abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 5 mei 2021 @ 13:57:57 #76
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_199288540
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:55 schreef exode het volgende:
Als ik Lazi zo lees, vind ik vooral dat ze de GGD echt laten vallen als een baksteen. Kom op voor je mensen, stelletje lapzwansen.
Mwah dat we weg prikken wat we kunnen zegt De Jonge elke persconferentie weer dus dat is toch geen geheim meer? Hij noemt ook hoeveel ze kunnen weg prikken en dat de leveringen de vertragende factor zijn.
Dus die GGD laten vallen vind ik niet zo.

Het zwalkende beleid is vooral het probleem, wat ze terecht sowieso niet recht gecommuniceerd krijgen want valt niet te verdedigen.
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 5 mei 2021 @ 13:59:45 #77
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199288561
Het grootste gevaar in het zichzelf tegenspreken (mondkapjes, scholen wel/niet dicht, kinderen geen gevaar/mogen NIET bij opa en oma in de buurt komen) is dat ze niet meer vertrouwd worden en daardoor krijg je nu denk ik een veel grotere groep mensen die de vaccinatie gaat weigeren dan wanneer ze vanaf het begin op de meest veilige koers hadden gezeten en niet allerlei zaken maar hadden lopen bagatelliseren voordat ze ze verplicht gingen stellen.
En de suggestie ook dat ze voor groepsimmuniteit gingen terwijl ze nog helemaal niet wisten wat voor virus het was, of je wel veilig bent als je het 1 keer gehad hebt.

Er is zoveel nonsens door het RIVM en Rutte/de Jonge als feiten gepresenteerd dat het geen wonder is dat mensen er geen vertrouwen meer in hebben, en de geloofwaardigheid van Rutte ligt ook op andere vlakken al aardig onder vuur, dus dat helpt ook niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199288625
@exode. Veel plezier morgen!

Er kwam vorige week ook een Corona onderzoek voorbij. Ik kwam hem op 2 plekken tegen in het nieuws, tegengesteld geïnterpreteerd. Ging om mondkapjes, in een grote ongeventileerde ruimte. De ene concludeerde dat mondkapjes zinloos waren. De andere dat mondkapjes dus helpen, net zoals afstand houden..
Mijn conclusie na het lezen van het originele onderzoek: Zet het raam effe open

De dag erna had ik een vriendin op bezoek die wat heen en weer slingert tussen alles. Had gedacht dat ze wel wat zekerder zou zijn van haar zaak, juist zij. Maar geadviseerd om vooral de originele onderzoeken op te zoeken ipv nieuws te lezen op wazige sites. Het is gewoon lastig als ook de wetenschap niet eenduidig is. Je kunt altijd wel iets vinden dat in je straatje past. Ik gebruik maar mijn gezonde verstand..
pi_199289242
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:59 schreef Leandra het volgende:
Het grootste gevaar in het zichzelf tegenspreken (mondkapjes, scholen wel/niet dicht, kinderen geen gevaar/mogen NIET bij opa en oma in de buurt komen) is dat ze niet meer vertrouwd worden en daardoor krijg je nu denk ik een veel grotere groep mensen die de vaccinatie gaat weigeren dan wanneer ze vanaf het begin op de meest veilige koers hadden gezeten en niet allerlei zaken maar hadden lopen bagatelliseren voordat ze ze verplicht gingen stellen.
En de suggestie ook dat ze voor groepsimmuniteit gingen terwijl ze nog helemaal niet wisten wat voor virus het was, of je wel veilig bent als je het 1 keer gehad hebt.

Er is zoveel nonsens door het RIVM en Rutte/de Jonge als feiten gepresenteerd dat het geen wonder is dat mensen er geen vertrouwen meer in hebben, en de geloofwaardigheid van Rutte ligt ook op andere vlakken al aardig onder vuur, dus dat helpt ook niet.
Maar dergelijke mensen schieten ook gelijk de andere kant op en geloven helemaal NIETS meer.

Beweringen die ik van mijn zus en broertje hoor:
- Zorg kan het WEL aan.
- Er is genoeg plek op de IC’s.
- Een vaccin heeft geen zin want een virus ontwikkelt zich en wordt sterker (ja, dûh, als je het virus maar genoeg de kans geeft. :? )
- Een vaccin tegen roken zou ik wel nemen (zegt mijn rokende broertje).
- The great reset.
- Het ergste komt nog (qua maatregelen).
- De maatschappij wordt nooit meer normaal.
- De avondklok is hetzelfde als tijdens de oorlog. ;(

En mijn broertje draagt nergens een mondkapje.

Pfff. :O
pi_199289253
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:57 schreef exode het volgende:
Ik zou soms echt wel een Gerda willen zijn hoor. Als iets je niet aanstaat gewoon 'Fake news!' roepen. Net zolang op Youtube rondstruinen totdat je een filmpje hebt gevonden die past bij jou denkwijzes.
Lijkt me wel fijn hoor, soms. Dan heb je ook minder zorgen lijkt mij. Ik ben er best wel mee bezig dat ik of B het niet krijgt omdat ik niet weet wat het met onze longen zal doen.
Die mensen hebben juist veel stress vanwege de angst voor de maatregelen en dat ze onderdrukt worden ofzo.
pi_199289301
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een hoop mensen denken echt dat het alleen maar dikkertjes en bejaarden kan overkomen, het is zo bizar dat men het niet serieus neemt (vanmorgen ook weer zo'n discussie gehad..... "het is een experimenteel vaccin", ja duh, hoe snel denk je dat je goedkeuring voor een vaccin kunt krijgen, dan ben je in dit geval gewoon te laat).

Of beweren dat ernstige ziekten zoals Corona, Mazelen, Polio gewoon een manier van de natuur zijn om de zwakkeren eruit te halen..... maar wel dmv MMM een kind gekregen, dat snap ik dan weer niet, en ik misgun niemand een kind hoor en of je daar nou IVF, ICSI of wat dan ook voor nodig hebt, geen probleem, maar kom bij mij dan niet aan met dat (dodelijke) ziektes gewoon zijn om de zwakkeren eruit te halen.
Zie maar eens de reacties hier op de FrontPage bij Coronabesmettingen.
- Gezonde mensen komen niet in het ziekenhuis.
- Alle patiënten op de IC zijn oud of zwaarlijvig.

En als iemand een persoonlijk verhaal vertelt over een ernstig geval is het een hoax.

Het is bijna lachwekkend. :X
  woensdag 5 mei 2021 @ 15:01:11 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199289318
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 14:55 schreef vencodark het volgende:

[..]

Maar dergelijke mensen schieten ook gelijk de andere kant op en geloven helemaal NIETS meer.

Beweringen die ik van mijn zus en broertje hoor:
- Zorg kan het WEL aan.
- Er is genoeg plek op de IC’s.
- Een vaccin heeft geen zin want een virus ontwikkelt zich en wordt sterker (ja, dûh, als je het virus maar genoeg de kans geeft. :? )
- Een vaccin tegen roken zou ik wel nemen (zegt mijn rokende broertje).
- The great reset.
- Het ergste komt nog (qua maatregelen).
- De maatschappij wordt nooit meer normaal.

En mijn broertje draagt nergens een mondkapje.

Pfff. :O
Klopt, dat is het vervelende en deels het gevolg van dat gezwabber en gebagatelliseer door van Dissel/Rutte/de Jonge....

Met de huidige social media weet je dat Gerda haar "feiten" van Facebook gaat plukken, het laatste wat je dan nodig hebt is een inconsequente, zwabberende overheid.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 5 mei 2021 @ 15:02:43 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199289342
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 15:00 schreef vencodark het volgende:

[..]

Zie maar eens de reacties hier op de FrontPage bij Coronabesmettingen.
- Gezonde mensen komen niet in het ziekenhuis.
- Alle patiënten op de IC zijn oud of zwaarlijvig.

En als iemand een persoonlijk verhaal vertelt over een ernstig geval is het een hoax.

Het is bijna lachwekkend. :X
Ja, en de eerste vraag is altijd "Was er onderliggend lijden?"
Alsof het niet erg is dat je schoonzus op haar 46ste aan Corona is overleden omdat ze overgewicht en astma had.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199289370
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 15:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, en de eerste vraag is altijd "Was er onderliggend lijden?"
Alsof het niet erg is dat je schoonzus op haar 46ste aan Corona is overleden omdat ze overgewicht en astma had.
Exact!
Ik vertelde mijn pa van die vriend van mijn man en dat was de eerste vraag.
Alsof een man van 39 en 90 kilo veel meer risico loopt dan een opa van 65, hoge bloeddruk en 88 kilo. In dit geval mijn vader dus. :')
pi_199289396
Mijn broertje is helemaal een idioot.
Hij zei letterlijk: “Ik ga bijna willen dat ik het heel heftig krijg zodat ik echt meemaak hoe dat is”.

:|W
pi_199289416
Sowieso stoor ik me enorm aan het feit dat er alleen naar overlijden wordt gekeken door die gekkies. En als je roept dat mensen die het gehad hebben, lang herstel nodig hebben, is het standaard antwoord 'Dat is met griep ook!' Lul niet zo raar, Henkie, er zij na griep mensen die langer herstel nodig hebben maar dat staat in geen verhouding.

Ik moet wel gniffelen om mensen die roepen 'ik mot die spuit niet, ik ben gezond' Prima kerel, neem je hem niet, komen we dat herhalen als je de IC op wilt met 30% zuurstof. Bluh, ik word er agressief van.

Ik had op Facebook best wel wat mensen die fel tegen vaccineren etc waren. Ken ik allemaal nog uit mijn massageverleden, zweverige types meestal. Die denken erg ikke ikke ikke. Zij zijn gezond (denken ze) dus de rest zoekt het maar uit.
  woensdag 5 mei 2021 @ 15:10:03 #87
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199289443
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 15:04 schreef vencodark het volgende:

[..]

Exact!
Ik vertelde mijn pa van die vriend van mijn man en dat was de eerste vraag.
Alsof een man van 39 en 90 kilo veel meer risico loopt dan een opa van 65, hoge bloeddruk en 88 kilo. In dit geval mijn vader dus. :')
Ja, het is echt bizar.... er ontbreekt nog net een "had ze maar niet te dik moeten zijn" of "eigen schuld dus" aan...
Maar dat willen mensen dus horen hè, dat er iets mis mee was waardoor het of eigen schuld of pure pech (astma) is dat ze zo ziek zijn geworden of zijn overleden terwijl ze eigenlijk nog "te jong" waren om ernstig ziek te worden van Corona.

En dat is natuurlijk ook om het voor henzelf overzichtelijk te houden, want dan kunnen ze nog steeds volhouden dat je al issues moest hebben waardoor je gevoeliger was voor het virus en die issues hebben zij niet, en dus krijgen zij er geen last van... denken ze.... willen ze graag geloven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 5 mei 2021 @ 15:12:17 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199289469
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 15:07 schreef exode het volgende:
Sowieso stoor ik me enorm aan het feit dat er alleen naar overlijden wordt gekeken door die gekkies. En als je roept dat mensen die het gehad hebben, lang herstel nodig hebben, is het standaard antwoord 'Dat is met griep ook!' Lul niet zo raar, Henkie, er zij na griep mensen die langer herstel nodig hebben maar dat staat in geen verhouding.

Ik moet wel gniffelen om mensen die roepen 'ik mot die spuit niet, ik ben gezond' Prima kerel, neem je hem niet, komen we dat herhalen als je de IC op wilt met 30% zuurstof. Bluh, ik word er agressief van.

Ik had op Facebook best wel wat mensen die fel tegen vaccineren etc waren. Ken ik allemaal nog uit mijn massageverleden, zweverige types meestal. Die denken erg ikke ikke ikke. Zij zijn gezond (denken ze) dus de rest zoekt het maar uit.
Ik heb jaren geleden echt griep gehad, 2 weken in het ziekenhuis gelegen, maar daar heb ik verder niet enorm van moeten herstellen ofzo, dus ik weet niet wat ze denken dat je met een echte griep doormaakt en hoe dat vervolgens afloopt, maar dit is echt wel een ander verhaal dan griep.
En ja, van griep kun je ook dood gaan, ik lag immers op mijn 27ste ook niet zomaar 2 weken in het ziekenhuis, en destijds lag je er ook al niet langer dan noodzakelijk.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 5 mei 2021 @ 15:17:42 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199289553
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 15:07 schreef exode het volgende:
Sowieso stoor ik me enorm aan het feit dat er alleen naar overlijden wordt gekeken door die gekkies. En als je roept dat mensen die het gehad hebben, lang herstel nodig hebben, is het standaard antwoord 'Dat is met griep ook!' Lul niet zo raar, Henkie, er zij na griep mensen die langer herstel nodig hebben maar dat staat in geen verhouding.

Ik moet wel gniffelen om mensen die roepen 'ik mot die spuit niet, ik ben gezond' Prima kerel, neem je hem niet, komen we dat herhalen als je de IC op wilt met 30% zuurstof. Bluh, ik word er agressief van.

Ik had op Facebook best wel wat mensen die fel tegen vaccineren etc waren. Ken ik allemaal nog uit mijn massageverleden, zweverige types meestal. Die denken erg ikke ikke ikke. Zij zijn gezond (denken ze) dus de rest zoekt het maar uit.
En ook gewoon volhouden dat er geen oversterfte is.....
En dat het niet netjes is dat het alleen maar over Corona gaat en niet over mensen die zelfmoord willen plegen, mensen met kanker....

De argumenten zijn soms zo bizar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 5 mei 2021 @ 15:28:28 #90
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_199289706
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 15:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, het is echt bizar.... er ontbreekt nog net een "had ze maar niet te dik moeten zijn" of "eigen schuld dus" aan...
Maar dat willen mensen dus horen hè, dat er iets mis mee was waardoor het of eigen schuld of pure pech (astma) is dat ze zo ziek zijn geworden of zijn overleden terwijl ze eigenlijk nog "te jong" waren om ernstig ziek te worden van Corona.

En dat is natuurlijk ook om het voor henzelf overzichtelijk te houden, want dan kunnen ze nog steeds volhouden dat je al issues moest hebben waardoor je gevoeliger was voor het virus en die issues hebben zij niet, en dus krijgen zij er geen last van... denken ze.... willen ze graag geloven.
Van de onder de 60 groep van de risico mensen draait een heel deel gewoon mee in de samenleving en heeft een belangrijk aandeel in de beroepsbevolking. Zonder dit gekke virus draaien ze nog jaren mee naar alle waarschijnlijkheid. Want niet iedereen van deze groep wordt een griepje al fataal, iets wat ze ook graag roepen als argument.
Ja men heeft wat issues maar daarmee maakt het 't niet normaal dat ze midden uit het leven worden gerukt nu omdat jij perse de kringverjaardag bij Henk niet een jaartje kan overslaan.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_199289749
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 15:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

En ook gewoon volhouden dat er geen oversterfte is.....
En dat het niet netjes is dat het alleen maar over Corona gaat en niet over mensen die zelfmoord willen plegen, mensen met kanker....

De argumenten zijn soms zo bizar.
Ohja, die argumenten ken ik ook van datzelfde broertje. :P
Kanker en Corona vergelijken.

Of toen een hele oude tante overleed aan Corona was het eerste wat mijn zus zei: Tja, als ze een auto-ongeluk had gehad, lag het ook aan Corona. ;(
Om te janken.
  woensdag 5 mei 2021 @ 15:44:53 #92
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_199289893
Exode, ik denk wel dat ze hun benen verzekeren.
Gefeliciteerd met het landskampioenschap trouwens.

Je begrijpt wel dat ik je nu stom vind?
#040
pi_199289894
Mensen zijn trouwens sowieso heel specifiek over wiens advies ze aannemen. Graag dicht bij huis, wat bij je gevoel past.
Begrijpelijk en tegelijk tegenstrijdig als wat.
In het begin sprak mijn moeder een huisarts die een kennis van ons is.
Die vond mondkapjes onzin en dat het virus wel meevalt.
Argument van moeder: “Zij is huisarts, zij weet het heus wel”.

En al die andere huisartsen en kenners dan? Die blaten maar wat?
Dat maakt de discussie altijd interessant.
Waarom neem je het ene wel aan van die persoon en dat andere niet?
Wat zorgt ervoor dat je bepaalde informatie wel vertrouwd en andere niet?
pi_199290020
Stand van zaken hier:
Twee broers, wonen samen. Beide besmet geweest, de een had amper wat de ander is na 7 maanden nog steeds niet de oude.
Zwager: opgenomen in het ziekenhuis en aan het zuurstof. Zijn vrouw en dochter ook positief maar amper klachten.
Manlief: positief getest maar amper klachten. Op de dag dat hij uit isolatie mocht, kreeg hij een herseninfarct. Na 2 maanden in het revalidatiecentrum gezeten te hebben, is hij nog steeds aan het herstellen. Gaat wel vooruit maar of het ooit echt goed komt...?
Zoonlief en ik zijn beide negatief gebleven. Hij is tien jaar en gaat met een medisch mondmasker naar school, moet afstand houden en zit in z`n uppie aan tafel, ziet geen vriendjes meer en komt nergens. Dit omdat als hij covid krijgt en het aan mij doorgeeft ik niet weet of ik het wel zal redden met mijn astma/copd en ik dan niet weet wie er voor hem zal zorgen want zijn vader kan dat nu niet. En of hij dat ooit wel weer zal kunnen, is de vraag.
Zelf kom ik nergens en heb geen contact met anderen, behalve buurvrouw af en toe en als dochterlief met vriend langs komen, 1x in de maand ofzo. En dan hou ik geen afstand, het zijn mijn kinderen.

Ik sta op de lijst voor de griepprik dus kan eerdaags een uitnodiging voor de vaccinatie verwachten. Ik wil zo graag dat mijn zoon weer een beetje kan leven, contact kan hebben met andere kids.

Mijn man is in het revalidatiecentrum ingeënt. De 2e prik heeft hij ook gekregen, dag later werd bekend dat als iemand het afgelopen half jaar corona gehad heeft, nog maar 1 prik hoeft te hebben. Hij kreeg beide en van nummer 2 is hij zo ziek geweest, dat ik de HAP in de avond gebeld heb. Door de 2e vaccinatie is hij weer flink onderuit gegaan en krabbelt langzaam op. Had hij die niet gekregen, was hij nu een stuk verder geweest qua herstel. Maar het is gebeurd, draait het niet terug.

Ben ik grof als ik zeg dat ik mag lijen dat de coronaontkenners het virus krijgen? En dan niet als milde variant... :@
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_199290044
quote:
1s.gif Op woensdag 5 mei 2021 15:44 schreef amaranta het volgende:
Exode, ik denk wel dat ze hun benen verzekeren.
Gefeliciteerd met het landskampioenschap trouwens.

Je begrijpt wel dat ik je nu stom vind?
#040
Ja, sorry. Mijn broer is ook die hard PSV fan met seizoenskaart en alles. Ik ben sinds mijn 8e fan van Ajax, ben ook mee geweest naar uitwedstrijden in het verleden. Dus het ging thuis er altijd leuk aan toe tijdens Studio Sport. Arme moeder. Mijn vader was voor NAC dus we hadden leuke discussies altijd.

2 jaar geleden kwam een deel van de selectie op kantoor. Ik ben nog op de foto geweest met de schaal en de spelers. O+
pi_199290148
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 15:55 schreef Mushanga71 het volgende:
Ben ik grof als ik zeg dat ik mag lijen dat de coronaontkenners het virus krijgen? En dan niet als milde variant... :@
Ik snap die gedachte wel iig.

Tegelijkertijd snap ik dat mensen huiverig zijn voor een vaccin want daar hoor en lees je ook nare dingen over. Voor mijn gevoel veel minder langdurige klachten, er zijn ook mensen die het wel heel toevallig vinden dat in verzorgingstehuizen vlak na de vaccinatierondes opeens nog allemaal mensen positief testen op Corona en die dus denken dat mensen echt besmet worden door de vaccinatie.

Zelfs als dat zo zou zijn heb ik dan toch liever een vaccin-versie denk ik. ;) Ik blijf het bijzonder vinden dat het meest gebruikte argument is dat de lange termijn-effecten van het vaccin niet bekend zijn. Tja, dat zijn ze van een daadwerkelijke besmetting ook niet en dat is aanzienlijk minder gecontroleerd de wereld in gebracht. :+
pi_199290194
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 13:44 schreef exode het volgende:
Je hebt gelijk hoor Lazi, wat dat betreft moet met name de communicatie afdeling van het RIVM en De Jonge even een leuk onderzoek krijgen na het hele gedoe. Ze zijn bizar slecht in reclame maken en dingen weerspreken.
Ze werken er aan :P . Er werd vandaag gefilmd bij ons (Jaarbeurs). Interviews met de prikkers en filmen van het prikken. (alles natuurlijk met toestemming.) Voor op de social media van 't ministerie VWS.

Gelukkig was het mijn eerste werkdag _O-
(Dus nu hopen dat ik niet teveel foutjes heb gemaakt. (Even voor de duidelijkheid; die vaccins zaten er wel gewoon goed in hè. Meer alle protocollen eromheen ;) ) Ik ben uiteraard eerst beoordeeld door een arts (en een co-assistent) voordat ik zelf alleen aan de slag mocht, maar met zo'n camera op je snufferd/handen is het toch even anders.)

Tevens lijkt de GGD personeel genoeg te hebben. De hoeveelheid per dag is meer gelimiteerd aan het aantal vaccins en het aantal afspraken dat gemaakt wordt.

Verder voor de statistieken; ik ben niet gevaccineerd. Om spillage te voorkomen mogen wij wel gevaccineerd worden als er aan het eind van de dag toch nog wat vaccins over zijn (Je haalt er bij Pfizer 6 uit een potje, dus het zal niet altijd precies uitkomen. Nog los van mensen die niet komen opdagen ondanks afspraak.)
Gaat wel op leeftijd, en je moet dus net een avonddienst hebben.
pi_199290216
Ik vind een vaccinatie ook wel spannend hoor. Maar niet spannend genoeg om het niet te doen. Maar dat heb ik met alle vaccinaties, ik wil wel gewoon weten wat ik ingespoten krijg en wat mijn kinderen ingespoten krijgen. Zo stond ik bij ons oude consultatiebureau ook bekend. De vaccinatie twijfelaar. Terwijl ik dus niet twijfel, maar ik heb graag informatie en neem hem gewoon als het goed voelt. Dus alle spuiten zijn er ingegaan totnogtoe, ook met alle verre reizen in het verleden.

Ik word liever een beetje ziek van die spuit dan dat ik Corona krijg.
pi_199290231
quote:
0s.gif Op woensdag 5 mei 2021 16:09 schreef exode het volgende:
Ik vind een vaccinatie ook wel spannend hoor. Maar niet spannend genoeg om het niet te doen. Maar dat heb ik met alle vaccinaties, ik wil wel gewoon weten wat ik ingespoten krijg en wat mijn kinderen ingespoten krijgen. Zo stond ik bij ons oude consultatiebureau ook bekend. De vaccinatie twijfelaar. Terwijl ik dus niet twijfel, maar ik heb graag informatie en neem hem gewoon als het goed voelt. Dus alle spuiten zijn er ingegaan totnogtoe, ook met alle verre reizen in het verleden.

Ik word liever een beetje ziek van die spuit dan dat ik Corona krijg.
Kritisch zijn is prima. Maar ik heb mensen in mijn kringen die echt de grootste kolder de wereld inslingeren.
pi_199290233
quote:
7s.gif Op woensdag 5 mei 2021 16:08 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ze werken er aan :P . Er werd vandaag gefilmd bij ons (Jaarbeurs). Interviews met de prikkers en filmen van het prikken. (alles natuurlijk met toestemming.) Voor op de social media van 't ministerie VWS.

Gelukkig was het mijn eerste werkdag _O-
(Dus nu hopen dat ik niet teveel foutjes heb gemaakt. (Even voor de duidelijkheid; die vaccins zaten er wel gewoon goed in hè. Meer alle protocollen eromheen ;) ) Ik ben uiteraard eerst beoordeeld door een arts (en een co-assistent) voordat ik zelf alleen aan de slag mocht, maar met zo'n camera op je snufferd/handen is het toch even anders.)

Tevens lijkt de GGD personeel genoeg te hebben. De hoeveelheid per dag is meer gelimiteerd aan het aantal vaccins en het aantal afspraken dat gemaakt wordt.

Verder voor de statistieken; ik ben niet gevaccineerd. Om spillage te voorkomen mogen wij wel gevaccineerd worden als er aan het eind van de dag toch nog wat vaccins over zijn (Je haalt er bij Pfizer 6 uit een potje, dus het zal niet altijd precies uitkomen. Nog los van mensen die niet komen opdagen ondanks afspraak.)
Gaat wel op leeftijd, en je moet dus net een avonddienst hebben.
Kunnen we bieden bij je op overblijfsels ;)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')