Precies. Alhoewel ik het ook goed vind wat Arnesen nu doet, talenten binnenhalen in de categorie 16 tot en met 19. Doet Ajax ook al jaren en is in het bijzonder prettig bij ons omdat er weinig uit de jeugdopleiding kwam afgelopen jaren. Jammer dat de eerste spelers die we halen brekebenen blijken te zijnquote:Op donderdag 6 mei 2021 11:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mooi. Het wordt wel weer tijd dat we meer op de jeugd gaan gooien in plaats van het halen van types als Diemers en Linssen.
Kan onmogelijk veel slechter zijn.
Ja ik dacht eigenlijk niet dat men na eigen spelers en jeugdspelers aanvallen niet dieper kon zinken in Amsterdam, maar bij the hide away is ook al een vuurwerkbom neergelegd vannachtquote:Op woensdag 5 mei 2021 17:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet het is wel zo'n typische smouzen actie om bij nacht ergens dingen op te blazen of brand te stichten.
Kunnen ze bij ADO en Utrecht ook over meepraten.
Zeg je nu dat hooligans imbecielen zijn?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:03 schreef Keyos het volgende:
Wat een imbecielen lopen er toch rond. Tuurlijk, actie-reactie na dat gezeik in Delft. Maar als je dan weer cafés op gaat blazen en bommen bij mensen thuis in de brievenbus gaat schuiven, dan weet je dat daar ook weer een reactie op gaat volgen.
Kanslozen.
Daar ben ik dan.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:16 schreef Adames het volgende:
Ik wacht nog even duiding van onze insider @:rensajacied
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 11:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar ben ik dan.
Debiele actie, komt tegenreactie en dan hebben we weer de poppen aan het dansen.
Zink 901 Signalrakette, in de volksmond lawinepijl.quote:
Zeker, mooi als die Mario Been gaat bellen, Trainer....quote:Op woensdag 5 mei 2021 14:55 schreef leeroy het volgende:
[..]
Vind dit de laatste tijd veel leuker dan Kein Geloel.
Klinkt inderdaad alsof het niet van harte gaat. Lekker is dat..quote:Op vrijdag 7 mei 2021 13:53 schreef Scrummie het volgende:
Er is dus wel 'gesproken';
[ twitter ]
[ twitter ]
Het moet wel
Zal een fijn sfeertje zijn daar. Zin in Disney.
Dat werd toen ook meerdere malen aangegeven toch?quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:16 schreef Caland het volgende:
Dickie is weer eens gruwelijk mad
‘Jullie hadden zo bijdehand moeten doen toen we 30 wedstrijden op rij ongeslagen waren. Zelfs toen gezeur over de behoudende speelstijl. De beste ploegen ter wereld spelen behoudend’
Dickie heeft duidelijk de halve finales CL gemist
Ja en daar reageerde hij ook geïrriteerd opquote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat werd toen ook meerdere malen aangegeven toch?
quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja en daar reageerde hij ook geïrriteerd op
Ja, verder vind ik het ook zo’n zwaktebod altijd. ‘Ik hoorde jullie niet toen er resultaat mee werd geboekt’. Nee daarom dus ook.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat werd toen ook meerdere malen aangegeven toch?
Hij spreekt zichzelf ook direct tegen.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, verder vind ik het ook zo’n zwaktebod altijd. ‘Ik hoorde jullie niet toen er resultaat mee werd geboekt’. Nee daarom dus ook.
Dat was vooral VI.quote:Op vrijdag 7 mei 2021 14:55 schreef Caland het volgende:
En hij doet het een beetje voorkomen dat de media het niet opmerkte, terwijl je op een gegeven moment kotsmisselijk werd van ONGESLAGEN DICK en de DICKRANGLIJST
VI, rondo, studio voetbal, heb het eigenlijk overal wel voorbij zien komen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |