Dit zijn ze in Eindhoven niet met je eensquote:Op zondag 2 mei 2021 13:56 schreef RipCity het volgende:
Keeper van ado is zooo slecht dit gaat nog wel 3-4 worden.
40-45.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:57 schreef Tagliano het volgende:
Maar even zonder dollen
Hoeveel kilo heeft die Pratto teveel voor een topsportlichaam
Lengte: 1,87 mquote:Op zondag 2 mei 2021 13:57 schreef Tagliano het volgende:
Maar even zonder dollen
De Beer is niet dik, hij is breed.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:57 schreef Tagliano het volgende:
Maar even zonder dollen
Volgt hetzelfde dieet als moquote:Op zondag 2 mei 2021 13:57 schreef Tagliano het volgende:
Maar even zonder dollen
Krijgt binnenkort z'n uitnodiging voor vaccin.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lengte: 1,87 m
Gewicht: 91 kg
En het zijn duidelijk geen spieren dus dan ben je voor topsportbegrippen gewoon luguber dik.
Luguber dik, dat zijn serieuze termen.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lengte: 1,87 m
Gewicht: 91 kg
En het zijn duidelijk geen spieren dus dan ben je voor topsportbegrippen gewoon luguber dik.
Beetje weinig wel voor een tussendoortje.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:02 schreef De_Kraam het volgende:
Zou el Oso ook een broodje frikandel satésaus en een broodje frikandel met sambal bestellen?
Die gaat straks lekker bbq'en tot 's avonds laat.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:02 schreef De_Kraam het volgende:
Zou el Oso ook een broodje frikandel satésaus en een broodje frikandel met sambal bestellen?
Op blote voeten een optie?quote:
Je hoeft ook niet helemaal uit te sluiten dat Slot een beetje in een Stamscenario terecht gaat komenquote:Op zondag 2 mei 2021 14:07 schreef maxi-mus het volgende:
Straks nog even het Feyenoord topic nalezen, genot.
Dit blijft toch een érg leuke rubriek zo, jammer dat dickie weg gaat.
Was al geschorst.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Toornstra heeft geen zin in volgende week.
Die was al geschorst.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Toornstra heeft geen zin in volgende week.
Die zal elke avond bidden dat er wat Amerikanen met poen komen.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet helemaal uit te sluiten dat Slot een beetje in een Stamscenario terecht gaat komen
En voor de eerste keer thuis sinds januari vorig jaarquote:Op zondag 2 mei 2021 14:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
ADO wint pas voor de derde keer dit seizoen
Eens.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
Stelling: Feyenoord moet Dick eruit gooien voor de pleeoffs
Ik denk niet dat je dan opeens even van pak hem beet Utrecht wintquote:Op zondag 2 mei 2021 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
Haal Aad de Mos maar van stal voor de play-offs.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
En dan? De WolfGod?quote:Op zondag 2 mei 2021 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
Retweetquote:Op zondag 2 mei 2021 14:12 schreef maxi-mus het volgende:
xG te hoog.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:15 schreef De_Kraam het volgende:
Een x aantal spelers kan er geen klote van.
2 = GRO-SPAquote:
quote:
Steek dat ESPN maar in je hol.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 16:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Koop je een abo voor twee tientjes in de maand skere dikzak.
Ik had het over Overmars dit keer.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:GGMM @:Wereldgozer en ik doen met je mee.
Dat is gewoon een digitale "zender" tochquote:Op zondag 2 mei 2021 14:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een abo maar geen ESPN 7. Ik ben woedend.
En van te veel ijsco's bloemen op de navel.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:23 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Van koffie krijg je houten tanden.
Ter info.
Absoluut wel.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:21 schreef Zipportal het volgende:
Of lust @:jr-style-93 geen koffie?
IK MOET DIT WETEN. @:lenny_leonard
Ik kijk uit naar je opmerking in de zomer waarin je zegt dat Feyenoord gaat meedoen om de landstitel.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:maxi-mus ik wil achteraf eerlijk toegeven dat mijn opmerking dat we ajax makkelijk nog konden inhalen niet al te snugger was
En dan van iedereen die een andere mening heeft roepen dat het een troll isquote:Op zondag 2 mei 2021 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar je opmerking in de zomer waarin je zegt dat Feyenoord gaat meedoen om de landstitel.
ik hoop gewoon op af en toe een leuke wedstrijd in de Kuip met een lekker biertje erbijquote:Op zondag 2 mei 2021 14:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar je opmerking in de zomer waarin je zegt dat Feyenoord gaat meedoen om de landstitel.
nee johquote:Op zondag 2 mei 2021 14:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan van iedereen die een andere mening heeft roepen dat het een troll is
Genot
Jaap Stam en Arne Slot hebben zowel in de voornaam als achternaam 4 letters.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:37 schreef AFCNiels het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat Slot ervan weet te bakken volgend seizoen.
Ik denk dat je iets op het spoor bent!quote:Op zondag 2 mei 2021 14:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Jaap Stam en Arne Slot hebben zowel in de voornaam als achternaam 4 letters.
Ik vrees ervoor.
Dit had ik niet moeten zeggen.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Emmen laat Ajax gewoon even uitrazen.
Die heeft ook wel een druk dagjequote:Op zondag 2 mei 2021 14:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Halsema haar hartslag gaat een stukje omhoog.
Ach haar man heeft nog wel een pistooltje liggen.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:41 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Halsema haar hartslag gaat een stukje omhoog.
Ik woon om de hoek, en ik zie het inderdaad. Heerlijke gezelligheid!quote:Op zondag 2 mei 2021 14:43 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Begint gezellig druk te worden voor de Arena.
Dat hier geen direct rood voor gegeven word begrijp ik niet. Dit leverde Rasmussen in de bekerfinale gewoon 3 wedstrijden schorsing op...quote:Op zondag 2 mei 2021 14:09 schreef maxi-mus het volgende:
Wederom rood, volgende week voor een 3 op een rij?
Dat siert je.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:maxi-mus ik wil achteraf eerlijk toegeven dat mijn opmerking dat we ajax makkelijk nog konden inhalen niet al te snugger was
Aha, dan heb ik het vast wel.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is gewoon een digitale "zender" toch
Als in via internet
Wat een onzin. Wie geeft er nog wat om die paar nutteloze potjes.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
@:el-stinho
De spelers mogen het inderdaad weer zeggen.
[ twitter ]
En als ze hem er nu uitschoppen, dan zullen ze ook nog een flinke afkoopsom moeten betalen denk ik.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een onzin. Wie geeft er nog wat om die paar nutteloze potjes.
Conference liek is toch wel weer wat centjes hé, denk dat het voor Feyenoord best belangrijk is om Europees voetbal te halen.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een onzin. Wie geeft er nog wat om die paar nutteloze potjes.
Hij zegt letterlijk in die quote dat hij zelf opstapt dan toch?quote:Op zondag 2 mei 2021 15:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En als ze hem er nu uitschoppen, dan zullen ze ook nog een flinke afkoopsom moeten betalen denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O ja.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij zegt letterlijk in die quote dat hij zelf opstapt dan toch?
quote:Op zondag 2 mei 2021 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijd voor 1-1Daar had je ons gefopt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vind ik een uitstekend ideequote:
Wel even terugzappen als de binnenstad wordt afgebroken.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig gaan @:ggmm @:maxi-mus en ik straks F1 kijken!
Proleetquote:Op zondag 2 mei 2021 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop op AT5quote:Op zondag 2 mei 2021 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waar is het feestje te volgen straks?
Ik peins er niet over.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk bij een enthousiaste AT5 reporterquote:Op zondag 2 mei 2021 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
AT5?quote:Op zondag 2 mei 2021 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
In de bunker in de Stoperaquote:Op zondag 2 mei 2021 15:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
regenquote:Op zondag 2 mei 2021 15:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ze laten die zwarte in het begin gewoon doorlopen!
Ik ben trouwens regen racisme
quote:Op zondag 2 mei 2021 15:07 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ze laten die zwarte in het begin gewoon doorlopen!
Ik ben trouwens tegen racisme
Door er minder te scoren.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:12 schreef KingRoland het volgende:
Hoe de fuck heeft feyenoord verloren van ado
Genot hoor
Allemaal de schuld van Dick Advocaat blijkbaar.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:12 schreef KingRoland het volgende:
Hoe de fuck heeft feyenoord verloren van ado
Genot hoor
Domme vragen worden vaak gesteld door domme mensen en die moet je vooral aanmoedigen om vragen te blijven stellenquote:Op zondag 2 mei 2021 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet zeggen ze wel eens. Nou, wij betwijfelen het.
4/5quote:Op zondag 2 mei 2021 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die laatste 3 wedstrijden zal dat echt nog uitmaken ja
De play-offs zijn wel belangrijk.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die laatste 3 wedstrijden zal dat echt nog uitmaken ja
Kan ik nog ergens inzetten dat dit weer rellen wordt en 'men' weer schande kan spreken?quote:Op zondag 2 mei 2021 15:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)-boulevard-na-de-1-0
#klapvoordezorgquote:Op zondag 2 mei 2021 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan ik nog ergens inzetten dat dit weer rellen wordt en 'men' weer schande kan spreken?
750 manquote:Op zondag 2 mei 2021 15:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)-boulevard-na-de-1-0
Pak hem terug!!! @Calandquote:Op zondag 2 mei 2021 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
. Het is nooit sprankelend. Het gaat never-nooit-niet van een leie dakje.
Mijn nederige excuses, het was je baasje.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Terugpakken'??
Waar héb jij het over?
Klap in het gezicht van de zorg. @Wereldgozerquote:Op zondag 2 mei 2021 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Drukte van jewelste bij Old Trafford
De Britse variant slaat om zich heen.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van de zorg. @:wereldgozer
Erg mooi dit.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ twitter ]
Drukte van jewelste bij Old Trafford
Ja wel prima bedankt voor het vragenquote:Op zondag 2 mei 2021 15:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hallo GGMM!
Prima ouwe reus. Hoe is het met jou?
Wij schakelen zo over naar otoracen en zappen terug bij de rellenquote:
Te laatquote:
Niks mee te maken.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:56 schreef Houtenbeen het volgende:
Ajax moet nog een paar een goals maken, dan helpen ze Willem II een beetje.
Ajax moet de 100 goals nog halen dit seizoen.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:56 schreef Houtenbeen het volgende:
Ajax moet nog een paar een goals maken, dan helpen ze Willem II een beetje.
Feyenoord B en VVV nogquote:Op zondag 2 mei 2021 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet de 100 goals nog halen dit seizoen.
Of die verliezen en Feyenoord de PO in sturenquote:Op zondag 2 mei 2021 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Yats in laatste wedstrijd nog even op z'n plek zetten
Als ze er net zoveel zin in hebben als toen maken ze er meerquote:Op zondag 2 mei 2021 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen VVV weer dubbele cijfers zou leuk zijn.
Feyenoord gaat toch wel de play-offs in.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of die verliezen en Feyenoord de PO in sturen
Ook leuk
Traoré opstellen, maakt hij er weer een paar en kunnen ze hem flink verkopen in de zomer.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ze er net zoveel zin in hebben als toen maken ze er meer
Tegen het Feyenoord van vandaag zou dat ook wel mogelijk moeten zijn, 0-10quote:Op zondag 2 mei 2021 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen VVV weer dubbele cijfers zou leuk zijn.
Dat is toch een eitje, we moeten nog tegen Feyenoord.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax moet de 100 goals nog halen dit seizoen.
Hele bende troep erin zettenquote:Op zondag 2 mei 2021 16:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Traoré opstellen, maakt hij er weer een paar en kunnen ze hem flink verkopen in de zomer.
Volgens mij stonden drie hiervan in de basis tegen VVVquote:Op zondag 2 mei 2021 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hele bende troep erin zetten
Klaiber, Ekkelenkamp, Labyad en Traore.
Dan kunnen we wat anders gaan kijken.quote:Op zondag 2 mei 2021 16:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hele bende troep erin zetten
Klaiber, Ekkelenkamp, Labyad en Traore.
Dit worden rellen tot diep in de nacht.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2021 16:08 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dit worden rellen tot diep in de nacht.
Voor de liefhebbers: https://www.at5.nl/artike(...)vieren-kampioenschapquote:
Oliedollars zakkenvuller vooral.quote:
haha wat een homo, met een dekentje op het terras zittenquote:Op zondag 2 mei 2021 16:19 schreef RipCity het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers: https://www.at5.nl/artike(...)vieren-kampioenschap
Straks weer lekker pleintje leegvegen genot.quote:Op zondag 2 mei 2021 16:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Het Rembrandtplein staat stampvol.
Maar gelukkig is het Leidse leeg.
Kan niet wachten.quote:Op zondag 2 mei 2021 16:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Straks weer lekker pleintje leegvegen genot.
Hahaquote:Op zondag 2 mei 2021 16:32 schreef Caland het volgende:
Denk ik even de rellen mee te pakken zijn ze een of andere boer uit Enschede aan het filmen die Ajax for life schreeuwt met een dekentje over zijn benen
Lichtelijk teleurstellend
Doe dit dan op het parkeerdek. Maar Halsema vindt dit slimmer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |