abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199218542
Tijdens het pijpen gaf mijn vriendin ineens aan dat ze bloed proefde, na een inspectie van mijn gelid zijn toen geen verwondingen oid gebleken. Echter toen ik vanmorgen de gebruikte condooms wilde weggooien, viel mij op dat 2 vd 3 condooms bloed aan de binnenkant hebben.

Ik ga pas sinds kort met deze meid, heb de afgelopen maanden wel enkele keren met andere vrouwen geslapen, maar altijd safe. Ik heb ook nergens last van (geen pijn, geen branderig gevoel oid), ik zie ook geen bloed in mijn urine. De seks is anders/ruiger dan ik gewend ben, maar als ik iets verwond zou hebben, zou ik dat moeten voelen denk ik.

Is dit iets normaals? Het zou voor mij een hoop gedoe zijn om hiermee een huisarts te moeten bezoeken (drukke agenda + hij ziet mij ook letterlijk alleen maar wanneer ik weer een soatest nodig heb...).
pi_199218688
Bloed uit je geslachtsdelen is niet normaal als je geen menstruerende vrouw bent.
Man ga naar je huisarts.
  roze vrijdag 30 april 2021 @ 13:04:44 #3
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_199218708
Zou toch maar even langs de huisarts gaan. :+ Klinkt niet goed.
Your beauty never ever scared me.
  Spellchecker vrijdag 30 april 2021 @ 13:05:53 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199218718
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:53 schreef stephano1990 het volgende:
Tijdens het pijpen gaf mijn vriendin ineens aan dat ze bloed proefde, na een inspectie van mijn gelid zijn toen geen verwondingen oid gebleken. Echter toen ik vanmorgen de gebruikte condooms wilde weggooien, viel mij op dat 2 vd 3 condooms bloed aan de binnenkant hebben.

Ik ga pas sinds kort met deze meid, heb de afgelopen maanden wel enkele keren met andere vrouwen geslapen, maar altijd safe. Ik heb ook nergens last van (geen pijn, geen branderig gevoel oid), ik zie ook geen bloed in mijn urine. De seks is anders/ruiger dan ik gewend ben, maar als ik iets verwond zou hebben, zou ik dat moeten voelen denk ik.

Is dit iets normaals? Het zou voor mij een hoop gedoe zijn om hiermee een huisarts te moeten bezoeken (drukke agenda + hij ziet mij ook letterlijk alleen maar wanneer ik weer een soatest nodig heb...).
:+
pi_199218943
Inderdaad naar je huisarts.
Bloed bij de urine is overigens vaak niet direct zichtbaar met het blote oog maar dit zal nader onderzocht kunnen worden en naar aanleiding daarvan zal eventueel een doorverwijzing naar de uroloog ( of nefroloog, maar die kans acht ik op basis van je bondige relaas gering) kunnen plaatsvinden.
Zit er ook geen bloed in je sperma als je zelf masturbeert en het dan na ejaculatie goed bekijkt?
pi_199219175
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 13:26 schreef Stendhal het volgende:
Inderdaad naar je huisarts.
Bloed bij de urine is overigens vaak niet direct zichtbaar met het blote oog maar dit zal nader onderzocht kunnen worden en naar aanleiding daarvan zal eventueel een doorverwijzing naar de uroloog ( of nefroloog, maar die kans acht ik op basis van je bondige relaas gering) kunnen plaatsvinden.
Zit er ook geen bloed in je sperma als je zelf masturbeert en het dan na ejaculatie goed bekijkt?
Ik ben nog niet in de gelegenheid geweest om mijn eigen sperma te inspecteren.

Ik denk dat ik na mijn meeting aan het eind vd dag toch ff de huisarts bel om te kijken of ik ergens volgende week langs kan komen.
pi_199219176
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 12:53 schreef stephano1990 het volgende:

Mijn broer had dit ook :'(
pi_199219436
Je gaat regelmatig naar de huisarts voor een SOA-test maar je weet niet dat het abnormaal is om uit je lul te bloeden?
pi_199219589
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 14:15 schreef Heph844 het volgende:
Je gaat regelmatig naar de huisarts voor een SOA-test maar je weet niet dat het abnormaal is om uit je lul te bloeden?
Ja, natuurlijk weet ik dat het abnormaal is, ik heb dit nog nooit gehad. Maar naar wat ik online kan vinden is dit opzichzelfstaand geen teken van een SOA en ik herken verder geen andere symptomen die mogelijk wijzen op een SOA.
  vrijdag 30 april 2021 @ 14:31:42 #10
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_199219591
Ik had ooit een onopgemerkte niersteen in de plasbuis. die heb ik tijdens het fietsen blijkbaar vermorzeld, en dat deed hevig pijn en vooral tijdens het plassen.
Daarna kon ik vanuit het werk naar huis voor een verse broek, alles zat onder het bloed.

Misschien is het zoiets.
pi_199219613
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 13:53 schreef 0kselhaar het volgende:

[..]

Mijn broer had dit ook :'(
Hoe weet je zoiets van je broer?
pi_199220348
quote:
hij ziet mij ook letterlijk alleen maar wanneer ik weer een soatest nodig heb
Wat is dit voor act?
pi_199221070
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 april 2021 14:34 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Hoe weet je zoiets van je broer?
Omdat ik nu de oudste ben :'(
pi_199222046
Zit het condoom niet te strak?
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_199222062
Van alleen pijpen, mits het zonder tanden gebeurt, kun je niet gaan bloeden. Je laten pijpen met condoom, tja dan moet het strak zitten en in andere gevallen huisarts. Maar ik voel dat daar de blokkade zit.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
pi_199228759
Iedere volwassen man heeft dat 1x per maand daarom zijn er ook maand verbandjes

Waarom stel je een vraag waar je het antwoord al op weet?
  Spellchecker zaterdag 1 mei 2021 @ 08:27:27 #17
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_199228819
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 08:18 schreef happylife070 het volgende:
Iedere volwassen man heeft dat 1x per maand daarom zijn er ook maand verbandjes

Waarom stel je een vraag waar je het antwoord al op weet?
Tampons toch ook?
pi_199228856
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 14:31 schreef DrDarwin het volgende:
Ik had ooit een onopgemerkte niersteen in de plasbuis. die heb ik tijdens het fietsen blijkbaar vermorzeld, en dat deed hevig pijn en vooral tijdens het plassen.
Daarna kon ik vanuit het werk naar huis voor een verse broek, alles zat onder het bloed.

Misschien is het zoiets.
Jezus
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 1 mei 2021 @ 09:00:00 #19
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199229056
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 14:31 schreef DrDarwin het volgende:

Misschien is het zoiets.
Inderdaad. En het kan ook van "ruiger, wilder" vrijen zijn.
Maar ik zou er toch mooi mee naar de huisarts gaan.
Kijk, een nier heb je er twee van, maar een penis maar een. Daar zou ik geen onnodige risico's mee lopen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_199229097
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 mei 2021 09:00 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Inderdaad. En het kan ook van "ruiger, wilder" vrijen zijn.

Ik weet niet hoor, heb toch heel wat ruige dingen gedaan maar nog nooit bloed uit mijn penis zien komen
  zaterdag 1 mei 2021 @ 10:05:19 #21
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_199229730
Ja, daaarom, naar de arts !! Misschien komt het bloed niet uit zijn penis maar van zijn penis, het toompje bijvoorbeeld. Gewoon arts man! Is zeker shit maar wat wil je .... kan vanalles zijn, kunnen WIJ alleen maar naar raden. Nier? Prostaat? Scheurtje? Misschien bloedvaatje gesprongen of testikel geschendeleerd.
Misschien al monster van de urine meenemen, zal ie misschien nodig hebben voor onderzoek.

Zelf doe ik geen ruige dingen met mijn penis, alleen links en rechts wat swaffelen. Verder ben ik relatief vanille.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 1 mei 2021 @ 10:20:40 #22
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_199229870
Ni
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 april 2021 14:31 schreef stephano1990 het volgende:

[..]

Ja, natuurlijk weet ik dat het abnormaal is, ik heb dit nog nooit gehad. Maar naar wat ik online kan vinden is dit opzichzelfstaand geen teken van een SOA en ik herken verder geen andere symptomen die mogelijk wijzen op een SOA.
Niet om je te laten schrikken maar bloeden enzo kan ook kanker zijn. Naar de huisarts jij.
  zondag 2 mei 2021 @ 20:55:04 #23
53151 T42
Pinball Wizard
pi_199253437
Zie geen probleem zou wel even overlijdensrisico verzekering afsluiten
pi_199255929
Mijn neef had dat ook en is nu mijn nicht.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_199258835
Update: Zojuist bij de huisarts geweest, maar die zag niets bijzonders. Heb een plaspotje mee gekregen, maar het is niet de verwachting dat er iets uit komt. Het is gedurende het weekend ook niet meer voorgekomen.

Ook heeft mijn vriendin afgelopen donderdag blijkbaar wel een wond gehad aan de binnenkant van haar vagina; ze heeft een maagdenvlies die nooit helemaal is weg gegaan en tijdens de seks kan bloeden.

Al zou dat de verklaring niet mogen zijn gezien het bloed alleen aan de binnenkant van de condoom zat. Ook zou mijn penis dan niet naar bloed mogen smaken als die niet in contact is geweest met haar vagina.
pi_199263332
Gewoon een bloedlul.
Opgelost slotje.
Radio Espantoso
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')