Hij denkt altijd aan ons, wat attent.quote:
quote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dood topic genot.
Vlaggetjesvolk is alweer verdwenen.
Projectiequote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:47 schreef Piles het volgende:
Waarom doet Rob alsof Rick een complete debiel is die dit voor het eerst doet?
Want een irritante vent is het toch ook
Ik vind het leuk voor hem dat hij ook weer een keer een race kan bijwonen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:47 schreef Piles het volgende:
Waarom doet Rob alsof Rick een complete debiel is die dit voor het eerst doet?
Want een irritante vent is het toch ook
Jaquote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:51 schreef Fer het volgende:
Ik zie nu voor het eerst een kuchscherm tussen rob&robbie in de studio. Is dat al sinds het begin?
Waar is Jack dan?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:43 schreef Gehrman het volgende:
Rick ipv Sjek ter plaatse. Wat een verademing dit.
jaquote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:51 schreef Fer het volgende:
Ik zie nu voor het eerst een kuchscherm tussen rob&robbie in de studio. Is dat al sinds het begin?
Vorig weekend was hij er helaas wel bij (hoewel niet fysiek op het circuit, maar wel in de uitzending).quote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jack kreeg een cheque om twee weekendjes weg te blijven
Formule E begint om 16:00 uurquote:
Waarschijnlijk in 1 van de andere klasses eentje de bak in gegaan?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:59 schreef heywoodu het volgende:
Ik zie remsporen voor de grindbak, wat heb ik gemist?
Crash in de Formula Regional European Championship by Alpine.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 14:59 schreef heywoodu het volgende:
Ik zie remsporen voor de grindbak, wat heb ik gemist?
Ik had het niet tegen jouquote:
Duidelijk, die kijk ik straks even terug.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:00 schreef Starflyer het volgende:
10 minuten uitstel door een crash in de Formula Regional European Championship by Alpine waarbij de vangrail is beschadigd. Dat moet eerst gerepareerd worden.
Eurosport 2quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat nog ergens te zien? Of alleen met Ziggy Sport abo?
SAT1 kan ook nog, maar helaas wel schreeuwerig commentaar en fokking vele reclameblokken tussendoorquote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat nog ergens te zien? Of alleen met Ziggy Sport abo?
Dat is mét abboquote:
Voor de MotoGPquote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waarom is die bocht eigenlijk aangepast?
Te veel ongelukken in de MotoGPquote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Waarom is die bocht eigenlijk aangepast?
In samenspraak met F1 gegaanquote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:05 schreef shiz het volgende:
MotoGP.
Maar ik weet niet waarom je de bocht dan ook moet hanteren, dan laat je die oude toch als alternate layout?
Die is nog ruimerquote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:05 schreef shiz het volgende:
MotoGP.
Maar ik weet niet waarom je de bocht dan ook moet hanteren, dan laat je die oude toch als alternate layout?
Ligt meer aan de auto’s dan het circuitquote:
Is dat dit weekend tegelijk met de F1😮quote:
16.00 uur vandaagquote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Is dat dit weekend tegelijk met de F1😮
Ok bedanktquote:
Heb hem hier nog niet gezien vandaag dus denk het niet.quote:
Mercedes was in FP3 aan het sandbaggen. Gingen 10 KM/U trager op rechte stuk. Gaan easy pole pakken met 3/4 tiendequote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:17 schreef Starflyer het volgende:
Mercedes op mediums sneller dan Verstappen op soft
Zat zelf ook in een snel rondjequote:
Er zaten nog 3 voorquote:
Duurde bij Stroll ook eventjes.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:22 schreef -XOR- het volgende:
Latifi wel knap dat hij naar mate hij meer ervaring krijgt toch niet beter wordt.
Volgens mij nietquote:
Die kon niks doen op dat smalle stukjequote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:23 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Ja maar Mazepin flikkert hem er gewoon voor...
Die moest ook aan de ronde beginnen..quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:23 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Ja maar Mazepin flikkert hem er gewoon voor...
Dat is inderdaad waar, toch zie ik dat bij Latifi in de toekomst ook niet meer gebeuren.quote:
Die gaat nog wel een Yuji Ide doenquote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:24 schreef Mothzor het volgende:
Ik ben niet zo van het bashen van coureurs. Maar Mazepin heeft echt helemaal niks te zoeken in dit veld 😂
Helaasquote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:21 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Die trend is al in gezet in Portugal. Rest van het seizoen is weer 2020 all the way helaas
Er zaten er nog 2 die een snelle ronde wilden beginnen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Die kon niks doen op dat smalle stukje
Dan had ie meer afstand moeten nemen van de AT's. Nu flikkert ie hem voor iemand die op zijn snelle ronde zitquote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:24 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Die moest ook aan de ronde beginnen..
Doet denken aan de pay drivers van weleer.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:24 schreef Mothzor het volgende:
Ik ben niet zo van het bashen van coureurs. Maar Mazepin heeft echt helemaal niks te zoeken in dit veld 😂
Dat wel, alleen zat het veld toen niet zo dicht op elkaar. Dit is gewoon treurig om te zien...quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Doet denken aan de pay drivers van weleer.
Hij is een pay driver van weleerquote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Alleen hadden die ook niet de resultaten in de junior klassen, dit in tegenstelling tot Mazepin.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Gasly zit er wel goed bijquote:
Z'n mentaliteit lijkt ook dat 't aan anderen ligtquote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:29 schreef Mothzor het volgende:
Yuki begint toch behoorlijk tegen te vallen 😭
True, in de jaren '90 zaten er wel een paar tussen die rustig een seizoen lang bolides sloopten in de Formule 3000 om vervolgens een F1 promotie te krijgen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Alleen hadden die ook niet de resultaten in de junior klassen, dit in tegenstelling tot Mazepin.
0,7 Sec achter de snelste, erg zwak ja.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:29 schreef Mothzor het volgende:
Yuki begint toch behoorlijk tegen te vallen 😭
Bijna net zo slecht als P9 pakken met je teammaat op P2quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:32 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Als je teamgenoot op P5 staat en jij 16e, val je gewoon tegen....
Ah kom op joh, tis een rookie.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:32 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Als je teamgenoot op P5 staat en jij 16e, val je gewoon tegen....
Zei hij niet voorafgaand aan de eerste Grand Prix dat hij zou letten op zijn temperament en taalgebruik?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:35 schreef Peterselieman het volgende:
Yuki staat straks alleen maar bekend om zijn schelden ...
Tuurlijk het is een rookie, fouten maken mag. Maar die fouten beginnen de overhand te krijgen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ah kom op joh, tis een rookie.
Overdrijven is ook een vak.
Het seizoen is pas net begonnen....quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:37 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Tuurlijk het is een rookie, fouten maken mag. Maar die fouten beginnen de overhand te krijgen.
Race 4 moet nog beginnen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:37 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Tuurlijk het is een rookie, fouten maken mag. Maar die fouten beginnen de overhand te krijgen.
Volgens mij is het ook een beetje omdat hij in de eerste race positief opviel en daardoor nu tegenvalt.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Race 4 moet nog beginnen.
Als je dit zou zeggen over Mazepin, dan had je een punt.
Hij had echt een bliksemstart (ook gedurende de tests) en nu is Gasly hem de baas. Niet verwonderlijk, want Gasly schraapt alles uit de AT.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:41 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook een beetje omdat hij in de eerste race positief opviel en daardoor nu tegenvalt.
Je ziet ook steeds meer dat de een de auto wel in het juiste window krijgt en de ander niet. Alsof Tsunoda nu heeft met Gasly wat Gasly had met Verstappen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij had echt een bliksemstart (ook gedurende de tests) en nu is Gasly hem de baas. Niet verwonderlijk, want Gasly schraapt alles uit de AT.
Ja, alles behalve Gio op softsquote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:44 schreef Newone82 het volgende:
Had Max dezelfde banden als Hamilton? Kan het niet volgen nu strean vliegt er uit
Maar was ook te wild, en crashte teveel, waardoor hij het nu wat rustiger aan doet. Niet zo agressief.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hij had echt een bliksemstart (ook gedurende de tests) en nu is Gasly hem de baas. Niet verwonderlijk, want Gasly schraapt alles uit de AT.
Ja soft allebei.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:44 schreef Newone82 het volgende:
Had Max dezelfde banden als Hamilton? Kan het niet volgen nu strean vliegt er uit
Doet hij al jaren regelmatig, daarom wint hij ook maar 65% van de kwalificatieduels.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hamilton spaarde mogelijk bandjes voor de start van morgen. (bron Sky)
Daarom knap wat Sainz nu doet met de Ferrari.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je ziet ook steeds meer dat de een de auto wel in het juiste window krijgt en de ander niet. Alsof Tsunoda nu heeft met Gasly wat Gasly had met Verstappen.
Ja, maar dat betekent ook dat het zich om kan draaien.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:46 schreef tja77 het volgende:
[..]
Daarom knap wat Sainz nu doet met de Ferrari.
Ricciardo kan aan de bak bij McLaren.
Maar hij deed in Q1 een extra rondje en gaat nu weer naar buiten op nieuwe rode.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Doet hij al jaren regelmatig, daarom wint hij ook maar 65% van de kwalificatieduels.
Alsof Q2 de startopstelling bepaaltquote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Doet hij al jaren regelmatig, daarom wint hij ook maar 65% van de kwalificatieduels.
Winnen van Q3 heeft weinig te maken met de banden in Q2.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Het was meer mijn commentaar op de gebruikelijke Hamiltongeilerij van Sky.quote:
Maar dat bandjes sparen is alleen relevant in Q2 dus waarom leg je de link met kwalificatieduels?quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:46 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En de mercs hun snelste tijd ook toch?quote:
JO HEYquote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:52 schreef DKUp het volgende:
Zou toch fantastisch zijn als niemand in de buurt van Max kan komen in Q3.
*HO!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
JO HEY
JO HOO
YOOOO FUCKING HELL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaquote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:52 schreef vosss het volgende:
[..]
En de mercs hun snelste tijd ook toch?
Zit met een half oog te kijken.
De fysieke gebruikte banden tijdens de snelste ronde.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:54 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
moet je de race nou starten op de banden waarmee je in de Q2 je snelste tijd hebt gereden of mag je de race ook starten op nieuwe set banden van dezelfde soort?
De top 10 op de banden waar ze hun snelste tijd in Q2 mee hebben gereden.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:54 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
moet je de race nou starten op de banden waarmee je in de Q2 je snelste tijd hebt gereden of mag je de race ook starten op nieuwe set banden van dezelfde soort?
Die zijn dan dus ouder dan die van Verstappen in de race.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hamilton tijdsverbetering op GEBRUIKTE banden
DEZE KWALIFICATIESTIJD IS NOG NIET GESTREDEN!
Op naar Q3
Dat is correct. Maar het kan ook een installatielap zijn geweest waarbij je banden niet veel slijten.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:56 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die zijn dan dus ouder dan die van Verstappen in de race.
Als dat zo is dan hebben die banden twee hittecyclussen ondergaan. Is altijd een nadeelquote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Op naar Q3
Is ook niet nodig op dit circuit eigenlijk.quote:
BOTquote:Op zaterdag 8 mei 2021 16:02 schreef tja77 het volgende:
1 Merc laat zich terugzakken tot achter Max.
En als ie dadelijk niet op pole staat was het race strategie.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 15:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Op naar Q3
16,9quote:
de banden waarmee ie morgen gaat starten aan gortquote:
Dit is expres geweest, kijk hem subtiel naar links sturenquote:
Nou, inderdaad zeg. Een volle tiende sneller dan de grote Bottas.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 16:07 schreef Mothzor het volgende:
Toch wel weer respect voor Lewis hoe die deze ronde eruit perste 👍
Wantquote:Op zaterdag 8 mei 2021 16:07 schreef Mothzor het volgende:
Toch wel weer respect voor Lewis hoe die deze ronde eruit perste 👍
Gat laten vallen en hopen dat er niemand crasht, dan is er niks aan de handquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |