Oooooh fuck manquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:59 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Uhm. Ja wel?Jij haalt nu juist actrices door elkaar
![]()
[ afbeelding ]
Die speelt er ook in idd. Spelen er alle 2 in.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:02 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Oooooh fuck manik heb sinds de aankondiging van deze serie gedacht dat het die uit Orphan Black was
excuses!
Op 18 augustus start She-Hulk, dus donderdag pas.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Morgen She-Hulk
Ben benieuwd naar Titania, want vond de actrice heel leuk in The Good Place en Legendary.
Ik verwacht echt een beetje een retesterke diva of zo
Wat lullen jullie lekker langs elkaar heen. Op zich niet gek als de actrice Tatiana Maslany She-Hulk speelt en er een karakter in zit dat Titania heet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die speelt er ook in idd. Spelen er alle 2 in.
Orphan Black was wel een vaage serie. Maar vond haar erg goed er in. Best knap 6x iemand anders spelen in de zelfde scene
[ afbeelding ]
Was nu duidelijk toch? Maar ze maken het idd wel lastig zoquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:46 schreef Karstman het volgende:
[..]
Wat lullen jullie lekker langs elkaar heen. Op zich niet gek als de actrice Tatiana Maslany She-Hulk speelt en er een karakter in zit dat Titania heet.
Vanwege Orphan Black en de actrice ga ik she-hulk checken eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die speelt er ook in idd. Spelen er alle 2 in.
Orphan Black was wel een vaage serie. Maar vond haar erg goed er in. Best knap 6x iemand anders spelen in de zelfde scene
[ afbeelding ]
Ik ging er in eerste instantie van uit dat Tatiana She-Hulk zou spelen, toen dacht ik dat ik het fout had en dat het dan die vrouw uit The Good Place zou zijn die de She-Hulk zou spelen, maar toen ging het lampje dus pas branden dat die vrouw uit The Good Place gewoon een andere rol speelt en dat Tatiana dus wel degelijk de She Hulk speeltquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:46 schreef Karstman het volgende:
[..]
Wat lullen jullie lekker langs elkaar heen. Op zich niet gek als de actrice Tatiana Maslany She-Hulk speelt en er een karakter in zit dat Titania heet.
Titania, niet Tatiana.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 11:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik denk dat je aan iemand anders denkt als je The Good Place benoemd, daar zat Tatiana niet inwel Orphan Black.
Ditquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 12:46 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ja ik zei dan ook TITANIA en niet Tatianaquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:00 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Was nu duidelijk toch? Maar ze maken het idd wel lastig zoMaar angle had het over The good place. Dus kon het maar over 1 iemand gaan natuurlijk.
Waarom zouden ze die er in stoppen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vanwege Orphan Black en de actrice ga ik she-hulk checken eigenlijk.
Al las ik al dat Hellcat uit Jessica Jones die in de comics de beste vriendin is van She-hulk er niet inzit. (Patsy Walker)
Google eens op hellcat en she hulkquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zouden ze die er in stoppen?
We hebben t over She-Hulk, niet Jessica Jones.
Je weet dat er een heel gedoe is geweest met de Netlfix series, de rechten en daarom of ze wel of niet MCU Canon zijn?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Google eens op hellcat en she hulk
In de comics is ze meer bevriend met She-Hulk dan met Jessica Jones verwacht haar later nog wel is ook een prima manier om Jessica Jones er bij te betrekken ging Hellcat trouwens niet de gevangenis in aan het einde van JJ? Misschien heeft ze een advocaat nodig.
Ja die namen ging het fout. Maar de plaatjes van de actrices maakte het best duidelijk tochquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik zei dan ook TITANIA en niet Tatiana
En bedoelde dus echt de actrice Jameela Jamil.
En die is van The Good Place. En vn Legendary.
Daar ben ik vooral heel benieuwd naar.
Maar zal haar voortaan Jameela noemen ipv de verwarrende Titania
[ afbeelding ]
VS
[ afbeelding ]
I love it dit gaat de mcu redden weg met Agatha She Hulk the marvels en andere bullshit.quote:
Iiiiii will always love Huuuugh!quote:
Why not both?quote:Op woensdag 28 september 2022 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
I love it dit gaat de mcu redden weg met Agatha She Hulk the marvels en andere bullshit.
Gewoon weer Jackman en Reynolds als Wolverine en Deadpool yeah baby!
Fantastisch nieuws.
Bij Ryan Reynolds voel je altijd dat hij houdt van wat hij doet. Hij besteedt tijd en zorg aan zijn projecten. Dat waardeer ik.quote:Op donderdag 29 september 2022 09:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Why not both?
Je hoeft niet alles te kijken
Ik kan zowel van een Agatha (vooral vanwege de actrice) gaan genieten hopelijk, als van de meesterlijke Ryan Reynolds (die humor van hem)
Ja t zijn vaak passie projcten en Deadpool al helemaal. Hij heeft er zo lang over gedaan en gelobbyd om dat gemaakt te krijgenquote:Op donderdag 29 september 2022 09:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij Ryan Reynolds voel je altijd dat hij houdt van wat hij doet. Hij besteedt tijd en zorg aan zijn projecten. Dat waardeer ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |