SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit gedrocht heb je hier geloof ik eerder al eens gepostquote:
Ooit drink ook jij mayonaise zo uit de pot.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit gedrocht heb je hier geloof ik eerder al eens gepost
Dag dat hij volwassen wordt.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ooit drink ook jij mayonaise zo uit de pot.
Dan moet ik eerst in een dwangbuis worden afgevoerdquote:Op maandag 3 mei 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is een metafoor voor iets anders hè?quote:Op maandag 3 mei 2021 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 mei 2021 21:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst in een dwangbuis worden afgevoerd
quote:
Bij mij ook gewoon.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij mij zitten de hoekjes altijd goed
Nou gewoon, omdat jij.quote:
Zo zou je het inderdaad kunnen lezen maar mijn erudiete brein zit niet zo schunnig en platvloers in elkaarquote:Op maandag 3 mei 2021 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is een metafoor voor iets anders hè?
..............quote:Op maandag 3 mei 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo zou je het inderdaad kunnen lezen maar mijn erudiete brein zit niet zo schunnig en platvloers in elkaar
quote:Op maandag 3 mei 2021 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo zou je het inderdaad kunnen lezen maar mijn erudiete brein zit niet zo schunnig en platvloers in elkaar
quote:
ja dat kan ja. het is zon dubbel dekbed nogquote:Op maandag 3 mei 2021 21:37 schreef mschol het volgende:
[..]
verkeerd laken/deken? verkeerde maat ofzo?
Daar ga je alquote:Op maandag 3 mei 2021 21:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat kan ja. het is zon dubbel dekbed nog
wat voor boek?quote:Op maandag 3 mei 2021 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo de vaatwaser aanzeten en dan kruip ik lekker in bed met mijn nieuwe boek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |