Die is rijk en werkeloos... wat moet ze anders de hele dag doen?quote:Op maandag 10 mei 2021 12:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]
Er is ook niets echt aan Saar.

ga haar eens uithorenquote:

gatver wat ranzigquote:Op maandag 10 mei 2021 12:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[ link | afbeelding ]
Er is ook niets echt aan Saar.

Ik vind dit meer een gevalletje "komt die gozer nu werkelijk op zn moeder?"quote:

quote:Op maandag 10 mei 2021 13:31 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dan spat dat hele gezicht uit elkaar na alle verbouwingen

Sliep hij ook niet heel lang nog bij zijn moeder in bed? Staat mij iets van bij.quote:Op maandag 10 mei 2021 16:00 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik vind dit meer een gevalletje "komt die gozer nu werkelijk op zn moeder?"
Idd ongezonde relatie zo. Bah...heel vies deze foto eigenlijk

Ja, echt heel lang. Dat weet ik ook nog, dat verhaal.quote:Op maandag 10 mei 2021 17:14 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Sliep hij ook niet heel lang nog bij zijn moeder in bed? Staat mij iets van bij.

Ja, en als ze uitging bleef hij wakker tot ze thuis was. Hij was toen 15 ofzo.quote:Op maandag 10 mei 2021 17:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, echt heel lang. Dat weet ik ook nog, dat verhaal.

Dat is ziek, maar niet vreemd in die familie.quote:Op maandag 10 mei 2021 17:14 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Sliep hij ook niet heel lang nog bij zijn moeder in bed? Staat mij iets van bij.

quote:Op maandag 10 mei 2021 17:55 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja, en als ze uitging bleef hij wakker tot ze thuis was. Hij was toen 15 ofzo.
Dat is wellicht ook de reden dat dit mn favoriete gate is; het gegeven dat er nog families disfunctioneler zijn dan de mijne.

Nu je t zegt. Was ik echt helemaal vergeten. Dus, ofwel, die jongen loopt mentaal een aantal jaren achter, ofwel ah gatver nee, wil ik niet aan denken.quote:Op maandag 10 mei 2021 17:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, echt heel lang. Dat weet ik ook nog, dat verhaal.

Die is vermoed ik van het bed van Rachel zo naast Monique gekropen, direct door naar Brit, weer terug bij Moon en meteen verder bij Sarah.quote:Op maandag 10 mei 2021 18:39 schreef totebel het volgende:
[..]
Nu je t zegt. Was ik echt helemaal vergeten. Dus, ofwel, die jongen loopt mentaal een aantal jaren achter, ofwel ah gatver nee, wil ik niet aan denken.

Dan moetie met Meek en Naoom mee naar Turkije.quote:Op maandag 10 mei 2021 19:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die is vermoed ik van het bed van Rachel zo naast Monique gekropen, direct door naar Brit, weer terug bij Moon en meteen verder bij Sarah.
Misschien is die bang in het donker?

Wat is daar mis mee?quote:Op maandag 10 mei 2021 19:55 schreef Vivi het volgende:
Ik vind zo ongeveer alles eng, raar en disfunctioneel aan Rachel maar wachten tot je 15-jarige thuis is van het stappen helemaal niet.

Toen loog die ook al alles aan elkaar...quote:Op maandag 10 mei 2021 19:57 schreef Woonbootjes het volgende:
André deed nog wel meer op zijn 15e 😃 https://www.hln.be/showbi(...)uee-gegaan~a9e00bda/

Andre bleef wakker tot zn moeder thuis was ipv andersom. Althans, volgens de quote:quote:Op maandag 10 mei 2021 19:55 schreef Vivi het volgende:
Ik vind zo ongeveer alles eng, raar en disfunctioneel aan Rachel maar wachten tot je 15-jarige thuis is van het stappen helemaal niet.
quote:Op maandag 10 mei 2021 17:55 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ja, en als ze uitging bleef hij wakker tot ze thuis was. Hij was toen 15 ofzo.
Dat is wellicht ook de reden dat dit mn favoriete gate is; het gegeven dat er nog families disfunctioneler zijn dan de mijne.

Ik doelde ook op een foto waarbij ze wat minder voordelig uitkwamen en die hier dan ook werd bekritiseerd. Nep is niet goed maar echt dus ook niet.quote:Op maandag 10 mei 2021 21:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Verfrissend? Ze heeft prachtige benen.
Bridget werd voortdurend beridiculiseerd om haar nek. Dat vond ik ook zo stom. Hartstikke mooie vrouw en dan gaan mindere goden op een forum haar even een minderwaardigheidscomplex aanpraten. Als vrouwen die in de schijnwerpers staan slim zijn, mijden ze sociale media als de pest.

Jup, jij begrijpt t. Lezen is blijkbaar zelfs voor journalisten lastigquote:Op maandag 10 mei 2021 20:25 schreef -Spring het volgende:
[..]
Andre bleef wakker tot zn moeder thuis was ipv andersom. Althans, volgens de quote:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |