Ze stonden op zo'n manier voor het monument en er omheen dat wij en anderen er niet bij konden om onze tulpjes er op te leggen. Ook waren ze plantjes rondom het monument aan het ingravenquote:Op woensdag 5 mei 2021 19:12 schreef Molo het volgende:
Even heel kort de bocht vanuit mij. Prima als ze bij het monument erbij staan en gedenken met respect voor de rest van de mensen die er staat.
Niet prima als ze het hele monument kapen en anderen niet toelaten
God dat is die debiel die ze laatst in ons pand losgelaten hadden.quote:
Omdat ie er wat linksig uit ziet, hoeft ie niet smerig te zijnquote:Op woensdag 5 mei 2021 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
God dat is die debiel die ze laatst in ons pand losgelaten hadden.
Ik hoop dat ze het goed ontsmetten voordat we er weer in moeten.
Hij zat met z'n poten op een bureau.quote:Op woensdag 5 mei 2021 20:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Omdat ie er wat linksig uit ziet, hoeft ie niet smerig te zijn
Hij heeft geen hipsterknot, dus linksig = HOAXquote:Op woensdag 5 mei 2021 20:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Omdat ie er wat linksig uit ziet, hoeft ie niet smerig te zijn
Getatoeëerd is getatoeëerd, daar maak ik geen onderscheid in.quote:Op woensdag 5 mei 2021 21:05 schreef sigme het volgende:
Sowieso, in mijn linksige wereld zijn de linksigerds niet getatoeëerd als gevangenisboeven, die van aard en nature naar rechts neigen.
Ja dat is idd de 'dit is niet ok' variant van de zaak.quote:Op woensdag 5 mei 2021 20:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Ze stonden op zo'n manier voor het monument en er omheen dat wij en anderen er niet bij konden om onze tulpjes er op te leggen. Ook waren ze plantjes rondom het monument aan het ingravenOp het moment dat wij en de anderen die er elk jaar zijn een beetje twijfelend naar toe liepen en we oogcontact maakten lieten ze ons erbij. En toen ze begrepen dat wij niet van plan waren om er heel ver vandaan te gaan staan maakten ze een kring en dat ging heel provocerend. Ze duwden mensen daarmee ook buiten een soort 'lijn' en we konden er niet meer dichterbij komen.
Echt niet oké hoor![]()
Waar staat dat voor?quote:Op woensdag 5 mei 2021 21:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Getatoeëerd is getatoeëerd, daar maak ik geen onderscheid in.![]()
Ik vond 0597 op z'n knokkels dan wel weer komisch overigens.
Vast de pincode.quote:
Was het erg druk? Ik was maandag even in een winkelcentrum, hoefde alleen maar aan het begin te zijn maar had ook geen behoefte om verder te winkelenquote:Op woensdag 5 mei 2021 22:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Ik ben er ook weer. Ik ging wandelen met een vriendin en nou ben ik moe.
Ik ging ook nog naar de sleutelmaker vanwege de kapotte autosleutel. En nou hoor ik dus bij de groep idioten die het een goed idee vindt om nu een winkelcentrum in te gaan
Ja echt niet normaal. File om het parkeerterrein op te komen. 5 mensen in de rij bij de schoenmaker.quote:Op woensdag 5 mei 2021 23:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Was het erg druk? Ik was maandag even in een winkelcentrum, hoefde alleen maar aan het begin te zijn maar had ook geen behoefte om verder te winkelen
Of trots op oude pekelaquote:
Das kutquote:Op donderdag 6 mei 2021 04:44 schreef Barreltje het volgende:
Dat je een hotel boekt om lekker te relaxen en dat je dan de hele nacht de slaap niet kan vatten omdat het bed te zacht is en de kussens kut
He bah je slaapt al zo slechtquote:Op donderdag 6 mei 2021 04:44 schreef Barreltje het volgende:
Dat je een hotel boekt om lekker te relaxen en dat je dan de hele nacht de slaap niet kan vatten omdat het bed te zacht is en de kussens kut
Ik vond het best meevallen hier eigenlijk. Klein dorps’centrum’ dat scheelt misschien. Maar zelfs de Action viel mee.quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hallo. Ik ben er ook weer. Ik ging wandelen met een vriendin en nou ben ik moe.
Ik ging ook nog naar de sleutelmaker vanwege de kapotte autosleutel. En nou hoor ik dus bij de groep idioten die het een goed idee vindt om nu een winkelcentrum in te gaan
Hier ook. Dinsdag nog even een kledingzaak in geweest. Prima te doen, paar klanten maar. Wel een treurige boel... de rekken net niet vol en álles afgeprijsdquote:Op donderdag 6 mei 2021 07:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond het best meevallen hier eigenlijk. Klein dorps’centrum’ dat scheelt misschien. Maar zelfs de Action viel mee.
Een meevallende action?quote:Op donderdag 6 mei 2021 07:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond het best meevallen hier eigenlijk. Klein dorps’centrum’ dat scheelt misschien. Maar zelfs de Action viel mee.
Daarom neem je altijd zelf je kussen mee naar een hotel. Of waar dan ook waar je gaat slapenquote:Op donderdag 6 mei 2021 04:44 schreef Barreltje het volgende:
Ja. Goede tip. Doe ik volgende keer dan..quote:Op donderdag 6 mei 2021 07:54 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daarom neem je altijd zelf je kussen mee naar een hotel. Of waar dan ook waar je gaat slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En ik zie nou ook dat ik hoognodig voor het eerst in een jaar ofzo maar eens een kappersafspraak moet inplannen. Dooie punten galore!
Eens met kussen mee @VanyelIndien met de auto weg steevast. Waar dan ook heen, als er geslapen moet worden.
Wat suf @Myraela, pakket nat geworden ook?Gezien het gezeik met post- en pakketbezorging had ik de levering van moederdagkadootje bij mijn mams maar alvast voor gisteren ingepland bij de bestelling en dat lijkt maar goed ook, volgens de track&trace wordt het doosje als het goed is vanavond in plaats van gisteren overdag bezorgd, maar zou me niks verbazen als het uiteindelijk alsnog zaterdag wordt..
Gave route @borisz, veel plezier!Even zwaaien bij de Kiltunnel, da's op wandelafstand van waar ik woon
Let me see you stripped down to the bone
Schande!quote:Op woensdag 5 mei 2021 22:10 schreef Candaasje het volgende:
Lag ik lekker tegen vriend aan te doezelen (jeweetwel, helemaal tegen hem aan gekropen, hoofd tegen zijn borst, zijn armen om me heen), moet ie gaan Yoga-en.![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2021 04:44 schreef Barreltje het volgende:
Ik was in Zwijndrecht. Ik was ook in augustus ofzo voor het laatst in een winkel (behalve om de week voor eten) geweest dus ik was al die mensen sowieso niet meer gewend.quote:Op donderdag 6 mei 2021 08:11 schreef minilot het volgende:
Ons plaatselijke winkelcentrum is overdag overigens kalm en rustig. Geen enkel probleem om afstand te houden, geen rijen en de parkeerplaats ziet er niet overvol uit. Waar was jij dan naartoe @:Lucky_Strike?
Kom voortaan naar Alblasserdam dan!quote:Op donderdag 6 mei 2021 08:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik was in Zwijndrecht. Ik was ook in augustus ofzo voor het laatst in een winkel (behalve om de week voor eten) geweest dus ik was al die mensen sowieso niet meer gewend.
Awww!quote:Op donderdag 6 mei 2021 08:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
En het blog van Teunie is maanden van lezen bijna uit. Ik ga het toch wel missen
Ik moest specifiek naar een winkel daar. En ik combineerde het met een bezoekje aan mijn Zwijndrechtse vriendin.quote:Op donderdag 6 mei 2021 08:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Kom voortaan naar Alblasserdam dan!![]()
Over mijn dorp gesproken, @:Myraela jouw ijssalon heeft sinds kort een nieuwe uitbater:
https://www.alblasserdams(...)jes-koffie-en-borek/
Heb jij sindsdien het purechoco-ijs nog gehaald?
Die is er al sinds ik er kom. Is een toffe gast. Ben dinsdag nog geweest.quote:Op donderdag 6 mei 2021 08:47 schreef minilot het volgende:
Kom voortaan naar Alblasserdam dan!![]()
Over mijn dorp gesproken, @:Myraela jouw ijssalon heeft sinds kort een nieuwe uitbater:
https://www.alblasserdams(...)jes-koffie-en-borek/
Heb jij sindsdien het purechoco-ijs nog gehaald?
Ah, okee!quote:Op donderdag 6 mei 2021 08:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die is er al sinds ik er kom. Is een toffe gast. Ben dinsdag nog geweest.![]()
Oehquote:Op donderdag 6 mei 2021 08:53 schreef minilot het volgende:
Maar wij hebben zo'n toffe schoen/sleutelmaker in ons winkelcentrum @:Lucky_Strike! Donker duister winkeltje en de meneer heeft een serieuze bochel en een scheef oog, reuze sprookjesachtig
Oh ja, fazanten en buizerds zie ik ook met regelmaat.quote:Op donderdag 6 mei 2021 09:21 schreef derLudolf het volgende:
Een sprong reeën, een buizerd, wat fazanten dat is wat ik ongeveer elke ochtend tegen kom.
Klinkt als een combi van @Candaasje en mijquote:Op donderdag 6 mei 2021 08:53 schreef minilot het volgende:
Maar wij hebben zo'n toffe schoen/sleutelmaker in ons winkelcentrum @:Lucky_Strike! Donker duister winkeltje en de meneer heeft een serieuze bochel en een scheef oog, reuze sprookjesachtig
Dat wordt eend etenquote:Op donderdag 6 mei 2021 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zag laatst voor het eerst een zwijn in Nederland. Verder hebben we hier eigenlijk alleen (zichtbaar) vogels. Er vist sinds kort een aalscholver in ons slootje. Verder is het momenteel redelijk eentonig in de sloot want de loopeenden hebben bijna iedereen verjaagd.
quote:Op donderdag 6 mei 2021 09:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Klinkt als een combi van @:candaasje en mij
Ik ben nog in dubio waar ik de naam precies mee associeer geloof ikquote:Op donderdag 6 mei 2021 09:54 schreef minilot het volgende:
Ik was een paar dagen geleden bij het Quackjeswater (@ naam) en daar waren enorme hoeveelheden aalscholvers vanaf een eilandje op vis aan het jagen en ik vond dat wel zulke toffe beesten dat ik nog jaloers ben op Lucky omdat die er eentje heeft
quote:Op donderdag 6 mei 2021 08:08 schreef minilot het volgende:
Hai. CUL-SCliefde kruipt overalZo denk ik altijd aan @:Molo op dagen dat ik mijn Scissor Sisters-tshirt aantrek, zoals nu!
Goed shirt, leuke band, en lekker, koffie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En ik zie nou ook dat ik hoognodig voor het eerst in een jaar ofzo maar eens een kappersafspraak moet inplannen. Dooie punten galore!
Eens met kussen mee @:VanyelIndien met de auto weg steevast. Waar dan ook heen, als er geslapen moet worden.
Wat suf @:Myraela, pakket nat geworden ook?Gezien het gezeik met post- en pakketbezorging had ik de levering van moederdagkadootje bij mijn mams maar alvast voor gisteren ingepland bij de bestelling en dat lijkt maar goed ook, volgens de track&trace wordt het doosje als het goed is vanavond in plaats van gisteren overdag bezorgd, maar zou me niks verbazen als het uiteindelijk alsnog zaterdag wordt..
Gave route @:Borisz, veel plezier!Even zwaaien bij de Kiltunnel, da's op wandelafstand van waar ik woon
Maar hoezo is dat een associatie met mij?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Geen idee waarom Britney hierbij staat, maar moet altijd lachen om dezequote:Op donderdag 6 mei 2021 10:03 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik maakte ooit in Engeland de opmerking dat ik 'bent' zou zijn.
quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen idee waarom Britney hierbij staat, maar moet altijd lachen om deze![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Geen idee waarom Britney hierbij staat, maar moet altijd lachen om deze![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2021 08:08 schreef minilot het volgende:
Hai. CUL-SCliefde kruipt overalZo denk ik altijd aan @:Molo op dagen dat ik mijn Scissor Sisters-tshirt aantrek, zoals nu!
Die mok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Moet ik ook nog ergens hebben.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Eenden en vooral ganzen kunnen best kudt zijn.quote:Op donderdag 6 mei 2021 09:29 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zag laatst voor het eerst een zwijn in Nederland. Verder hebben we hier eigenlijk alleen (zichtbaar) vogels. Er vist sinds kort een aalscholver in ons slootje. Verder is het momenteel redelijk eentonig in de sloot want de loopeenden hebben bijna iedereen verjaagd.
Kan je niet van de voorkant altijd ziennquote:Op donderdag 6 mei 2021 10:44 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Goed verborgen scoliose wel, bij Brit
Ik moet dit ook nog. Om die reden.quote:Op donderdag 6 mei 2021 10:53 schreef Candaasje het volgende:
Ik ga mijzelf eens naar het tuincentrum begeven. Zal nu hopelijk niet al te stervensdruk zijn (maar geen garantie, doordeweeks is het ook vaak zat in het stadje druk zat). Plantjes kopen voor moederdag. (Très origineel, I know).
Ze zijn hier twee jaar geleden gestopt met actieve bestrijding en nu weer veel overlastquote:Op donderdag 6 mei 2021 10:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hier trouwens gezellig veel vogels in de buurt. Meestal buiten, soms (dood) binnen.
Kreeg wel van de buurvrouw een petitie doorgestuurd dat de gemeente iets aan de kauwen moet doen (diervriendelijk). Want blijkbaar schijten ze een straat verder de auto’s onder. Maar de mijne gelukkig niet dus ik laat deze petitie aan me voorbij gaan. Heb hem nog aan de katten laten zien, die wilden eventueel wel een actieve bijdrage leveren
Heel lichte scoliose dan wel, zoals eigenlijk heel veel mensen hebbenquote:Op donderdag 6 mei 2021 10:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan je niet van de voorkant altijd zienn
Oh dat is bij mij op het eilandquote:Op donderdag 6 mei 2021 09:54 schreef minilot het volgende:
Ik was een paar dagen geleden bij het Quackjeswater (@ naam) en daar waren enorme hoeveelheden aalscholvers vanaf een eilandje op vis aan het jagen en ik vond dat wel zulke toffe beesten dat ik nog jaloers ben op Lucky omdat die er eentje heeft
quote:Op donderdag 6 mei 2021 07:54 schreef Vanyel het volgende:
Daarom neem je altijd zelf je kussen mee naar een hotel. Of waar dan ook waar je gaat slapen
Oe ik had als kind zo'n snoepwinkelmeneer.. brrrr wat waren we bangggg, hij was wel heel vriendelijk maar zag er zo griezelig uitquote:Op donderdag 6 mei 2021 08:53 schreef minilot het volgende:
KWF pensioen dus.. geen zin meer in?quote:Op donderdag 6 mei 2021 11:53 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, altijd een plek in de koffer of reistas voor het hoofdkussen van mn.X.
Ook naar Turkije en Sicilië. “Het hoeft niet” en is dan blij verrast als het tevoorschijn komt.
Na 10 jaar komt voor mij een einde aan het organiseren van de kwf collectie in september in het dorp. Er is een opvolgster gevonden.
Het draaiboek, hoe ik het deed, ligt klaar. Het archief is opgeschoond.
Volgende week is de overdracht.
En weer twee grote dozen met collectemateriaal gaan de schuur uit.
Liever overdragen “met warme hand” 😎quote:Op donderdag 6 mei 2021 11:56 schreef Blues het volgende:
[..]
KWF pensioen dus.. geen zin meer in?
Na 10 jaar ook wel mooi geweest mss. Mooi werk
Je kunt serieus een behoorlijke scoliose hebben en het een de voorkant niet zien. Zeker als er sprake is van een getordeerde scoliose.quote:Op donderdag 6 mei 2021 11:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Heel lichte scoliose dan wel, zoals eigenlijk heel veel mensen hebben![]()
(Mijn zus heeft dat ook. Werd pas ontdekt nadat ze na een val last bleef houden van haar rug. We lijken verder totaal niet op elkaar, maar dat hebben we enigszins gemeen. Ik alleen wel in een factor 100x erger)
Ik kan het vrij vaak wel zien bij anderen, maar ik ben er dan ook veel meer op gefocused. Er zijn zelfs mensen die het bij mij niet gelijk opmerken, tot ik het ze aanwijs. (Mijn heupen/net erboven zijn ongelijk van vorm, ribbenkast steekt (onregelmatig) meer naar voren, gibbus rechts waardoor ik aan die kant een veel diepere borstkas heb van opzij bekeken. Aan de achterkant zie je het wel duidelijker (asymmetrische schouderbladen, litteken, etc.)
Leuke uitjes!quote:Op donderdag 6 mei 2021 11:58 schreef Blues het volgende:
3 uitjes vandaag!![]()
Naar de molen, maismeel en 3x cakemix kopen (alvast voor zusvisite en mn verjaardaguitdeel op werk)
Naar de nieuw verbouwde appie in een dorp verderop
Naar de ringenboer
Ik heb het ook erg licht. Tot nu toe geen last van gehad. M'n schouders zijn altijd op ongelijke hoogte, en mijn ene been is 2 cm langer dan het andere. Vroeger droeg ik zooltjes om dat te compenseren, maar nu niet meer.quote:Op donderdag 6 mei 2021 11:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Heel lichte scoliose dan wel, zoals eigenlijk heel veel mensen hebben![]()
(Mijn zus heeft dat ook. Werd pas ontdekt nadat ze na een val last bleef houden van haar rug. We lijken verder totaal niet op elkaar, maar dat hebben we enigszins gemeen. Ik alleen wel in een factor 100x erger)
Ik kan het vrij vaak wel zien bij anderen, maar ik ben er dan ook veel meer op gefocused. Er zijn zelfs mensen die het bij mij niet gelijk opmerken, tot ik het ze aanwijs. (Mijn heupen/net erboven zijn ongelijk van vorm, ribbenkast steekt (onregelmatig) meer naar voren, gibbus rechts waardoor ik aan die kant een veel diepere borstkas heb van opzij bekeken. Aan de achterkant zie je het wel duidelijker (asymmetrische schouderbladen, litteken, etc.)
Maar die torsie zorgt toch ook vaak voor een vervormde ribbenkast? Hm, misschien wel minder als de kromming ook wat lager zit natuurlijk, en/of C-kromming is. True. En ik moet wel eerlijk zeggen dat mijn referentiekader misschien niet helemaal juist is. Ik heb een tijdje bij zo'n pat. vereniging gezeten op het forum, en dan was je met je 30 graden nog een beetje een 'newbie'. 40-45 graden, daar begon het mee. (quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Je kunt serieus een behoorlijke scoliose hebben en het een de voorkant niet zien. Zeker als er sprake is van een getordeerde scoliose.
Bij buigen van de rug zie je het vaak meteen dan wel. Heel freaky.
Oh ik had juist wel gelijke schouders. Tot de operatie. Toen was alles zo verbouwd dat mijn rechterschouder helemaal afhingquote:Op donderdag 6 mei 2021 13:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb het ook erg licht. Tot nu toe geen last van gehad. M'n schouders zijn altijd op ongelijke hoogte, en mijn ene been is 2 cm langer dan het andere. Vroeger droeg ik zooltjes om dat te compenseren, maar nu niet meer.
Pff, ik ben zo afgedraaid. Combi van enorm druk op het werk, zeikmensen op het werk en nog steeds een kind thuis is niet zo goed. Nog even doorzetten, en dan weekend. En volgende week een korte week!
Nee, ik heb eigenlijk nergens klachten van. Ja, ik vind mezelf erg asymetrisch. M'n hoofd is bijvoorbeeld ook altijd gekanteld. Maar voor de rest, nergens last van! Gek eigenlijk.quote:Op donderdag 6 mei 2021 14:19 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh ik had juist wel gelijke schouders. Tot de operatie. Toen was alles zo verbouwd dat mijn rechterschouder helemaal afhing. Gelukkig is dat redelijk rechtgetrokken.
Nooit klachten van je ongelijke lengte?
En succesklinkt pittig en verre van tof.
-= BOOP BOOP =-quote:
Hahahaha ja echt he.quote:Op donderdag 6 mei 2021 14:30 schreef Candaasje het volgende:
Lekker portret heb je daar op je bank zitten Loon
Maar daar is het ook lekker warm!quote:Op donderdag 6 mei 2021 14:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hahahaha ja echt he.![]()
![]()
Ik weet trouwens wat het probleem was. Mijn dikke bips zat op de plek waar zij wilde slapen. Per se.
Was nog niet goed en wel van de bank af om wat te drinken te pakken....
*plof
*trekt dekentje over zich heen
*diepe slaap
[ afbeelding ]
Ja, ze wilde daar dus niet liggen toen ik aan tafel zat met de laptop. Want toen kon dat gewoon.quote:Op donderdag 6 mei 2021 14:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Maar daar is het ook lekker warm!
Ze is wel heel schattig (als ze slaapt)
Ik zie het voor mequote:Op donderdag 6 mei 2021 14:42 schreef Lonaa het volgende:
Ze heeft besloten dat ze vriendjes wil worden met de nieuwe Vlaamse reus in het park. We MOETEN daarheen, iedere keer als we in het park zijn. En dan steekt ze d'r neus door het hekje, zo ver als maar kan en dan kwispelen.
Als het konijn dan hupt, poh, dan veert Dora echt op joh. 'OMG HET HUPT'. Nog harder kwispelen, "Huuuu!!!"-geluiden maken. En dan naar mij kijken 'ZAG JE DAT'. En dan repeat![]()
Kan je dat eens flimen? Dit klinkt als zo'n enorme schattigheidquote:Op donderdag 6 mei 2021 14:42 schreef Lonaa het volgende:
Ze heeft besloten dat ze vriendjes wil worden met de nieuwe Vlaamse reus in het park. We MOETEN daarheen, iedere keer als we in het park zijn. En dan steekt ze d'r neus door het hekje, zo ver als maar kan en dan kwispelen.
Als het konijn dan hupt, poh, dan veert Dora echt op joh. 'OMG HET HUPT'. Nog harder kwispelen, "Huuuu!!!"-geluiden maken. En dan naar mij kijken 'ZAG JE DAT'. En dan repeat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |