SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit gedrocht heb je hier geloof ik eerder al eens gepostquote:
Ooit drink ook jij mayonaise zo uit de pot.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit gedrocht heb je hier geloof ik eerder al eens gepost
Dag dat hij volwassen wordt.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooit drink ook jij mayonaise zo uit de pot.
Dan moet ik eerst in een dwangbuis worden afgevoerdquote:Op maandag 3 mei 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is een metafoor voor iets anders hč?quote:Op maandag 3 mei 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 mei 2021 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst in een dwangbuis worden afgevoerd
quote:
Bij mij ook gewoon.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij zitten de hoekjes altijd goed
Nou gewoon, omdat jij.quote:
Zo zou je het inderdaad kunnen lezen maar mijn erudiete brein zit niet zo schunnig en platvloers in elkaarquote:Op maandag 3 mei 2021 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is een metafoor voor iets anders hč?
..............quote:Op maandag 3 mei 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo zou je het inderdaad kunnen lezen maar mijn erudiete brein zit niet zo schunnig en platvloers in elkaar
quote:Op maandag 3 mei 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo zou je het inderdaad kunnen lezen maar mijn erudiete brein zit niet zo schunnig en platvloers in elkaar
quote:
ja dat kan ja. het is zon dubbel dekbed nogquote:Op maandag 3 mei 2021 21:37 schreef mschol het volgende:
[..]
verkeerd laken/deken? verkeerde maat ofzo?
Daar ga je alquote:Op maandag 3 mei 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat kan ja. het is zon dubbel dekbed nog
wat voor boek?quote:Op maandag 3 mei 2021 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo de vaatwaser aanzeten en dan kruip ik lekker in bed met mijn nieuwe boek
O ja, ik heb ook altijd het raam openquote:Op maandag 3 mei 2021 21:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja voor de winterEn slaap met raam ver open
quote:
ja hoorde hem vannacht 1 keer krijsen en daarna stil. Misschien is hem wat aangedaanquote:Op maandag 3 mei 2021 21:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, ik heb ook altijd het raam open
Kijk je wel uit dat die meerkoet niet in je bed kruipt?
Zaad?quote:Op maandag 3 mei 2021 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
![]()
Er is letterlijk niets in de wereld waar ik 5 pond van kan eten in drie minuten
geen badkamer schrobben?quote:Op maandag 3 mei 2021 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo de vaatwaser aanzeten en dan kruip ik lekker in bed met mijn nieuwe boek
Vandaar dat je die 'speciale' spiesjes had bij de lunch ...quote:Op maandag 3 mei 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoorde hem vannacht 1 keer krijsen en daarna stil. Misschien is hem wat aangedaan
quote:Op maandag 3 mei 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoorde hem vannacht 1 keer krijsen en daarna stil. Misschien is hem wat aangedaan
quote:Op maandag 3 mei 2021 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vandaar dat je die 'speciale' spiesjes had bij de lunch ...
En haar dekbed opnieuw heeft gevuldquote:Op maandag 3 mei 2021 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vandaar dat je die 'speciale' spiesjes had bij de lunch ...
Ja lekker veel dons met al die kuikentjes overal he.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En haar dekbed opnieuw heeft gevuld
Haat je natuur ofzo?quote:Op maandag 3 mei 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
soms hoor ik een piep als ik mij omdraaiquote:Op maandag 3 mei 2021 21:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lekker veel dons met al die kuikentjes overal he.
Niet een die net doet alsof zijn nek wordt omgedraaid om 0400 snachtsquote:Op maandag 3 mei 2021 21:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is toch leuk dan om vogels te horen
Die piep is wel eens opgenomen.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
soms hoor ik een piep als ik mij omdraai
Was de hele middag in Dordt dus, nog geen echt definitief verdict, daarvoor moet ze nog een hersenscan ondergaan (pas 2 juni helaas) Wel duidelijk dat er iets is, hetzij beginnende dementie, hetzij psychosesquote:Op maandag 3 mei 2021 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koenradus! Nog ontwikkelingen met je ma?
Heb ej die vrouw gezien met die ET healings?quote:Op maandag 3 mei 2021 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kan dat programma met Filemon en de Complotten echt nauwelijks afkijken; iets te hoog wappie-gehalte.
Ach mijn buren hebben pauwenquote:Op maandag 3 mei 2021 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet een die net doet alsof zijn nek wordt omgedraaid om 0400 snachts
Heb je hem nou nog niet geslacht?quote:Op maandag 3 mei 2021 21:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet een die net doet alsof zijn nek wordt omgedraaid om 0400 snachts
Ik trek dat ook totaal niet, de wappievolgers ook niet trouwens, get a life.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kan dat programma met Filemon en de Complotten echt nauwelijks afkijken; iets te hoog wappie-gehalte.
Hmm, ze pakken het wel grondig aan met zo’n scan. Meestal komt er gewoon een psycholoog om die diagnose te stellen.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was de hele middag in Dordt dus, nog geen echt definitief verdict, daarvoor moet ze nog een hersenscan ondergaan (pas 2 juni helaas) Wel duidelijk dat er iets is, hetzij beginnende dementie, hetzij psychoses
Ook daar ben ik op een gegeven moment afgehaaktquote:Op maandag 3 mei 2021 21:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ej die vrouw gezien met die ET healings?
Molotovquote:
Wat noem jij wappievolgers?quote:Op maandag 3 mei 2021 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik trek dat ook totaal niet, de wappievolgers ook niet trouwens, get a life.
Dan blijft de boog stilstaan en schiet je jezelf weg.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou weleens willen boogschieten. Maar volgens mij heb ik veel te weinig kracht in m'n armen.
Geld terug?quote:Op maandag 3 mei 2021 21:48 schreef LTVDK het volgende:
Ah ik heb mijn Belastingaanslag ook binnen zie ik.
hmm dan kom ik ook snelquote:Op maandag 3 mei 2021 21:48 schreef LTVDK het volgende:
Die slikt ze alquote:Op maandag 3 mei 2021 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, ze pakken het wel grondig aan met zo’n scan. Meestal komt er gewoon een psycholoog om die diagnose te stellen.
Mijn oma heeft ook last van psychoses. Schijnt vaker voor te komen bij oudjes omdat je hersenen dan een bepaald stofje niet meer aanmaken. Met een haliperodoltabletje gaat het een stuk beter.
Knalt ie in m'n oog.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan blijft de boog stilstaan en schiet je jezelf weg.
Je woont in een villa?quote:Op maandag 3 mei 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ach mijn buren hebben pauwen![]()
Wen je snel genoeg aan.
quote:
Heb het een keer met zon excursie gedaan. k ben er niet goed inquote:Op maandag 3 mei 2021 21:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou weleens willen boogschieten. Maar volgens mij heb ik veel te weinig kracht in m'n armen.
Vroeger wel een paar keer gedaan. Maar mijn dominate hand en mijn dominate oog zitten niet aan dezelfde kantquote:Op maandag 3 mei 2021 21:48 schreef CherryLips het volgende:
Die van mij volgende week als het goed isquote:Op maandag 3 mei 2021 21:48 schreef LTVDK het volgende:
Ahhhh dat bedoel je, ik snapquote:Op maandag 3 mei 2021 21:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg mensen die er obsessief mee bezig zijn dagelijks, toch?
De guillotine ligt je beter?quote:Op maandag 3 mei 2021 21:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb het een keer met zon excursie gedaan. k ben er niet goed in
Wordt 79 in augustusquote:Op maandag 3 mei 2021 21:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, dan is de kans wel groot dat het alzheimer is. Hoe oud is ze eigenlijk?
Je ouders wonen in een villa?quote:Op maandag 3 mei 2021 21:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Buren van mijn ouders![]()
Ik woon in Amsterdam dus dat is niet echt de plek voor pauwen
Dit klopt wel een beetje ja, irritant geluid als ze loops zijn.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je ouders wonen in een villa?
Rijke mensen hebben meestal pauwen in de tuin.
@:uitstraling kan dit bevestigen.
Ja.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je ouders wonen in een villa?
Rijke mensen hebben meestal pauwen in de tuin.
@:uitstraling kan dit bevestigen.
Zijn die eieren nog een beetje te eten?quote:Op maandag 3 mei 2021 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klopt wel een beetje ja, irritant geluid als ze loops zijn.
Ik heb een nachtje in een Italiaanse B&B geslapen met een eigen haan. Dat beest had ik na ėén nacht al bijna doodvermoordquote:Op maandag 3 mei 2021 21:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja.
Deze buren hebben ook kippen en ganzen enzo. Gelukkig geen haan
quote:Op maandag 3 mei 2021 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klopt wel een beetje ja, irritant geluid als ze loops zijn.
quote:Wat bij andere dieren bronstig, krols, loops, berig, hengstig, hitsig of paarlustig wordt genoemd, heet bij vogels broeds.
Ik ken wel mensen die een haan hadden en die moesten dat beest elke avond in een lichtdicht hok opsluiten als ze niet om 5/6 uur wakker gekraaid wilde wordenquote:Op maandag 3 mei 2021 21:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een nachtje in een Italiaanse B&B geslapen met een eigen haan. Dat beest had ik na ėén nacht al bijna doodvermoord
Als ze eenmaal beginnen houden ze ook niet meer op. In de soep ermeequote:Op maandag 3 mei 2021 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ken wel mensen die een haan hadden en die moesten dat beest elke avond in een lichtdicht hok opsluiten als ze niet om 5/6 uur wakker gekraaid wilde worden
Dus US noemt ballie nu een varkenquote:Op maandag 3 mei 2021 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Google zegt dat berig voor varkens en zwijnen is
En cavia's. Hitsige beesten.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Google zegt dat berig voor varkens en zwijnen is
Ik ben ook de hele dag van slag jaquote:Op maandag 3 mei 2021 22:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik denk al de hele tijd dat het dinsdag is.
Terecht, dit soort vormen van verkrachting zouden we niet meer moeten tolereren in 2021.quote:
Voortaan comateuze prinsesjes wakker maken door een ruwe bezemsteel in de preut te raggen dan maar.quote:
Dat jij dat nu lekker vindt, wil niet zeggen dat comatueze prinsesjes dat ook vindenquote:Op maandag 3 mei 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voortaan comateuze prinsesjes wakker maken door een ruwe bezemsteel in de preut te raggen dan maar.
Die werd verkracht in d'r slaap toch?quote:Op maandag 3 mei 2021 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
Laat die sneeuwvlokjes trouwens maar niet het originele sprookje van Doornroosje lezen![]()
http://www.todayifoundout(...)%20Puss%20in%20Boots.quote:Op maandag 3 mei 2021 22:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Die werd verkracht in d'r slaap toch?Jammer dat Disney dat uit het verhaal heeft gehaald .
Precies ja...dan is dat sneeuwwitje gedoe aardig vanillaquote:Op maandag 3 mei 2021 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
http://www.todayifoundout(...)%20Puss%20in%20Boots.
Verkracht in haar slaap en kreeg toen een tweeling
Bietje oud vlees wel dan.quote:
Heb je een nieuwe brommer gekocht?quote:Op maandag 3 mei 2021 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Poah wat een dag eigenlijk net terug uit Den Haag. Maar het was het waard.
Nee was een meisje.quote:Op maandag 3 mei 2021 23:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je een nieuwe brommer gekocht?
Nee garpje,quote:Op maandag 3 mei 2021 23:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Neem voor het gemak even aan dat die niet te koop was.
Wat heb je in huis gehaald? En nog opknapwerk?quote:Op maandag 3 mei 2021 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee garpje,
Een oldtimer auto dit keer. Man uren in de trein die niet aansloten. Een aardige verkoper maar wat een gedoe joh.
Wat is het project?quote:Op maandag 3 mei 2021 23:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee garpje,
Een oldtimer auto dit keer. Man uren in de trein die niet aansloten. Een aardige verkoper maar wat een gedoe joh.
Tweezerman pincettenquote:Op maandag 3 mei 2021 23:31 schreef mschol het volgende:
zo, splinter uit voet gehaald..ik moet een keer een goed pincet kopen, deze had niet puntig genoege uiteinden
Volvo 850 T5R met natuurlijk werk maar een klein beetje want erg weinig km’s.quote:Op maandag 3 mei 2021 23:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat heb je in huis gehaald? En nog opknapwerk?
Kun je veel kratten bier in kwijt.quote:Op maandag 3 mei 2021 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volvo 850 T5R met natuurlijk werk maar een klein beetje want erg weinig km’s.
Jezus wat burgerlijkquote:Op maandag 3 mei 2021 23:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volvo 850 T5R met natuurlijk werk maar een klein beetje want erg weinig km’s.
Om zelf aan te klussen? Een Jaguar E-Type of een oude Porsche. (eerste 911 of een 365).quote:Op maandag 3 mei 2021 23:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welke oldtimer zou je zelf aanschaffen dan?
morgen bitterballetjequote:
lukt het allemaal in je nieuwe huisje?quote:
jawelquote:Op dinsdag 4 mei 2021 06:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
lukt het allemaal in je nieuwe huisje?
Succes je kan hetquote:Op dinsdag 4 mei 2021 06:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawelnu langzaam kijken of dat stucspul beetje mooi resultaat geeft
Zin in.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 06:57 schreef bitterbal het volgende:
Dinsdag wordt een erg onstuimige dag. In de ochtend regent het en staat er een stevige zuidwestenwind. Het KNMI heeft vanwege zware windstoten voor het hele land code geel tot 18.00 uur uitgegeven.
In het binnenland kunnen zware windstoten van 75 kilometer per uur voorkomen, langs de kust zelfs van 90 kilometer per uur.
Ook in de middag blijft het hard waaien, met stevige buien en mogelijk onweer en hagel. De zon weet heel soms kortstondig door te breken. Tegen het einde van de middag en het begin van de avond neemt de wind in kracht af.
Het kwik komt dinsdag niet boven de 11 graden.
Wel lullig voor die duizenden mensen op de dam en de Waalsdorpervlakte vanavond.quote:
Spannend wel :p.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 07:40 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)osfeer-long-march-5b
We hebben toch zeker genoeg Hollywood films gemaakt waarin we dit kunnen oplossen..quote:Op dinsdag 4 mei 2021 07:40 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)osfeer-long-march-5b
dit is een mooie omschrijving van: "dat ding komt ooit wel ergens naar beneden"quote:De raket bevindt zich momenteel in een baan rond de aarde die noordelijk genoeg is om New York, Madrid en Peking te raken en zuidelijk genoeg om Wellington (Nieuw-Zeeland) of Chili te raken. Toch is de kans het grootst dat de raket in de oceaan landt, omdat zo'n 70 procent van het aardoppervlak uit water bestaat.
RIP New Yorkquote:Op dinsdag 4 mei 2021 07:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dit is een mooie omschrijving van: "dat ding komt ooit wel ergens naar beneden"
Zul je net zien dat die precies op Manhattan terecht komt.quote:
Vol met Covid-22quote:Op dinsdag 4 mei 2021 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zul je net zien dat die precies op Manhattan terecht komt.
Daarna zal blijken dat die raket helemaal niet onbestuurbaar was..
Leven die 2 nog dan?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 07:59 schreef UitStraling het volgende:
Als die raket Donald en Melania raakt dan zullen er wel wat mensen zich over het bolletje aaien.
Ik heb die koopzegels nooit begrepen. Je betaalt voor zegels, en die zijn dan meer waard dan je ervoor betaalt ofzo?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik spaar koopzegels bij de AH. Dacht na een tijd laat die maar eens uitbetalen. Kan ik ze alleen cash uit laten betalen![]()
Alternatief is er om mijn boodschappen er mee af te gaan rekenen, maar wilde eigenlijk mijn spaarrekening aanvullen.
6% “rente”. Dat lukt je niet op je spaargeld tegenwoordig.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb die koopzegels nooit begrepen. Je betaalt voor zegels, en die zijn dan meer waard dan je ervoor betaalt ofzo?
Trumpeltje is nog steeds mateloos populair bij de Republikeinen, Melania zal vooral veel shoppen en in zwembaden liggen.quote:
Je dacht ze maken het over naar je bankrekening?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik spaar koopzegels bij de AH. Dacht na een tijd laat die maar eens uitbetalen. Kan ik ze alleen cash uit laten betalen![]()
Alternatief is er om mijn boodschappen er mee af te gaan rekenen, maar wilde eigenlijk mijn spaarrekening aanvullen.
Cash uitbetalen en op je spaarrekening zetten dan maar.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Soort obesitas-sparen dus.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
6% “rente”. Dat lukt je niet op je spaargeld tegenwoordig.
Ah okquote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
6% “rente”. Dat lukt je niet op je spaargeld tegenwoordig.
Kost tegenwoordig geld om te stortenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Cash uitbetalen en op je spaarrekening zetten dan maar.
ik spaar alleen airmiles bij de appiequote:
Ga achter Bill aan dan, dan schiet het sparen wat sneller op.quote:
klopt, al verschilt het wel per bank.quote:
Wat cash in huis kan nooit kwaad.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, al verschilt het wel per bank.
Volgens mij is het bij de rabo een paar keer per jaar gratis
maar goed. ik zou het gewoon thuis laten liggen dan.
*Mo de inbreker knikt instemmendquote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, al verschilt het wel per bank.
Volgens mij is het bij de rabo een paar keer per jaar gratis
maar goed. ik zou het gewoon thuis laten liggen dan.
Als Mo toch aan het inbreken is en mn tv, laptop, fietsen, camera enz gaat pikken dan zal me die paar honderd euro cash ook niks meer boeien.quote:
Hmmmquote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh skatjuhsVandaag weer 3:32 langer HOERENPESTWEER
![]()
In Ghana kunnen doodskisten bijzondere vormen aannemen, zoals die van auto's, boten en colaflessen.
verbaast me niks.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh skatjuhsVandaag weer 3:32 langer HOERENPESTWEER
![]()
In Ghana kunnen doodskisten bijzondere vormen aannemen, zoals die van auto's, boten en colaflessen.
En dan is het bij de AH ook nog eens gegarandeerd.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:06 schreef kwiwi het volgende:
Ik zat net even te kijken en heb ongeveer 4% op m'n beleggingsrekening. Dus bij de AH sparen is beter
wow, dan kan ik vooraf zorgen dat er tenminste mensen komenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:16 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat je daar ook vrouwen kunt inhuren die extra hard huilen op je begrafenis
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:16 schreef bitterbal het volgende:
Geloof dat je daar ook vrouwen kunt inhuren die extra hard huilen op je begrafenis
*noteert.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:16 schreef bitterbal het volgende:
dat zijn beroepsjankerts inderdaadquote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou Danny er ook ingehuurd hebben op FOK!?
Waarom is dat vreemd?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Het moet niet gekker worden. Een powerpoint die begint met een inhoudsopgave
Superchill juist! Weten wanneer je ongeveer op moet gaan letten.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Allemaal als erfgenamen opgenomen ook?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:24 schreef UitStraling het volgende:
Vaak over gedacht, lig je daar dood op je uitvaart, je laatste vrouw zwelgt in haar oprechte verdriet en dan zijn er achterin het lullige zaaltje ook een stuk of vijftig promiscue uitziende dames die ook om het hardst huilen.
Ik vind dit best normaalquote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:27 schreef Dr_Flash het volgende:
een presentatie is toch geen boek man. Lappen en lappen tekst overal. Dit zijn dezelfde mensen die denken dat Word een tekenprogramma is om screenshots mee door te sturen. Serieus, hoedan.quote:
als je op je 1e slide ziet staan dat er nog 25 volgen kan je rustig de binnenkant van je ogen bestuderenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Superchill juist! Weten wanneer je ongeveer op moet gaan letten.
Mwah, als het jouw vrouw zou zijn, denk ik dat ze dan een beetje moet grinniken dat je ze tķch ingehuurd hebt.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:24 schreef UitStraling het volgende:
Vaak over gedacht, lig je daar dood op je uitvaart, je laatste vrouw zwelgt in haar oprechte verdriet en dan zijn er achterin het lullige zaaltje ook een stuk of vijftig promiscue uitziende dames die ook om het hardst huilen.
Dit zou vreemd en naar zijn.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah, als het jouw vrouw zou zijn, denk ik dat ze dan een beetje moet grinniken dat je ze tķch ingehuurd hebt.
Misschien is het voor jou gebruikelijk, maar normaal is het niet. En ik bedoel niet een intro-slide van "we gaan vandaag dit, dit en dat behandelen", dat is vrij normaal.quote:
Ja maar lappen tekst is niet hetzelfde als een inhoudsopgave. Puur voor presenteren heb ik liever beknoptere slides, maar als het de bedoeling is dat het ding ook naslag wordt, dan snap ik de overweging om meer tekst op te nemen.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een presentatie is toch geen boek man. Lappen en lappen tekst overal. Dit zijn dezelfde mensen die denken dat Word een tekenprogramma is om screenshots mee door te sturen. Serieus, hoedan.
Uhm, ja die intro slide is toch een inhoudsopgavequote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien is het voor jou gebruikelijk, maar normaal is het niet. En ik bedoel niet een intro-slide van "we gaan vandaag dit, dit en dat behandelen", dat is vrij normaal.
Ik bedoel een uitputtende lijst:
Titel van slide 1.............................. Slide 1
Titel van slide 2.............................. Slide 2
etc.
Dat is NIET normaal.
Wat, dat ze je zo goed kent dat ze de actie doorziet?quote:
Ja maar doe dat dan gewoon in Word, dat is ervoor. Dat kan een kind toch verzinnen of ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja maar lappen tekst is niet hetzelfde als een inhoudsopgave. Puur voor presenteren heb ik liever beknoptere slides, maar als het de bedoeling is dat het ding ook naslag wordt, dan snap ik de overweging om meer tekst op te nemen.
dat laatstequote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar doe dat dan gewoon in Word, dat is ervoor. Dat kan een kind toch verzinnen of ben ik nou gek?
Had gekund ja. En gemoetenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Uhm, ja die intro slide is toch een inhoudsopgave
Als ze me goed kent dan weet ze dat ze genoeg broodjes kaas met cyaankali in moet slaan.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat, dat ze je zo goed kent dat ze de actie doorziet?
In jouw geval met een grote ledlamp als grafsteen.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:12 schreef bitterbal het volgende:
We kunnen als airfryer begraven worden fles
Misschien wordt het toch nog een goede dag nuquote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:12 schreef bitterbal het volgende:
We kunnen als airfryer begraven worden fles
Hey, het was jouw hypothetische vrouw.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze me goed kent dan weet ze dat ze genoeg broodjes kaas met cyaankali in moet slaan.
Dat laatste sowieso.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar doe dat dan gewoon in Word, dat is ervoor. Dat kan een kind toch verzinnen of ben ik nou gek?
Standbeeld van een lachend varken die met een scherp mes plakjes bacon afsnijd van zichzelf.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In jouw geval met een grote ledlamp als grafsteen.
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Standbeeld van een lachend varken die met een scherp mes plakjes bacon afsnijd van zichzelf.
Ja zo'n fel knipperende met neon verlichtingquote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In jouw geval met een grote ledlamp als grafsteen.
Rest in fat?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zo'n fel knipperende met neon verlichting
B.Bal
1985-2021
R.i.f.
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moest denken aan een metershoge flamingo die nieuwsgierig over de muur van de begraafplaats spiekt. Maar dit is ook toepasselijk
Rest in Frituurvet?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zo'n fel knipperende met neon verlichting
B.Bal
1985-2021
R.i.f.
Ja die is ook mooi, eigenlijk zou die flamingo dan ook nog moeten hupsen.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moest denken aan een metershoge flamingo die nieuwsgierig over de muur van de begraafplaats spiekt. Maar dit is ook toepasselijk
* Insert kijk uit raam smileyquote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die is ook mooi, eigenlijk zou die flamingo dan ook nog moeten hupsen.
Oh vandaar die stormquote:
Lees het nuquote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:43 schreef Koen66 het volgende:
hmmm ook storm in Mexico? (ingestort viaduct)
Afrikaanse vrouwtjes die hij geholpen heeft met zijn foundation.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou Bill nu losslaan en bikinichicks onder de 25 gaan cunthunten?
alle gevaccineerde vrouwtjes als zombies achter hem aan nu :pquote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou Bill nu losslaan en bikinichicks onder de 25 gaan cunthunten?
Beetje op de Prins Bernard manier dus, die oude Duitser was dol op chocolade.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Afrikaanse vrouwtjes die hij geholpen heeft met zijn foundation.
smaakte beter dan z'n zure Juliana vermoedelijkquote:Op dinsdag 4 mei 2021 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje op de Prins Bernard manier dus, die oude Duitser was dol op chocolade.
Godsamme.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 09:13 schreef kwiwi het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)eVhapl213glXLtFRAclY
Den Haag
Goed weer wel ervoor.quote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die mensen krijgen straks een soort bos prei uitgereikt
heb je wel meer aan dan tulpen.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat er ééntje enorm de hoogte in schiet en de rest mottig gaat hangen.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 09:31 schreef CherryLips het volgende:
Gister een bosje tulpen voor mezelf gekocht. Ik heb een haatliefde-verhouding met die dingen.
waar komt de haat vandaan?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 09:31 schreef CherryLips het volgende:
Gister een bosje tulpen voor mezelf gekocht. Ik heb een haatliefde-verhouding met die dingen.
De stelen versnotten snelquote:
Ik vind snijbloemen echt weggegooid geldquote:Op dinsdag 4 mei 2021 09:33 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben echt heel slecht in een bosje bloemen in leven houdenPlanten is wel ok.
Ik ook, heb liever iets dat ik gewoon buiten kan zetten de hele lente/zomer.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind snijbloemen echt weggegooid geld
Mede-lotgenootquote:Op dinsdag 4 mei 2021 09:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind snijbloemen echt weggegooid geld
waarschijnlijk omdat mijn ouders vroeger een bloemenwinkel hadden
Je moet snijbloemen dan ook zien als onthoofde hamsters in een plasje water, eigenlijk zijn bloemen al dood, het is slechts het kleurrijke ontbindingsproces van een levensvorm wiens enige misdaad is dat het zich voort wilde planten op een voor mensen visueel aantrekkelijke manier.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 09:33 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben echt heel slecht in een bosje bloemen in leven houdenPlanten is wel ok.
In januari en februari heb ik wel altijd m'n huis vol staan met narcissen en blauwe druifjes en hyacintenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 09:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, heb liever iets dat ik gewoon buiten kan zetten de hele lente/zomer.
Lekker al die tulpen weg laten waaienquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 09:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mede-lotgenoot
Mijn ouders hadden ook een eigen zaak, we woonden erboven.
Ja, bloemenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 09:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook bloemen?
wij woonden er niet bij, al voelde het soms wel zo door het aantal uren dat ik daar heb doorgebracht
En bestaat het bedrijf nog?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, bloemenEn rouwkransen, trouwboeketten. Familiebedrijf.
Jaquote:Op dinsdag 4 mei 2021 09:46 schreef gianni61 het volgende:
maar CL, mag ik een domme vraag stellen?
Jij als taalkundige weet dit soort dingen beter dan ik:
is een lotgenoot niet altijd een mede-lotgenoot?
Nee we moesten opbokken van de gemeente, toen was ik 17.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 09:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En bestaat het bedrijf nog?
Mijn ouders zijn er mee gestopt toen ik 12 was
Ik vermoedde en hoopte het al.quote:
Voor nieuwbouw?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee we moesten opbokken van de gemeente, toen was ik 17.
Ja, alles moest plat voor een uitgebreid centrum. Ik woon nu zelf 100 meter verderopquote:Op dinsdag 4 mei 2021 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor nieuwbouw?
Het pand waar de winkel lag is er nog steeds. Maar nu is het een shoarmazaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |