Aerith is zeker geen Aloy inderdaadquote:Op zaterdag 1 mei 2021 10:35 schreef dud0r het volgende:
Wat is aerith ongelofelijk irritant zeg. Kan me niet herinneren dat dat in het origineel zo was
Jessiequote:Op zaterdag 1 mei 2021 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Aerith is zeker geen Aloy inderdaadMaar, hoe vind je best girl Jessie?
![]()
Tegelijk met Yuffie ja volgens mij. Alleen niet voor de PS+ versie.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 11:06 schreef StateOfMind het volgende:
Kwam die PS5 upgrade voor FF7R niet ergens in juni?
Ik had hem mét een paar weken voordat ie in de Plus kwam gekocht in de Sale.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Tegelijk met Yuffie ja volgens mij. Alleen niet voor de PS+ versie.
Tifa daarentegen.....quote:Op zaterdag 1 mei 2021 10:35 schreef dud0r het volgende:
Wat is aerith ongelofelijk irritant zeg. Kan me niet herinneren dat dat in het origineel zo was
Jessie > tifaquote:
quote:
Na acht missies had ik dat wel gezien. Kojima games vind ik maar ruk. Ground Zeroes vond ik wel goed.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 12:02 schreef StateOfMind het volgende:
Metal Gear Solid V Definitive Edition nu ¤3,99
Sowieso niet voor de PS4-versie, of heb ik dat verkeerd gelezen?quote:Op zaterdag 1 mei 2021 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neger wat?quote:
Wordt wel beter naarmate het verhaal verder gaat.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 10:35 schreef dud0r het volgende:
Dat hoop ik maar. Anders laat ik haar gewoon dood gaan in een gevecht en doe ik alles zelf weljquote:Op zaterdag 1 mei 2021 13:01 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Wordt wel beter naarmate het verhaal verder gaat.
Jessie is beterquote:
10 juni wordt het, die DLC met Yuffie zou je er nog los bij kunnen kopen.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan moet je eerst upgraden naar de PS5-versie.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 14:35 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
10 juni wordt het, die DLC met Yuffie zou je er nog los bij kunnen kopen.
Jij....spoort nietquote:Op zaterdag 1 mei 2021 13:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar. Anders laat ik haar gewoon dood gaan in een gevecht en doe ik alles zelf welj
[..]
Jessie is beter
Die game heeft meer van dit soort 'opdrachten'. Geniaal vond ik het, naast frustrerend.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 16:01 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Denk je leuk een race met bussen te gaan doen, moet je zelf met een klein autootje met 3 wielen tegen die bussen racen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |