Als speler ook wel. Zou leuk zijn als Van Persie (die wel een normale weg gaat als trainer qua jeugdelftallen enzo) uiteindelijk eerder hoofdtrainer bij ons is als die dekselse Dirk.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als jeugdspeler zou ik toch 10 keer liever Van Persie als trainer hebben dan Kuyt.
Ik als speler ook wel, maar ik weet niet of vPersie het hoofdtrainerschap ligt. Je kan veel over Kuyt zeggen maar hij is wel veeleisend naar zijn ploeggenoten/team, zeker buiten het veld. Bij van Persie kwam het allemaal een beetje erg relaxed over. Dat is veel fijner om naar te kijken dan naar die opgefokte (en inmiddels opgeblazen) kop van Dirk maar niet altijd het handigste als de druk er vol op zit.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 18:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als speler ook wel. Zou leuk zijn als Van Persie (die wel een normale weg gaat als trainer qua jeugdelftallen enzo) uiteindelijk eerder hoofdtrainer bij ons is als die dekselse Dirk.
Assistent zou ook prima zijn. Maar het is wel zeldzaam dat spelers van zo'n hoge statuur kiezen om trainer te worden maar toch in de schaduw blijven. Gio wilde daar uit stappen en het leverde hem een kampioenschap en kleine heldenstatus op, maar ik betwijfel of zijn trainerscarrière verder veel voor gaat stellen. Beetje het John van 't Schip scenario.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik als speler ook wel, maar ik weet niet of vPersie het hoofdtrainerschap ligt. Je kan veel over Kuyt zeggen maar hij is wel veeleisend naar zijn ploeggenoten/team, zeker buiten het veld. Bij van Persie kwam het allemaal een beetje erg relaxed over. Dat is veel fijner om naar te kijken dan naar die opgefokte (en inmiddels opgeblazen) kop van Dirk maar niet altijd het handigste als de druk er vol op zit.
Klinkt gek maar ik hoop eigenlijk dat vPersie gewoon jeugdtrainer of analist blijft. Heb hem nu hoog zitten en ik hou dat graag zo.
Oh nou, laat dan maar zitten.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb hem nu hoog zitten en ik hou dat graag zo.
Je bent vandaag wel erg kinderachtig op mij aan het reageren hoor. Mijn god. Ik zal je wel met rust laten, je hebt een autistisch dagjequote:
Ja lastig is het wel. Probleem aan trainer zijn op topniveau is toch die continue druk, de meeste trainers zien er na een paar jaar (of maanden) Feyenoord plots veel ouder uit dan ze zijn geworden. Weet niet of een vPersie daar op zit te wachten, juist omdat hij zo ontspannen is gewordenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 19:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Assistent zou ook prima zijn. Maar het is wel zeldzaam dat spelers van zo'n hoge statuur kiezen om trainer te worden maar toch in de schaduw blijven.
Ik heb nul verwachtingen van deze gozer.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 21:34 schreef Qarrad het volgende:
Wtf Baldé is meteen stuk
https://www.vi.nl/nieuws/(...)oen-feyenoord-talent
Die rol vervult Conteh al.quote:Op woensdag 5 mei 2021 09:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik voel een Cisseetje aankomen.
quote:Op woensdag 5 mei 2021 12:05 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)n-aanslag~a314345e0/
Ontzettend sneue actie.
Kan me niet echt voorstellen dat het met de klassieker/voetbal te maken heeft eigenlijk. Ik ken de tent, het is wel een Feyenoordkroeg (vooral vroeger) maar geenzins gelieerd met de harde kern oid.quote:Op woensdag 5 mei 2021 12:05 schreef Elan het volgende:
https://www.ad.nl/rotterd(...)n-aanslag~a314345e0/
Ontzettend sneue actie.
Prima teksten juist.quote:Op woensdag 5 mei 2021 14:44 schreef Slobeend het volgende:
Krabby is weer extreem vermoeiend in de Dickisgeweldigpodcast.
Vind dit de laatste tijd veel leuker dan Kein Geloel.quote:Op woensdag 5 mei 2021 14:44 schreef Slobeend het volgende:
Ja, nogal.quote:Op woensdag 5 mei 2021 14:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij vindt het ook overdreven dat spelers tegenwoordig graag met een trainer praten?
Hij is de laatste tijd ook extreem salty over alles uit Amsterdam.quote:Op woensdag 5 mei 2021 14:44 schreef Slobeend het volgende:
Dat is diezelfde club waar Misidjan een sterspeler was.quote:Op woensdag 5 mei 2021 14:56 schreef VoMy het volgende:
Elvis Manu wordt kampioen van Bulgarije met Loedogorets in een seizoen waarin hij 10x scoort en 6 assists geeft. Die kan Feyenoord ook wel terughalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |