abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 mei 2021 @ 12:14:38 #176
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_199300464
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:53 schreef AgnesGru het volgende:

[..]

Ik vind dat soort stappen altijd heel dapper! Is er geen mogelijkheid om het in het begin te combineren?
Ik vond dat ook altijd als het hoorde of las als iemand voor zichzelf begon en dacht dat ik het nooit zou durven.
Iemand zei: straks ga je met pensioen en dan heb je spijt dat je het noot geprobeerd hebt. Dat was wel een trigger.
Ik heb dat al wel een beetje geprobeerd, maar vanwege de hoge werkdruk op m'n werk, is dit niet te doen.
Volgens m'n loopbaanadviseur is het het beste om alles voor te bereiden en zodra het klaar is, een maand of twee niks te doen. Maar dat weet ik nog niet. Het liefste zou ik idd stoppen met m'n werk als de webshop al een beetje loopt.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_199300542
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:10 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Wat doe jij nu?
Weinig, eigenlijk is het allemaal op hobby niveau met af en toe wat inkomsten. Maar ik hoef ook niet meer :P
Het is eigenlijk een vervroegd pensioen maar omdat ik zoveel hobby's heb, heb ik af en toe ook wat inkosten daaruit.

quote:
Ben benieuwd hoe het gaat voelen. Ben er ook wel klaar mee. Collega's heb ik niks meer mee. De oudere garde, waar ik goed mee kon, gaat allemaal weg en het nieuwe spul vind ik maar niks..
Het werk is geestdodend. waar ik het vroeger door de sfeer nog wel volhield, is dat al een tijdje niet meer zo.
Mijn werk veranderde ook heel erg. In het begin repareerde ik computers en was ik "vliegende keep" als er klusjes op locatie waren. Later deed ik 90% onsite maar naarmate er meer in de cloud ging, werd werk steeds meer op afstand. Dus veel bellen, veel achter een bureau. En ik heb variatie nodig, stilzitten is niet m'n ding. Daarnaast ben ik meer praktisch aangelegd dan theoretisch, ik moet dus wat met m'n handen bezig kunnen zijn.

Wat dat betreft kwam het voor mij wel op een goed moment.

quote:
We willen graag een fysieke winkel met webshop, maar dat eerste is nu niet reëel. Dus dat komt misschien later.
Ik heb eigenlijk nooit geweten wat ik wilde, maar toen we met m'n dochter naar open dagen gingen en bij die voorlichting voor een eigen bedrijf gingen kijken, wist ik het meteen. Ik heb ook allemaal vragen gesteld _O-
Mijn dochter: 'mamamaaaaaaa, hou op!' _O- :@
Ik vind het zo leuk om te doen en de bedoeling is dat mijn dochter het over gaat nemen (als het gaat lopen tenminste).
Fysiek geeft wel veel extra kosten denk ik. Het is natuurlijk mooi om alles in rekken te hebben hangen maar je hebt toch ook ruimte nodig, dus huur, eventueel personeel als het druk wordt, diefstalbeveiliging, camera's, verlichting, paspoppen, rekken, etc. De vraag is of dat onder de streep meerwaarde geeft.

Maar mss ziet je businesscase er juist best goed uit en zie ik beren :+
pi_199300561
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:14 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik vond dat ook altijd als het hoorde of las als iemand voor zichzelf begon en dacht dat ik het nooit zou durven.
Iemand zei: straks ga je met pensioen en dan heb je spijt dat je het noot geprobeerd hebt. Dat was wel een trigger.
Ik heb dat al wel een beetje geprobeerd, maar vanwege de hoge werkdruk op m'n werk, is dit niet te doen.
Volgens m'n loopbaanadviseur is het het beste om alles voor te bereiden en zodra het klaar is, een maand of twee niks te doen. Maar dat weet ik nog niet. Het liefste zou ik idd stoppen met m'n werk als de webshop al een beetje loopt.
Als je er financieel 100% van afhankelijk bent is het weer anders dan wanneer je vanuit een ander inkomen of buffer kan werken. Mss zit daar ook een deel van de (al dan niet terechte) stress?
  donderdag 6 mei 2021 @ 13:19:07 #179
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_199301220
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:21 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Weinig, eigenlijk is het allemaal op hobby niveau met af en toe wat inkomsten. Maar ik hoef ook niet meer :P
Het is eigenlijk een vervroegd pensioen maar omdat ik zoveel hobby's heb, heb ik af en toe ook wat inkosten daaruit.
[..]

Mijn werk veranderde ook heel erg. In het begin repareerde ik computers en was ik "vliegende keep" als er klusjes op locatie waren. Later deed ik 90% onsite maar naarmate er meer in de cloud ging, werd werk steeds meer op afstand. Dus veel bellen, veel achter een bureau. En ik heb variatie nodig, stilzitten is niet m'n ding. Daarnaast ben ik meer praktisch aangelegd dan theoretisch, ik moet dus wat met m'n handen bezig kunnen zijn.

Wat dat betreft kwam het voor mij wel op een goed moment.
[..]

Fysiek geeft wel veel extra kosten denk ik. Het is natuurlijk mooi om alles in rekken te hebben hangen maar je hebt toch ook ruimte nodig, dus huur, eventueel personeel als het druk wordt, diefstalbeveiliging, camera's, verlichting, paspoppen, rekken, etc. De vraag is of dat onder de streep meerwaarde geeft.

Maar mss ziet je businesscase er juist best goed uit en zie ik beren :+
Ow wat lekker :o ik dacht dat jij nog een vaste baan had? Hoe oud ben je dan (als ik vragen mag)?
We beginnen eerst gewoon vanuit huis, we hebben hier ruimte zat :P
Een fysieke winkel is vooralsnog toekomstmuziek. We zullen eerst moeten groeien.
Ik vind het gewoon erg leuk om te doen en als we er wat aan kunnen verdienen, is dat mooi meegenomen. Qua werk heb ik nog nooit iets gedaan wat ik leuk vind.
We kunnen het zonder m'n salaris redden, dus daar zou ik geen stress van moeten hebben :@
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_199301593
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 13:19 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ow wat lekker :o ik dacht dat jij nog een vaste baan had? Hoe oud ben je dan (als ik vragen mag)?
Net jarig geweest, 45 :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
We beginnen eerst gewoon vanuit huis, we hebben hier ruimte zat :P
Een fysieke winkel is vooralsnog toekomstmuziek. We zullen eerst moeten groeien.
Ik vind het gewoon erg leuk om te doen en als we er wat aan kunnen verdienen, is dat mooi meegenomen. Qua werk heb ik nog nooit iets gedaan wat ik leuk vind.
We kunnen het zonder m'n salaris redden, dus daar zou ik geen stress van moeten hebben :@
Het belangrijkst is dat je iets doet waar je een positief gevoel bij hebt.
Dat het wat oplevert is uiteraard ook niet onbelangrijk.
  donderdag 6 mei 2021 @ 13:54:22 #181
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_199301616
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 13:52 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Net jarig geweest, 45 :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Het belangrijkst is dat je iets doet waar je een positief gevoel bij hebt.
Dat het wat oplevert is uiteraard ook niet onbelangrijk.
Ach ja, ik heb je nog (als eerste >:)) gefeliciteerd :@
Dat lijkt me een heerlijke positie zeg *O*

Precies, ik wil nu eindelijk 'ns doen wat ik leuk vind *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_199301845
Als ik eerlijk ben word ik een beetje kriegel van al die moederdagreclames, en ze vond moederdag niet eens leuk. :@
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 mei 2021 @ 14:32:13 #183
163650 Greys
pi_199302020
Zetten jullie deze vast in je MyAt ajb? Dan mis je straks niks en kan je vast lezen wat we gaan doen! O+

ESF / LIVE VANUIT AHOY: uw ESF-verslaggevers! #1
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_199302143
Nog een paar dagen dan is @Greys het nieuwe testbeeld *O*
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_199302153
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 14:16 schreef Mandy040986 het volgende:
Als ik eerlijk ben word ik een beetje kriegel van al die moederdagreclames, en ze vond moederdag niet eens leuk. :@
:* :S___D
Fuck the EBU
pi_199302167
Afsplitsen met 1 zetel, dat gebeurt natuurlijk bij 50PLUS _O_
pi_199302168
Ik ben echt helemaal gaar, nu 20 minuutjes pauze tussen meeting nummer 4, die ruim 1,5 uur duurde, en meeting nummer 5, waar een uur voor gepland staat :')
Fuck the EBU
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 mei 2021 @ 14:45:57 #188
163650 Greys
pi_199302176
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 14:43 schreef Fred_B het volgende:
Nog een paar dagen dan is @:greys het nieuwe testbeeld *O*
Zenuwachtig _O-

We moeten elke ochtend zo vroeg op dat even uitgebreid föhnen en make-uppen er niet bij is dus alvast sorry voor de aanblik maar het is wat het is. *O* :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_199302230
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 14:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Zenuwachtig _O-

We moeten elke ochtend zo vroeg op dat even uitgebreid föhnen en make-uppen er niet bij is dus alvast sorry voor de aanblik maar het is wat het is. *O* :D
Gewoon een snapchat-filtertje aanzetten :P
Fuck the EBU
pi_199302272
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 14:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Zenuwachtig _O-

We moeten elke ochtend zo vroeg op dat even uitgebreid föhnen en make-uppen er niet bij is dus alvast sorry voor de aanblik maar het is wat het is. *O* :D
Geen probleem, we hebben jarenlang naar Matt en zijn (soms nogal vage) maten gekeken, dus het wordt alleen maar beter :P
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 6 mei 2021 @ 14:55:57 #191
163650 Greys
pi_199302307
quote:
10s.gif Op donderdag 6 mei 2021 14:49 schreef Arizona het volgende:

[..]

Gewoon een snapchat-filtertje aanzetten :P
Zitten we daar ineens met snorharen en kattenoren. _O-

Volgens mij hebben @Cee en ik dat allebei niet, Snapchat, dus het wordt de keiharde naturelle versie! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 6 mei 2021 @ 14:58:34 #192
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199302337
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 14:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Zenuwachtig _O-

We moeten elke ochtend zo vroeg op dat even uitgebreid föhnen en make-uppen er niet bij is dus alvast sorry voor de aanblik maar het is wat het is. *O* :D
Puur natuur O+
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 6 mei 2021 @ 14:58:48 #193
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_199302343
50PLUS :') _O- :') _O- :') _O- :') _O- :') _O-

Dit valt wel een hot take te noemen daarover trouwens
twitter
  Moderator donderdag 6 mei 2021 @ 15:10:28 #194
375570 crew  Cyan9
pi_199302488
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 14:58 schreef Hamlapjes het volgende:
50PLUS :') _O- :') _O- :') _O- :') _O- :') _O-

Dit valt wel een hot take te noemen daarover trouwens
[ twitter ]
Ik zou het stiekem wel een leuke vinden. :@
Want een kabinet zonder de VVD is toch niet realistisch.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  donderdag 6 mei 2021 @ 15:11:24 #195
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199302499
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 15:10 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Ik zou het stiekem wel een leuke vinden. :@
Want een kabinet zonder de VVD is toch niet realistisch.
Alsof de VVD met twee linkse partijen zou willen regeren. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_199302513
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 14:58 schreef Hamlapjes het volgende:
50PLUS :') _O- :') _O- :') _O- :') _O- :') _O-

Dit valt wel een hot take te noemen daarover trouwens
[ twitter ]
76 zetels lijkt me wel krap, en ook geen meerderheid in de Eerste Kamer dan.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  donderdag 6 mei 2021 @ 15:12:57 #197
465903 Hamlapjes
Niet voor op de BBQ
pi_199302514
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Alsof de VVD met twee linkse partijen zou willen regeren. :')
Die twee partijen zijn samen kleiner dan de PvdA waar de VVD mee heeft geregeerd, dus ik zie het probleem niet, hoor :s)
  donderdag 6 mei 2021 @ 15:16:17 #198
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199302568
quote:
10s.gif Op donderdag 6 mei 2021 15:12 schreef Hamlapjes het volgende:

[..]

Die twee partijen zijn samen kleiner dan de PvdA waar de VVD mee heeft geregeerd, dus ik zie het probleem niet, hoor :s)
Dat klopt wel, maar toch.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 6 mei 2021 @ 15:17:03 #199
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_199302580
Ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee. :{
Bijna de hele dag bezig geweest voor de accountant en nu geen zin meer.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_199302644
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

Alsof de VVD met twee linkse partijen zou willen regeren. :')
Ik zie dat nog wel gebeuren, maar nog niet echt zonder het CDA.

Maarja CDA is ook wel een shitshow, dus wat zorgt voor meer stabiliteit :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')