Echt onbegrijpelijk waarom Botteghin speelt ipv Spajic. Zelfs een centrum met Geertruida en Nieuwkoop op rechts zou een veel betere optie zijn.quote:
vraag je nou waarom de spelers niet aangevallen zijn?quote:Op zondag 2 mei 2021 22:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Waarom is iedereen zo laks?
Vind niemand het meer boeiend?
Waarom is de bus niet opgewacht, en zijn de spelers niet aangevallen?
Waarom is advocaat nog niet ontslagen?
Geluk heeft een kampioen altijd wel nodig. Feyenoord haalde dat seizoen 82 punten wat voor een kampioen normaal is en speelde gewoon ook heel goed. Bijna alle wedstrijden werden makkelijk en verdiend gewonnen en dan had Ajax in de onderlinge wedstrijden nog het nodige geluk, anders was het gat al eerder geslagen.quote:Op zondag 2 mei 2021 21:43 schreef macca728 het volgende:
Toen had je ook wel wat geluk, Ajax dat zeer slecht van start ging bv.
En een aantal spelers kregen belachelijke contracten en je had toen al een megatraag centrum dat je had moeten vervangen.
Het is toch logisch dat die hele instelling die je al tijden ziet op het veld ook overslaat op de supporters, die kijken toch ook niet meer op van weer een nederlaag, of een puntverlies in de eigen Kuip.quote:Op zondag 2 mei 2021 22:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Op Henk Vos na nooit, dat is toch meer een Amsterdams gebruik.quote:Op maandag 3 mei 2021 00:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het is toch logisch dat die hele instelling die je al tijden ziet op het veld ook overslaat op de supporters, die kijken toch ook niet meer op van weer een nederlaag, of een puntverlies in de eigen Kuip.
Overigens kan ik me niet herinneren wanneer de spelers zijn aangevallen
Laks omdat je mensen niet opwacht en aanvaltquote:Op zondag 2 mei 2021 22:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik had wel verwacht dat Feyenoord-fans de bus zouden opwachten. Maar aanvallenquote:Op zondag 2 mei 2021 22:43 schreef jorienvdherik het volgende:
quote:Op zondag 2 mei 2021 21:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja Ajax thuis verliezen van Roda, laatste minuut goals van Kramer, dat doellijntechnologie doelpunt tegen PSV.
Deze blijft leukquote:
Ik wist niet eens dat FR-Fans nog bestond.quote:Op maandag 3 mei 2021 09:12 schreef Idisrom het volgende:
Bij FR-Fans.nl kun je stemmen op de poll met de vraag "Eindigt Feyenoord dit seizoen in de top 2?".
Dat worden genottelijke interviews.quote:Op maandag 3 mei 2021 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk je dat hij opstapt? John de Wolf voor 3 wedstrijden
Ik denk het wel ja. Zou het ook doen als ik in zijn schoenen stond.quote:Op maandag 3 mei 2021 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk je dat hij opstapt? John de Wolf voor 3 wedstrijden
dan had ik na vorig seizoen al gestoptquote:Op maandag 3 mei 2021 09:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. Zou het ook doen als ik in zijn schoenen stond.
quote:Op maandag 3 mei 2021 09:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er überhaupt een zwaargewicht beschikbaar voor een schokeffect? Zingen er wat namen rond?
Ik denk dat hij gevoelsmatig al wilde stoppen toen hij min of meer te horen kreeg van Arnesen dat ze niet gingen verlengen met hem, en wellicht was dat ook het verstandigst geweest want het kleine beetje chemie dat er nog overwas tussen spelersgroep en trainer verdween toen ook wel. Beetje het Van Marwijk 2008 (?) effect.quote:Op maandag 3 mei 2021 09:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar heeft ie dan vast ook ongelofelijk veel spijt van denk ik zo.
Als het niet zijn laatste jaar was was ie ook al lang gestopt denk ik. Maar ja, zo zijn er wel een aantal momentjes geweest waar het beter was om te stoppen.quote:Op maandag 3 mei 2021 09:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gevoelsmatig al wilde stoppen toen hij min of meer te horen kreeg van Arnesen dat ze niet gingen verlengen met hem, en wellicht was dat ook het verstandigst geweest want het kleine beetje chemie dat er nog overwas tussen spelersgroep en trainer verdween toen ook wel. Beetje het Van Marwijk 2008 (?) effect.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |