Voetballend al beter dan z’n pa, als ie die vrije trappen nu ook al binnen gaat schieten.quote:Op maandag 3 mei 2021 20:34 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Entje om in de gaten te houden. Hendriks trouwens als linksback niet onverdienstelijk.
Zo koekoek.quote:Op maandag 3 mei 2021 20:34 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Entje om in de gaten te houden. Hendriks trouwens als linksback niet onverdienstelijk.
Die kan het niveau toch nog lang niet aan? 13 goals (+1 nu dus) en 2 assist zie ik in 1450 minuten. Die stap is wel erg groot. Wellicht halen en verhuren?quote:Op maandag 3 mei 2021 20:34 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Oh het ging me ook meer om de naam natuurlijk, ik heb hem lang niet genoeg zien spelen. Maar geen onbetwiste basisspeler daar neequote:Op maandag 3 mei 2021 20:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Die kan het niveau toch nog lang niet aan? 13 goals (+1 nu dus) en 2 assist zie ik in 1450 minuten. Die stap is wel erg groot. Wellicht halen en verhuren?
Mooie voor az danquote:Op maandag 3 mei 2021 20:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh het ging me ook meer om de naam natuurlijk, ik heb hem lang niet genoeg zien spelen. Maar geen onbetwiste basisspeler daar nee
Wel een Feyenoordsupporter
Toch is het de kunst bij dit soort spelers de potentie in te schatten. Als we gaan wachten tot hij er 35 maakt ben je al te laat.quote:Op maandag 3 mei 2021 20:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Die kan het niveau toch nog lang niet aan? 13 goals (+1 nu dus) en 2 assist zie ik in 1450 minuten. Die stap is wel erg groot. Wellicht halen en verhuren?
Dat klopt. Maar je wil er vier voor elk 1 miljoen halen en dan verhuren (zoals Antonucci bijvoorbeeld). Dat geld hebben we alleen niet.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:08 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toch is het de kunst bij dit soort spelers de potentie in te schatten. Als we gaan wachten tot hij er 35 maakt ben je al te laat.
Geen idee of hij goed genoeg is hoor (ook voor de toekomst).
Dat wist je toch van tevoren al. Alles om zijn vriendje Dick te beschermen die ook het hele EK bij VI gaat zitten.quote:Op maandag 3 mei 2021 21:50 schreef hhh38 het volgende:
Ik lees dat Derksen al van tevoren met een afbraakcampagne van Slot bezig is? (Ik kijk dat programma niet)
Sowieso het landelijke voetbaljournaillequote:Op maandag 3 mei 2021 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wist je toch van tevoren al. Alles om zijn vriendje Dick te beschermen die ook het hele EK bij VI gaat zitten.
Wat zou het heerlijk zijn als dat kutprogramma eindelijk stop wordt gezet. Wat mij betreft doen ze maar weer een nieuwe racisme, die mannen zijn zo schadelijk voor het Nederlandse voetbalquote:Op maandag 3 mei 2021 21:50 schreef hhh38 het volgende:
Ik lees dat Derksen al van tevoren met een afbraakcampagne van Slot bezig is? (Ik kijk dat programma niet)
Ja het is ook geen verrassing iddquote:Op maandag 3 mei 2021 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat wist je toch van tevoren al. Alles om zijn vriendje Dick te beschermen die ook het hele EK bij VI gaat zitten.
Ja ik heb op aanraden van mensen met wansmaak hier dat podcastje van NOS geluisterd en dat viel me eigenlijk alleszins mee. Sowieso vind ik die Arman Arvasdinges altijd wel een prettige commentator. Die ging goed los op Dickiequote:Op maandag 3 mei 2021 22:14 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Sowieso het landelijke voetbaljournaille
Ik had er idd even 50-60+ bij toe moeten voegen. Gelukkig zit er idd wel wat verschuiving in maar die fossielen zijn nog wel het luidst en hebben het grootste podium.quote:Op maandag 3 mei 2021 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik heb op aanraden van mensen met wansmaak hier dat podcastje van NOS geluisterd en dat viel me eigenlijk alleszins mee. Sowieso vind ik die Arman Arvasdinges altijd wel een prettige commentator. Die ging goed los op Dickie![]()
Dus dat is gelukkig wel een beetje aan het draaien, op types als dikke Sjek en Derksen na. En terecht.
old boys network he. Over twintig jaar heb je gewoon weer nieuwe fossielen, mss is het dan Pierre wel. Zolang voetbal een extreem conservatieve sport blijft ga je dat houdenquote:Op maandag 3 mei 2021 22:37 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik had er idd even 50-60+ bij toe moeten voegen. Gelukkig zit er idd wel wat verschuiving in maar die fossielen zijn nog wel het luidst en hebben het grootste podium.
Jaquote:Op maandag 3 mei 2021 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
old boys network he. Over twintig jaar heb je gewoon weer nieuwe fossielen. Zolang voetbal een extreem conservatieve sport blijft ga je dat houden
Gelukkig zal over 20 jaar wel het slaan van de eerste paal voor het nieuwe stadion bijna een feit zijnquote:Op maandag 3 mei 2021 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
old boys network he. Over twintig jaar heb je gewoon weer nieuwe fossielen, mss is het dan Pierre wel. Zolang voetbal een extreem conservatieve sport blijft ga je dat houden
https://www.fr12.nl/nieuw(...)s-van-feyenoord.htmlquote:Hoe is het mogelijk dat Advocaat nog trainer is van Feyenoord?
Na de 3-2 nederlaag van Feyenoord tegen ADO Den Haag begint in de media de kritiek op trainer Dick Advocaat flink toe te nemen. Commentator Arman Avsaroglu is in de NOS Voetbalpodcast uitgesproken over zijn functioneren. "Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat Advocaat nog steeds trainer is van Feyenoord?", vraagt hij zich hardop af.
"Dat vind ik eigenlijk niet meer uit te leggen", vervolgt de verslaggever. "Deze spelersgroep is volledig uitgekeken op de trainer en deze trainer is ook uitgekeken op zijn spelersgroep. Ik vond hem na afloop ook buitengewoon zwak. Ging 'ie weer naar zijn spelers wijzen, 'er speelt iets met contracten'. Waar heb je het dan over, vraag ik me af."
Volgens Avsaroglu functioneert de trainer al langer niet goed meer. "Dit is een trainer die al maandenlang verkeerde beslissingen aan het nemen is. Hij voelt z'n spelersgroep niet meer aan. Dan moet een club afscheid van een trainer nemen. Je hoeft van mij echt niet altijd snel een trainer te ontslaan, maar de enige reden om het wel te doen is als het niet meer klikt met zijn spelers. Ik heb zelden zo'n duidelijk voorbeeld gezien als bij Feyenoord de laatste maanden. Het ligt nu in de handen van technisch directeur Frank Arnesen om gewoon een keer een beslissing te nemen en te zeggen: 'dit werkt niet meer'."
Avsaroglu denkt dat Feyenoord met een nieuwe (interim-)trainer meer kans maakt om Europees voetbal te halen, omdat spelers niet meer bereid zijn voor Advocaat te werken. "Ik vind Bozenk een goed voorbeeld. Een jonge spits heeft vertrouwen nodig, maar Advocaat zegt week in week uit tegen iedereen die het maar horen wil hoe slecht hij Bozenk vindt. Deze jongen komt uit Slowakije, is nog jong en heeft niet veel in het buitenland gezeten. Dan komt 'ie hier en zegt z'n trainer vanaf de eerste week hoe slecht hij is. Zo ga je toch niet met spelers om?"
ik denk dat de kans groter is dat over 20 jaar Dickie op zijn 93e nog trainer is van een club dan dat die eerste paal voor het nieuwe stadion geslagen osquote:Op maandag 3 mei 2021 22:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig zal over 20 jaar wel het slaan van de eerste paal voor het nieuwe stadion bijna een feit zijn
Dat zou mooi zijn.quote:Op maandag 3 mei 2021 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ik denk dat de kans groter is dat over 20 jaar Dickie op zijn 93e nog trainer is van een club dan dat die eerste paal voor het nieuwe stadion geslagen os
Nou ja, ik ben ook niet per se groot voorstander van het nieuwe project. Het duurt allemaal al zo lang en er is heel veel onduidelijkheid, zou een veeg teken moeten zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |