Ja maar hij is WIT Fred, WIT!quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Terwijl dat scorebord er toch altijd ongeveer hetzelfde uitziet
Ik herken deze twee namen gewoon als zeikers, dat zegt al genoegquote:Op donderdag 6 mei 2021 12:34 schreef Funhouse het volgende:
[ twitter ]
Dit was mijn favoriete interactie over dit onderwerp omdat ze het podium er zo makkelijk precies zo uit zouden kunnen laten zien als de concept art. En dan die andere gast claimen dat ze het budget omlaag hebben gehaald zonder enige bron
Als het podium de hele tijd gold and blue zou zijn, hadden ze daar ook vast over gezeurd en het goedkoop genoemd.quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:34 schreef Funhouse het volgende:
[ twitter ]
Dit was mijn favoriete interactie over dit onderwerp omdat ze het podium er zo makkelijk precies zo uit zouden kunnen laten zien als de concept art. En dan die andere gast claimen dat ze het budget omlaag hebben gehaald zonder enige bron
Afgrijselijk inderdaad. Ik wilde rood met gele letters en tuplen op de achtergrond.quote:
Meneer Jack wist niet dat het podium vorig jaar al klaarstond ergens in een loods en dat de kosten dus al gemaakt waren?quote:Op donderdag 6 mei 2021 12:34 schreef Funhouse het volgende:
[ twitter ]
Vind het er op dat filmpje van Richard ook gewoon prima uitzienquote:Op donderdag 6 mei 2021 13:08 schreef molloot200 het volgende:
Ik durf bijna niet te zeggen dat ik het design van de puntentelling wel mooi en verfrissend vindIn plaats van altijd de vakjes in het blauw
E: en die overgangen als een land start (goed te zien op filmpje Richard) zijn echt![]()
Hahahha mooi dit! Zo gek om nu dit soort repetities te zien. Zo lang naar uitgekeken en nu is het gewoon al bijna zover.quote:Op donderdag 6 mei 2021 13:00 schreef lashatumbai het volgende:
Nikkie als Lesley Roy. GEWELDIG![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
Dit is wel super gemaakt ik ben benieuwd hoe het er in de uitvoering eruit gaat ziet. Ik ben blij dat ze er werk van hebben gemaakt ipv dat ze met de pakken bij neerzittenquote:
Deze mensen verdienen slechts meerderequote:Op donderdag 6 mei 2021 12:34 schreef Funhouse het volgende:
[ twitter ]
Mee eens. Vind het ook mooi hoe een land even naar voren/omhoog lijkt te komen als het 12p heeft gekregenquote:Op donderdag 6 mei 2021 13:08 schreef molloot200 het volgende:
Ik durf bijna niet te zeggen dat ik het design van de puntentelling wel mooi en verfrissend vindIn plaats van altijd de vakjes in het blauw
E: en die overgangen als een land start (goed te zien op filmpje Richard) zijn echt![]()
Ook mooi dat de kleuren van dat effect veranderen per land! Ierland is groen/oranje en België is geel/rood.quote:Op donderdag 6 mei 2021 15:18 schreef grazz het volgende:
[..]
Mee eens. Vind het ook mooi hoe een land even naar voren/omhoog lijkt te komen als het 12p heeft gekregen
Ja! Op tv ziet het er veel beter uit dan in deze afstandsfilmpjes. Dus waar iedereen zich weer zo druk om maakt...quote:Op donderdag 6 mei 2021 15:23 schreef Funhouse het volgende:
[..]
Ook mooi dat de kleuren van dat effect veranderen per land! Ierland is groen/oranje en België is geel/rood.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |