Nee, oneens, focus nu eerst maar eens op wat anders dan die eeuwige terrassen.quote:Op zondag 9 mei 2021 08:19 schreef Cynicio het volgende:
De Belgen hebben het goed voor elkaar met die openingstijden. Ik zeg copy/paste.
De terrassen geilheid van Nederlanders kent geen grenzenquote:Op zondag 9 mei 2021 08:48 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Nee, oneens, focus nu eerst maar eens op wat anders dan die eeuwige terrassen.
Juist niet, stop met alles dat niks met elkaar te maken heeft als een geheel te zien. Je moet alle maatregelen op zijn eigen merites beoordelen en geen valse tegenstellingen creëren. Het advies voor bezoek thuis gaat naar 3, maar dan mogen wij de komende week na 20:00 uur nog steeds geen alcohol kopen in de supermarkt. Het terras mag van 8:00 tot 20:00 open, maar dan mogen 28 jarige voorlopig niet samen voetballen. Van dat soort dingen moeten af.quote:Op zondag 9 mei 2021 08:48 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Mja, op deze manier hebben ze drie keer de avondklok verlengd. Ik denk niet dat ze dit systeem snel los gaan laten.quote:Op zondag 9 mei 2021 08:57 schreef maan_man het volgende:
[..]
Juist niet, stop met alles dat niks met elkaar te maken heeft als een geheel te zien. Je moet alle maatregelen op zijn eigen merites beoordelen en geen valse tegenstellingen creëren. Het advies voor bezoek thuis gaat naar 3, maar dan mogen wij de komende week na 20:00 uur nog steeds geen alcohol kopen in de supermarkt. Het terras mag van 8:00 tot 20:00 open, maar dan mogen 28 jarige voorlopig niet samen voetballen. Van dat soort dingen moeten af.
Kijk wat echt werkt.
Er is Catshuisoverleg.quote:Op zondag 9 mei 2021 08:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, afgelast op verzoek van Rutte omdat het moederdag is.
Oh, verrek ja. Oeps. Sorry, slechte grap.quote:Op zondag 9 mei 2021 09:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er is Catshuisoverleg.
Overigens is de moeder van Rutte vorig jaar overleden, dus zal hij weinig aan moederdag doen.
De horeca is wel één van de zwaarst getroffen sectoren en ik vind het best goed dat de buitenhoreca als eerste geopend hebben.quote:Op zondag 9 mei 2021 08:48 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Zal wel.quote:Op zondag 9 mei 2021 09:03 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Oh, verrek ja. Oeps. Sorry, slechte grap.
quote:
Ik ben het volledig met je eens hoor, alleen ik word een beetje simpel van al die berichten dat iedereen maar meer horeca wil terwijl er een heleboel meer zaken zijn die prima open kunnen, wat jij ook al zegt. En aangezien het kabinet niet echt heeft laten zien dat ze deze methode kunnen hanteren moeten ze die terrassen maar even loslaten en overstappen op andere sectoren.quote:Op zondag 9 mei 2021 08:57 schreef maan_man het volgende:
[..]
Juist niet, stop met alles dat niks met elkaar te maken heeft als een geheel te zien. Je moet alle maatregelen op zijn eigen merites beoordelen en geen valse tegenstellingen creëren. Het advies voor bezoek thuis gaat naar 3, maar dan mogen wij de komende week na 20:00 uur nog steeds geen alcohol kopen in de supermarkt. Het terras mag van 8:00 tot 20:00 open, maar dan mogen 28 jarige voorlopig niet samen voetballen. Van dat soort dingen moeten af.
Kijk wat echt werkt.
Zet een TR, dan kan een andere mod ernaar kijken.quote:Op zondag 9 mei 2021 09:08 schreef Noek het volgende:
[..]![]()
Nu valt het sowieso enorm op dat jij samen met je collega mod altijd heel persoonlijk op Janneke reageren maar deze is wel heel matig, hoor.
Ik zou em noten als gaslighting.
Misschien kun je je grapjes dan wat duidelijker voor het voetlicht brengen. Er stond alleen een statement met foutieve informatie en een sneer naar Rutte. Beide komen in dit topic regelmatig voor zonder grapje te zijn.quote:
De 2de was 'een bitch' voor een collega. 2 dagen op bed.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 23:19 schreef _serial_ het volgende:
Hebben jullie al van mensen gehoord of de 2e Pfizer prik voor meer bijwerkingen zorgt? Ja toch?
Dat zijn ze 'vergeten' inderdaad. Ik voorspelde hier drie maanden geleden al dat ondernemers hier zelf over aan de bel moeten trekken anders laten ze dat regeltje lekker voortsluimeren.quote:Op zondag 9 mei 2021 01:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af wanneer dat stopt
Lijkt wel alsof ze dat gewoon vergeten zijn![]()
Zou er einde van het jaar wel vuurwerk afgestoken mogen worden? Of is dat ook al dan niet per ongeluk dan nog verboden?
Het weer is ook stabiel kut sinds november.quote:Op zondag 9 mei 2021 06:30 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja nou, dat was de afgelopen week wel gekkenhuis.
Snap werkelijk niet waarom dit wordt aangevoerd alszijnde reden waarom de besmettingen niet omlaag gaan. Ze zijn trouwens vanaf dec al stabiel kut met anderhalve week de terrasen open. Drama.
Wwat was gister ookalweerquote:Op zondag 9 mei 2021 09:45 schreef popje het volgende:
Stichting NICE nu:
746 IC
1638 verpleegafdelingen,
Beiden minder dan gisteren, de daling zet door!
Nee manquote:Op zondag 9 mei 2021 09:49 schreef Netsplitter het volgende:
Er komen geen versoepelingen. Men wil eerst afwachten wat de effecten zullen zijn van Koningsdag.
Dat zegt mijn glazen bol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |