'k Wist niet dat @PopeOfTheSubspace de muziek in was gegaan.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:07 schreef Z het volgende:
Het K-woord tracklist:
MET JE AKO-IDEOLOGIE
LOBBYEN DOE JE MAAR IN JE EIGEN TIJD
WAAROM STEMMEN JULLIE STEEDS OP DE VVD
DE OVERHEID WEET TEVEEL VAN MIJ
JE HEBT ALLANG EEN KK GROTE CHIP IN JE ZAK
JE HAAT GEEN MAANDAG, JE HAAT KAPITALISME
MAG IK OOK IN DE CAMPAGNE VOOR OMROEP ZWART
FUCK SPOTIFY (MAAR HAAL ONS ER NIET AF AUB)
FUCK WAGGIES
HET ANTROPOCEEN FUCKT MET ME GAME
ER ZIJN VAST GOEIE GOEIE DOELEN
HET K-WOORD
HEBBEN ZE NOU AL EEN KEER SERIEUS WAT GEDAAN MET DE BLOCKCHAIN
DE MODEINDUSTRIE KAN DE KLERE KRIJGEN
DRILLRAP IS NIET HET PROBLEEM
IK BELEEF GEEN LOL AAN TOPSPORT
DE ECONOMIE
GECENTRIFUGEERDE MEMEPUNK
VROUWEN VERDIENEN OOK EEN KANS OM CORRUPTE LEIDERS TE ZIJN
HET IS OOK NOOIT GOED
Het is de fucking eenentwintigste eeuw, G. Dankzij het wereldwijde web kun jij nog voor het weekeinde aan je Aletrino beginnen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:12 schreef Gellius het volgende:
Dus ik wip na de werkdag nog even binnen bij antiquaat Kok. Ik zoek een specifiek boek van Aletrino (Uit den Dood) en Erens (Dansen en Rythmes)... Hèbben ze het niet.
Vandaag is het grmbl-dag.
Da's een sport waar ik niks van begrijp. Ik zet wel voetbal op.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:53 schreef Gellius het volgende:
Tuurlijk. Ik kan voor 4,95 een beduimelde tweede druk uit 1984 compleet met masturbatieve vlekken laten bezorgen. Een eerste druk is 500 euro op Antiqbook. Wel met handgeschreven opdracht van de schrijver. Daartussen strekt zich een onafzienbare ruimte uit waarvan ik had gehoopt dat een gerenommeerd antikwaar uitkomst zou kunnen bieden.
Neu. Jij hebt die 500 euro wel.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2021 21:08 schreef Gellius het volgende:
Mijn roomblanke hoela. Ik wil gewoon een serviel boekhandelaartje dat met een tussen welwillendheid en ontzag modulerende gelaatsuitdrukking precies van de plank pakt wat ik zoek.
Naar de winkel gaan en iets niet vinden is ook louterend, C. En voor je het weet kom je iets anders tegen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 20:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is de fucking eenentwintigste eeuw, G. Dankzij het wereldwijde web kun jij nog voor het weekeinde aan je Aletrino beginnen.
Is dat een ex van lang her of ben je aan je middelbareleeftijdscrisis begonnen en van je vrouw af?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:59 schreef LXIV het volgende:
Ik tel altijd aan de hand van verjaardagen. Met mijn ex-schoonvaders verjaardag zijn de walnoten rijp in West-Brabant, met mijn verjaardag de bosbessen, etc.
Hij is binnen hoor, IR. Ik werd ermee verblijd door twee vrienden in Scheltema. Ik zat op het Joseph Rothbankje, dus het was in alle opzichten een geslaagde avond.quote:
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:46 schreef Gellius het volgende:
Maar straks zit je gezapig met je geïmporteerde meissie in een sociale woningwetbouwwoning naar het kastje te koekeloeren en dik te worden JAM. Dan komt er niks meer van. Dat weet je toch zelf ook wel.
Tweelingwoord, evenwoord.quote:Op maandag 5 juli 2021 17:52 schreef Sodemieters het volgende:
Weten jullie een ander woord voor synoniem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |