Geen Spyro Gira, Speedo Speedwagon of Catalpult, ook geen Teenie Bop muziek.quote:was an American rock band founded in 1967 and based in Los Angeles, California. Their most commercially successful single in the United States was "I Got a Line on You". They were also known for their albums, including their self-titled debut album, The Family That Plays Together, Clear, and Twelve Dreams of Dr. Sardonicus.
Spirit?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 09:12 schreef cafca het volgende:
Openstaande vraag:
[ afbeelding ]
[..]
Geen Spyro Gira, Speedo Speedwagon of Catalpult, ook geen Teenie Bop muziek.
Een andere band leende een gitaarriedeltje van ze voor een ander nummer wat nog steeds redelijk hoog in de allertijdenlijsten staat....
Ben benieuwd, geen idee.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 23:05 schreef Burnett het volgende:
Op welk intro van welke song van wie is dan die andere Top 100 Aller Tijden klassieker 'Child In Time' gebaseerd?
Toch een stukje basiskennis, hoor!quote:Op woensdag 5 mei 2021 11:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ben benieuwd, geen idee.
Wel typisch dat destijds, terwijl het aanbod van pop-/rocksongs nog niet zo groot was, er al veelvuldig zaken 'geleend' werden...
Dat Led Zeppelin alles bij elkaar heeft 'geleend' weet ik op zich wel (de door jou gezochte bandnaam dan weer even niet...), maar van Child In Time wist ik het niet...quote:
Ik heb de top 2000 mini-documentaire pas geleden bekeken, maar heb de naam niet onthouden.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 23:05 schreef Burnett het volgende:
Op welk intro van welke song van wie is dan die andere Top 100 Aller Tijden klassieker 'Child In Time' gebaseerd?
Zat ooit in de nationale popquiz, ik weet niet of het de editie was waar jij bij was...quote:Op woensdag 5 mei 2021 14:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat Led Zeppelin alles bij elkaar heeft 'geleend' weet ik op zich wel (de door jou gezochte bandnaam dan weer even niet...), maar van Child In Time wist ik het niet...
Stand #1429quote:Op donderdag 6 mei 2021 15:34 schreef cafca het volgende:
Bombay Calling, van It's a Beautiful Day inderdaad.
Doet me denken aan de originele versie van de tune van James Bond.quote:Op donderdag 6 mei 2021 15:34 schreef cafca het volgende:
Bombay Calling, van It's a Beautiful Day inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |