abonnement Unibet Coolblue
pi_199306286

Jaa, het komt er weer aan hoor: de Premier League of Darts! Vorig jaar moest de PL midden in maart onderbroken worden door de pandemie waar we inmiddels allen gewend aan zijn geraakt. In september werd de Premier League in een lege zaal afgewerkt waarbij alle speelrondes in dagen na elkaar werden gespeeld, wat uiteindelijk een redelijk intense strijd opleverde voor de bovenste plekken. Er waren ook weer negen contenders, maar dit was niet zo'n groot succes als afgelopen jaar dus laten we het daar niet over hebben. Meervoudig winnaar en titelverdediger van Gerwen eindigde na een giga vormdip op de zesde plek, en de andere titelfavoriet Price eindigde slechts vijfde. Smith, Gurney en Cross eindigden op de onderste drie plekken en speelden nauwelijks een rol van betekenis. De bovenste vier plekken gingen enigszins verrassend naar respectievelijk Durrant, Wright, Aspinall en Anderson, waarbij debutanten Durrant en Aspinall de finale mochten spelen, die gewonnen werd door Durrant. Duzza, die in de reguliere competitie na Taylor en vGerwen als derde speler aller tijden bovenaan was geëindigd, mag dus dit jaar zijn titel gaan verdedigen.

Ook dit jaar wordt het toernooiverloop beïnvloed door de aanhoudende pandemie, zeker als het toernooi wordt gespeeld in het land van de gevreesde Britse mutatie. Gelukkig heeft hun Boris een duidelijke stip aan de horizon gegeven en gaan zij in juni de economie weer volledig open gooien, maar in april zullen de eerste negen speelrondes nog wel zonder publiek gespeeld gaan worden. De tweede fase is nog onduidelijk wat hiermee gedaan gaat worden, ik verwacht wel op zeker dat de finale met publiek gespeeld gaat worden dit jaar.

Wie doen er mee?

Gerwyn Price
Het voelt ergens vreemd aan om van Gerwen niet meer als de nummer 1 van de wereld aan te stippen, maar inmiddels is de ranglijst veranderd en is Price de nieuwe koploper. Gerwyn won afgelopen seizoen de Grand Prix, de World Series of Darts Finals en niet onbelangrijk het WK en is nu de onbetwiste wereldkampioen en aanvoerder van de Order of Merit. Het afgelopen WK kreeg ik ondanks zijn eindwinst toch het idee dat Price niet optimaal gooide, Dolan en Gurney kwamen zelfs tot een beslissende leg tegen hem die Price mocht beginnen, dat maakte in beide partijen het verschil. The Iceman is natuurlijk wel één van de beste spelers van de wereld, alhoewel hij dit nog niet in een Premier League heeft laten zien. Price heeft ook wel toegegeven dat de intensiteit van de toernooivorm hem vaak zwaar valt. Na kansloze degradatie in zijn debuutjaar eindigde hij afgelopen twee seizoenen als vijfde, dit jaar zal Price met niets minder genoegen moeten nemen dan met de eindwinst.

Glen Durrant
Ook titelverdediger van de Premier League is van Gerwen inmiddels niet meer: dat is Glen Durrant. Durrant heeft zich sinds zijn overstap van de BDO twee jaar geleden buitengewoon ontwikkeld en bekroonde dit afgelopen seizoen met een winst in de Premier League. Hij was de eerste speler na Taylor en van Gerwen die bovenaan eindigde in de reguliere competitie, overleefde in de play-offs matchdarts van Anderson en versloeg vervolgens in de finale Aspinall om zijn eerste majorwinst bij te kunnen schrijven. Durrant keert dit jaar uiteraard terug maar de verwachtingen zijn niet bepaald hoog gespannen. Kort na zijn PL-winst kreeg Durrant te maken met het coronavirus en zijn herstel is sindsdien stroef verlopen. In de afgelopen majors kwam dat steeds op een vroege uitschakeling te staan voor Duzza, met vaak lage gemiddeldes. Het is te hopen dat Durrant zijn niveau weet op te krikken anders is hij dit jaar een absolute favoriet om te degraderen.

Michael van Gerwen
Drievoudig wereldkampioen, vijfvoudig Premier League winnaar, en bijna zeven jaar de onbetwiste nummer 1 van de wereld, maar afgelopen jaar veranderde alles. ‘Mighty’ Michael van Gerwen won ‘maar’ twee majors, verloor zijn nummer 1 plek aan Price (en zal dit jaar naar alle verwachting ook ingehaald gaan worden door Peter Wright) en de Premier League werd een debacle. Na maar liefst zeven jaar op een rij in de reguliere competitie bovenaan te eindigen, vertoonde vGerwen vorig jaar een dramatische vorm wat hem op een zesde plek kwam te staan.Ook het WK werd een teleurstelling, na een 0-5 nederlaag in de kwartfinale tegen een ontketende Chisnall. De groene sloopkogel gaat op jacht naar eerherstel, en de Premier League lijkt de ideale plek hiervoor. Net als afgelopen jaar is van Gerwen de enige Nederlander die meedoet aan het toernooi.

Nathan Aspinall
Aspinall heeft de afgelopen jaren onze harten veroverd met zijn fanatisme en liet afgelopen seizoen zien zich te kunnen meten met de grootste spelers, waardoor hij zelfs de finale van de Premier League wist te halen waarin hij tekort kwam. Verder had the Asp echter een matig seizoen. Vaak werd hij al uitgeschakeld in één van de eerste rondes op de ranked majors, met als hoogtepunt maar één kwartfinale op de Grand Slam of Darts. Het WK was ook geen succes, waar Vincent van der Voort te sterk bleek in ronde drie. De gemiddelden van Aspinall zijn nooit laag geweest maar zijn algemene niveau moet wel omhoog om ook dit jaar een kanshebber te zijn voor de play-offs.

Peter Wright
Terwijl vorig jaar zijn jaar had moeten worden als wereldkampioen, veranderde veel door de pandemie. Het begon nog goed met winst op de Masters, maar daarna had Peter Wright die leeft voor het publiek het ontzettend zwaar. Zijn algemene niveau lag over het algemeen hoog, maar in lege zalen had Wright het moeilijk om zich absoluut op te pompen. Hij wist nog wel succes te boeken door het EK te winnen (ook het enige toernooi in de pandemie wat nog met publiek werd gespeeld) maar op het WK wist Gabriel Clemens hem al in de derde ronde in een beslissende leg te verslaan. In de Premier League strandde Wright in de halve finales tegen Aspinall afgelopen seizoen. Ook dit jaar is de verwachting dat Snakebite in de Premier League bovenin zal meespelen maar hij zal dan echt nog een periode zonder publiek het beste uit zichzelf moeten halen.

Gary Anderson
Prijzen wist Gary afgelopen seizoen niet te winnen, maar succes had de Schotsman wel afgelopen halfjaar op de belangrijkste majors. Zijn terugkeer in de Premier League werd afgesloten met een vierde plek en de finales van de World Matchplay en zelfs het WK werden gehaald. Wel moet gezegd worden dat veel van Andersons tegenstanders vaak niet hun hoogste niveau haalden op die toernooien, waardoor Anderson soms zelfs tot zijn eigen verbazing doorstroomde naar de latere fases. In de finales waren respectievelijk vdBergh en Price dan ook veel te sterk. Anderson gooit bij vlagen nog steeds bijzonder goed en is als hij pijnvrij blijft in staat om vrij consistent gemiddelden rond de 100 te halen, wat voor de Premier League uitstekend is. Minimaal een play-off plek zal het doel moeten zijn.

Rob Cross
Cross zal 2020 als dartsjaar snel willen vergeten. Het jaar verliep dramatisch voor Voltage, met vroege uitschakelingen op alle ranked majors. Alleen de World Series of Darts Finals en de World Cup met Michael Smith verliepen nog goed, Cross haalde op beide toernooien een finaleplek, verder was het weinig soeps. Op het WK afgelopen jaar was Dirk van Duijvenbode in de eerste ronde te sterk. De Premier League liep ook niet goed, en in de eerste fase eindigde Cross zelfs onderaan met slechts zes punten, waardoor hij degradeerde. De enige reden dat Cross nog meedoet aan de Premier League is zijn prijzengeld van 2019, waardoor hij nu nog vierde staat op de Order of Merit en dus een vrijstelling krijgt. Cross zal een veel beter jaar moeten draaien, in de Premier League om niet te degraderen en in het reguliere seizoen om geen vrije val te maken naar beneden.

Dimitri van den Bergh
Onze favoriete dansende Belg heeft zijn definitieve doorbraak beleefd in 2020. Hij had een buitengewoon goed seizoen en wist op ontzettend veel majors minimaal de kwartfinale te halen. Terwijl Dimitri zich nog op het nippertje plaatste voor de World Matchplay afgelopen zomer (waar hij debuteerde) wist hij daar Aspinall, Cullen, Lewis, Durrant en Anderson aan de zegekar te binden waardoor hij met zijn eerste major naar huis ging. In het restant van het jaar bleef Dimitri bijzonder goed gooien, met name op de Grand Slam waar James Wade in de halve finale zijn opmars stuitte. Het WK werd echter een teleurstelling voor de Dreammaker, aangezien Chisnall bij de laatste 16 hem met een wereldpartij wist te verschalken. Gemiddeld genomen gooide Dimitri nog steeds bijna al zijn wedstrijden boven de 100, waardoor ik hem normaal gesproken als één van de favorieten voor de play-offs zou beschouwen op zijn Premier League debuut, ware het niet dat Dimitri afgelopen seizoen zijn kruisband scheurde, waar hij onlangs aan is geopereerd. Het is nog maar de vraag in hoeverre Dimitri is hersteld aankomende april als hij zijn debuut mag maken.

Jose de Sousa
Debutant nummer twee is Jose de Sousa. Al langer getipt door de kenners als één van de spelers die wel eens op de ranglijst zou kunnen gaan opklimmen, maar dat het zo snel zou gaan met The Special One had niemand verwacht. De enige Portugees op de Pro Tour verraste iedereen al door een Euro Tour te winnen, maar hij bekroonde een fantastisch seizoen zelfs met winst op de Grand Slam of Darts, waar hij in de finale veel te sterk was voor James Wade. Hierdoor is er ook een plekje vrijgemaakt voor Jose in de Premier League. Het is nog afwachten of Jose zich ook op dit niveau kan meten met de absolute top van het darten, maar ik (net als @DutchSuomiFan1992 ) heb er zeker vertrouwen in dat hij ook hier hoge ogen kan gooien.

Johnny Clayton
Toen de tiende plek na het WK nog niet werd bekendgemaakt werden veel namen genoemd voor die plek. Smith en Gurney die vorig jaar nog meededen aan de Premier League, Chisnall en Bunting die op het WK ijzersterk presteerden, Wade en King die vorig jaar finales haalden op ranked majors, allemaal waardige kandidaten. Uiteindelijk werd gewacht tot na de Masters, waaraan dit jaar acht spelers meer dan normaal mee mochten doen, en Clayton was één van die acht. Met waanzinnig hoge gemiddeldes gooide Clayton het toernooi van zijn leven en zo staat hij na zijn eerste majorwinst (tweede als je de World Cup van vorig jaar meetelt) ineens in de Premier League. Dat was óók weer niet de bedoeling eigenlijk, maar goed. Clayton is al jaren een behoorlijke speler op de vloer alhoewel de Welshman nooit echt onze harten heeft gestolen. Hij zal het zwaar gaan krijgen op de Premier League en vermoedelijk al blij zijn als hij de eerste shifting weet te overleven, alhoewel daar met de matige vorm van Cross en Durrant zeker kansen voor liggen.


Speeldagen
De eerste fase spelen we zonder publiek in twee weken tijd. Dat worden weer heerlijke intense weken dus heb er best wel zin in.

Night 13, May 24 Maandag

Jonny Clayton v Gary Anderson
Jose de Sousa v Dimitri Van den Bergh
Nathan Aspinall v Michael van Gerwen
James Wade v Peter Wright

Night 14, May 25 Dinsdag

James Wade v Nathan Aspinall
Jonny Clayton v Jose de Sousa
Gary Anderson v Michael van Gerwen
Peter Wright v Dimitri Van den Bergh

Night 15, May 26 Woensdag

Jonny Clayton v Peter Wright
James Wade v Dimitri Van den Bergh
Gary Anderson v Nathan Aspinall
Jose de Sousa v Michael van Gerwen

Night 16, May 27 Donderdag

Gary Anderson v James Wade
Nathan Aspinall v Jose de Sousa
Peter Wright v Michael van Gerwen
Dimitri Van den Bergh v Jonny Clayton

Play-Offs Night, May 28 Vrijdag

Semi-Finals (Best of 19 legs)
Finals (Best of 21 legs)

Het gaat weer een feestje worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door Tagliano op 06-05-2021 20:47:06 ]
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 20:19:03 #2
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199306293
Fakking fakk joenicorn rotzooi :') _O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 20:23:14 #3
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199306349
Zjaks maakt weer eens een statement over een gebrek aan scorend vermogen bij een speler

180
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_199306363
Ai.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 20:24:32 #5
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199306373
quote:
80s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:23 schreef Tagliano het volgende:
Zjaks maakt weer eens een statement over een gebrek aan scorend vermogen bij een speler

180
Bingo doen we alleen bij het WK ouwe :{w
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 20:27:06 #6
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199306408
86 in twee speertjes is goed werk _O_
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_199306414
180!!!!!!!!!!!!!!! @Haags
  donderdag 6 mei 2021 @ 20:28:58 #8
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199306432
Goedenavond.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 20:29:16 #9
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199306440
Karl van Nieuwkerke sopt van zijn stoel. Of was hij gisteravond al van de brienenoord gegaan? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 20:29:32 #10
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199306446
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:28 schreef maxi-mus het volgende:
Goedenavond.
Ey maxi :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 6 mei 2021 @ 20:30:02 #11
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199306454
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Karl van Nieuwkerke sopt van zijn stoel. Of was hij gisteravond al van de brienenoord gegaan? :?
Dat zal pas komen nadat Remco Evenepoel geen 7 etappes heeft gewonnen in de giero.
  donderdag 6 mei 2021 @ 20:30:20 #12
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199306458
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ey maxi :W
Het spijt me maar ik heb zin in een diep in de nacht avondje want ik heb weekend.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 20:30:38 #13
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199306464
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:30 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dat zal pas komen nadat Remco Evenepoel geen 7 etappes heeft gewonnen in de giero.
Oh dat duurt nog ff ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 20:31:12 #14
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199306474
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:30 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Het spijt me maar ik heb zin in een diep in de nacht avondje want ik heb weekend.
Nou ja prima toch? Ik werk morgen thuis dus ik kan een uurtje langer slapen :O :z
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 20:31:31 #15
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199306477
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:30 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Het spijt me maar ik heb zin in een diep in de nacht avondje want ik heb weekend.
Aangezien MvG-Clayton de laatste pot is zie ik het probleem niet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  donderdag 6 mei 2021 @ 20:31:31 #16
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199306478
quote:
14s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nou ja prima toch? Ik werk morgen thuis dus ik kan een uurtje langer slapen :O :z
Ah kijk, lekker man.
  donderdag 6 mei 2021 @ 20:31:51 #17
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199306483
quote:
80s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:31 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Aangezien MvG-Clayton de laatste pot is zie ik het probleem niet
Flash mag graag wat nachtrust hebben.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 20:33:10 #18
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199306506
quote:
7s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:31 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Flash mag graag wat nachtrust hebben.
Ik kwam er vandaag net op tijd in om de samenvatting van Asp - Snake mee te pikken *)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 20:35:13 #19
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199306555
40 of 32 met 3 pijlen in de hand ja. Is het gek dat een PL speler daar 94 % op haalt dan? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 6 mei 2021 @ 20:38:08 #20
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199306612
Heeft iemand het schema voor de rest van de pl? (misschien ook voor in de OP) en wanneer er mensen afvallen etc. (ja sorry ik ben een beetje lui vandaag)
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 20:40:39 #21
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199306656
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:38 schreef maxi-mus het volgende:
en wanneer er mensen afvallen etc.
Even wat frikandelletjes dopen. Just to be on the safe side :7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 6 mei 2021 @ 20:41:17 #22
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199306669
Night 13, May 24 Maandag

Jonny Clayton v Gary Anderson
Jose de Sousa v Dimitri Van den Bergh
Nathan Aspinall v Michael van Gerwen
James Wade v Peter Wright

Night 14, May 25 Dinsdag

James Wade v Nathan Aspinall
Jonny Clayton v Jose de Sousa
Gary Anderson v Michael van Gerwen
Peter Wright v Dimitri Van den Bergh

Night 15, May 26 Woensdag

Jonny Clayton v Peter Wright
James Wade v Dimitri Van den Bergh
Gary Anderson v Nathan Aspinall
Jose de Sousa v Michael van Gerwen

Night 16, May 27 Donderdag

Gary Anderson v James Wade
Nathan Aspinall v Jose de Sousa
Peter Wright v Michael van Gerwen
Dimitri Van den Bergh v Jonny Clayton

Play-Offs Night, May 28 Vrijdag

Semi-Finals (Best of 19 legs)
Finals (Best of 21 legs)
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 20:43:17 #23
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199306693
DOUBLE SEIZE POUR LE BELGE _O_ MERDE AVEC LES POIRES _O_
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 6 mei 2021 @ 20:44:32 #24
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199306727
Mag dat schema in de OP? @Tagliano
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 20:45:32 #25
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199306743
Sudden nachtkaars
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 20:47:55 #26
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199306779
Karl-mayonaise in de aanbieding morgen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 20:48:15 #27
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199306786
quote:
7s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:44 schreef maxi-mus het volgende:
Mag dat schema in de OP? @:tagliano
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 20:49:21 #28
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199306803
The Battle for Britney _O-

Die switch naar RTL Z heeft welke zaak dan ook, geen goed gedaan
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 20:56:57 #29
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199306936
Dimitri kan nog minder tellen dan Jozee
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 20:58:14 #30
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199306956
quote:
80s.gif Op donderdag 6 mei 2021 20:56 schreef Tagliano het volgende:
Dimitri kan nog minder tellen dan Jozee
Hou je gemak eens Mister 9-dart :6 _O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 6 mei 2021 @ 21:00:36 #31
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199306995
THE MACHINE _O_
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 21:01:41 #32
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199307021
Dozee de Saus aaaaaa
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_199307031
Ik hoop dat de irritante klootzak Wade verliest.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 21:05:59 #34
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199307081
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 21:02 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik hoop dat de irritante klootzak Wade verliest.
Erg jammer dat de irritante klootzak X de sympathieke Y versloeg. Hopelijk breekt X alle 212 botten in zijn lijf.

Mag van het lijstje :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 21:09:02 #35
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199307124
Ik vind die Huw Ware echt een beetje een mafklapper -O- Sorry
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 21:10:21 #36
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199307138
even de chilli cheese nuggets aanmelden bij het crematorium
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 21:11:57 #37
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199307154
BAM DRIE-EEN KOEKOEK JE MOEDER DJEEMS
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 6 mei 2021 @ 21:13:35 #38
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199307185
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
BAM DRIE-EEN KOEKOEK JE MOEDER DJEEMS
Nou nou nou

ZIJN VROUW DAARENTEGEN :9~
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 21:13:48 #39
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199307190
Sossa trollt Zjaks helemaal de moeder
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  donderdag 6 mei 2021 @ 21:14:12 #40
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199307196
Sossa met z'n dubbele checkouts _O_
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 21:14:22 #41
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199307198
kopdicht zjak, dit is De Sossa _O_ :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 21:16:19 #42
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199307224
:o breek ook nog
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 21:17:23 #43
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199307238
die dikke portugees is echt belachelijk goed hoor _O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 21:17:43 #44
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199307240
zeggen jullie ook eens wat anders :{w
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 21:18:19 #45
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199307249
een gemiste finish herhalen, waarom ook niet 8)7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 21:24:33 #46
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199307341
Hahaha, op 195 staan, twee keer T20 gooien

Kijken naar je score

Gewoon nog een keer T20
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 21:24:58 #47
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199307349
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 21:25:26 #48
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199307358
quote:
14s.gif Op donderdag 6 mei 2021 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Smakelijk ouwe reus
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  donderdag 6 mei 2021 @ 21:25:29 #49
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199307359
Cumbek Djeems
  donderdag 6 mei 2021 @ 21:26:09 #50
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_199307372
quote:
80s.gif Op donderdag 6 mei 2021 21:24 schreef Tagliano het volgende:
Hahaha, op 195 staan, twee keer T20 gooien

Kijken naar je score

Gewoon nog een keer T20
En dan toch winnen, dat is alleen voor de hele groten weggelegd.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  donderdag 6 mei 2021 @ 21:27:39 #51
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_199307396
Die D19 ook
Makkelijk tweede.
  donderdag 6 mei 2021 @ 21:28:02 #52
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199307408
quote:
14s.gif Op donderdag 6 mei 2021 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Prime set-up, geniet er van.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 21:28:41 #53
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199307418
quote:
80s.gif Op donderdag 6 mei 2021 21:25 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Smakelijk ouwe reus
Dank je ^O^ Amuseer me inderdaad kostelijk :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 6 mei 2021 @ 21:32:09 #54
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199307471
Kom aan Wade
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 21:33:31 #55
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199307492
Nu tops tops aub
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 21:33:42 #56
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199307497
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 21:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kom aan Wade
nee niet weer zo'n gestolen punt :r
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_199307511
De sossa met een inzinking van jewelste.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  donderdag 6 mei 2021 @ 21:34:30 #58
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199307513
THE MACHINEEEEEEE *O*
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 21:34:37 #59
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199307516
matig matig matig
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 21:44:32 #60
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199307655
Hij mikte op de single

Lekker gewerkt dan Jozee
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 21:45:43 #61
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199307681
Dit is een soort Raybarleegloopinterview maar dan wel lachend en zeggen dat je blij bent

Interessant
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  donderdag 6 mei 2021 @ 21:45:54 #62
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_199307686
WadeGod _O_
Rini dankjewel.
  donderdag 6 mei 2021 @ 21:47:23 #63
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_199307704
If je doont laf ye gonne krai
  donderdag 6 mei 2021 @ 21:48:11 #64
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199307717
Hup Gerrie
pi_199307733
Ben de Peter act al ongeveer vijf jaar zat.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 21:49:25 #66
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199307742
Gary zal het allemaal zijn reet wel jeuken _O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 21:55:37 #67
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199307837
Glen wie? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 21:59:39 #68
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199307902
gando is wel weer een overwinninkje gegund hoor :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 22:02:01 #69
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199307943
hangen en wurgen dit -O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:03:07 #70
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199307963
:D
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:03:21 #71
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199307969
Ik zou Gerrie wel erg gaan missen als hij stopt.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 22:04:06 #72
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199307978
dikke papsnake heeft last van zijn schoudert
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:06:15 #73
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_199308015
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:03 schreef maxi-mus het volgende:
Ik zou Gerrie wel erg gaan missen als hij stopt.
Hij is ook altijd wel een van mijn favoriete spelers.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 22:06:44 #74
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199308022
er is niks aan de hand met peduwwait. Is gewoon vast excuses zoeken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:06:54 #75
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199308023
Garygod
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:07:25 #76
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199308030
Efkes pijlen wisselen Pieter
pi_199308032
Gandooo *O*
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_199308038
26 :')
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:07:56 #79
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199308042
Pieter is er wel klaar mee.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 22:08:07 #80
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199308044
huilen bij de Feather straks
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:08:22 #81
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199308050
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
26 :')
180 op je muil
pi_199308061
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

180 op je muil
Laatste stuiptrekking.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 22:09:56 #83
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199308076
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

180 op je muil
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_199308108
Tututututu *O*
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 22:24:44 #85
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199308288
sloopkogelgenot incoming :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_199308309
Hup Kleeton.

@Zipportal
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_199308331
Kijken of MVG met z'n grote bek ook twee avonden op rij kan presteren.

Ik denk 7-7
U MAD?
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 22:27:25 #88
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199308346
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
Kijken of MVG met z'n grote bek ook twee avonden op rij kan presteren.

Ik denk 7-7
8-3.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:28:28 #89
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199308361
8-6 Clayton.
pi_199308473
Jammer.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_199308508
weer lekker aan het falen die schreeuwlelijk
U MAD?
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 22:38:06 #92
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199308531
staat gewoon voor hoor haatkees
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:39:00 #93
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199308544
Wel scherp met finishen
pi_199308574
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
staat gewoon voor hoor haatkees
waar veel geluk bij zit...
U MAD?
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:43:37 #95
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199308613
Sjook kale
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 22:44:32 #96
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199308626
haters allemaal.

#TeamVlaggetje w/
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_199308641
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
haters allemaal.

#TeamVlaggetje w/
5-4 kale flikker.

7-7 zoals ik al zei maat
U MAD?
pi_199308670
Dit is wel klaar.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:47:35 #99
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199308671
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:45 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

5-4 kale flikker.

7-7 zoals ik al zei maat
6-4 op je muil.
pi_199308690
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:47 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

6-4 op je muil.
kan nog steeds :)
U MAD?
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 22:48:48 #101
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199308693
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:45 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

5-4 kale flikker.

7-7 zoals ik al zei maat
8-4 op je muil ouwe
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_199308723
wat een kutleg dit zeg
U MAD?
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 22:50:23 #103
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199308724

Dit is niet heeeeeeel interessant he
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_199308749
sooooow koekoek

LEKKER MIKE WE LUV U !!!!!
U MAD?
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:52:26 #105
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199308754
8-5 OP JE MUIL BOWA

OP STOEPRAND
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 22:52:29 #106
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199308756
8-5 dan *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:52:34 #107
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199308758
quote:
80s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:50 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet heeeeeeel interessant he
Laatste potje kan wel leuk worden als Gerrie komt opdagen.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 22:52:46 #108
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199308761
tandjes tuffen bowa :6 *O* :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:53:07 #109
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199308767
Op naar het praatjes interview.
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 22:53:11 #110
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199308769
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:52 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Laatste potje kan wel leuk worden als Gerrie komt opdagen.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:53:27 #111
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_199308771
vGerwen juicht zo aantrekkelijk
Makkelijk tweede.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 22:54:26 #112
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199308782
Saus-A in de playoffs als ik het zo bekijk
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:55:37 #113
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_199308799
MvG w/
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  donderdag 6 mei 2021 @ 22:57:06 #114
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_199308829
quote:
80s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:50 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is niet heeeeeeel interessant he
Op zich wel geinige match-ups. vGerwen laat zich altijd depressief spelen door Wade iig, Clayton tegen Aspinall is op zich wel leuk en vdBergh-Anderson is leuk als Gary komt opdagen. Wat niet gaat gebeuren
Makkelijk tweede.
pi_199308851
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 22:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hup Kleeton.

@:zipportal
Heloas.
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 23:00:14 #116
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199308867
en nu opkankeren met die reclame, het heeft lang genoeg geduurd. Als die kutonzin kop ik toch niet Oprotten.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 23:03:11 #117
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199308901
"Ik weenie of dit een wetstreidt allah Majkel is"
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 donderdag 6 mei 2021 @ 23:04:31 #118
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199308917
2 3 4 5 10 8 12 duizent mense te spele
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 18:49:42 #119
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199318190
Vanaf 20:00 op uw aller Dartszender RTL 7: Speelronde 12.

Peter Wright v Jose de Sousa

Michael van Gerwen v James Wade

Jonny Clayton v Nathan Aspinall

Dimitri Van den Bergh v Gary Anderson

Zegt het maar allen. Mijn pronostiekske

Sossa 8-4
MvG 8-4
Aspi 8-6
Dimi 8-6
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 mei 2021 @ 18:52:22 #120
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199318215
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn pronostiekske
Sossa 8-5
Wade 8-5
Aspi - Jonnie gelijk
Dimi 8-3
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 18:59:32 #121
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199318296
Tevens zijn de chilli cheese nuggets en de goudgele pretcilinders vanmiddag weer aangevuld, dus wie dut mij wat :s)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 mei 2021 @ 19:00:58 #122
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199318315
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 18:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn pronostiekske
Nog eentje:

Maijer.
-O-
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 19:01:56 #123
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199318323
quote:
5s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 19:00 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Nog eentje:

Maijer.
-O-
Daar wil ik liever nog even niet aan denken :{
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 mei 2021 @ 19:09:46 #124
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_199318405
Dimi en Nathan moeten winnen en de rest boeit mij niet
Makkelijk tweede.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 19:10:48 #125
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_199318416
Maar:

8-2 Sossa
8-4 Wade
8-4 Aspinall
8-6 DimitriGOD

Koert met Ron.
Makkelijk tweede.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 19:49:34 #126
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199318890
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Daar wil ik liever nog even niet aan denken :{
Koester dat (onder het genot van een B:)B )!
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 19:57:45 #127
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199319026
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 19:49 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Koester dat (onder het genot van een B:)B )!
Ja probeer ik, maar jij begint er steeds over :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:01:23 #128
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_199319108
Kurd alleen?
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:02:14 #129
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199319125
KOERT _O_
RVB _O_
GENOT !!!
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 20:02:58 #130
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199319148
Godentafel
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:02:59 #131
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199319149
quote:
Ik werd in een keer raar, voelde me raar ...
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:03:23 #132
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_199319153
Dat 'haar'... dat is pas raar
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:04:30 #133
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_199319172
Raya de metselaar
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:04:33 #134
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199319173
Koert _O_ _O-
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 20:04:57 #135
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199319181
Wéér schrijven
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_199319201
RayBar allen. @De_Kraam
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 20:06:47 #137
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199319213
nee homo, dat was gisteren. Dat de onderste vier en de bovenste vier tegen elkaar spelen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_199319232
Een darter met fysieke ongemakken. Dat hoor je ook nooit.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:09:41 #139
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_199319267
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:07 schreef Zipportal het volgende:
Een darter met fysieke ongemakken. Dat hoor je ook nooit.
Really brutal sport
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 20:10:30 #140
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199319281
Hij wil ze volgend jaar weleens zien. Dan zijn ze nog steeds veel jonger en fitter en is hij nog weer een jaar ouder :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:12:24 #141
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199319316
quote:
'n reepie chocola of zo
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:12:55 #142
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_199319325

Man met de hamer
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 20:18:50 #143
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199319471
Arm setje, een leg maar
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 20:19:39 #144
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199319489
quote:
80s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:18 schreef Tagliano het volgende:
Arm setje, een leg maar
Nog een verloren leg ook :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_199319491
De homofiele caller.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 20:20:46 #146
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199319508
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:19 schreef Zipportal het volgende:
De homofiele caller.
Hij heeft wel aan zijn one hundred and fooobweeeh gewerkt
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:22:10 #147
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_199319533
Avond allen. Echo van baby gehad, alles in orde genot. Was de eerste echo :)
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 20:22:32 #148
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199319540
wordt helemaal niks met Wright zo :{
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 20:23:06 #149
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199319550
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:22 schreef Poepz0r het volgende:
Avond allen. Echo van baby gehad, alles in orde genot. Was de eerste echo :)
Netjes netjes ^O^

Avond :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:24:14 #150
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_199319570
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Netjes netjes ^O^

Avond :W
Bizar om te zien hoor. Baby is nu 1 centimeter groot en zit al aan de navelstreng te lurken etc, terwijl het zich nog moet ontwikkelen en alles. Hartslag was 146 per minuut. Klinkt hoog, maar is normaal bij babytjes. 180-190 komt ook voor. Waarschijnlijk is dat omdat dat lichaampje moet werken om zich zo snel mogelijk te vormen ofzo.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:24:23 #151
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199319574
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:22 schreef Poepz0r het volgende:
Echo van baby gehad, alles in orde genot. Was de eerste echo :)
Mooi om te horen @Poepz0r -z0r -z0r -z0r ...
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:25:59 #152
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_199319602
quote:
5s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:24 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Mooi om te horen @:poepz0r -z0r -z0r -z0r ...
Ja hoe gaat het heten he?

Wat dachten jullie van Raven allen? @Zipportal @Wereldgozer
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 20:26:35 #153
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199319612
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja hoe gaat het heten he?

Wat dachten jullie van Raven allen? @:Zipportal @:Wereldgozer
Nee, dit kan niet.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:27:07 #154
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_199319619
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee, dit kan niet.
HAHAHA nee joh. Naam hebben we al en de naam is hetzelfde voor zowel jongen als meisje, makkelijk genot _O_
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 20:27:18 #155
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199319626
Wright volgende pot een flinke koffer bij zich met voor elke leg een ander setje (hoeven er geen 16 te zijn, 10 is zat :X )
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:28:09 #156
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_199319642
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Wright volgende pot een flinke koffer bij zich met voor elke leg een ander setje (hoeven er geen 16 te zijn, 10 is zat :X )
Clowntje. Ik was teringmad dat hij wereldkampioen werd, vanwege dit soort idioterie. De man is niet goed genoeg om 10 x wereldkampioen te worden ofzo.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 20:28:47 #157
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199319654
Nee één keertje is zat
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:29:35 #158
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_199319674
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee één keertje is zat
Wright is 1 brok onzekerheid. Daarom ook dat rare haar, dansje, act en de pijlen wisselen continu.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 20:33:31 #159
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199319748
nog bijna doodgegooid ook 8)7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 20:33:55 #160
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199319757
Ik krijg hier geen zin in bier van -O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_199319758
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:06 schreef Zipportal het volgende:
RayBar allen. @:de_kraam
Ik kijk naar de gezellige Keukenkampioendivisie allen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:34:43 #162
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199319771
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Wright volgende pot
Tenzij hij op de route huiswaarts een brug over moet.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 20:35:29 #163
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199319786
quote:
5s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:34 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Tenzij hij op de route huiswaarts een brug over moet.
:') ;(
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_199319795
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:29 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Wright is 1 brok onzekerheid. Daarom ook dat rare haar, dansje, act en de pijlen wisselen continu.
Stukje cuckold
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 20:35:59 #165
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199319802
hahahaha

dit kan niet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 20:36:27 #166
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199319809
EN nou een 9darter gooien zeker :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_199319818
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja hoe gaat het heten he?

Wat dachten jullie van Raven allen? @:Zipportal @:Wereldgozer
Leuke naam voor een jongen
pi_199319844
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:27 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

HAHAHA nee joh. Naam hebben we al en de naam is hetzelfde voor zowel jongen als meisje, makkelijk genot _O_
Gerard?
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:37:59 #169
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_199319850
Wright werd wereldkampioen met dat setje wat speciaal voor hem was ontwikkeld en heeft er daarna volgens mij nog 1 x mee gegooid en dat was het :') LOGISCH ALLEN.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:38:19 #170
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_199319855
quote:
8s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:37 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Gerard?
Nee gewoon X. Stukje inclusiviteit.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 20:39:35 #171
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199319884
Debiele parfumreclame :{
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 20:43:07 #172
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199319954
Koert glimt van trots na een woordgrapje
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 20:43:36 #173
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199319962
quote:
80s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:43 schreef Tagliano het volgende:
Koert glimt van trots na een woordgrapje
Het ging alweer zo lang goed :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:44:26 #174
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_199319981
hoe noem je het als Peter de walk-on van Nathan Aspinall zingt

mr Wrightside
Makkelijk tweede.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:44:31 #175
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199319982
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:38 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee gewoon X. Stukje inclusiviteit.
... Marcel?
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:46:35 #176
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_199320021
quote:
5s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:44 schreef Kopiko het volgende:

[..]

... Marcel?
X. De letter X Hans zoals je daar ook voor kunt kiezen op een paspoort tegenwoordig _O_

Ne joh gek naam houden we geheim. Er zal een persconferentie komen allen.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:48:06 #177
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199320048
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:46 schreef Poepz0r het volgende:
zal een persconferentie komen allen.
Persen kun je aan @Poepz0r wel overlaten _O_
pi_199320084
quote:
80s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:43 schreef Tagliano het volgende:
Koert glimt van trots na een woordgrapje
Die EPSN filmpjes zijn de horror
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 20:50:01 #179
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199320089
OP TIJD TERUG NAAR DE ZAAL :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:50:08 #180
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_199320092
quote:
5s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:48 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Persen kun je aan @:poepz0r wel overlaten _O_
Dat zeg jij nou, maar als een vrouw ligt te bevallen schijnen ze dus ook alles onder te schijten -O-
pi_199320094
quote:
5s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:48 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Persen kun je aan @:poepz0r wel overlaten _O_
Is dit een fetisj
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 20:50:19 #182
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199320095
Wanneer zie je dat nou nog
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 20:50:46 #183
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199320103
Oh toch niet, Wade stond er al een kwartier op de bus te wachten _O- :') Godverdomde kutfalers :')
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_199320105
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:50 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat zeg jij nou, maar als een vrouw ligt te bevallen schijnen ze dus ook alles onder te schijten -O-
Stukje moederkoek opeten
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:51:05 #185
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_199320108
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:50 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Stukje moederkoek opeten
https://www.reddit.com/r/TwitchGoneWild/new/ geniet0n
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 20:51:59 #186
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199320126
Nee gemist stond er frank :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:52:20 #187
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199320138
quote:
9s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:50 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat zeg jij nou, maar als een vrouw ligt te bevallen schijnen ze dus ook alles onder te schijten -O-
Ook daarom:
TRAP ER NIET IN!
BLIJF VRIJGEZEL!!!
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:52:58 #188
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_199320156
quote:
5s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:52 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Ook daarom:
TRAP ER NIET IN!
BLIJF VRIJGEZEL!!!
Kom je nu mee 18 jaar te laat ouwe reus. -O-
  vrijdag 7 mei 2021 @ 20:57:08 #189
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199320227
Hopelijk zet Wade MVG de voet dwars.
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 20:59:55 #190
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199320276
Nu een ander dan Jozee op tops tops gaat hoor je Zjaks niet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 21:00:44 #191
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199320291
quote:
80s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 20:59 schreef Tagliano het volgende:
Nu een ander dan Jozee op tops tops gaat hoor je Zjaks niet
Wright was ook en ander dan Jozee
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 21:01:56 #192
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199320315
Dit was een knappe finish _O_
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 mei 2021 @ 21:04:23 #193
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199320362
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit was een knappe finish _O_
Dat was inderdaad een moorddadige 135.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 21:07:15 #194
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_199320412
Hij wordt wel weer steeds beter.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  vrijdag 7 mei 2021 @ 21:07:57 #195
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_199320428
als Aspinall en vdBergh winnen gaat het langzamerhand vrij saai worden deze prumjur liek
Makkelijk tweede.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 21:10:00 #196
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199320470
Zeg, het is vrijdag hoor. Vanavond hoeven we niet vroeg naar bed. :{
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 mei 2021 @ 21:10:27 #197
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_199320477
Wel lullig voor Wade, zo hoog gooien en dan nog kansloos eraf gaan.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 21:12:22 #198
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199320519
Lidl reclame is ook raar
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 mei 2021 @ 21:12:50 #199
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_199320524
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Lidl reclame is ook raar
En irritant lang.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 21:13:01 #200
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_199320528
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 21:10 schreef AFCNiels het volgende:
Wel lullig voor Wade, zo hoog gooien en dan nog kansloos eraf gaan.
Had Dimitri ook al tegen vGerwen. Als ie zo staat te slopen is ie niet te houden

Maar gisteren tegen Clayton was het weer weinig soeps. heb vGerwen nog niet een wedstrijd gewoon ‘normaal’ goed zien gooien
Makkelijk tweede.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 21:18:10 #201
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199320629
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Lidl reclame is ook raar
Water is nat.
Koud bier is lekker.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 21:22:24 #202
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199320706
HEHE EINDELIJK weer darten godver
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 mei 2021 @ 21:22:35 #203
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_199320712
@Zipportal is het moment dat Koert die ongelooflijk slechte woordgrap maakte en daarna een dikke grijns trok nog gifjeswaardig?
Makkelijk tweede.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 21:31:24 #204
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199320886
tsjonge. Kan wel ff gaan schijten zeker nu
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 21:33:24 #205
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199320932
een HARD STUKJE bedoel je Frank

Dat doet nog steeds pijn
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 7 mei 2021 @ 21:34:14 #206
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199320956
Relschopper zit met een probleem.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 21:43:35 #207
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199321197
met druk- en persdarts is het toch weer 5-5 geworden.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 mei 2021 @ 21:47:06 #208
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199321292
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
met druk- en persdarts is het toch weer 5-5 geworden.
Hoe is het met de pilsvoorraad?
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 21:47:58 #209
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199321313
quote:
5s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 21:47 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Hoe is het met de pilsvoorraad?
Uitstekend maat ^O^ Vanavond gewoon even aan de Bar le Duc citroen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 mei 2021 @ 21:50:51 #210
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199321375
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Uitstekend maat ^O^ Vanavond gewoon even aan de Bar le Duc citroen.
Balansen _O_
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 21:52:14 #211
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199321407
Aspi instortgenot
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 mei 2021 @ 21:57:39 #212
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199321521
quote:
frikandellenlegs
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 21:57:44 #213
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199321523
Meneer heeft een paar keer frikandellenlegs gegooid maar dat hoort er ook bij. :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 mei 2021 @ 21:59:39 #214
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199321562
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Meneer heeft een paar keer frikandellenlegs gegooid maar dat hoort er ook bij. :Y
En regelmatig met VDV op de training.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 21:59:58 #215
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_199321567
Gelukkig is zijn schorend vermogen in orde.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 22:04:31 #216
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199321660
quote:
5s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 21:59 schreef Kopiko het volgende:

[..]

En regelmatig met VDV op de training.
Lekker open beentje erbij tussen de lekkies door jatoggg :Y)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:05:07 #217
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_199321676
"ik was nooit zo'n showman'

Natuurlijk Raybar
Makkelijk tweede.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 22:08:15 #218
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199321736
even een bifiworstje :9
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:10:41 #219
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_199321782
Aardig niveautje.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 22:10:59 #220
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199321784
Dit is schandalig goed
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 22:12:02 #221
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199321804
quote:
80s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:10 schreef Tagliano het volgende:
Dit is schandalig goed
Vanaf deze post 43, 91, 44, 92

Ja leuk
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:12:25 #222
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_199321813
"ik was nooit zo'n showman"

Makkelijk tweede.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 22:13:40 #223
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199321839
quote:
80s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:12 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Vanaf deze post 43, 91, 44, 92

Ja leuk
Ach, een zestiendarter scheelt maar één kwadraatje met een negendarter :P
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:14:50 #224
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_199321865
W
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
"ik was nooit zo'n showman"

[ afbeelding ]
Dit gaat een beetje mis

Dit is een gifje van Barney die in Ahoy juicht maar goed
Makkelijk tweede.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:15:28 #225
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_199321875
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
W
[..]

Dit gaat een beetje mis

Dit is een gifje van Barney die in Ahoy juicht maar goed
pi_199321886
Ik ben er vrienden. Is Gerrie live of semi live?
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:15:56 #227
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199321888
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit gaat een beetje mis

... altijd tegen Barney ...
pi_199321894
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 21:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:zipportal is het moment dat Koert die ongelooflijk slechte woordgrap maakte en daarna een dikke grijns trok nog gifjeswaardig?
Geen idee. VI gekeken.

Gewoon.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:16:16 #229
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199321898
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:15 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ben er vrienden. Is Gerrie live of semi live?
Live, 2-2 nu.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:16:40 #230
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_199321909
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:15 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ben er vrienden. Is Gerrie live of semi live?
Gary gooit goed. Heeft beduidend meer pokemon gevangen vandaag dan Ash
Makkelijk tweede.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:17:12 #231
194695 franklop
Fran knock
pi_199321920
Sow

Ja hoi ik kijk ook
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:17:18 #232
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_199321921
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:16 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Geen idee. VI gekeken.

Gewoon.
Dom plan
Makkelijk tweede.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 22:17:32 #233
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199321931
Rollade? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:17:57 #234
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_199321939
ze doen niet rustig aan tegen vdBergh deze week

De tering zeg
Makkelijk tweede.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:19:09 #235
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199321955
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:17 schreef franklop het volgende:
Sow
_O_
pi_199321961
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
W
[..]

Dit gaat een beetje mis

Dit is een gifje van Barney die in Ahoy juicht maar goed
Niet die ene speciaal voor een fotograaf?
KLB en DRT is een topcombinatie
pi_199321962
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Dom plan
Er is geen 9-darter gevallen. Dus niks gemist.
pi_199321972
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:19 schreef spleeh het volgende:

[..]

Niet die ene speciaal voor een fotograaf?
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:23:23 #239
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_199322019
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ze doen niet rustig aan tegen vdBergh deze week

De tering zeg
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_bruggen_in_Antwerpen
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:23:53 #240
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_199322026
Ik heb medelijden met Dimitri, merkwaardig hoe goed Gary en vGerwen tegen hem gooien deze week
Makkelijk tweede.
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:25:10 #241
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_199322052
Dit kan gebeuren als je tegen iemand met een godstalent speelt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:27:13 #242
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_199322092
Dat was een fraaie onderkin-slomo
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 22:27:26 #243
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199322101
Zeeah zekah!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:27:38 #244
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199322106
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
merkwaardig hoe goed Gary en vGerwen tegen hem gooien deze week
Ze vrezen die Donzige Dansbelg niet.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 22:29:07 #245
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199322132
Strak an draad! :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator vrijdag 7 mei 2021 @ 22:30:30 #246
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199322164
Zjosee zou trots zijn
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_199322169
Erg mooi.
pi_199322170
Kut Belg.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 22:30:54 #249
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199322171
En een sossa finish om het af te maken _O_
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 mei 2021 @ 22:31:18 #250
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_199322184
Jammer dit.

Maakt de PL wel spannender
Makkelijk tweede.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 22:38:06 #251
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199322312
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer dit.

Maakt de PL wel spannender
Hebben we nog wat te kijken over 3 weken
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 22:41:17 #252
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199322375
Twijfel ja hoor. ALs je twijfel hebt ga je op 72 niet D18 D18 finishen :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_199322479
Film van het niveau SS Doomtrooper.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Heeft over alles een mening 2022 vrijdag 7 mei 2021 @ 22:48:49 #254
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199322489
Rot maar lekker op met je blutlijn Koertje :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 7 mei 2021 @ 23:00:22 #255
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_199322666
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 22:48 schreef De_Kraam het volgende:
Film van het niveau SS Doomtrooper.
Dit lijkt me niet mogelijk. Ik denk niet dat er ooit nog een film komt die in de buurt van dat niveau komt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  zaterdag 8 mei 2021 @ 11:11:27 #256
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_199326633
Pohh, sommige finishes van MvG gisteren. Vies lekker.
  Heeft over alles een mening 2022 zaterdag 8 mei 2021 @ 12:41:11 #257
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_199328042
Zeg hoezo vullen we nog geen 7 topics in 12 speelrondes trouwens. Ging dat altijd al zo? :? Met het WK timmeren we er 180 topics in drie weken doorheen :o
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 9 mei 2021 @ 01:19:56 #258
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_199338398
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg hoezo vullen we nog geen 7 topics in 12 speelrondes trouwens. Ging dat altijd al zo? :? Met het WK timmeren we er 180 topics in drie weken doorheen :o
De Premier League boeit de meesten niet zoveel. Ik volg het wel, maar alleen de meest interessante potjes. Het WK is daarentegen hét toernooi van het jaar. Daar komt alles echt alles samen.
  zondag 9 mei 2021 @ 22:20:28 #259
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199350740
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Zeg hoezo vullen we nog geen 7 topics in 12 speelrondes trouwens. Ging dat altijd al zo? :? Met het WK timmeren we er 180 topics in drie weken doorheen :o
- het zijn telkens dezelfde spelers
- het is geen knock-out-systeem
- enkele usual suspects ontbreken hier ivm naleven principes
  donderdag 13 mei 2021 @ 12:30:24 #260
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199402396
Stand na speelronde 12:
quote:
1 Michael van Gerwen 17 +21 98.78
2 Nathan Aspinall 15 +15 98.30
3 Dimitri Vd Bergh 15 +7 99.16
4 José de Sousa 14 +12 100.01
5 Jonny Clayton 14 +4 100.17
6 Gary Anderson 12 0 97.30
7 James Wade 11 -1 98.70
8 Peter Wright 9 -16 95.17
Op maandag 24 mei gaan ze verder met speelronde 13:

Jonny Clayton - Gary Anderson
Dimitri Van den Bergh - José de Sousa
Michael van Gerwen - Nathan Aspinall
James Wade - Peter Wright


Speelrondes 14-15-16 meteen daarna op di25-wo26-do27 mei _O_
Play-offs (halve finales en finale): vrijdag 28 mei _O_
  donderdag 13 mei 2021 @ 13:47:20 #261
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_199403476
quote:
5s.gif Op zondag 9 mei 2021 22:20 schreef Kopiko het volgende:

[..]

- het zijn telkens dezelfde spelers
- het is geen knock-out-systeem
- enkele usual suspects ontbreken hier ivm naleven principes
Ik zou dit toernooi leuker vinden zonder knock out trouwens :+ Nu worden heel veel wedstrijden eigenlijk voor niks gespeeld.
pi_199582046
Morgen de hele week los met publiek allen.
pi_199582109
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 mei 2021 11:11 schreef Vriezzer het volgende:
Pohh, sommige finishes van MvG gisteren. Vies lekker.
Viespijn. _O_
  zondag 23 mei 2021 @ 19:31:42 #264
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_199586690
quote:
0s.gif Op zondag 23 mei 2021 15:25 schreef Zipportal het volgende:
Morgen de hele week los met publiek allen.
Eigenlijk best veel zin in de finaleweek van de PL.
  Moderator maandag 24 mei 2021 @ 12:01:41 #265
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199594747
Ik ga hier de hele middag naar uitkijken
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_199596469
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 24 mei 2021 @ 18:04:00 #267
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_199600369
quote:
80s.gif Op maandag 24 mei 2021 12:01 schreef Tagliano het volgende:
Ik ga hier de hele middag naar uitkijken
Ik heb hier ook vies veel zin in makker :)
Makkelijk tweede.
  maandag 24 mei 2021 @ 19:30:54 #268
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199601865
Het broekje ligt al op de enkels.
  maandag 24 mei 2021 @ 19:50:11 #269
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_199602224
Tijd voor de topshow.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  maandag 24 mei 2021 @ 19:56:46 #270
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199602343
GENOT!
Jonny Clayton - Gary Anderson
Dimitri Van den Bergh - José de Sousa
Michael van Gerwen - Nathan Aspinall
James Wade - Peter Wright
  maandag 24 mei 2021 @ 19:57:50 #271
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199602367
Aanwezig!

Eerst nog twee minuten naar rotkoppen van Hardcore Pawn kijken :')
  maandag 24 mei 2021 @ 19:59:21 #272
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199602395
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 19:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eerst nog twee minuten naar rotkoppen van Hardcore Pawn kijken :')
Prima voorafje, al had Idioten Op De Weg beter geweest.
  Moderator maandag 24 mei 2021 @ 19:59:57 #273
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199602405
Hey Dirk met z'n aubergine zit in het openingsfilmpje

Die werken ze dus soms wel degelijk bij kennelijk
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 24 mei 2021 @ 20:00:05 #274
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199602407
Een klap in het gezicht dit.
  maandag 24 mei 2021 @ 20:00:13 #275
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199602409
Maijer -O-
  Moderator maandag 24 mei 2021 @ 20:00:13 #276
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199602410
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 24 mei 2021 @ 20:00:26 #277
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199602417
KLAP IN HET GEZICHT VAN DARTSFANS
  Moderator maandag 24 mei 2021 @ 20:00:35 #278
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199602419
Voordeel is dat je snel weer kunt muten
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 24 mei 2021 @ 20:00:52 #279
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199602427
Zijn hoofd gaat ook echt altijd naar voren als ie iets 'belangrijks' zegt
  maandag 24 mei 2021 @ 20:01:14 #280
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199602436
Ik verstond letterlijk geen woord van Maikol.
  maandag 24 mei 2021 @ 20:02:46 #281
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199602465
Met publiek _O_
Met Maijer -O-
  maandag 24 mei 2021 @ 20:02:54 #282
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199602467
Arjan zal inmiddels wel een spuitje hebben gehad neem ik aan?
  Moderator maandag 24 mei 2021 @ 20:03:32 #283
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199602478
Ze komen het bier brengen :o

Dan is corona dus uiteindelijk een verbetering voor deze wereld geweest
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 24 mei 2021 @ 20:03:51 #284
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199602482
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
Arjan zal inmiddels wel een spuitje hebben gehad neem ik aan?
Heeft ie in februari al gehad joh
pi_199602484
STAND UP IF YOU LOVE THE DARTS
  maandag 24 mei 2021 @ 20:04:11 #286
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199602489
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
Arjan zal inmiddels wel een spuitje hebben gehad neem ik aan?
Geen naald ter wereld die door die speklaag kan.
pi_199602495
BORING BORING TABLES
  maandag 24 mei 2021 @ 20:04:51 #288
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199602497
quote:
80s.gif Op maandag 24 mei 2021 20:03 schreef Tagliano het volgende:
Ze komen het bier brengen :o

Dan is corona dus uiteindelijk een verbetering voor deze wereld geweest
dat is geen straf nee. Niets kutters dan in een drukke wachtrij staan wachten op je bier.
  maandag 24 mei 2021 @ 20:05:33 #289
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199602515
quote:
5s.gif Op maandag 24 mei 2021 20:04 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Geen naald ter wereld die door die speklaag kan.
  Moderator maandag 24 mei 2021 @ 20:05:40 #290
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199602522
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 20:04 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

dat is geen straf nee. Niets kutters dan in een drukke wachtrij staan wachten op je bier.
Vanuit dat perspectief is thuis bier drinken ook geen straf
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 24 mei 2021 @ 20:06:02 #291
473366 AllesKaputt
pelotonvulling
pi_199602526
Warm bad hiero?
  maandag 24 mei 2021 @ 20:06:11 #292
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_199602532
quote:
80s.gif Op maandag 24 mei 2021 20:05 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Vanuit dat perspectief is thuis bier drinken ook geen straf
Vooral omdat hier ook gewoon personeel rondloopt.
pi_199602546
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 20:06 schreef AllesKaputt het volgende:
Warm bad hiero?
We zepen je helemaal in.
  maandag 24 mei 2021 @ 20:09:50 #294
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199602586
Gando heeft 2 weken bier lopen tanken. Kerel traint veel te weinig
  maandag 24 mei 2021 @ 20:11:07 #295
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199602608
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gando heeft 2 weken bier lopen tanken.
Wat is daar opmerkelijk aan :?
  maandag 24 mei 2021 @ 20:12:16 #296
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_199602625
quote:
0s.gif Op maandag 24 mei 2021 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gando heeft 2 weken bier lopen tanken. Kerel traint veel te weinig
Godstalenten hebben al die training toch niet nodig.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
  Moderator maandag 24 mei 2021 @ 20:14:26 #297
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199602658
De geluidsman heeft nog wel iets aan werk te doen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  maandag 24 mei 2021 @ 20:15:27 #298
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_199602671
quote:
80s.gif Op maandag 24 mei 2021 20:14 schreef Tagliano het volgende:
De geluidsman heeft nog wel iets aan werk te doen
Historisch moment vakkundig verneukt.
  Moderator maandag 24 mei 2021 @ 20:15:35 #299
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_199602672
OOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHH GARY GARY
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_199602687
Erg mooi.
pi_199602690
Heerlijk BDO sfeertje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')