SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eindelijk dan toch het kampioenschap, iets waar ik maanden geleden niet op had gerekend
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Een paar weken geleden ook nietquote:Op zondag 2 mei 2021 16:47 schreef Shreyas het volgende:
Eindelijk dan toch het kampioenschap, iets waar ik maanden geleden niet op had gerekend![]()
quote:Op zondag 2 mei 2021 16:47 schreef Shreyas het volgende:
Eindelijk dan toch het kampioenschap, iets waar ik maanden geleden niet op had gerekend
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Kampioen worden ach het zal allemaal welquote:Europees graag wat succes, kampioen hecht ik steeds minder waarde aan door de walgelijk slechte tegenstand.
![]()
Nou toen gaf ik Ajax 80% kans hè, bij een kans boven de 51% dan reken je er eigenlijk wel stiekem al op.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
mja, toch wel altijd heel blij meequote:Op zondag 2 mei 2021 16:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kampioen worden ach het zal allemaal welEuropees graag wat succes, kampioen hecht ik steeds minder waarde aan door de walgelijk slechte tegenstand.
![]()
![]()
Mwa heb liever dat we een EL/CL pakken. En daar zaten we toch godverdomme dichtbij met die finale en halve finale.quote:![]()
haha ja die zie ik ook liever. Kampioen is wel een soort van verplichting. Iets bredere selectie qua kwaliteit dan kan je die stap zetten.quote:Op zondag 2 mei 2021 16:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa heb liever dat we een EL/CL pakken. En daar zaten we toch godverdomme dichtbij met die finale en halve finale.![]()
Ajax heeft het vooral lastig in Europa als ploegen er een fysieke wedstrijd van maken. Als we daar een stap wil zetten zal er ook op die manier moeten worden geïnvesteerd in de selectie, maar dat gebeurt al jaren niet.quote:Op zondag 2 mei 2021 16:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mwa heb liever dat we een EL/CL pakken. En daar zaten we toch godverdomme dichtbij met die finale en halve finale.
Ajax moet het punt bereiken dat ze spelers als Rensch, Traoré, Labyad, Martinez, Ekkelenkamp, Klaiber en Schuurs niet meer accepteren in de selectie, want daarmee red je het gewoon niet.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wtf is er mis met Renschquote:Op zondag 2 mei 2021 17:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax heeft het vooral lastig in Europa als ploegen er een fysieke wedstrijd van maken. Als we daar een stap wil zetten zal er ook op die manier moeten worden geïnvesteerd in de selectie, maar dat gebeurt al jaren niet.
Ajax moet het punt bereiken dat ze spelers als Rensch, Traoré, Labyad, Martinez, Ekkelenkamp, Klaiber en Schuurs niet meer accepteren in de selectie, want daarmee red je het gewoon niet.Oh.![]()
Straks lekker V Aanholt ophalen voor noppes ipv 15 miljoen te betalen voor Wijndal lijkt mij gezien de corona perikelen verstandig en eventueel Wijndal later ophalen.![]()
Het is een leuke speler voor de toekomst, maar je kan er niet van op aan in Europa, dan heb je spelers nodig die er meteen staan.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Martinez?quote:Op zondag 2 mei 2021 17:01 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ajax heeft het vooral lastig in Europa als ploegen er een fysieke wedstrijd van maken. Als we daar een stap wil zetten zal er ook op die manier moeten worden geïnvesteerd in de selectie, maar dat gebeurt al jaren niet.
Ajax moet het punt bereiken dat ze spelers als Rensch, Traoré, Labyad, Martinez, Ekkelenkamp, Klaiber en Schuurs niet meer accepteren in de selectie, want daarmee red je het gewoon niet.![]()
![]()
![]()
Zo reageerde ik ook toen hij ineens basisspeler werdquote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Die had al veel eerder basisspeler moeten worden. Evenals Brobbey, maar goed dat verhaal kennen we inmiddels.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zo reageerde ik ook toen hij ineens basisspeler werd
Forum Opties Forumhop: Hop naar: