En tegen ajax gaat dit Feyenoord met dubbele cijfers onderuitquote:Op zondag 2 mei 2021 13:34 schreef Wicky15 het volgende:
Fortuna won hier vorige week met speels gemak.
Middenveld liep niet eens meer mee terug. Toornstra mag van mij ook oprotten.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
ze gooien er inderdaad met de pet naar.
Dick gaat er na vandaag uitgedonderd worden.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En tegen ajax gaat dit Feyenoord met dubbele cijfers onderuit
Achja, de tijd dat ik mijn weekenden heb laten verpesten door Feyenoord heb ik gelukkig inmiddels achter me liggen.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En tegen ajax gaat dit Feyenoord met dubbele cijfers onderuit
Dat zou het enige positieve aan vandaag zijnquote:Op zondag 2 mei 2021 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dick gaat er na vandaag uitgedonderd worden.
Zelfs bij RRijnmond speculeren ze daar opquote:Op zondag 2 mei 2021 13:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dick gaat er na vandaag uitgedonderd worden.
quote:Op zondag 2 mei 2021 13:36 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb nog nooit van m'n leven gevoetbald en ben viesdik 30 kilo te zwaar, maar met die vrijheid had ik die goal ook nog gemaakt
Die missen ze bij Fortuna totaal niet. Al vond hij zelf dat die véél te goed was voor Fortuna. Echt een kwal.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |