abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 mei 2021 @ 10:42:19 #1
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_199312213
quote:
HILVARENBEEK - Een wit busje, geparkeerd zoals criminelen dit doen om drugsafval te dumpen. Van Tilburg tot Haaren en van woonwijk, tot winkelcentrum en buitengebied. Zou het opvallen? Niet dus. En dat is zorgelijk, meent de politie.

Stel u parkeert op een drukke parkeerplaats bij een winkelcentrum. Daar staat een witte Ford Transit, type combo, irritant schuin geparkeerd over twee parkeerplekken. Grote roestplek boven de voorruit, in de bumper, de ruitenwissers achter ontbreken. Op het dashboardkastje liggen blauwe plastic handschoentjes, op de bijrijdersstoel een soort gasmasker.

Wat verder opvalt: de ramen aan de achter- en zijkant van het busje zijn afgeplakt met zwart plastic dat op sommige plekken stuk is waardoor je naar binnen kunt kijken. Wie dat doet ziet blauwe vaten en witte jerrycans staan. Er hangt een vreemd anijsluchtje rond de wagen. Verdacht toch?
bron

Maandenlang heb ik gebeld met dezelfde politie omdat er hier in de straat steeds busjes afgeladen met lachgas stonden en rondreden. Maandenlang deed de poltiie niks. later kwam zelfs de wijkagent langs om te vragen waarom ik er eigenlijk problemen mee had. Inmiddels hebben ze een grote loods buiten de wijk gehuurd en zijn wij er vanaf maar dat is niet dankzij de politie.

Vele keren heb ik de politie geinformeerd over een plaatselijk fiestenheler en heb ik zijn werkwijze onder aandacht gebracht. Gestolen fiesten werden door de hele wijk neergezet en pas na een paar weken, na controle of ze waren aangegeven, opgehaald en doorverkocht via legale kanalen. Opnames, namen en rugnummers. De politie heeft er helemaal niks mee gedaan.

Denken ze werkelijk dat ik nog ga bellen voor een auto vol met drugsafval?

[ Bericht 13% gewijzigd door Speekselklier op 07-05-2021 10:49:02 ]
Tot nooit .......
pi_199312255
Nog beter.. giet wat een olie onder auto en bel vervolgens gemeente.. Die komt het wel ophalen.

Mensen klagen pas wanneer ze iets last van. Dus die auto is blijkbaar niet erg genoeg..
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_199312283
Mijn eerste gedachte zou zijn dat het in ieder geval niet om criminelen zou gaan omdat die wel wat beter hun best zouden doen om niet op te vallen. En dus iig niet over twee vakken parkeren bij een druk winkelcentrum.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 10:51:36 #4
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_199312334
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 10:47 schreef Raw85 het volgende:
Mijn eerste gedachte zou zijn dat het in ieder geval niet om criminelen zou gaan omdat die wel wat beter hun best zouden doen om niet op te vallen. En dus iig niet over twee vakken parkeren bij een druk winkelcentrum.
Ja of je zag hem staan, belt de politie en dan krijg JIJ een boete omdat je je legitimatiebewijs niet bij je hebt.
Tot nooit .......
  vrijdag 7 mei 2021 @ 10:52:30 #5
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_199312342
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 10:42 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

bron

Maandenlang heb ik gebeld met dezelfde politie omdat er hier in de straat steeds busjes afgeladen met lachgas stonden en rondreden. Maandenlang deed de poltiie niks. later kwam zelfs de wijkagent langs om te vragen waarom ik er eigenlijk problemen mee had. Inmiddels hebben ze een grote loods buiten de wijk gehuurd en zijn wij er vanaf maar dat is niet dankzij de politie.

Vele keren heb ik de politie geinformeerd over een plaatselijk fiestenheler en heb ik zijn werkwijze onder aandacht gebracht. Gestolen fiesten werden door de hele wijk neergezet en pas na een paar weken, na controle of ze waren aangegeven, opgehaald en doorverkocht via legale kanalen. Opnames, namen en rugnummers. De politie heeft er helemaal niks mee gedaan.

Denken ze werkelijk dat ik nog ga bellen voor een auto vol met drugsafval?
Het vervoer van lachgas is naar mijn weten niet illegaal dus geen wonder dat ze er geen aandacht aan besteden.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 10:57:57 #6
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_199312398
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 10:52 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Het vervoer van lachgas is naar mijn weten niet illegaal dus geen wonder dat ze er geen aandacht aan besteden.
Lachgas valt onder gevaarlijke stoffen. 50 flessen vervoeren in een normale bestelauto (en een nog grotere hoeveelheid opslaan in je kelderbox) kan goed fout gaan.

deze link is het lezen hierover waard:
https://specialcargo.nl/P(...)hgas-2020-juni-2020/

[ Bericht 14% gewijzigd door Speekselklier op 07-05-2021 11:09:32 ]
Tot nooit .......
  vrijdag 7 mei 2021 @ 11:10:55 #7
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_199312559
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 10:45 schreef Captain_Ghost het volgende:
Nog beter.. giet wat een olie onder auto en bel vervolgens gemeente.. Die komt het wel ophalen.

Mensen klagen pas wanneer ze iets last van. Dus die auto is blijkbaar niet erg genoeg..
Hier wel eens gebeurd. Vervallen busje stond maandenlang op parkeerplaats totdat het busje op een dag afgebrand was...
Krekker is de bom!
  vrijdag 7 mei 2021 @ 11:13:25 #8
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_199312584
quote:
Zou het opvallen? Niet dus. En dat is zorgelijk, meent de politie.
Ze bedoelen; er heeft niemand aangifte gedaan? Goh.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 11:20:49 #9
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_199312662
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 11:13 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Ze bedoelen; er heeft niemand aangifte gedaan? Goh.
Misschien heeft iemand wel aangifte proberen te doen, maar is de afspraak pas over een maand… of is tijdens de afspraak ontraden om aangifte te doen..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 7 mei 2021 @ 11:24:11 #10
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_199312701
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 11:20 schreef nixxx het volgende:

[..]

Misschien heeft iemand wel aangifte proberen te doen, maar is de afspraak pas over een maand… of is tijdens de afspraak ontraden om aangifte te doen..
Precies. Maar serieus, hebben die lui écht niets beters te doen? Geen Museumpleintjes in Brabant?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 11:30:39 #11
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_199312767
Er is dus niets aan de hand met het busje. Waarom zouden mensen dan ergens aangifte van doen?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_199313239
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 11:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Er is dus niets aan de hand met het busje. Waarom zouden mensen dan ergens aangifte van doen?
Strikt genomen is er ook geen sprake van aangifte maar melding van een verdachte situatie.

De vraag is ook hoe uitzonderlijk een in de stad geparkeerd aftands wit busje is.
Het kan evengoed van een gewoon bedrijf zijn.

Ik wist ook niet dat drugsafval in witte busjes in de stad word weggezet. In mijn beleving wordt drugsafval juist in het buitengebied gedumpt.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_199313550
Handschoenen op het dashboard :o
  vrijdag 7 mei 2021 @ 12:34:12 #14
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_199313591
Moeten wij weer het werk van de politie doen :') flikker toch op man
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_199313645
Omdat mensen ruiken als iemand agent is. Zelfde bij docenten, er is iets mis met die mensen dus je weet het als er iemand dat beroep heeft. Vandaar dat niemand belde dat een agent een busje parkeerde..
pi_199313705
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 12:41 schreef kurk_droog het volgende:
Omdat mensen ruiken als iemand agent is. Zelfde bij docenten, er is iets mis met die mensen dus je weet het als er iemand dat beroep heeft. Vandaar dat niemand belde dat een agent een busje parkeerde..
Nooit je lbo afgerond of wel?
pi_199313750
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 10:51 schreef Speekselklier het volgende:

[..]

Ja of je zag hem staan, belt de politie en dan krijg JIJ een boete omdat je je legitimatiebewijs niet bij je hebt.
Wijze les dus voor de volgende keer: Altijd legitimatie meenemen. (Dit is sinds 20xx namelijk verplicht. :) )
Of niet bellen als je geen legitimatie bij je hebt.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_199313799
Ik zou mezelf de moeite van het bellen besparen.

Ik heb 20 keer de politie gebeld om te zeggen dat er werd gedeald bij mij achter. Ze zijn precies 0 keer gekomen. De 21 keer belde ik om te zeggen dat ik een dealer uit zijn wagen ga sleuren en er vermoedelijk gewonden gaan vallen, staan ze binnen 3 minuten bij mij voor de deur en word ik vermanend toegesproken....

Dus wat ik zeg, bespaar je de moeite als je er zelf geen last van hebt.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')