abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 mei 2021 @ 12:59:45 #101
131603 Afwazig
Serious business
pi_199260235
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:58 schreef F.Sinatra het volgende:
Ik wil hier niet als een FEG shiller over komen, maar ik raad serieus aan om er eens goed naar te kijken.
Er zitten echt mooie dingen in het vat, en ik heb het idee dat mei en juni wel eens heel explosief kunnen worden.

- Gesprekken met de D'Amelio familie (300miljoen reach op social media) die FEG mogelijk gaan steunen;
- Serieuze gesprekken met een hele grote naam in crypto die zich mogelijk gaat aansluiten;
- De bridge die het mogelijk maakt om op de exchange zowel eth als bsc chain projecten te kopen;
- SmartSwap komt eraan waardoor je kunt traden zonder hoge fees (voornamelijk voor ETH interessant);
- Je kunt stable coins gaan staken (straks ook BTC);
- Smart DeFi introductie;
- FEGrox als dev heeft tot nu toe alles geleverd wat er beloofd is geworden.

Het is serieus het onderzoeken waard:
www.fegtoken.com
www.fegrox.com
Al deze dingen doet WAVES (onder andere) al. Serieus, kijk maar op https://waves.exchange/investments. Alleen dit project moet alles nog gaan bouwen.

Zeg niet dat het niet gaat pumpen maar het is oude wijn in nieuwe zakken.
pi_199260300
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:48 schreef Gehrman het volgende:

[..]

[..]

FUD-post op Reddit, daar ga ik niet teveel info uit proberen te halen.

Het is een project waar al 4 jaar aan gewerkt wordt, gesteund door Coinbase en ook Vitalik heeft er een adviserende rol in gehad. Ik blijf rustig zitten.

Als iemand zoveel tijd en energie steekt in overduidelijke FUD-en dan moet je je af gaan vragen wat zijn belang is.
pi_199260301
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 12:59 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Al deze dingen doet WAVES (onder andere) al. Serieus, kijk maar op https://waves.exchange/investments. Alleen dit project moet alles nog gaan bouwen.

Zeg niet dat het niet gaat pumpen maar het is oude wijn in nieuwe zakken.
Het staken doen er veel. Maar de bridge heeft Waves toch niet? Of een smart swap waardoor je maar 1x hoge fees betaalt en niet meer bij iedere trade (behalve bij uitcashen)?
  maandag 3 mei 2021 @ 13:06:08 #104
131603 Afwazig
Serious business
pi_199260356
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:02 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Het staken doen er veel. Maar de bridge heeft Waves toch niet? Of een smart swap waardoor je maar 1x hoge fees betaalt en niet meer bij iedere trade (behalve bij uitcashen)?
De bridge heeft WAVES via Gravity: https://waves.tech/gravity-protocol
Via proxy tokens en smart contracts kun je op de Waves chain voor lage fee's swappen en traden van en naar andere crypto (ook andere chains). Niet alleen via Waves Exchange maar ook via https://swop.fi/ bijvoorbeeld.
pi_199260400
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:02 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

FUD-post op Reddit, daar ga ik niet teveel info uit proberen te halen.
Ging om het idee dat het token mechanisme een IICO kan zijn, maar goed.
pi_199260443
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:06 schreef Afwazig het volgende:

[..]

De bridge heeft WAVES via Gravity: https://waves.tech/gravity-protocol
Via proxy tokens en smart contracts kun je op de Waves chain voor lage fee's swappen en traden van en naar andere crypto (ook andere chains). Niet alleen via Waves Exchange maar ook via https://swop.fi/ bijvoorbeeld.
Maar wel erg gericht op het waves netwerk. Je kunt zover ik zie geen trust of meta wallets linken. Autopair toevoegen een optie?

Wil hier geen coin afbranden, maar vind het interessant om te lezen.
pi_199260447
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:09 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Ging om het idee dat het token mechanisme een IICO kan zijn, maar goed.
Volgens mij is dat niet ontkend, het hele idee is dat coins pas worden gemint bij aankoop dus dan heb je automatisch een situatie waarbij je een verkapte ICO hebt.

timestamp: ~ 43m15s
  maandag 3 mei 2021 @ 13:17:13 #108
131603 Afwazig
Serious business
pi_199260522
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:11 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Maar wel erg gericht op het waves netwerk. Je kunt zover ik zie geen trust of meta wallets linken. Autopair toevoegen een optie?

Wil hier geen coin afbranden, maar vind het interessant om te lezen.
Metamask werkt gewoon op het Waves netwerk. En het swappen gaat via Susy.

Anyway maakt mij ook niet uit, het is wel een goede aanpak om je als project te richten op inoperability :)
  maandag 3 mei 2021 @ 13:19:02 #109
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_199260552
Lol, Waves +60% _O-

Magnet zijn stackje terug gekocht? :D

Gefeliciteerd Waves holders O+

[ Bericht 22% gewijzigd door Rossdale op 03-05-2021 14:09:28 ]
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 3 mei 2021 @ 13:20:01 #110
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_199260572
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:02 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Als iemand zoveel tijd en energie steekt in overduidelijke FUD-en dan moet je je af gaan vragen wat zijn belang is.
Het zijn gewoon mensen die erg bezorgd zijn om anderen en uit een goed hart mensen willen waarschuwen, toch?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_199260577
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 11:54 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Als je NSBT wil kopen kun je dat het beste doen via https://swop.fi/. Daar is wat meer liquiditeit dan op https://waves.exchange/. Niemand verkoopt NSBT (95% is gestaked) dus een dun orderbook door de schaarste.
Hoe kan ik dit het makkelijkst doen? Ik zie dat je daar USDN moet swappen voor NSBT?
pi_199260602
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:20 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Het zijn gewoon mensen die erg bezorgd zijn om anderen en uit een goed hart mensen willen waarschuwen, toch?
Uiteraard, niets dan goede bedoelingen.
  maandag 3 mei 2021 @ 13:22:00 #113
131603 Afwazig
Serious business
pi_199260603
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:20 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Hoe kan ik dit het makkelijkst doen? Ik zie dat je daar USDN moet swappen voor NSBT?
Ja, je hebt daar een USDN / NSBT pool die je kan gebruiken om te swappen van de één naar de ander. Dus als je USDN hebt op je account kun je daar dat omzetten. USDN kun je krijgen op Waves Exchange onder andere en met je Waves account kun je zowel op Waves Exchange als Swop inloggen natuurlijk. Swop ondersteund alleen helaas nog niet de Ledger hardware wallet.
pi_199260692
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:22 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ja, je hebt daar een USDN / NSBT pool die je kan gebruiken om te swappen van de één naar de ander. Dus als je USDN hebt op je account kun je daar dat omzetten. USDN kun je krijgen op Waves Exchange onder andere en met je Waves account kun je zowel op Waves Exchange als Swop inloggen natuurlijk. Swop ondersteund alleen helaas nog niet de Ledger hardware wallet.
Okee, duidelijk. En wat is een beetje de APY dat je kan verwachten?
  maandag 3 mei 2021 @ 13:32:54 #115
131603 Afwazig
Serious business
pi_199260752
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:28 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Okee, duidelijk. En wat is een beetje de APY dat je kan verwachten?
Hier te vinden:

https://dev.pywaves.org/nsbt

Sommige dagen met weinig swaps is het rustig maar over het algemeen een zieke APY dus. Plus zoals gezegd over een paar dagen gaan nog meer staking rewards naar NSBT staking. UP ONLY! :7
pi_199260877
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:17 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Metamask werkt gewoon op het Waves netwerk. En het swappen gaat via Susy.

Anyway maakt mij ook niet uit, het is wel een goede aanpak om je als project te richten op inoperability :)
Want dat is Waves, of wat bedoel je :P ?
  maandag 3 mei 2021 @ 13:40:21 #117
131603 Afwazig
Serious business
pi_199260895
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:39 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Want dat is Waves, of wat bedoel je :P ?
Waves ook ja maar dat project van jou ook als ik het zo lees.
pi_199260912
quote:
14s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:40 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Waves ook ja maar dat project van jou ook als ik het zo lees.
Ah, ik interpreteerde je zin verkeerd denk ik ;) Ik dacht dat je doelde op de inoperability van Waves, maar je doelt op de huidige marktdifferentiatie denk ik?
pi_199260954
FEG en Waves vergelijken lijkt me nogal krom.

Waves is een complete blockchain / ecosystem / tokenplatform.
FEG: token op een blockchain waar services omheen uitgerold worden

Niet om FEG af te kraken maar Waves speelt qua development natuurlijk in een heel andere league.
  maandag 3 mei 2021 @ 13:46:37 #120
131603 Afwazig
Serious business
pi_199261024
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:41 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ah, ik interpreteerde je zin verkeerd denk ik ;) Ik dacht dat je doelde op de inoperability van Waves, maar je doelt op de huidige marktdifferentiatie denk ik?
Ik bedoel dat je je als project moet richten op de samenwerking en integratie met andere projecten. Het wiel opnieuw uitvinden op je eigen eiland heeft geen zin. Al die NFT chains bijvoorbeeld dat gaat nergens over want dat kun je op heel veel chains. Je moet zorgen dat je de verbinding maakt met andere chains op een decentrale manier en een goede UI / UX.
pi_199261030
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
FEG en Waves vergelijken lijkt me nogal krom.

Waves is een complete blockchain / ecosystem / tokenplatform.
FEG: token op een blockchain waar services omheen uitgerold worden

Niet om FEG af te kraken maar Waves speelt qua development natuurlijk in een heel andere league.
Iedereen mag alles afkraken, ik heb simpelweg een gedeelte van mn portfolio in FEG zitten omdat ik er wel in geloof ;)
pi_199261032
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:46 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik bedoel dat je je als project moet richten op de samenwerking en integratie met andere projecten. Het wiel opnieuw uitvinden op je eigen eiland heeft geen zin. Al die NFT chains bijvoorbeeld dat gaat nergens over want dat kun je op heel veel chains. Je moet zorgen dat je de verbinding maakt met andere chains op een decentrale manier en een goede UI / UX.
Ja, dan praten we over hetzelfde ;)
pi_199261042
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:47 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Iedereen mag alles afkraken, ik heb simpelweg een gedeelte van mn portfolio in FEG zitten omdat ik er wel in geloof ;)
Ik heb er leuk winst op gemaakt toen het nog als memecoin "Feed Every Gorilla" bekend stond.
Maar dat was in het redelijk prille begin.
pi_199261077
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:48 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik heb er leuk winst op gemaakt toen het nog als memecoin "Feed Every Gorilla" bekend stond.
Maar dat was in het redelijk prille begin.
Ik sta op een hele flinke plus (x60 oid) en blijf holden. Overigens is dat nog steeds een deel van het idee, qua charity in ieder geval ;)
pi_199261118
quote:
0s.gif Op maandag 3 mei 2021 13:49 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Ik sta op een hele flinke plus (x60 oid) en blijf holden. Overigens is dat nog steeds een deel van het idee, qua charity in ieder geval ;)
"I did it my way" is de beste strategie in crypto ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')