Volgens mij niet hoor.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Senesi ook geschorst lees ik? Volgende week
Van Hanegem is een seniele ouwe gekquote:Op zondag 2 mei 2021 12:50 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Van Hanegem heeft gehoord dat Berghuis naar Ajax gaat
Dat zou geweldig zijn.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:50 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 2 mei 2021 12:50 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Sjaak Swart is vast ook nog wel te porren.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:48 schreef Tagliano het volgende:
Geen Berghuis, geen Toornstra, geen Linssen
Zet Stekelenburg maar in de spits joh
Dat lijkt me niet heel waarschijnlijkquote:Op zondag 2 mei 2021 12:50 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Sjaak Swart is een seniele ouwe gekquote:Op zondag 2 mei 2021 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sjaak Swart is vast ook nog wel te porren.
Dat lijkt me erg sterk.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:50 schreef tompsv18 het volgende:
[ twitter ]
Dan gaan we voor een tweede kaart vandaag hahaquote:Op zondag 2 mei 2021 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij stond voor deze pot op 3 gele kaarten.
Mooi eerbetoonquote:
Wel een wereldvent.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Sjaak Swart is een seniele ouwe gek
Nee hoor. Laat iemand zichzelf maar voor schut zetten.quote:
Die vier miljoen is alleen voor buitenlandse clubsquote:Op zondag 2 mei 2021 12:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet heel waarschijnlijk
Misschien dat Overmars nog vier miljoen over heeft en Feyenoord wil trollen
Valentijn Driessenquote:Op zondag 2 mei 2021 12:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Die vier miljoen is alleen voor buitenlandse clubs
Nee, een aanwijzend voornaamwoord.quote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 2 mei 2021 12:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Als Feijenoorder zou ik een moord doen om eens in het buitenland te spelen.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Nouja als je door Rotterdam loopt lijkt het alsof je al in het buitenland bentquote:Op zondag 2 mei 2021 12:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als Feijenoorder zou ik een moord doen om eens in het buitenland te spelen.
Oh, dus Twente zou hem wel over kunnen nemen voor dat bedrag?quote:Op zondag 2 mei 2021 12:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Als werkloze zou ik sowieso een moord doen om eens wat bij te dragen aan de maatschappij.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als Feijenoorder zou ik een moord doen om eens in het buitenland te spelen.
quote:Op zondag 2 mei 2021 12:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh, dus Twente zou hem wel over kunnen nemen voor dat bedrag?
Laten we wel wezen, jij werd ook een stuk aardiger toen je FA werd en van de VBL mods verlost wasquote:Op zondag 2 mei 2021 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Je zou die irritante gefrustreerde zielepiet in je selectie hebben.
Alhoewel die frustratie misschien minder wordt als hij samenspeelt met mensen die wel kunnen voetballen.
Alleen kan Berghuis wél voetballen.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, jij werd ook een stuk aardiger toen je FA werd en van de VBL mods verlost was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |