quote:Op vrijdag 7 mei 2021 18:47 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Paar heftige dagen achter de rug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder wel ok. Hier denk ik ook wraps.. die liggen hier standaard in de kast eigenlijk.. ik kijk niet eens naar de datumik weet niet wat ik moet zeggen....
*knuffel*
En negeer mijn pm maar, dat komt vanzelf wel weer.
Je bent ook slim. Het enige woord wat hier staat dat mij bekend voorkomt is Applequote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:34 schreef Tele6 het volgende:
Ik kwam even melden dat ik VIJF UUR bezig ben geweest om m'n computer in het gareel te krijgen![]()
Ik had een simpel python-scriptje dat iets moest downloaden van een website, kreeg een rare error, blijkt dat m'n openSSL niet meer up to date is en dat Apple heeft besloten dat je het ook niet zomaar mag updaten. Dan zou ik heel python moeten deïnstalleren en dan handmatig compileren met een verwijzing naar de nieuwere openSSL. Toen kwam ik erachter dat ik 3 verschillende versies van python 2.X had rondslingeren (grmbl macOS). Eentje weg weten te flikkeren. Verse python 3.9 geïnstalleerd met de juiste openSSL en HET DOET HET.
Nu voel ik me slim.
(Vorige week heb ik ook een hele dag met de computer zitten worstelen en toen had ik B nodig voor een oplossing, maar dit heb ik HELEMAAL ZELF bij elkaar gegoogeld)
Dit is een tekst gemaakt met zo'n tekst generator hoor. Don't worry.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je bent ook slim. Het enige woord wat hier staat dat mij bekend voorkomt is Apple
D'r zit ook een slang in haar verhaal.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je bent ook slim. Het enige woord wat hier staat dat mij bekend voorkomt is Apple
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
JA. De mijne doen het ook niet in tuin topic.quote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Gaaf @:Z80
Dit was de enige foto dit ik kon maken. Zou halsbrekende toeren moeten uithalen om een foto van het nest te makenFoto maken was ook ergens op klimmen en smartphone voor het nest houden. Naderhand wel zien of er wat op staat. En ik had geluk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Dit. Ik vertrouw het nietquote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:43 schreef sigme het volgende:
[..]
D'r zit ook een slang in haar verhaal.
Dus we hebben hier een vrouw, een slang en een appel. Volgens mij loopt dat slecht af.
Ik zie jouw foto's (in het bloemen en plantentopic) ook niet. Gewoon Chrome, niks bijzonders.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:02 schreef AnneX het volgende:
[..]
JA. De mijne doen het ook niet in tuin topic.
Men ziet het wel. En ik niet.![]()
Goed gefikst. Tele6. 👍🏼
@:Barreltje …lastig…lastig. Wij hebben het overleefd, en dat ging niet vanzelluf.
Ik zou over de buitenunit van de airco moeten klommen, maar dan sta ik in een stapel bloempotten, en ik zou dan ook nog de voorkant van het nestkastje af moeten halen . Ik gun de familie een onbezorgde kraamtijdquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:09 schreef z80 het volgende:
[..]
Foto maken was ook ergens op klimmen en smartphone voor het nest houden. Naderhand wel zien of er wat op staat. En ik had geluk.
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Gaaf @:Z80
Dit was de enige foto dit ik kon maken. Zou halsbrekende toeren moeten uithalen om een foto van het nest te makenDe foto van @z80 zie ik niet, die van jou wel, en die vind ik erg mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Actiefoto!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik heb gefilmd, en beeldje voor beeldje gekeken welke het mooiste was en die opgeslagenquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:15 schreef sigme het volgende:
[..]
De foto van @:z80 zie ik niet, die van jou wel, en die vind ik erg mooi. Actiefoto!
Homebrew gebruiken en dan heb je er weinig last vanquote:Op vrijdag 7 mei 2021 19:34 schreef Tele6 het volgende:
Ik kwam even melden dat ik VIJF UUR bezig ben geweest om m'n computer in het gareel te krijgen![]()
Ik had een simpel python-scriptje dat iets moest downloaden van een website, kreeg een rare error, blijkt dat m'n openSSL niet meer up to date is en dat Apple heeft besloten dat je het ook niet zomaar mag updaten. Dan zou ik heel python moeten deïnstalleren en dan handmatig compileren met een verwijzing naar de nieuwere openSSL. Toen kwam ik erachter dat ik 3 verschillende versies van python 2.X had rondslingeren (grmbl macOS). Eentje weg weten te flikkeren. Verse python 3.9 geïnstalleerd met de juiste openSSL en HET DOET HET.
Nu voel ik me slim.
(Vorige week heb ik ook een hele dag met de computer zitten worstelen en toen had ik B nodig voor een oplossing, maar dit heb ik HELEMAAL ZELF bij elkaar gegoogeld)
Dat heb ik dus uiteindelijk. Wist ik 4 jaar geleden alleen niet, dus toen heb ik er nogal een zootje van gemaakt (Anaconda gebruikt) en tot nu toe had ik het vooral met rust gelaten omdat het het nog deed. Inmiddels een paar macOS versies verder, en nu deed het het ineens allemaal niet meer. Nu heb ik Homebrew en pyenv (die laatste om pythonversies onder controle te kunnen houden, want ik heb nog python 2 scripts rondslingeren).quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Homebrew gebruiken en dan heb je er weinig last van.
https://docs.python-guide.org/starting/install3/osx/
SPOILER: bij geen behoefte aan goedbedoelde tips/ervaringen, lees dit lekker niet :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit werkt wel?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:15 schreef sigme het volgende:
[..]
De foto van @:z80 zie ik niet, die van jou wel, en die vind ik erg mooi. Actiefoto!
Ja. Het is een goede toolquote:Op vrijdag 7 mei 2021 20:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus uiteindelijk. Wist ik 4 jaar geleden alleen niet, dus toen heb ik er nogal een zootje van gemaakt (Anaconda gebruikt) en tot nu toe had ik het vooral met rust gelaten omdat het het nog deed. Inmiddels een paar macOS versies verder, en nu deed het het ineens allemaal niet meer. Nu heb ik Homebrew en pyenv (die laatste om pythonversies onder controle te kunnen houden, want ik heb nog python 2 scripts rondslingeren).
Ik had dit echt eerder moeten ontdekken, want Homebrew is ZO VEEL MAKKELIJKER.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |