Na zijn aankondiging dat hij wegging niet meer, inderdaad. Maar daarvoor beste voetbal van de afgelopen 10 jaar met de minste selectie.quote:
Zal hij op Senesi en Kokcu doelen?quote:Op zondag 2 mei 2021 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
toch wel interessant dat Diemers en Fer al het hele seizoen bezig zijn met een contractbespreking
Waar is Pratto?quote:Op zondag 2 mei 2021 14:41 schreef Scrummie het volgende:
[poll=2328]
Rest past niet. Nog 3 wedstrijden en nog wat.
Waar ligt het dan aan dat je van dit soort clubs niet wint en ook gewoon een verdiende overwinning van ADO? Ik ben ook niet kapot van dit Feyenoord maar je maakt mij niet wijs dat hier niet meer uit te halen is.quote:
Een trainer is zo goed als zijn materiaal.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar ligt het dan aan dat je van dit soort clubs niet wint en ook gewoon een verdiende overwinning van ADO? Ik ben ook niet kapot van dit Feyenoord maar je maakt mij niet wijs dat hier niet meer uit te halen is.
Heeft Geertruida al verlengd? Bij hem heb ik oprecht het idee dat ie wat afwezig is.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
toch wel interessant dat Diemers en Fer al het hele seizoen bezig zijn met een contractbespreking
Met dit soort one-liners kan ik bijzonder weinig. Maar jij vindt dus dat Vitesse beter materiaal heeft dan Feyenoord?quote:Op zondag 2 mei 2021 15:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een trainer is zo goed als zijn materiaal.
Gr.gr.
Er zijn er vast wel een aantal die dat vinden, maar lijkt mij zeker niet nee. Een van onze mindere spelers (Linssen) was daar vorig jaar nog een van de beste spelers. Dan zijn we al wel klaar denk ik.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met dit soort one-liners kan ik bijzonder weinig. Maar jij vindt dus dat Vitesse beter materiaal heeft dan Feyenoord?
Zo vaak kijk ik Vitesse niet makker. Maar op Berghuis na (en dan moet het de mooiweervoetballer wél allemaal meezitten hé. Zijn kutje moet wel glad geschoren zijn. Het mag niet gaan irriteren) heeft Feyenoord toch niet zoveel kwaliteitquote:Op zondag 2 mei 2021 15:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Met dit soort one-liners kan ik bijzonder weinig. Maar jij vindt dus dat Vitesse beter materiaal heeft dan Feyenoord?
Staan toch best wat spelers in de belangstelling van grote clubs (en niet geheel onterecht) en met o.a. Malacia en Geertruida heb je wel wat leuke talentjes. Voorin vind ik het wel erg pover zonder Berghuis maar zoals Fetx zegt, Linssen was bij Vitesse de grote man. Ik vind Feyenoord ook geen geweldig materiaal hebben hoor, laat dat duidelijk zijn. Maar ik denk dat er meer uit te halen was dit seizoen dan zo'n 5 punten onder Vitesse eindigen, een troosteloze Europese campagne, uitschakeling in de beker door Heerenveen en vrijwel elke week oogaids.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo vaak kijk ik Vitesse niet makker. Maar op Berghuis na (en dan moet het de mooiweervoetballer wél allemaal meezitten hé. Zijn kutje moet wel glad geschoren zijn. Het mag niet gaan irriteren) heeft Feyenoord toch niet zoveel kwaliteit
Toornstra misschien ook, en Geert. Er was ook nog wat gedoe over het uitbetalen van de salarissen.quote:
Senesi, Bijlow zijn ook wel écht goede spelers. Geertruida is een prima talent, net als Kokcu. Toornstra is een speler die voor bovenin de Eredivisie prima is net als Sinisterra. Verder is het middelmaat.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo vaak kijk ik Vitesse niet makker. Maar op Berghuis na (en dan moet het de mooiweervoetballer wél allemaal meezitten hé. Zijn kutje moet wel glad geschoren zijn. Het mag niet gaan irriteren) heeft Feyenoord toch niet zoveel kwaliteit
Toornstra is echt overschat. Als alles loopt is het redelijk, maar als het niet loopt is hij 1 van de eerste die door de mand valt. 1 keer in de 5 a 6 weken een prima wedstrijd is niet genoeg.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Senesi, Bijlow zijn ook wel écht goede spelers. Geertruida is een prima talent, net als Kokcu. Toornstra is een speler die voor bovenin de Eredivisie prima is net als Sinisterra. Verder is het middelmaat.
Mwah, is dit seizoen toch wel een van de betere spelers. Maar zakt er wel een aantal keer doorheen inderdaad. Het feit dat hij dat is zegt ook wel wat over je selectie natuurlijk. Daarom zeg ik ook; het is allemaal niet zo goed, maar het is ook weer niet zó matig als wordt gesteld.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:09 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Toornstra is echt overschat. Als alles loopt is het redelijk, maar als het niet loopt is hij 1 van de eerste die door de mand valt. 1 keer in de 5 a 6 weken een prima wedstrijd is niet genoeg.
Aan de combinatie trainer en spelers. Volgens mij sta je prima waar je hoort te staan. Er zijn wedstrijden naar je meer had moeten krijgen dit seizoen, en er zijn er waar je teveel hebt gekregen. Al met al is het gewoon ontzettend matig met een trainer die altijd heeft bewezen redelijk materiaal nodig te zijn om te kunnen presteren. Als dat niet zo is, en er ook nog teveel spelers het laten afweten krijg je dit ongeveer.quote:Op zondag 2 mei 2021 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar ligt het dan aan dat je van dit soort clubs niet wint en ook gewoon een verdiende overwinning van ADO? Ik ben ook niet kapot van dit Feyenoord maar je maakt mij niet wijs dat hier niet meer uit te halen is.
Dat geloof ik ook niet want AZ heeft gewoon beter materiaal.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aan de combinatie trainer en spelers. Volgens mij sta je prima waar je hoort te staan. Er zijn wedstrijden naar je meer had moeten krijgen dit seizoen, en er zijn er waar je teveel hebt gekregen. Al met al is het gewoon ontzettend matig met een trainer die altijd heeft bewezen redelijk materiaal nodig te zijn om te kunnen presteren. Als dat niet zo is, en er ook nog teveel spelers het laten afweten krijg je dit ongeveer.
Ik geloof er in elk geval helemaal niets van dat een andere trainer ineens 2 plekken hoger zou staan.
Maar we gaan het zien volgend seizoen.
Indd makkerquote:Op zondag 2 mei 2021 15:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Hallo makker. Weer niet gebeden voor ons hé? Wel voor Sparta zo te zien.
Als ik hem zo hoor, is hij idd van de week uit eigen initiatief weg...quote:Op zondag 2 mei 2021 15:13 schreef maxi-mus het volgende:
Hier het interview met Dickie trouwens, voor wie het gemist heeft.
[ twitter ]
Ik kijk te lang naar Feyenoord om te zeggen dat dit oogaids aan de trainers ligt. Op wat uitschieters na, 1993/2001/2017 (waarbij laatste genoemde kampioenschap geen wedstrijd langer had moeten duren) is het altijd hetzelfde gezeik bij Feyenoord. Het is nooit goed. Het is nooit sprankelend. Het gaat never-nooit-niet van een leie dakje.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Staan toch best wat spelers in de belangstelling van grote clubs (en niet geheel onterecht) en met o.a. Malacia en Geertruida heb je wel wat leuke talentjes. Voorin vind ik het wel erg pover zonder Berghuis maar zoals Fetx zegt, Linssen was bij Vitesse de grote man. Ik vind Feyenoord ook geen geweldig materiaal hebben hoor, laat dat duidelijk zijn. Maar ik denk dat er meer uit te halen was dit seizoen dan zo'n 5 punten onder Vitesse eindigen, een troosteloze Europese campagne, uitschakeling in de beker door Heerenveen en vrijwel elke week oogaids.
Verder wel lekker weekend tot dusver?quote:Op zondag 2 mei 2021 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kijk te lang naar Feyenoord om te zeggen dat dit oogaids aan de trainers ligt. Op wat uitschieters na, 1993/2001/2017 (waarbij laatste genoemde kampioenschap geen wedstrijd langer had moeten duren) is het altijd hetzelfde gezeik bij Feyenoord. Het is nooit goed. Het is nooit sprankelend. Het gaat never-nooit-niet van een leie dakje.
Je zou kunnen zeggen ; Feyenoord haalt dus altijd de verkeerde trainers? Ik denk het niet. Ik denk dat het gewoon met geld te maken heeft, iets wat er nooit, nooit, nooit is bij Feyenoord en er ook nooit zal komen.
quote:Op zondag 2 mei 2021 15:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Hallo makker. Weer niet gebeden voor ons hé? Wel voor Sparta zo te zien.
Donder gewoon op naar de SC met dit soort posts.quote:
Stel je niet aan.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]
[..]
Donder gewoon op naar de SC met dit soort posts.
Zeker. Zonnetje schijnt. Mij krijgen ze niet gekquote:Op zondag 2 mei 2021 15:19 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Verder wel lekker weekend tot dusver?
Denk dat Dick er verstandig aan heeft gedaan Kökcü eruit te halen. Stel je voor dat ze bij Milan nog even een wedstrijdje wilde kijken voor ze een definitief besluit zouden nemen. Dan denkt Dick, zoals hij aangaf, in het belang van Feyenoord. Snel wisselen en het geld zeker stellen.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:21 schreef Scrummie het volgende:
Advocaat zal ook wel doelen op Kokcu en zijn zaakwaarnemers met dat contract gelul denk ik.
Puur genieten toch?quote:
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:30 schreef Scorpie het volgende:
Echt puur genieten dit. Sorry jongens, kan er niks aan doen.
Is ook zo, maar ook zonder veel geld kan je beter spelen en betere spelers halen.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kijk te lang naar Feyenoord om te zeggen dat dit oogaids aan de trainers ligt. Op wat uitschieters na, 1993/2001/2017 (waarbij laatste genoemde kampioenschap geen wedstrijd langer had moeten duren) is het altijd hetzelfde gezeik bij Feyenoord. Het is nooit goed. Het is nooit sprankelend. Het gaat never-nooit-niet van een leie dakje.
Je zou kunnen zeggen ; Feyenoord haalt dus altijd de verkeerde trainers? Ik denk het niet. Ik denk dat het gewoon met geld te maken heeft, iets wat er nooit, nooit, nooit is bij Feyenoord en er ook nooit zal komen.
Je mist echt een blok zoals je met El Ahmadi en Vilhena had. Dat is nu helemaal weg.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:53 schreef macca728 het volgende:
[..]
Is ook zo, maar ook zonder veel geld kan je beter spelen en betere spelers halen.
En meer door selecteren. Na dat kampioensjaar had je bepaalde spelers al moeten verkopen want dat was hun piek.
En veel meer jeugdspelers er in zetten, wordt het niets jammer dan, maar De Vrij, Martins Indi, Fer, Wijnaldum was toch ook niet zo bijzonder in de jeugd.
Tuurlijk is het probleem structureren en dieper dan alleen de trainer. Het punt is wel dat Dick in dit geval geen enkele opstap naar een betere situatie en zelfs de situatie verergert.quote:Op zondag 2 mei 2021 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met Vilhena en El Ahmadi hield het ook niet over. Vooral veel tegenhouden en aanvallend te mager. Het zou eens fijn zijn als we eens wat meer een ras-voetballer in de as hadden staan.quote:Op zondag 2 mei 2021 16:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Je mist echt een blok zoals je met El Ahmadi en Vilhena had. Dat is nu helemaal weg.
Ben benieuwd hoe ze dat voor volgend jaar gaan oplossen.
Lol, en de rest inderdaad. Begin eens door niet zo'n mentaal beperkte als Berghuis je captain te maken, dat is nota bene het voorbeeld voor de rest van de selectie. Iedereen wijst nu lekker makkelijk naar de trainer, maar volgens mij zijn de spelers nog altijd degene die het op het veld moeten laten zien.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:31 schreef macca728 het volgende:
een goede middenvelder en een goede spits ben je al heel eind.
Dan zeggen ze dat toch morgen, stapt Dick op en wat dan? Wie gaat het overnemen? Kunnen ze dan ineens wel voetballen?quote:Op zondag 2 mei 2021 17:31 schreef -XOR- het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat de hele Feijenoordselectie het eeuwige cynisme van Dickie spuugzat is.
Dat de trainer toch , die bipolaire Steve captain maken en nota bene Fer reserve aanvoerder.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:35 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Lol, en de rest inderdaad. Begin eens door niet zo'n mentaal beperkte als Berghuis je captain te maken, dat is nota bene het voorbeeld voor de rest van de selectie. Iedereen wijst nu lekker makkelijk naar de trainer, maar volgens mij zijn de spelers nog altijd degene die het op het veld moeten laten zien.
Plus rechtsback en vervanger voor Stevie als hij vertrekt.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:31 schreef macca728 het volgende:
een goede middenvelder en een goede spits ben je al heel eind.
Ja dan kunnen ze wel voetballen want dat kunnen ze wel beter dan onder Dick.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:35 schreef leeroy het volgende:
[..]
Dan zeggen ze dat toch morgen, stapt Dick op en wat dan? Wie gaat het overnemen? Kunnen ze dan ineens wel voetballen?
Ik kan me voorstellen dat je de play-offs voor het moreel liever ingaat met iemand die wat minder apathisch is.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:35 schreef leeroy het volgende:
[..]
Dan zeggen ze dat toch morgen, stapt Dick op en wat dan? Wie gaat het overnemen? Kunnen ze dan ineens wel voetballen?
Mocht het gebeuren dan hoop je daar wel op, maar laten we eerlijk zijn veel onze selectieleden zijn zwaar overschat.quote:Op zondag 2 mei 2021 17:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja dan kunnen ze wel voetballen want dat kunnen ze wel beter dan onder Dick.
Ja en wie ? John de Wolf, Gio, anyone
Don Leo natuurlijkquote:Op zondag 2 mei 2021 17:44 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja dan kunnen ze wel voetballen want dat kunnen ze wel beter dan onder Dick.
Ja en wie ? John de Wolf, Gio, anyone
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |