quote:Op vrijdag 30 april 2021 12:53 schreef stephano1990 het volgende:
Tijdens het pijpen gaf mijn vriendin ineens aan dat ze bloed proefde, na een inspectie van mijn gelid zijn toen geen verwondingen oid gebleken. Echter toen ik vanmorgen de gebruikte condooms wilde weggooien, viel mij op dat 2 vd 3 condooms bloed aan de binnenkant hebben.
Ik ga pas sinds kort met deze meid, heb de afgelopen maanden wel enkele keren met andere vrouwen geslapen, maar altijd safe. Ik heb ook nergens last van (geen pijn, geen branderig gevoel oid), ik zie ook geen bloed in mijn urine. De seks is anders/ruiger dan ik gewend ben, maar als ik iets verwond zou hebben, zou ik dat moeten voelen denk ik.
Is dit iets normaals? Het zou voor mij een hoop gedoe zijn om hiermee een huisarts te moeten bezoeken (drukke agenda + hij ziet mij ook letterlijk alleen maar wanneer ik weer een soatest nodig heb...).
Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om mijn eigen sperma te inspecteren.quote:Op vrijdag 30 april 2021 13:26 schreef Stendhal het volgende:
Inderdaad naar je huisarts.
Bloed bij de urine is overigens vaak niet direct zichtbaar met het blote oog maar dit zal nader onderzocht kunnen worden en naar aanleiding daarvan zal eventueel een doorverwijzing naar de uroloog ( of nefroloog, maar die kans acht ik op basis van je bondige relaas gering) kunnen plaatsvinden.
Zit er ook geen bloed in je sperma als je zelf masturbeert en het dan na ejaculatie goed bekijkt?
Mijn broer had dit ookquote:Op vrijdag 30 april 2021 12:53 schreef stephano1990 het volgende:
Tijdens het pijpen gaf mijn vriendin ineens aan dat ze bloed proefde, na een inspectie van mijn gelid zijn toen geen verwondingen oid gebleken. Echter toen ik vanmorgen de gebruikte condooms wilde weggooien, viel mij op dat 2 vd 3 condooms bloed aan de binnenkant hebben.
Ik ga pas sinds kort met deze meid, heb de afgelopen maanden wel enkele keren met andere vrouwen geslapen, maar altijd safe. Ik heb ook nergens last van (geen pijn, geen branderig gevoel oid), ik zie ook geen bloed in mijn urine. De seks is anders/ruiger dan ik gewend ben, maar als ik iets verwond zou hebben, zou ik dat moeten voelen denk ik.
Is dit iets normaals? Het zou voor mij een hoop gedoe zijn om hiermee een huisarts te moeten bezoeken (drukke agenda + hij ziet mij ook letterlijk alleen maar wanneer ik weer een soatest nodig heb...).
Ja, natuurlijk weet ik dat het abnormaal is, ik heb dit nog nooit gehad. Maar naar wat ik online kan vinden is dit opzichzelfstaand geen teken van een SOA en ik herken verder geen andere symptomen die mogelijk wijzen op een SOA.quote:Op vrijdag 30 april 2021 14:15 schreef Heph844 het volgende:
Je gaat regelmatig naar de huisarts voor een SOA-test maar je weet niet dat het abnormaal is om uit je lul te bloeden?
Wat is dit voor act?quote:hij ziet mij ook letterlijk alleen maar wanneer ik weer een soatest nodig heb
Tampons toch ook?quote:Op zaterdag 1 mei 2021 08:18 schreef happylife070 het volgende:
Iedere volwassen man heeft dat 1x per maand daarom zijn er ook maand verbandjes
Waarom stel je een vraag waar je het antwoord al op weet?
Jezusquote:Op vrijdag 30 april 2021 14:31 schreef DrDarwin het volgende:
Ik had ooit een onopgemerkte niersteen in de plasbuis. die heb ik tijdens het fietsen blijkbaar vermorzeld, en dat deed hevig pijn en vooral tijdens het plassen.
Daarna kon ik vanuit het werk naar huis voor een verse broek, alles zat onder het bloed.
Misschien is het zoiets.
Inderdaad. En het kan ook van "ruiger, wilder" vrijen zijn.quote:Op vrijdag 30 april 2021 14:31 schreef DrDarwin het volgende:
Ik had ooit een onopgemerkte niersteen in de plasbuis. die heb ik tijdens het fietsen blijkbaar vermorzeld, en dat deed hevig pijn en vooral tijdens het plassen.
Daarna kon ik vanuit het werk naar huis voor een verse broek, alles zat onder het bloed.
Misschien is het zoiets.
Ik weet niet hoor, heb toch heel wat ruige dingen gedaan maar nog nooit bloed uit mijn penis zien komenquote:Op zaterdag 1 mei 2021 09:00 schreef LeesFoknl het volgende:
[..]
Inderdaad. En het kan ook van "ruiger, wilder" vrijen zijn.
Niet om je te laten schrikken maar bloeden enzo kan ook kanker zijn. Naar de huisarts jij.quote:Op vrijdag 30 april 2021 14:31 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk weet ik dat het abnormaal is, ik heb dit nog nooit gehad. Maar naar wat ik online kan vinden is dit opzichzelfstaand geen teken van een SOA en ik herken verder geen andere symptomen die mogelijk wijzen op een SOA.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |