Ach, dat loopt minder lang dan de plannen voor een nieuw stadion.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende: [..] Nu weer gedoe met nieuwe overname. Lachwekkende club.
Vrouwenvoetbal is geen sport.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben jullie goal van Lieke Martens in halve finale CL gezien? Daar kunnen heel wat Eredivisie-spelers nog wat van leren
Nee.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hebben jullie goal van Lieke Martens in halve finale CL gezien? Daar kunnen heel wat Eredivisie-spelers nog wat van leren
quote:Op zondag 2 mei 2021 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lieke is een leuk meisje.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zie gemiddelde Eredivisie-speler dit missen. Huizenhoog over of als je Malen heet recht op keeper afquote:Op zondag 2 mei 2021 12:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Beetje rennen en 1x de bal goed raken.
De gemiddelde vierdeklasser zondagamateur rolt dat Barcelona met 7-0 op.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie gemiddelde Eredivisie-speler dit missen. Huizenhoog over of als je Malen heet recht op keeper af
Hij was ook dusdanig hard en naast hem dat ik me helemaal kan voorstellen dat hij dacht dat die bal niet voor hem bedoeld wasquote:
Ik had hem denk ik ook laten lopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |