Volgens het programma is dit pas het eerste loopnummer. Dus neem aan dat er nog geen uitslagen zijn.quote:Op zondag 6 juni 2021 15:29 schreef Spies het volgende:
Heeft iemand trouwens al ergens live results gevonden? Op de site van de FBK Games is niks te vinden.
Fantastisch!quote:
Dat record van Ayana was toch ook al een bizarre verbetering van een van die dubieuze Chineze records toch?quote:
Klopt ja. Ik denk dat de wonderschoenen hier zeker invloed hebben gehad, maar 10 seconden is natuurlijk wel veel.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:01 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat record van Ayana was toch ook al een bizarre verbetering van een van die dubieuze Chineze records toch?![]()
In hoeverre zijn dit de wonderschoenen?
Kingma wintquote:Op zondag 6 juni 2021 15:51 schreef Max23 het volgende:
Ik kan geen triathlon topic vinden, maar er is weer een wedstrijd in de world series (groep wedstrijden die samen het WK vormen) bezig nu op de BBC.
Kingmagaat samen met een Britse strijden voor de overwinning. Zwemmen en fietsen achter de rug en het lopen nu op de helft.
Vooral de veldnummers bijhouden is nu enorm lastig zonder live resultsquote:Op zondag 6 juni 2021 16:04 schreef heywoodu het volgende:
Waarom wordt er altijd zo moeilijk gedaan met uitslagen bij Nederlandse atletiekwedstrijden? Hier zouden ze moeten staan, maar ik zie alleen het programma in een enorm onhandige lijst.
https://fbkgames.digitaleventplatform.com/
Je moet weer een of andere app hebben, in dit geval Roster Athletics. Fucking onhandig altijd, net als bij die marathons in Nederland vaak.quote:Op zondag 6 juni 2021 16:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vooral de veldnummers bijhouden is nu enorm lastig zonder live results
De tijd vooralquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |