Het is versteende hars, als het tegen je lichaam aankomt, dan geeft het door de warmte bepaalde stofjes af die door je lichaam weer worden opgenomen. Dat is ‘het verhaal’. Niet veel zweverigs aan? Maar dat boeit me niet want ik leviteer graag.quote:Op donderdag 1 juli 2021 08:35 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik geloof dat ik hier veel te nuchter voor ben. Maar fijn dat de kindjes hier er baat bij lijken te hebben, al snap ik niet precies hoe
Wij hebben bakjes/bordjes/vakkenborden van ikea, maar weet niet hoeveel "potje" daarin past eigenlijkquote:Op woensdag 7 juli 2021 21:53 schreef roos94 het volgende:
In welk kommetje/bordje doen jullie vaste hapjes opwarmen in de magnetron?
Ik zoek iets uiteraard bpa vrij etc.
https://www.bol.com/nl/nl(...)_9.11.ProductPageUrl
Heb nu deze maar daar past net met moeite een 4+m potje in en we gaan nu over op de 6+m potjes
Deze zijn wat groter, heb ze zelf niet maar mensen in mijn omgeving zijn erg enthousiast:quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:53 schreef roos94 het volgende:
Heb nu deze maar daar past net met moeite een 4+m potje in en we gaan nu over op de 6+m potjes
Ja dat dacht ik ook, maar ons kind heeft nooit potjes geblieft, dus ik wist het niet zekerquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:31 schreef SQ het volgende:
Als je potjes geeft kun je toch in het potje opwarmen en dan in een bakje scheppen
Ja hoor, die mogen gewoon in de magnetron. Tenzij je baby geen hele pot eet, want dan kun je de rest weggooien, maar dan is de vraag ook niet meer relevantquote:Op woensdag 7 juli 2021 22:54 schreef Smart_ass het volgende:
Potjes mogen toch niet in de magnetron?maar als je inderdaad het hele potje geeft kun je die net zo goed au bain marie opwarmen lijkt me. Maar dan moet je alsnog weten of het in een bepaald bord/kommetje past ja. Ik heb ikea bordjes met hoge rand maar geen idee hoeveel daar precies in past.
Volgens mij wordt afgeraden om het opgewarmde eten direct uit het potje te voeren, omdat de warmte ongelijk verdeeld kan zijn. Maar als je het overgooit in een bakje en even door roert, zal dat geen issue meer zijn denk ik.quote:Op woensdag 7 juli 2021 22:54 schreef Smart_ass het volgende:
Potjes mogen toch niet in de magnetron?maar als je inderdaad het hele potje geeft kun je die net zo goed au bain marie opwarmen lijkt me. Maar dan moet je alsnog weten of het in een bepaald bord/kommetje past ja. Ik heb ikea bordjes met hoge rand maar geen idee hoeveel daar precies in past.
Ja dit is de reden idd!quote:Op donderdag 8 juli 2021 08:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Volgens mij wordt afgeraden om het opgewarmde eten direct uit het potje te voeren, omdat de warmte ongelijk verdeeld kan zijn. Maar als je het overgooit in een bakje en even door roert, zal dat geen issue meer zijn denk ik.
Wij hadden altijd nuby bakjes met deksel. Ideaal hiervoor. Bijvoorbeeld bij het Kruidvat verkrijgbaar (bij bol zijn ze volgens mij een stukje duurder)quote:Op woensdag 7 juli 2021 21:53 schreef roos94 het volgende:
Het voedingscentrum heeft opbouwschema's voor ei en pindakaas. Voor de andere ingrediënten kun je iets soortgelijks doenquote:Op vrijdag 9 juli 2021 22:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Hoe doen jullie potentiele allergie voedsels aanbieden?
Baby J krijgt nu zelfgemaakte pureetjes (niet mega vloeibaar, maar wel puree) en proeft zo allerlei groenten en fruit. Zijn porridge doe ik al ietsjes dikker aanbieden.
Willen dan met 6 maanden langzamerhand wat meer vast voedsel gaan aanbieden.
Baby J heeft ern eczeem gevoelige huid net als papa en papa was allergisch voor ei, noten en tomaat toen hij klein was (nu overheen gegroeid) Was geen extreme allergie. Maar kans is er dus dat Baby J dit ook heeft.
Begin ik met ienie mienie beetjes aanbieden? (noten uiteraard wel) Maar kan ik bv 's ochtends een heel ei in iets aanbieden (eggy bread fingers bijvoorbeeld)
Allemaal zo nieuw en onbekend voor mij
Hij is 5,5 maand nu
Ik heb drie verschillende gehad. Die met de bolletjes erin vond ik snel slap worden, maar die van de hema vond ik heel fijn. Die is ook nog steeds stevig, twee zwangerschappen en kinderen verder. En die was al tweedehands toen ik hem kreeg.quote:Op donderdag 15 juli 2021 16:00 schreef littledrummergirl het volgende:
Welk merk heeft goeie stevige zwangerschaps/voedingskussens? Mijn vorige was soort van van hoofdkussen materiaal en werd makkelijk plat. Welk merk heeft wat stevigere?
Hij is voor in bedwant slapen met een voedingskussen is de hemel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |