Het enige verschil dat er minder getest werd?quote:Op donderdag 6 mei 2021 08:34 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Nee hoor, toen was de virusverspreiding hetzelfde
Het enige verschil is dat er toen amper getest werd
16 April 2020 bleek uit antistoffen dat 500.000 Nederlanders al Corona hadden gehad, officieel waren er slechts 30.000 positief getest
25 Juni zei Van Dissel dat 1 miljoen Nederlanders al Corona hadden gehad, officieel waren er toen slechts 30.000 positief getest
Maar niemand die in paniek raakte dat er in amper 3 maand tijd 500.000 mensen meer besmet zijn geraakt hoor...
Die vraag heb ik niet gekregen volgens mij. Heb ik ergens iets verkeerds ingevuld of moet je je dan ook opgeven voor nieuwe onderzoeken of zo?quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:23 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Maar je kan ook aangeven of je van plan bent de maatregelen nog 6 maanden vol te houden.
Allemaal nein, nein, nein invullen![]()
Heb wel even een uniek e-mail adres aangemaakt, kijken hoe lang het duurt voor ik daar spam op ontvang.
Prima vragen. Ware het niet dat het allemaal een maand of 10 te laat is.quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:29 schreef _serial_ het volgende:
Debat over testbewijzen, Tweede Kamer lijkt nog niet overtuigd
* Men is bang voor 2deling van maatschappij.
* Men vraagt zich af of de hoeveelheid geld wel verantwoord is.
* Verzet tegen de eigen bijdrage door PvdA en D66
* D66 wil Vaccinatiebewijs als alternatief voor negatieve test (WVS is daar nog niet van overtuigd ....)
En de testweigeraars?quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:36 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Prima vragen. Ware het niet dat het allemaal een maand of 10 te laat is.
Koop van dat geld die jansen vaccins in denemarken. Geef daarna 3 miljoen mensen per week een inenting en iedereen die zijn 1e prik langer dan 10 geleden heeft gehad een vaccinatiebewijs.
Daarna alleen testbewijs voor de vaccin weigeraars.
Grt Hugo 2.0
Pil van Drion geven aan die mensen ?quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:43 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Opsluiten en afschieten. Kom nou.....:)
Ff serieus:quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:44 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Pil van Drion geven aan die mensen ?
Ja, het gaat dus om de kosten i.p.v. de (on)zin van zo'n testmaatschappij. Kan straks de D66 weer gaan lopen pronken met dat ze de prijs omlaag hebben kunnen brengen.quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:29 schreef _serial_ het volgende:
* D66 wil Vaccinatiebewijs als alternatief voor negatieve test (WVS is daar nog niet van overtuigd ....)
Tijdelijk vertrouw ik echt niet meer bij deze overheid.quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:47 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Wel moet dit heel goed geregeld worden dat dit tijdelijk is. Bijvoorbeeld als we onder de 100 besmettingen of 5 opnames per dag dan vervalt het vaccinatie/testbewijs.
Mediaan is belangrijker in dezequote:
Geforceerde chinese test, die ene die niet via de neus gaat.quote:
is toch wel logisch, er mag wel wat terug verdiend wordenquote:Op donderdag 6 mei 2021 10:51 schreef aartstyle het volgende:
Joehoe, we gaan praten over het opzijschuiven van de patenten.
Ook een maand of 10 te laat. En dan zijn we nu pas begonnen met praten he.... Zijn we in 2023 wel tot een beslissing gekomen denk ik.
Natuurlijk gaat het om kosten voor de zeer tijdelijke maatregel. Als dit 12 maanden geleden was besproken dan zouden kosten minder belangrijk zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:49 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Ja, het gaat dus om de kosten i.p.v. de (on)zin van zo'n testmaatschappij. Kan straks de D66 weer gaan lopen pronken met dat ze de prijs omlaag hebben kunnen brengen.
En aan het eind van het liedje zetten de meeste partijen rustig een krabbeltje. Even wat frustratie uiten heen en weer en doen alsof het besluit nog niet genomen is. En dan het krabbeltje door de vaste partijen.quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:29 schreef _serial_ het volgende:
Eens. In de afgelopen 3 weken al 3 baby's gehad met covid. Dat kan het beeld behoorlijk vertekenen.quote:
Tuurlijk, betaald zal er moeten worden. Geef dat Pfizer miljarden extra, kan mij het schelen. Als de productie maar x 100 gaat.quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch wel logisch, er mag wel wat terug verdiend worden
Zeker, dan zou de leeftijd veel en veel lager zijn nu.quote:
Ik maak deze ook dagelijks hequote:
Dan is miljarden niet genoeg.quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:54 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Tuurlijk, betaald zal er moeten worden. Geef dat Pfizer miljarden extra, kan mij het schelen. Als de productie maar x 100 gaat.
Ze willen zich ook niet aan de regels houden!quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. In de afgelopen 3 weken al 3 baby's gehad met covid. Dat kan het beeld behoorlijk vertekenen.
Zal mij niets verbazen als de wet in de achterkamertjes al goedgekeurd is. Debat doen we alleen voor de buhne, zie avondklokdebat.quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En aan het eind van het liedje zetten de meeste partijen rustig een krabbeltje. Even wat frustratie uiten heen en weer en doen alsof het besluit nog niet genomen is. En dan het krabbeltje door de vaste partijen.
In het beste geval verdwijnt die 7.50; meer verwacht ik niet.
Je bent beschermd tegen de ziekte. Maar de ziekte is niet het virus. Een vaccin voorkomt geen besmetting. Het is vooral het slordig door elkaar gebruiken van “coronavirus” en “covid” dat me stoort. Alsof die twee hetzelfde zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2021 08:28 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Toch klopt het wel. Je bent toch ook beschermd tegen het virus? Waar je normaal ziek werd van het virus worden we er na vaccinatie niet meer ziek van. Je bent dus beschermd tegen het virus en voorkomt daarmee corona.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |