Geforceerde chinese test, die ene die niet via de neus gaat.quote:
is toch wel logisch, er mag wel wat terug verdiend wordenquote:Op donderdag 6 mei 2021 10:51 schreef aartstyle het volgende:
Joehoe, we gaan praten over het opzijschuiven van de patenten.
Ook een maand of 10 te laat. En dan zijn we nu pas begonnen met praten he.... Zijn we in 2023 wel tot een beslissing gekomen denk ik.
Natuurlijk gaat het om kosten voor de zeer tijdelijke maatregel. Als dit 12 maanden geleden was besproken dan zouden kosten minder belangrijk zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:49 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Ja, het gaat dus om de kosten i.p.v. de (on)zin van zo'n testmaatschappij. Kan straks de D66 weer gaan lopen pronken met dat ze de prijs omlaag hebben kunnen brengen.
En aan het eind van het liedje zetten de meeste partijen rustig een krabbeltje. Even wat frustratie uiten heen en weer en doen alsof het besluit nog niet genomen is. En dan het krabbeltje door de vaste partijen.quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:29 schreef _serial_ het volgende:
Debat over testbewijzen, Tweede Kamer lijkt nog niet overtuigd
* Men is bang voor 2deling van maatschappij.
* Men vraagt zich af of de hoeveelheid geld wel verantwoord is.
* Verzet tegen de eigen bijdrage door PvdA en D66
* D66 wil Vaccinatiebewijs als alternatief voor negatieve test (WVS is daar nog niet van overtuigd ....)
Eens. In de afgelopen 3 weken al 3 baby's gehad met covid. Dat kan het beeld behoorlijk vertekenen.quote:
Tuurlijk, betaald zal er moeten worden. Geef dat Pfizer miljarden extra, kan mij het schelen. Als de productie maar x 100 gaat.quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch wel logisch, er mag wel wat terug verdiend worden
Zeker, dan zou de leeftijd veel en veel lager zijn nu.quote:
Ik maak deze ook dagelijks hequote:
Dan is miljarden niet genoeg.quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:54 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Tuurlijk, betaald zal er moeten worden. Geef dat Pfizer miljarden extra, kan mij het schelen. Als de productie maar x 100 gaat.
Ze willen zich ook niet aan de regels houden!quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. In de afgelopen 3 weken al 3 baby's gehad met covid. Dat kan het beeld behoorlijk vertekenen.
Zal mij niets verbazen als de wet in de achterkamertjes al goedgekeurd is. Debat doen we alleen voor de buhne, zie avondklokdebat.quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En aan het eind van het liedje zetten de meeste partijen rustig een krabbeltje. Even wat frustratie uiten heen en weer en doen alsof het besluit nog niet genomen is. En dan het krabbeltje door de vaste partijen.
In het beste geval verdwijnt die 7.50; meer verwacht ik niet.
Je bent beschermd tegen de ziekte. Maar de ziekte is niet het virus. Een vaccin voorkomt geen besmetting. Het is vooral het slordig door elkaar gebruiken van “coronavirus” en “covid” dat me stoort. Alsof die twee hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2021 08:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Toch klopt het wel. Je bent toch ook beschermd tegen het virus? Waar je normaal ziek werd van het virus worden we er na vaccinatie niet meer ziek van. Je bent dus beschermd tegen het virus en voorkomt daarmee corona.
Laat ik het zo zeggen. Huidige bedrag x 20. Kom tot een goede prijs. Dat kunnen beide partijen prima inschatten. Eventueel achteraf nog een rechtzaak daarover, maar het mag niet ten koste gaan van de volksgezondheid.quote:
Ja die 1.5 meter gaat zo lastig in een baarmoeder idd...quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ze willen zich ook niet aan de regels houden!
Een tweedeling is op zichzelf dan ook geen argument tegen eender welke maatregel.quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:51 schreef Bocaj het volgende:
Die Paternotte toch (D66)...
Hij is vóór een Vaccinatiepaspoort...
Maar is wel tegen de eigen bijdrage omdat dat een tweedeling in de maatschappij zou geven....![]()
Alsof dat paspoort geen tweedeling zal geven....
Zoals het al de hele periode gaat met de huichelaars.quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En aan het eind van het liedje zetten de meeste partijen rustig een krabbeltje. Even wat frustratie uiten heen en weer en doen alsof het besluit nog niet genomen is. En dan het krabbeltje door de vaste partijen.
Inderdaad jaquote:Op donderdag 6 mei 2021 10:55 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zal mij niets verbazen als de wet in de achterkamertjes al goedgekeurd is. Debat doen we alleen voor de buhne, zie avondklokdebat.
Holland gaat ook vooral mee wat het buitenland doet... Het is inderdaad volgens mij allang besloten het te doen!quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |