Ik had er idd even 50-60+ bij toe moeten voegen. Gelukkig zit er idd wel wat verschuiving in maar die fossielen zijn nog wel het luidst en hebben het grootste podium.quote:Op maandag 3 mei 2021 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik heb op aanraden van mensen met wansmaak hier dat podcastje van NOS geluisterd en dat viel me eigenlijk alleszins mee. Sowieso vind ik die Arman Arvasdinges altijd wel een prettige commentator. Die ging goed los op Dickie![]()
Dus dat is gelukkig wel een beetje aan het draaien, op types als dikke Sjek en Derksen na. En terecht.
old boys network he. Over twintig jaar heb je gewoon weer nieuwe fossielen, mss is het dan Pierre wel. Zolang voetbal een extreem conservatieve sport blijft ga je dat houdenquote:Op maandag 3 mei 2021 22:37 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik had er idd even 50-60+ bij toe moeten voegen. Gelukkig zit er idd wel wat verschuiving in maar die fossielen zijn nog wel het luidst en hebben het grootste podium.
Jaquote:Op maandag 3 mei 2021 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
old boys network he. Over twintig jaar heb je gewoon weer nieuwe fossielen. Zolang voetbal een extreem conservatieve sport blijft ga je dat houden
Gelukkig zal over 20 jaar wel het slaan van de eerste paal voor het nieuwe stadion bijna een feit zijnquote:Op maandag 3 mei 2021 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
old boys network he. Over twintig jaar heb je gewoon weer nieuwe fossielen, mss is het dan Pierre wel. Zolang voetbal een extreem conservatieve sport blijft ga je dat houden
https://www.fr12.nl/nieuw(...)s-van-feyenoord.htmlquote:Hoe is het mogelijk dat Advocaat nog trainer is van Feyenoord?
Na de 3-2 nederlaag van Feyenoord tegen ADO Den Haag begint in de media de kritiek op trainer Dick Advocaat flink toe te nemen. Commentator Arman Avsaroglu is in de NOS Voetbalpodcast uitgesproken over zijn functioneren. "Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat Advocaat nog steeds trainer is van Feyenoord?", vraagt hij zich hardop af.
"Dat vind ik eigenlijk niet meer uit te leggen", vervolgt de verslaggever. "Deze spelersgroep is volledig uitgekeken op de trainer en deze trainer is ook uitgekeken op zijn spelersgroep. Ik vond hem na afloop ook buitengewoon zwak. Ging 'ie weer naar zijn spelers wijzen, 'er speelt iets met contracten'. Waar heb je het dan over, vraag ik me af."
Volgens Avsaroglu functioneert de trainer al langer niet goed meer. "Dit is een trainer die al maandenlang verkeerde beslissingen aan het nemen is. Hij voelt z'n spelersgroep niet meer aan. Dan moet een club afscheid van een trainer nemen. Je hoeft van mij echt niet altijd snel een trainer te ontslaan, maar de enige reden om het wel te doen is als het niet meer klikt met zijn spelers. Ik heb zelden zo'n duidelijk voorbeeld gezien als bij Feyenoord de laatste maanden. Het ligt nu in de handen van technisch directeur Frank Arnesen om gewoon een keer een beslissing te nemen en te zeggen: 'dit werkt niet meer'."
Avsaroglu denkt dat Feyenoord met een nieuwe (interim-)trainer meer kans maakt om Europees voetbal te halen, omdat spelers niet meer bereid zijn voor Advocaat te werken. "Ik vind Bozeník een goed voorbeeld. Een jonge spits heeft vertrouwen nodig, maar Advocaat zegt week in week uit tegen iedereen die het maar horen wil hoe slecht hij Bozeník vindt. Deze jongen komt uit Slowakije, is nog jong en heeft niet veel in het buitenland gezeten. Dan komt 'ie hier en zegt z'n trainer vanaf de eerste week hoe slecht hij is. Zo ga je toch niet met spelers om?"
ik denk dat de kans groter is dat over 20 jaar Dickie op zijn 93e nog trainer is van een club dan dat die eerste paal voor het nieuwe stadion geslagen osquote:Op maandag 3 mei 2021 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig zal over 20 jaar wel het slaan van de eerste paal voor het nieuwe stadion bijna een feit zijn
Dat zou mooi zijn.quote:Op maandag 3 mei 2021 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ik denk dat de kans groter is dat over 20 jaar Dickie op zijn 93e nog trainer is van een club dan dat die eerste paal voor het nieuwe stadion geslagen os
Nou ja, ik ben ook niet per se groot voorstander van het nieuwe project. Het duurt allemaal al zo lang en er is heel veel onduidelijkheid, zou een veeg teken moeten zijn.quote:
Heeft Dickie stiekem ook een contract bij VI? Die zijn echt nog nooit ook maar een beetje kritisch op hem geweestquote:
quote:Op dinsdag 4 mei 2021 10:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Heeft Dickie stiekem ook een contract bij VI? Die zijn echt nog nooit ook maar een beetje kritisch op hem geweest
Als we die analogie verder doorvoeren is Dickie het type wat zijn fruit laat rotten in de zon en vervolgens gaat zeiken dag ie zijn fruit niet wil eten omdat het te verrot is en dat er nieuw fruit gekocht moet worden.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 10:31 schreef Caland het volgende:
Ik denk dat we inmiddels kunnen stellen dat hij de selectie heeft laten wegrotten als een banaan die al geruime tijd in de fruitmand ligt.
bij Feyenoord is het meer appels voor citroenen verkopenquote:Op dinsdag 4 mei 2021 10:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als we die analogie verder doorvoeren is Dickie het type wat zijn fruit laat rotten in de zon en vervolgens gaat zeiken dag ie zijn fruit niet wil eten omdat het te verrot is en dat er nieuw fruit gekocht moet worden.
Laten we vooral Dick wel de schuld geven voor het gebrek aan plan waar hij zijn spelers wekelijks het veld mee opstuurt.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 10:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Ja laten we vooral Dick de schuld geven van de troep die op het veld staat
Ja, 'het plan' is verantwoordelijk voor achterlijke spelers als Fer die voor de 300e keer een achterlijke breedtepass doen.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Laten we vooral Dick wel de schuld geven voor het gebrek aan plan waar hij zijn spelers wekelijks het veld mee opstuurt.
Je klinkt net als Dick. Als hij wint ligt het aan hem, als hij verliest ligt het aan de spelers.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 10:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, 'het plan' is verantwoordelijk voor achterlijke spelers als Fer die voor de 300e keer een achterlijke breedtepass doen.
Het wekelijks blijven opstellen van Botteghin, Fer, Linssen en gezwel Diemers zijn hem niet aan te rekenen?quote:Op dinsdag 4 mei 2021 10:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Ja laten we vooral Dick de schuld geven van de troep die op het veld staat
Tja, feiten.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 10:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Je klinkt net als Dick. Als hij wint ligt het aan hem, als hij verliest ligt het aan de spelers.
Dat een team als een kip zonder kop rondloopt over het veld en bijvoorbeeld geen idee heeft hoe men (collectief) druk dient te zetten kan je een trainer zeker aanrekenen, ja.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 10:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tja, feiten.
Maar prima joh, het ligt aan de trainer
Het is lood om oud ijzer joh.. wie je ook opstelt, maakt geen drol uit.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 10:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Het wekelijks blijven opstellen van Botteghin, Fer, Linssen en gezwel Diemers zijn hem niet aan te rekenen?
Om nog te zwijgen over het totale gebrek aan logica in de tactiek, spelopvatting en wissels.
Nee want dit zijn voor een groot gedeelte gewoon spelers die het fysiek niet meer kunnen belopen. En dan een stuurloos elftal dat totaal niet met de ruimte weet om gaan, krijg serieus flashbacks naar de periode onder Stam de laatste weken.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 10:51 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is lood om oud ijzer joh.. wie je ook opstelt, maakt geen drol uit.
Wie moet ie anders opstellen? Wat daar achter zit is minstens net zo beroerd.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 10:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Het wekelijks blijven opstellen van Botteghin, Fer, Linssen en gezwel Diemers zijn hem niet aan te rekenen?
Om nog te zwijgen over het totale gebrek aan logica in de tactiek, spelopvatting en wissels.
ik vind het wel grappig dat je zoals gewoonlijk totaal niet ingaat op alle argumenten en alleen komt met iets als ‘ja maar Fer gaf een slechte breedtepass!!’ als counter wat alles moet tegenspreken ofzoquote:Op dinsdag 4 mei 2021 10:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tja, feiten.
Maar prima joh, het ligt aan de trainer
Het verbaast mij eerlijk gezegd niet dat users als @Scrummie en @onlogisch niet verder komen dan Krabbydenkbeelden.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 11:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ik vind het wel grappig dat je zoals gewoonlijk totaal niet ingaat op alle argumenten en alleen komt met iets als ‘ja maar Fer gaf een slechte breedtepass!!’ als counter wat alles moet tegenspreken ofzo
Ja Fer is een kutvoetballer, aan die breedtepass kan Dick weinig doen en hij is verre van de enige schuldige, maar dat neemt niet weg dat Dick dit seizoen een matige trainer is gebleken voor deze ploeg en dat hij verantwoordelijk gehouden mag worden voor het onderpresteren. Je lijkt echter wel ieder argument tegen Advocaat in de prullenbak te willen gooien met simpele oneliners en dat maakt je posts van een bijzonder laag niveau aangaande dit onderwerp.
Misschien is het wel allebei correct. Dick bakt er niet veel van maar de spelersgroep is ook gewoon niet goed genoeg, ik denk namelijk echt dat het geen reet uitmaakt wie je opstelt.. het is allemaal baggerquote:Op dinsdag 4 mei 2021 10:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee want dit zijn voor een groot gedeelte gewoon spelers die het fysiek niet meer kunnen belopen. En dan een stuurloos elftal dat totaal niet met de ruimte weet om gaan, krijg serieus flashbacks naar de periode onder Stam de laatste weken.
Elke counter is een 100% kans omdat ruimtes niet belopen kunnen worden omdat de tactiek niet deugt. Die breedtepass van Fer waaruit zondag de 1-1 viel vat het precies samen wat er mis is.
Er zijn wat spelers verhuurd die ik best aan het werk had willen zien.quote:Op dinsdag 4 mei 2021 10:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie moet ie anders opstellen? Wat daar achter zit is minstens net zo beroerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |