Nice!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 11:43 schreef baggerbaas het volgende:
Iemand creatief genoeg om een mooie clubomschrijving te maken voor de gehele FoK subleague?
Ik was zo benieuwd naar de stokpaardjes van een aantal dat ik me niet kon beheersen in een sponsorrondje. We worden met z'n allen premium
@The_Undertonequote:Op zaterdag 8 mei 2021 17:40 schreef Mani89 het volgende:
Jongens wie is hier Kurt Van De Wouwer Tribute? Ik vind het een parel van een teamnaam maar, hoe?
Dekker als lead-out van Groenewegen in de Giro: 'Ik ga in een ondersteunende rol'quote:
Hoe kan ik weten of dit nieuwtje een joke is die je met me uit wil halen.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:23 schreef Mani89 het volgende:
Met het delen van dit nieuws is de kans dat Dekker morgen sprint overigens met 95% gestegen.
Raadpleeg Google en ontrafel het mysterie!quote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe kan ik weten of dit nieuwtje een joke is die je met me uit wil halen.
God wat een spanningquote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Raadpleeg Google en ontrafel het mysterie!
Ik tel twee keer goud en een keer brons in 2015, toen er praktisch niemand meedeed. Lekker statpadden in de vroege ochtend en zelfs dán nauwelijks voorsprong hebben, pijnlijk.quote:
Ik stel hem gewoon op, daar het alternatief een 11e plek van Fiorelli is. Nou, fantastisch.quote:Op zaterdag 8 mei 2021 22:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe kan ik weten of dit nieuwtje een joke is die je met me uit wil halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |