abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199318366
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_199318401
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 18:47 schreef Barreltje het volgende:
:W

Paar heftige dagen achter de rug :X
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder wel ok. Hier denk ik ook wraps.. die liggen hier standaard in de kast eigenlijk.. ik kijk niet eens naar de datum :@
:* ik weet niet wat ik moet zeggen....
*knuffel*

En negeer mijn pm maar, dat komt vanzelf wel weer.
pi_199318608
Oh shit @Barreltje :{
Dikke knuffel *;
  vrijdag 7 mei 2021 @ 19:32:35 #4
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199318622
Sterkte Barrel!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199318642
Barrel :*
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 7 mei 2021 @ 19:34:17 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_199318651
:* Barrel
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_199318654
Ik kwam even melden dat ik VIJF UUR bezig ben geweest om m'n computer in het gareel te krijgen }:|

Ik had een simpel python-scriptje dat iets moest downloaden van een website, kreeg een rare error, blijkt dat m'n openSSL niet meer up to date is en dat Apple heeft besloten dat je het ook niet zomaar mag updaten. Dan zou ik heel python moeten deïnstalleren en dan handmatig compileren met een verwijzing naar de nieuwere openSSL. Toen kwam ik erachter dat ik 3 verschillende versies van python 2.X had rondslingeren (grmbl macOS). Eentje weg weten te flikkeren. Verse python 3.9 geïnstalleerd met de juiste openSSL en HET DOET HET.

Nu voel ik me slim. :7
(Vorige week heb ik ook een hele dag met de computer zitten worstelen en toen had ik B nodig voor een oplossing, maar dit heb ik HELEMAAL ZELF bij elkaar gegoogeld *G* )
pi_199318679
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 19:34 schreef Tele6 het volgende:
Ik kwam even melden dat ik VIJF UUR bezig ben geweest om m'n computer in het gareel te krijgen }:|

Ik had een simpel python-scriptje dat iets moest downloaden van een website, kreeg een rare error, blijkt dat m'n openSSL niet meer up to date is en dat Apple heeft besloten dat je het ook niet zomaar mag updaten. Dan zou ik heel python moeten deïnstalleren en dan handmatig compileren met een verwijzing naar de nieuwere openSSL. Toen kwam ik erachter dat ik 3 verschillende versies van python 2.X had rondslingeren (grmbl macOS). Eentje weg weten te flikkeren. Verse python 3.9 geïnstalleerd met de juiste openSSL en HET DOET HET.

(Vorige week heb ik ook een hele dag met de computer zitten worstelen en toen had ik B nodig voor een oplossing, maar dit heb ik HELEMAAL ZELF bij elkaar gegoogeld *G* )
Je bent ook slim. Het enige woord wat hier staat dat mij bekend voorkomt is Apple :D
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 7 mei 2021 @ 19:38:41 #9
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199318712
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Je bent ook slim. Het enige woord wat hier staat dat mij bekend voorkomt is Apple :D
Dit is een tekst gemaakt met zo'n tekst generator hoor. Don't worry.
Net zoiets als een generator om Sinterklaasgedichten in te maken door paar lukrake woorden in te pleuren.

Zo heeft ze dat hier met technische termen gedaan
  vrijdag 7 mei 2021 @ 19:40:32 #10
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199318751
Vandaag ben ik verre van slim, vooral irritant maar je hebt dagen waarbij dat gewoon de perfecte uitvoering van je werk en perfecte houden zijn dus topppp *O*
pi_199318798
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 19:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

D'r zit ook een slang in haar verhaal.
Dus we hebben hier een vrouw, een slang en een appel. Volgens mij loopt dat slecht af.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 7 mei 2021 @ 19:48:07 #12
63722 z80
I fink you freaky
pi_199318875
Kom thuis zie ik twee roodborstjes in de tuin. Beide druk voedsel verzamelen.
Nu de ouders bij het nest. weg zijn snel een foto gemaakt. Zitten twee jongen in.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_199318971
Wat doen de plaatjes stom
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_199319093
Gaaf @z80

Dit was de enige foto dit ik kon maken. Zou halsbrekende toeren moeten uithalen om een foto van het nest te maken

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199319147
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 19:54 schreef Vanyel het volgende:
Wat doen de plaatjes stom
JA. De mijne doen het ook niet in tuin topic.
Men ziet het wel. En ik niet. 8)7

Goed gefikst. Tele6. 👍🏼

@Barreltje …lastig…lastig. Wij hebben het overleefd, en dat ging niet vanzelluf. :*
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:09:33 #16
63722 z80
I fink you freaky
pi_199319262
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Gaaf @:Z80

Dit was de enige foto dit ik kon maken. Zou halsbrekende toeren moeten uithalen om een foto van het nest te maken

SPOILER
Foto maken was ook ergens op klimmen en smartphone voor het nest houden. Naderhand wel zien of er wat op staat. En ik had geluk.
pi_199319279
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 19:43 schreef sigme het volgende:

[..]

D'r zit ook een slang in haar verhaal.
Dus we hebben hier een vrouw, een slang en een appel. Volgens mij loopt dat slecht af.
Dit. Ik vertrouw het niet :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199319307
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:02 schreef AnneX het volgende:

[..]

JA. De mijne doen het ook niet in tuin topic.
Men ziet het wel. En ik niet. 8)7

Goed gefikst. Tele6. 👍🏼

@:Barreltje …lastig…lastig. Wij hebben het overleefd, en dat ging niet vanzelluf. :*
Ik zie jouw foto's (in het bloemen en plantentopic) ook niet. Gewoon Chrome, niks bijzonders.
pi_199319319
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:09 schreef z80 het volgende:

[..]

Foto maken was ook ergens op klimmen en smartphone voor het nest houden. Naderhand wel zien of er wat op staat. En ik had geluk.
Ik zou over de buitenunit van de airco moeten klommen, maar dan sta ik in een stapel bloempotten, en ik zou dan ook nog de voorkant van het nestkastje af moeten halen . Ik gun de familie een onbezorgde kraamtijd
pi_199319328
Eindelijk (voor mijn doen dan, over een maand zijn we onderweg) bezig met verkennen van kampeer plaatsen in NL. Helemaal niet zo spannend dus, in principe kunnen we het hele land doorkruisen.

Ideale camping voor ons lijkt te zijn: met zwembad en andere wellness, broodjes service en afhaalrestaurant. En moet een beetje een gezellige camper plek hebben. Niet te duur is ook fijn. Does not compute, uiteraard _O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199319357
Wat naar Barrel -O- Veel wijsheid gewenst (zou mijn moeder zeggen O+ ;) )

Ik heb vanochtend, voor het eerst in 1,5 maand ofzo, weer een half uurtje hardgelopen *O* Ik heb besloten dat mijn hardloopskills lijken op een Spaanse boterham: die zijn binnen 3 uur na aankoop oudbakken, máár twee weken later nog steeds precies net zo oudbakken (met andere woorden: ik hijg binnen 2 minuten hollen als een bejaard postpaard, maar ga de 28 minuten daarna niet significant meer hijgen *) ) En ik kreeg een thumbs up van een olijke voorbijganger.

Verder had ik een lunchpauze van twee uur gepland en toen kwamen mijn zus&zwanger en nichtje op doorreis lunchen. Supergezellig en het brak heel fijn de werkdag. Toen kwam het kind, aten we chimichurri-wraps en is het weekend O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_199319381
Koolmeesnest in binnenbrievenbus was toch wel handig.
Binnen luisteren naar ‘volwassen geluiden’, indien afwezig: open maken, nest met je hand tegenhouden als de mezen groter werden, foto maken (soms meesje op de hand nemen) en klepje dicht.
Had je het mis, dan kon vader of moeder nog wel eens boos uitvallen. Dappere dodo’s O+
pi_199319399
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Gaaf @:Z80

SPOILER
De foto van @z80 zie ik niet, die van jou wel, en die vind ik erg mooi :Y. Actiefoto!
pi_199319440
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:15 schreef sigme het volgende:

[..]

De foto van @:z80 zie ik niet, die van jou wel, en die vind ik erg mooi :Y. Actiefoto!
Ik heb gefilmd, en beeldje voor beeldje gekeken welke het mooiste was en die opgeslagen :D
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:19:01 #25
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199319478
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 19:34 schreef Tele6 het volgende:

Homebrew gebruiken en dan heb je er weinig last van ;).

https://docs.python-guide.org/starting/install3/osx/
pi_199319528
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:19 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Homebrew gebruiken en dan heb je er weinig last van ;).

https://docs.python-guide.org/starting/install3/osx/
Dat heb ik dus uiteindelijk. Wist ik 4 jaar geleden alleen niet, dus toen heb ik er nogal een zootje van gemaakt (Anaconda gebruikt) en tot nu toe had ik het vooral met rust gelaten omdat het het nog deed. Inmiddels een paar macOS versies verder, en nu deed het het ineens allemaal niet meer. Nu heb ik Homebrew en pyenv (die laatste om pythonversies onder controle te kunnen houden, want ik heb nog python 2 scripts rondslingeren). ^O^

Ik had dit echt eerder moeten ontdekken, want Homebrew is ZO VEEL MAKKELIJKER. _O_
pi_199319538
Oh @Barreltje, wat heftig. Veel sterkte :* . Ik hoop dat je er uit komt wat je wil, ongeacht welke uitkomst dat is :*

SPOILER: bij geen behoefte aan goedbedoelde tips/ervaringen, lees dit lekker niet :)
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:23:51 #28
63722 z80
I fink you freaky
pi_199319563
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:15 schreef sigme het volgende:

[..]

De foto van @:z80 zie ik niet, die van jou wel, en die vind ik erg mooi :Y. Actiefoto!
Dit werkt wel?
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:24:12 #29
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_199319569
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:21 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat heb ik dus uiteindelijk. Wist ik 4 jaar geleden alleen niet, dus toen heb ik er nogal een zootje van gemaakt (Anaconda gebruikt) en tot nu toe had ik het vooral met rust gelaten omdat het het nog deed. Inmiddels een paar macOS versies verder, en nu deed het het ineens allemaal niet meer. Nu heb ik Homebrew en pyenv (die laatste om pythonversies onder controle te kunnen houden, want ik heb nog python 2 scripts rondslingeren). ^O^

Ik had dit echt eerder moeten ontdekken, want Homebrew is ZO VEEL MAKKELIJKER. _O_
Ja. Het is een goede tool :). Heel veel tools zijn, buiten de schuld van Apple om, outdated wegens gebruikte licenties. Dit geeft je de mogelijkheid om veel dingen toch te upgraden. Zonder je systeem kapot te maken.
pi_199319592
Tevens las/hoorde ik heul niks over slangen |:) *vingers in oren en ogen steekt en heel hard LALALA roept*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')