abonnement Unibet Coolblue
pi_199221858
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:16 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik ben eerder het type mens die zijn handen wat meer reinigt dan strikt noodzakelijk is. Beetje lichte smetvrees. Zo'n figuur die eerst zijn stoel en tafeltje in het vliegtuig/in de trein onder handen neemt met desinfecterende doekjes voordat hij gaat zitten. Hand sanitizer altijd bij me.

Dat is dan dus misschien net het andere uiterste :P Ben te vaak ziek geworden na een vliegreis of treinreis. Sinds ik wat voorzichtiger ben geworden is dat echt veel minder geworden.
Genoeg mensen meegemaakt die vorig jaar constant zo'n tube bij zich droegen om elk half uur even hun handen te ontsmetten. Krijg er bijna een soort melancholiek gevoel van omdat het zo lang geleden voelt.

Gelukkig is ignorance bliss en weten jullie niet wat ik met mijn schijthanden heb aangeraakt hihi
pi_199221878
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:05 schreef Cynicio het volgende:
Ik ben ook zo'n goorlel die amper z'n handen waste. Sue me!
En nog een hier, rasechte smeerlap, waste zelden mijn handen en ook nu niet extra vaak ofzo. Desinfectie meuk moet ik ook niet. Vrijwel nooit ziek dus ik geloof het wel met al die hygiënemaatregels,
Gimme whiskey, give me bourbon, gimme gin..
'Cause it don't matter what I'm drinkin', Lord, as long as it drowns this sorrow I'm in.
  vrijdag 30 april 2021 @ 18:20:00 #153
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_199221885
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:18 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Genoeg mensen meegemaakt die vorig jaar constant zo'n tube bij zich droegen om elk half uur even hun handen te ontsmetten. Krijg er bijna een soort melancholiek gevoel van omdat het zo lang geleden voelt.

Gelukkig is ignorance bliss en weten jullie niet wat ik met mijn schijthanden heb aangeraakt hihi
Veel plekken zijn wel te raden. Ik bedoel; plekken die je beter niet aan kan raken. Of als je ze hebt aangeraakt...dat het dan verstandig is om je handen daarna te reinigen :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 30 april 2021 @ 18:20:17 #154
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_199221889
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:16 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ben te vaak ziek geworden na een vliegreis of treinreis.
Dat krijg je ervan als je geen weerstand opbouwt :P
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_199221892
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 16:29 schreef maan_man het volgende:

[..]

Gisteren ook een afspraak gemaakt voor mijn moeder, 1961. Na het invoeren van het geboortejaar kreeg ik ook steeds de melding dat ik geen afspraak kon maken. Toen ik het in Edge i.p.v. Chrome probeerde, werkte het ineens wel.
Internet is voor gewone consumenten nu al dik 25 jaar beschikbaar en nog altijd hannesen we wat af met verschillende browsers. :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_199221969
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:16 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik ben eerder het type mens die zijn handen wat meer reinigt dan strikt noodzakelijk is. Beetje lichte smetvrees. Zo'n figuur die eerst zijn stoel en tafeltje in het vliegtuig/in de trein onder handen neemt met desinfecterende doekjes voordat hij gaat zitten. Hand sanitizer altijd bij me.

Dat is dan dus misschien net het andere uiterste :P Ben te vaak ziek geworden na een vliegreis of treinreis. Sinds ik wat voorzichtiger ben geworden is dat echt veel minder geworden.
Zo'n type ben ik ook, doch íets minder 'extreem' dan jij ;)
Heb al jaren hygiënische handgel in m'n tas: reizende per OV is dat geen overbodige luxe. En ook voor 't eten - buiten de deur - even met die gel over m'n handen. Altijd. Het is weinig moeite en kan een hoop gedoe voorkomen. Wat dat betreft is er dat vlak weinig verandert.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_199222002
Prikpauze AstraZeneca proportioneel? - EEN RECONSTRUCTIE


De prikpauze heeft volgens de reconstructie naar schatting 13 extra mensenlevens gekost, 90 extra ziekenhuisopnames, en 13 IC opnames.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_199222233
Was dit al gepost?

twitter
pi_199222249
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:29 schreef _serial_ het volgende:
Prikpauze AstraZeneca proportioneel? - EEN RECONSTRUCTIE


De prikpauze heeft volgens de reconstructie naar schatting 13 extra mensenlevens gekost, 90 extra ziekenhuisopnames, en 13 IC opnames.
We zullen het nooit weten. Schatten vind ik nou niet een goede methode.
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 18:49:38 #160
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199222256
Vanmorgen een covid test laten doen om naar het VK te kunnen reizen, de wachttijd was wat langer dan het plan was omdat een klant voor ons niet voor een test kwam maar om verhaal te halen over een financieel geschil.

Dat liep van schreeuwen naar een greep in de kassa en fysiek geweld tegen een van de meisjes die daar werkten met als gevolg dat er 2 politie teams op moesten draven. Onze afspraak liep wat vertraging op maar 30 minuten later en nadat de agenten ook getest waren kregen wij toch nog een test staafje in de neus :D

En dan zeggen ze dat je nooit wat mee maakt in corona tijd.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 30 april 2021 @ 18:54:41 #161
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_199222313
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:49 schreef Tijger_m het volgende:
Vanmorgen een covid test laten doen om naar het VK te kunnen reizen, de wachttijd was wat langer dan het plan was omdat een klant voor ons niet voor een test kwam maar om verhaal te halen over een financieel geschil.

Dat liep van schreeuwen naar een greep in de kassa en fysiek geweld tegen een van de meisjes die daar werkten met als gevolg dat er 2 politie teams op moesten draven. Onze afspraak liep wat vertraging op maar 30 minuten later en nadat de agenten ook getest waren kregen wij toch nog een test staafje in de neus :D

En dan zeggen ze dat je nooit wat mee maakt in corona tijd.
Wow, wat een verhaal. Het spannendste dat ik deze week heb meegemaakt is dat er iemand anders bij de Zoom-meeting aanwezig was dan ik had gedacht :')
pi_199222348
Ben vandaag uitgescholden op straat. Ik was buiten en liep wat sneller dan een mevrouw voor mij. Ik naderde haar en wilde inhalen. Op het moment dat ik vlak achter haar was, draaide zij zich om en begon over 1,5 meter afstand houden. Ik liep door en toen begon ze tegen mij te schreeuwen en uit te schelden.

:N
pi_199222494
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:48 schreef potjecreme het volgende:
Was dit al gepost?

[ twitter ]
Levi zegt heel vaak heel zinnige dingen. Slaat soms een beetje in het populistische door als het over centjes gaat, maar verder prima.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_199222523
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 17:31 schreef Molo het volgende:

[..]

Meen je dit nou serieus??
Ik kan me vorig jaar nog een gevalletje herinneren dat diverse bn'ers betaald kregen. Dus zo raar is die gedachtegang niet ..
pi_199222534
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 april 2021 19:06 schreef nostra het volgende:

[..]

Levi zegt heel vaak heel zinnige dingen. Slaat soms een beetje in het populistische door als het over centjes gaat, maar verder prima.
Hij slaat best vaak de spijker op de kop vind ik. En dan gewoon op een normale, niet drammerige manier, prettig om naar te luisteren.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 19:13:53 #166
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199222584
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:54 schreef Tijn het volgende:

[..]

Wow, wat een verhaal. Het spannendste dat ik deze week heb meegemaakt is dat er iemand anders bij de Zoom-meeting aanwezig was dan ik had gedacht :')
Ach, het breekt de sleur een beetje, he? :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199222592
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 19:10 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Hij slaat best vaak de spijker op de kop vind ik. En dan gewoon op een normale, niet drammerige manier, prettig om naar te luisteren.
Ja klopt. :Y

Al dramt-ie in zijn Parool-stukjes af en toe wat door. En ik ken hem nog uit zijn AMC-tijd, toen de wereld te klein was toen de WNT in werking trad en dat voor Meneer Levi toch écht een klap in het gezicht was, dus dan moet ik altijd wel wat glimlachen als hij weer ageert tegen de grootverdieners etc.

Maar het is over het algemeen een goed nuchter en kritisch geluid met ook de kennis om daar wat over te mogen zeggen.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  vrijdag 30 april 2021 @ 19:18:39 #168
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_199222636
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 17:23 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
verlof al ingetrokken?
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 19:25:25 #169
236264 crew  capricia
pi_199222708
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:54 schreef Tijn het volgende:

[..]

Wow, wat een verhaal. Het spannendste dat ik deze week heb meegemaakt is dat er iemand anders bij de Zoom-meeting aanwezig was dan ik had gedacht :')
Toen ik een paar weken geleden mijn moeder naar een centrale vaccinatie-locatie reed, was er veel bewaking.
En ook mensen die heel heel heel graag een vaccin wilden, zonder daar een uitnodiging voor gehad te hebben. Deze groep viel dus de mensen met een uitnodiging lastig. Op vrij intimiderende wijze.
Definitely not CIA
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 19:26:23 #170
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199222717
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 19:25 schreef capricia het volgende:

[..]

Toen ik een paar weken geleden mijn moeder naar een centrale vaccinatie-locatie reed, was er veel bewaking.
En ook mensen die heel heel heel graag een vaccin wilden, zonder daar een uitnodiging voor gehad te hebben. Deze groep viel dus de mensen met een uitnodiging lastig. Op vrij intimiderende wijze.
Serieus? Dat is toch wel ongelofelijk triest (ik hou het netjes, ik dacht aan een andere term)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 30 april 2021 @ 19:26:51 #171
14505 OProg
A Life in Music
pi_199222723
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 18:00 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Nog meer DrUK op de zoRG.
Dit zijn van die berichten dat ik me dan bedenk dat duizenden jaren evolutie blijkbaar ook dit heeft gebracht. ;(
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_199222752
twitter
  vrijdag 30 april 2021 @ 19:29:32 #173
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_199222759
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 19:09 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik kan me vorig jaar nog een gevalletje herinneren dat diverse bn'ers betaald kregen. Dus zo raar is die gedachtegang niet ..
Voor een ziekenhuisopname?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator vrijdag 30 april 2021 @ 19:30:28 #174
236264 crew  capricia
pi_199222780
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 19:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Serieus? Dat is toch wel ongelofelijk triest (ik hou het netjes, ik dacht aan een andere term)
Toen mijn moeder binnen was, heb ik buiten met zowel de bewaking als die intimidatie-groep gesproken.

Dit is dus geen anti-vaccinatie groep. Maar mensen die juist heel graag een vaccin willen. Mensen die ziek zijn. Of waarvan hun partner ziek is. Ze hopen dat er nog vaccin over is aan het einde van de dag.
Definitely not CIA
pi_199222782
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 19:25 schreef capricia het volgende:

[..]

Toen ik een paar weken geleden mijn moeder naar een centrale vaccinatie-locatie reed, was er veel bewaking.
En ook mensen die heel heel heel graag een vaccin wilden, zonder daar een uitnodiging voor gehad te hebben. Deze groep viel dus de mensen met een uitnodiging lastig. Op vrij intimiderende wijze.
Dat ga je niet menen...waar was dat? Werden ze niet verwijderd?
Ik woon recht tegenover de vaccinatiepost en zie daar nooit ongeregeldheden eigenlijk, wel is er camerabewaking en 2 man bewaking voor de deur.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')