sietse en het team vakantie en rust gunnen en er anders meerdere dezelfde vragen komen van zowel Ding-a-Dong als ons forum leek ons dit de beste oplossing voor iedereen. Zo kunnen wij/jullie alsnog wat vragen stellen, hoeft Sietse maar één keer z'n agenda vrij te houden en gaan we niet alles hetzelfde vragen. Iedereen blij. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 4 juni 2021 @ 11:41:34 #130
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_199741292
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 11:33 schreef Greys het volgende:
Even ter aanvullende info: @:Cee en ik zouden anders zelf ook een nagesprek-interview hebben aangevraagd maar omdat we Sietse en het team vakantie en rust gunnen en er anders meerdere dezelfde vragen komen van zowel Ding-a-Dong als ons forum leek ons dit de beste oplossing voor iedereen. Zo kunnen wij/jullie alsnog wat vragen stellen, hoeft Sietse maar één keer z'n agenda vrij te houden en gaan we niet alles hetzelfde vragen. Iedereen blij. *O*
Teamwork <3
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_199741366
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 11:33 schreef Greys het volgende:
Even ter aanvullende info: @:Cee en ik zouden anders zelf ook een nagesprek-interview hebben aangevraagd maar omdat we Sietse en het team vakantie en rust gunnen en er anders meerdere dezelfde vragen komen van zowel Ding-a-Dong als ons forum leek ons dit de beste oplossing voor iedereen. Zo kunnen wij/jullie alsnog wat vragen stellen, hoeft Sietse maar één keer z'n agenda vrij te houden en gaan we niet alles hetzelfde vragen. Iedereen blij. *O*
Je kan hem vragen hier nog eens langs te komen als hij zin heeft. In het najaar ofzo. De meeste berichten zullen waarschijnlijk zeer complimenteus zijn, dus dat lijkt me sowieso wel mooi om te doen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 juni 2021 @ 12:10:54 #132
163650 Greys
pi_199741572
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 11:48 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Je kan hem vragen hier nog eens langs te komen als hij zin heeft. In het najaar ofzo. De meeste berichten zullen waarschijnlijk zeer complimenteus zijn, dus dat lijkt me sowieso wel mooi om te doen.
Zeker! Dat kan altijd, leuk idee en gaan we zeker vragen!
En voor de vragen zo nu even 'meteen' achteraf maken we er een teamsamenwerkingsding even van. O+ *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator vrijdag 4 juni 2021 @ 12:12:11 #133
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_199741582
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 juni 2021 10:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Goedemorgen!

Aanstaande woensdag mogen Marco en ik voor Ding-a-Dong de podcast om de tafel met Sietse Bakker voor een interview om terug te blikken op zijn Songfestival avontuur als Executive Producer. En in overleg met de mods leek het me heel tof om trouwe forummers ook de kans te geven om wat vragen te stellen. Die gaan we met credits voorleggen aan Sietse! We kunnen helaas niet alle vragen stellen (want Sietse heeft ook recht op een vrije middag en we hebben zelf ook wat vragen), maar ben heel benieuwd wat jullie willen weten! ;)
Is alles volgens plan/protocol verlopen of moesten er ook dingen geïmproviseerd worden?
pi_199741720
Wat voor mooie of verrassende dingen hebben de aanpassingen voor Corona gebracht?
Dwong het tot creativiteit?
dag
  ESF Reporter vrijdag 4 juni 2021 @ 19:20:35 #135
87554 Cee
Welluk?
pi_199746157
* Zijn er dingen die dit jaar vanwege Corona uit noodzaak zijn opgezet en waarvan nu al gesproken wordt deze ook post-Corona toe te passen op het ESF?
* Wat is het mooiste compliment dat je hebt gekregen?
* Wat ga je het meest missen? En wat het minst?
* Dit jaar bleek dat de meeste televotes gingen naar opvallende acts die doorgaans een jonger publiek aanspreken en waarvan de acts online ook erg actief waren. Denk je dat dit succes een gevolg was van de extra focus op online content dit jaar? En denk je dat er steeds meer discrepantie gaat ontstaan tussen de mogelijk jonge(re) televoters en de wat zakelijkere, conservatieve juryleden?
(Ja ik snap het als dit een warrige vraag is :') )
* Misschien iets simpeler verwoord dan: dit jaar was er extra focus op online content. In hoeverre denk je dat dit ook in de toekomst invloed zal hebben op de beleving en ook de inzendingen en uitkomst van het ESF?
* En, vertel: wie was dit jaar je favoriet?
* En, vertel: wie was vorig jaar je favoriet?
* Je leek/lijkt overal zo beheerst en rustig onder, maar was er ooit een moment waarop je dacht “ik hou me rustig maar van binnen gieren de zenuwen en onrust door het lijf”?
* What’s next? :7
* Ben je ondertussen ook minder overtuigd van de werking van blaastesten? :7
* Heeft RAI de organisatie al benaderd voor tips en informatie of denk je dat ze het, op z’n Italiaans, op geheel eigen(wijze) manier gaan opzetten?
* Noem één moment dat je altijd bij zal blijven tijdens de week van de finales.
* Welk nummer kan je na al die weken niet meer hóren?
  ESF Reporter vrijdag 4 juni 2021 @ 19:31:48 #136
87554 Cee
Welluk?
pi_199746294
* Gaan jullie nog een reünie houden in de zomer?
* Heb je zelf een souvenir uit de productie meegenomen, als aandenken?
* Zijn er nog dingen (waar we niet van weten) die last minute moesten worden veranderd of toegevoegd?
* Ik wil even dat ie weet dat ook vanuit buitenlandse fans heel veel wordt gesproken dat ze dit echt een hele mooie editie vonden, zag er fantastisch uit en het leek alsof er helemaal geen wereldwijde pandemie was. Het zag er ‘normaal’ uit en dat was zó fijn.
  vrijdag 4 juni 2021 @ 19:54:55 #137
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_199746558
Hoeveel uur heeft hij in de ESF week in Ahoy doorgebracht?
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  zaterdag 5 juni 2021 @ 12:30:57 #138
436222 Japepk
Padvinder
pi_199753881
Wat gaat hij doen als Nederland dit jaar weer wint?
Zou hij nog eens willen organiseren?
Wanneer zou het voor hem weer kunnen? Zowel persoonlijk als 'dan is het voor Nederland weer leuk'.
't Echte en 't ware!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 juni 2021 @ 20:10:36 #139
163650 Greys
pi_199787572
Leuke vragen! Nu al benieuwd naar wat antwoorden! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 juni 2021 @ 22:49:56 #140
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_199789789
Goeie vragen allemaal! Ik heb ze allemaal genoteerd (sommige komen overeen met vragen die Marco en ik al hadden staan zelfs!) en ga er zoveel mogelijk proberen te vragen ;)
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 7 juni 2021 @ 23:42:23 #141
39237 crew  H_T
2733
pi_199790297
quote:
0s.gif Op maandag 7 juni 2021 22:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Goeie vragen allemaal! Ik heb ze allemaal genoteerd (sommige komen overeen met vragen die Marco en ik al hadden staan zelfs!) en ga er zoveel mogelijk proberen te vragen ;)
Top! En veel plezier natuurlijk :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 20:20:27 #142
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_199799367
Hoeveel procent heeft een aftertest gedaan en zijn er nog besmettingen uit gekomen?
En veel plezier!! *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 8 juni 2021 @ 21:45:30 #143
39237 crew  H_T
2733
pi_199800415
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 20:20 schreef GeorgeM het volgende:
Hoeveel procent heeft een aftertest gedaan en zijn er nog besmettingen uit gekomen?
En veel plezier!! *O*
Ze zouden het drie weken later bekend maken, wat neerkomt op aankomend weekend :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  dinsdag 8 juni 2021 @ 22:51:56 #144
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_199801378
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 21:45 schreef H_T het volgende:

[..]

Ze zouden het drie weken later bekend maken, wat neerkomt op aankomend weekend :)
Oh. Ook goed *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  donderdag 10 juni 2021 @ 11:47:25 #145
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_199816601
We hebben een aantal van jullie vragen kunnen stellen gister aan Sietse en ook namens hem heel erg bedankt daarvoor!

De podcast is hier te beluisteren.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_199875390
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_199900202
W
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juni 2021 21:45 schreef H_T het volgende:

[..]

Ze zouden het drie weken later bekend maken, wat neerkomt op aankomend weekend :)
Werd er daarover nu eigenlijk nog wat bekend gemaakt in het afgelopen weekend? Ik heb daarover zelf niets meer gelezen, maar ik ben in het weekend ook wel bezig geweest met veel andere zaken.

Of zou men misschien menen dat de cijfers over de testen na het Eurovisie Songfestival nu niet echt heel relevant meer zijn? Want in de tijd die tussen het songfestival en nu in gelegen is, is het aantal coronagevallen (landelijk gezien) ook wel zeer snel gedaald.
C'est une chanson simple que je te donne
Aussi facile qu'elle est tendre
Tu sais ce sont parfois les mots très simples
Les plus difficiles à entendre
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 juni 2021 @ 21:32:46 #148
163650 Greys
pi_199935256
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juni 2021 19:24 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
W
[..]

Werd er daarover nu eigenlijk nog wat bekend gemaakt in het afgelopen weekend? Ik heb daarover zelf niets meer gelezen, maar ik ben in het weekend ook wel bezig geweest met veel andere zaken.

Of zou men misschien menen dat de cijfers over de testen na het Eurovisie Songfestival nu niet echt heel relevant meer zijn? Want in de tijd die tussen het songfestival en nu in gelegen is, is het aantal coronagevallen (landelijk gezien) ook wel zeer snel gedaald.
https://www.rijnmond.nl/n(...)ers-hadden-al-corona

quote:
Ruim vijf mensen per show besmet bij het Eurovisie Songfestival, 13 bezoekers hadden al corona.
Hoe zijn die 13 binnengekomen dan als ze kennelijk positief hadden getest? Want als ze later positief hebben getest kan je niet zo stellig zeggen dat ze het tijdens de show al hadden, toch? Of zie ik iets over het hoofd?

Al met al alles behalve een superspread event in elk geval. Ik vind het weinig. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 17 juni 2021 @ 22:45:18 #149
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_199937557
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 21:32 schreef Greys het volgende:

[..]

https://www.rijnmond.nl/n(...)ers-hadden-al-corona
[..]

Hoe zijn die 13 binnengekomen dan als ze kennelijk positief hadden getest? Want als ze later positief hebben getest kan je niet zo stellig zeggen dat ze het tijdens de show al hadden, toch? Of zie ik iets over het hoofd?

Al met al alles behalve een superspread event in elk geval. Ik vind het weinig. ^O^
Ik vind het ook een vaag verhaal, dat er al 13 besmet zouden zijn. Ik ben benieuwd hoe ze daarbij komen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 18 juni 2021 @ 01:11:12 #150
39237 crew  H_T
2733
pi_199939271
Misschien mensen die meerdere shows bezoeken binnen de incubatietijd? Als je op maandag negatief test en op woensdag positief terwijl je een besmetting pas na vijf dagen kunt zien weet je dat de woensdagpositieven geen corona hebben opgelopen op de maandag, maar het toen al wel onder de leden hadden maar toch niet positief konden testen.

Ik las ergens dat de besmettingscijfers op het ESF flink lager waren dan het landelijk gemiddelde, maar ik heb niet gecheckt hoe betrouwbaar die claim was
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')