abonnement Unibet Coolblue
pi_199300091
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 07:54 schreef Vanyel het volgende:

Daarom neem je altijd zelf je kussen mee naar een hotel. Of waar dan ook waar je gaat slapen :@
:Y
Ik heb zelfs in 2008 mijn eigen kussen meegenomen naar Australië, voor onze roadtrip van 3 weken.. speciaal grotere koffer gekocht _O-
pi_199300149
Kussen schmussen. Ik slaap overal op.
Heb mijn kussen nu maar speciaal op de paklijst voor mijn camper trip gezet, want daar moet ik het zelf meenemen. En iets van kussen onder mijn hoofd vind ik toch wel fijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_199300169
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 08:53 schreef minilot het volgende:
Maar wij hebben zo'n toffe schoen/sleutelmaker in ons winkelcentrum @:Lucky_Strike! Donker duister winkeltje en de meneer heeft een serieuze bochel en een scheef oog, reuze sprookjesachtig O+
Oe ik had als kind zo'n snoepwinkelmeneer.. brrrr wat waren we bangggg, hij was wel heel vriendelijk maar zag er zo griezelig uit :D
pi_199300212
Oh ja, altijd een plek in de koffer of reistas voor het hoofdkussen van mn.X.
Ook naar Turkije en Sicilië. “Het hoeft niet” en is dan blij verrast als het tevoorschijn komt.

Na 10 jaar komt voor mij een einde aan het organiseren van de kwf collectie in september in het dorp. Er is een opvolgster gevonden.
Het draaiboek, hoe ik het deed, ligt klaar. Het archief is opgeschoond.
Volgende week is de overdracht.
En weer twee grote dozen met collectemateriaal gaan de schuur uit. w/
pi_199300240
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:53 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, altijd een plek in de koffer of reistas voor het hoofdkussen van mn.X.
Ook naar Turkije en Sicilië. “Het hoeft niet” en is dan blij verrast als het tevoorschijn komt.

Na 10 jaar komt voor mij een einde aan het organiseren van de kwf collectie in september in het dorp. Er is een opvolgster gevonden.
Het draaiboek, hoe ik het deed, ligt klaar. Het archief is opgeschoond.
Volgende week is de overdracht.
En weer twee grote dozen met collectemateriaal gaan de schuur uit. w/
KWF pensioen dus.. geen zin meer in?
Na 10 jaar ook wel mooi geweest mss. Mooi werk _O_
pi_199300254
3 uitjes vandaag! w/

Naar de molen, maismeel en 3x cakemix kopen (alvast voor zusvisite en mn verjaardaguitdeel op werk)
Naar de nieuw verbouwde appie in een dorp verderop
Naar de ringenboer
pi_199300290
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:56 schreef Blues het volgende:

[..]

KWF pensioen dus.. geen zin meer in?
Na 10 jaar ook wel mooi geweest mss. Mooi werk _O_
Liever overdragen “met warme hand” 😎
En geen vacatures.
Het was een mooi jaarlijks project van 6 weken. En het totaal bedrag was vorig jaar met behulp van de QR code, in de top 10 van het land! Voor een dorp met vergelijkbare (zelfs grotere) dorpen.
pi_199300570
De droogoven is binnen. *O* Vanavond eens wat eerste dingen erin gooien.
  donderdag 6 mei 2021 @ 12:42:59 #84
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199300793
quote:
7s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:02 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Heel lichte scoliose dan wel, zoals eigenlijk heel veel mensen hebben :D
(Mijn zus heeft dat ook. Werd pas ontdekt nadat ze na een val last bleef houden van haar rug. We lijken verder totaal niet op elkaar, maar dat hebben we enigszins gemeen. Ik alleen wel in een factor 100x erger :') )

Ik kan het vrij vaak wel zien bij anderen, maar ik ben er dan ook veel meer op gefocused. Er zijn zelfs mensen die het bij mij niet gelijk opmerken, tot ik het ze aanwijs. (Mijn heupen/net erboven zijn ongelijk van vorm, ribbenkast steekt (onregelmatig) meer naar voren, gibbus rechts waardoor ik aan die kant een veel diepere borstkas heb van opzij bekeken. Aan de achterkant zie je het wel duidelijker (asymmetrische schouderbladen, litteken, etc.)
Je kunt serieus een behoorlijke scoliose hebben en het een de voorkant niet zien. Zeker als er sprake is van een getordeerde scoliose.

Bij buigen van de rug zie je het vaak meteen dan wel. Heel freaky.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_199301313
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:58 schreef Blues het volgende:
3 uitjes vandaag! w/

Naar de molen, maismeel en 3x cakemix kopen (alvast voor zusvisite en mn verjaardaguitdeel op werk)
Naar de nieuw verbouwde appie in een dorp verderop
Naar de ringenboer
Leuke uitjes!

Mijn uitje was de groenteboer vanmiddag. Die had weer verse habaneros, zo groot als mini paprika's O+
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_199301511
quote:
7s.gif Op donderdag 6 mei 2021 11:02 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Heel lichte scoliose dan wel, zoals eigenlijk heel veel mensen hebben :D
(Mijn zus heeft dat ook. Werd pas ontdekt nadat ze na een val last bleef houden van haar rug. We lijken verder totaal niet op elkaar, maar dat hebben we enigszins gemeen. Ik alleen wel in een factor 100x erger :') )

Ik kan het vrij vaak wel zien bij anderen, maar ik ben er dan ook veel meer op gefocused. Er zijn zelfs mensen die het bij mij niet gelijk opmerken, tot ik het ze aanwijs. (Mijn heupen/net erboven zijn ongelijk van vorm, ribbenkast steekt (onregelmatig) meer naar voren, gibbus rechts waardoor ik aan die kant een veel diepere borstkas heb van opzij bekeken. Aan de achterkant zie je het wel duidelijker (asymmetrische schouderbladen, litteken, etc.)
Ik heb het ook erg licht. Tot nu toe geen last van gehad. M'n schouders zijn altijd op ongelijke hoogte, en mijn ene been is 2 cm langer dan het andere. Vroeger droeg ik zooltjes om dat te compenseren, maar nu niet meer.

Pff, ik ben zo afgedraaid. Combi van enorm druk op het werk, zeikmensen op het werk en nog steeds een kind thuis is niet zo goed. Nog even doorzetten, en dan weekend. En volgende week een korte week!
pi_199301870
quote:
1s.gif Op donderdag 6 mei 2021 12:42 schreef Molo het volgende:

[..]

Je kunt serieus een behoorlijke scoliose hebben en het een de voorkant niet zien. Zeker als er sprake is van een getordeerde scoliose.

Bij buigen van de rug zie je het vaak meteen dan wel. Heel freaky.
Maar die torsie zorgt toch ook vaak voor een vervormde ribbenkast? Hm, misschien wel minder als de kromming ook wat lager zit natuurlijk, en/of C-kromming is. True. En ik moet wel eerlijk zeggen dat mijn referentiekader misschien niet helemaal juist is. Ik heb een tijdje bij zo'n pat. vereniging gezeten op het forum, en dan was je met je 30 graden nog een beetje een 'newbie'. 40-45 graden, daar begon het mee. ( :') )

(Begrijp me trouwens niet verkeerd, je kunt er ook bij een lichtere variant serieus last van hebben. Sterker nog, ik had het extreem maar heb er relatief heel weinig last van gehad. 2 uur shoppen/slenteren redde ik echt niet, dan vermoordde mijn onderrug me. En wat gefluister in de kleedkamers. Maar dawassut. Ook na de operatie nooit serieuze beperkende klachten gekregen. Daar heb ik echt enorm geluk mee gehad. En ik kwam ook nog eens gelijk in aanmerking voor een operatie, scheelde een hoop moeilijke keuzes die andere tieners met 40-45 graden (grensgevalletje brace/operatie) wel moesten maken (to brace or not to brace...of toch operatie?)

Freaky vind ik het trouwens sowieso :D Ook wel fascinerend. En meer mensen vinden dat, want er staat in het Universiteitsmuseum van Utrecht ook een skelet met een S-je. Tussen de andere misvormden. Was als puber toen wel een beetje confronterend. Inmiddels kan ik er om lachen.
pi_199301880
quote:
0s.gif Op donderdag 6 mei 2021 13:45 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik heb het ook erg licht. Tot nu toe geen last van gehad. M'n schouders zijn altijd op ongelijke hoogte, en mijn ene been is 2 cm langer dan het andere. Vroeger droeg ik zooltjes om dat te compenseren, maar nu niet meer.

Pff, ik ben zo afgedraaid. Combi van enorm druk op het werk, zeikmensen op het werk en nog steeds een kind thuis is niet zo goed. Nog even doorzetten, en dan weekend. En volgende week een korte week!
Oh ik had juist wel gelijke schouders. Tot de operatie. Toen was alles zo verbouwd dat mijn rechterschouder helemaal afhing :') . Gelukkig is dat redelijk rechtgetrokken.

Nooit klachten van je ongelijke lengte?

En succes :* klinkt pittig en verre van tof.
pi_199301889
Ik heb een opstandige, vermoeide peuter in huis. Ze heet Dora. Ze is ABSOLUUT niet moe. Ondanks nieuw vriendje gemaakt - uur gewandeld - speeldate met Dex - op de terugweg nog vriendinnetje tegenkomen - dikke maaltijd.

Ze ging miepen omdat ik d'r negeerde want ze moet slapen. Then this:



:')
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 6 mei 2021 @ 14:23:02 #90
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199301921
-= BOOP =-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199301937
quote:
7s.gif Op donderdag 6 mei 2021 14:19 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh ik had juist wel gelijke schouders. Tot de operatie. Toen was alles zo verbouwd dat mijn rechterschouder helemaal afhing :') . Gelukkig is dat redelijk rechtgetrokken.

Nooit klachten van je ongelijke lengte?

En succes :* klinkt pittig en verre van tof.
Nee, ik heb eigenlijk nergens klachten van. Ja, ik vind mezelf erg asymetrisch. M'n hoofd is bijvoorbeeld ook altijd gekanteld. Maar voor de rest, nergens last van! Gek eigenlijk.

Ze zijn hier voor het huis een hijskraan aan het opbouwen, wel fascinerend om te zien. Zou moeten werken, heb er geen puf meer voor.
pi_199301990
HOOMAN!!!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199301997
Lekker portret heb je daar op je bank zitten Loon :D
  donderdag 6 mei 2021 @ 14:34:25 #94
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_199302045
quote:
2s.gif Op donderdag 6 mei 2021 14:28 schreef Lonaa het volgende:
HOOMAN!!!

-= BOOP BOOP =-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_199302061
quote:
7s.gif Op donderdag 6 mei 2021 14:30 schreef Candaasje het volgende:
Lekker portret heb je daar op je bank zitten Loon :D
Hahahaha ja echt he. :D :') O+

Ik weet trouwens wat het probleem was. Mijn dikke bips zat op de plek waar zij wilde slapen. Per se.
Was nog niet goed en wel van de bank af om wat te drinken te pakken....
*plof
*trekt dekentje over zich heen
*diepe slaap

Sterkheidsbaas van alles.
pi_199302069
quote:
2s.gif Op donderdag 6 mei 2021 14:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hahahaha ja echt he. :D :') O+

Ik weet trouwens wat het probleem was. Mijn dikke bips zat op de plek waar zij wilde slapen. Per se.
Was nog niet goed en wel van de bank af om wat te drinken te pakken....
*plof
*trekt dekentje over zich heen
*diepe slaap

[ afbeelding ]
Maar daar is het ook lekker warm!

Ze is wel heel schattig (als ze slaapt) O+
pi_199302086
Hola w/ Ahhhh Dora *;

Pfff ochtend 3 calls, gelukkig tussendoor wel koffie kunnen drinken/lunchen.
Daarna een haastklus en nu maar even alles ordenen, want het is zooi, heel veel zooi hier.

Volgens mij zijn er baby koolmeesjes. Pa en moe Mees vliegen als gekken heen en weer. Maar wat extra voer voor ze neergezet.

Klinkt echt dodelijk vermoeiend @Jagärtrut, zoveel ballen in de lucht moeten houden.

Vannacht prima geslapen nadat bleek dat een droom/nachtmerrie een droom/nachtmerrie was. Kon het ook eigenlijk wel weten, want m'n ouders zaten er in. Maar het duurde toch nog even dat het tot me doordrong dat ik geen bobbels in mijn borsten had. Gelukkig was dit aan het begin van de nacht en heb ik flink wat uren kunnen maken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_199302094
quote:
7s.gif Op donderdag 6 mei 2021 14:36 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Maar daar is het ook lekker warm!

Ze is wel heel schattig (als ze slaapt) O+
Ja, ze wilde daar dus niet liggen toen ik aan tafel zat met de laptop. Want toen kon dat gewoon.

Ze is echt extreem schattig. O+ Ook als ze wakker is, meestal. Het is echt een lekker ding. O+ Moet er dagelijks wel echt heel hard op lachen of mijn hart breekt van schattigheid.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199302131
Ze heeft besloten dat ze vriendjes wil worden met de nieuwe Vlaamse reus in het park. We MOETEN daarheen, iedere keer als we in het park zijn. En dan steekt ze d'r neus door het hekje, zo ver als maar kan en dan kwispelen.

Als het konijn dan hupt, poh, dan veert Dora echt op joh. 'OMG HET HUPT'. Nog harder kwispelen, "Huuuu!!!"-geluiden maken. En dan naar mij kijken 'ZAG JE DAT'. En dan repeat

O+ :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_199302145
quote:
2s.gif Op donderdag 6 mei 2021 14:42 schreef Lonaa het volgende:
Ze heeft besloten dat ze vriendjes wil worden met de nieuwe Vlaamse reus in het park. We MOETEN daarheen, iedere keer als we in het park zijn. En dan steekt ze d'r neus door het hekje, zo ver als maar kan en dan kwispelen.

Als het konijn dan hupt, poh, dan veert Dora echt op joh. 'OMG HET HUPT'. Nog harder kwispelen, "Huuuu!!!"-geluiden maken. En dan naar mij kijken 'ZAG JE DAT'. En dan repeat

O+ :')
Ik zie het voor me O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')