abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_199295723
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 22:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je bent er al zo aan gewend ^O^.
Om hem niet op te hebben ja. En dat wil niet zeggen dat ik alles aan mijn laars lap. Ik houd wel altijd afstand, geef geen handen etc. Maar ik heb dit altijd zo'n onzinnige maatregel gevonden en ook de manier waarop die er gekomen is. En dat eerst iedereen het onzin vond en dat het daarna heilig werd :r . Daar kan ik niet goed tegen. Kan ook niet goed tegen gezag en zo.
  woensdag 5 mei 2021 @ 22:37:29 #252
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_199295727
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 22:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[ afbeelding ]
Verschil is dan wel dat je je urinebuis en anus niet hoeft te gebruiken tijdens het dragen van je onderbroek...
Dat is met je neus wel een stuk anders.
So we just called him Fred
pi_199295738
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 22:14 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Omdat er - echt waar - buiten dit forum mensen zijn die niet van alles een probleem maken en gewoon doen wat ze gevraagd wordt, ook als daar geen 95 boete op staat.
Ik ben dat ding echt pas gaan dragen toen het moest, en zodra alle basismaatregelen weg zijn ga ik weer normaal, gezellig, open, vrij, spontaan, sociaal als mens leven zoals ik altijd gedaan heb, en dat wordt echt een bevrijding. Ik leef nu letterlijk op de kennis dat dat moment gaat komen. Wordt heerlijk.
pi_199295740
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 22:30 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Tot op zekere hoogte wel, ja. Dat is ook zo irritant aan die discussies, want veel mensen (voor- en tegenstanders) zitten behoorlijk vast in hun eigen echokamers.
Zeker, vooral als het gaat om het extrapoleren van hun eigen waarneming naar 'vrijwel niemand doet dat nog' oid. Of zoals net, 'veelal wordt dat gedaan om...'.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')