SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANGELA/ANGIE, 38, PERTHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CASEY, 25, PERTHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
CHAD, 27, SYDNEYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DANIEL, 28, MELBOURNESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DANNI, 34, TOWNSVILLESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GARTH, 50, SYDNEYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HANNAH, 26, PERTHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IAN, 25, PERTHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KIERAN, 21, ADELAIDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LAURA, 25, MELBOURNESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MARISSA, 62, SYDNEYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MAT, 30, BROKEN HILLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SARAH, 19, MELBOURNESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SHANE, 39, TWEED HEADSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOOBONG, 48, ADELAIDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOPHIE, 25, DARWINSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TALIA/TALS, 22, ADELAIDESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XAVIER, 23, SYDNEYSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ZOE, 39, MELBOURNESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plek voor een Poll
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
die kieran komt toch echt overal onderuit heI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
puur geluk dat ze kamer 4 kozenquote:Op donderdag 29 april 2021 21:46 schreef Joyce-43 het volgende:
die kieran komt toch echt overal onderuit heGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are![]()
ze deed het tellen wel slimquote:Op donderdag 29 april 2021 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
De flitsen tellen leek me het ergsteGodmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Ik kijk dus gewoon via TV in plaats van videoland om met jullie te kunnen keuvelen, vergeet ik fok te openen..Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik mag toch hopen dat kieran nu hard mag werkenI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
quote:Op donderdag 29 april 2021 21:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kijk dus gewoon via TV in plaats van videoland om met jullie te kunnen keuvelen, vergeet ik fok te openen..![]()
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
quote:Op donderdag 29 april 2021 21:49 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik kijk dus gewoon via TV in plaats van videoland om met jullie te kunnen keuvelen, vergeet ik fok te openen..![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Kan iemand de openingspost bijwerken...
Bijna iedereen is er uit... Streepjedr doorOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja lui varkenquote:Op donderdag 29 april 2021 21:49 schreef Joyce-43 het volgende:
ik mag toch hopen dat kieran nu hard mag werken![]()
Nee, ze hebben de hele dag deze behandeling.quote:Op donderdag 29 april 2021 21:49 schreef Joyce-43 het volgende:
ik mag toch hopen dat kieran nu hard mag werkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
zo hard en vies dat hij over zijn nek gaatquote:Op donderdag 29 april 2021 21:49 schreef Joyce-43 het volgende:
ik mag toch hopen dat kieran nu hard mag werken
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
Lekker dagje niks doenquote:Op donderdag 29 april 2021 21:49 schreef Joyce-43 het volgende:
ik mag toch hopen dat kieran nu hard mag werken![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Oh shoot, ze mogen de hele dag op hun luie gat zitten en zich volvreten
Godmother of Radio 49
How fragile we are![]()
quote:Op donderdag 29 april 2021 21:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de hele dag deze behandeling.![]()
I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.![]()
Als die twee feestvierders hun mond voorbij lullen hebben die anderen voor niks in de shit gezeten
Dienst Justitiële Inrichtingen ?![]()
En nog klaagt Daniel
lach me doodquote:Op donderdag 29 april 2021 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als die twee feestvierders hun mond voorbij lullen hebben die anderen voor niks in de shit gezetenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ik denk niet dat ze dat kunnenquote:Op donderdag 29 april 2021 21:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als die twee feestvierders hun mond voorbij lullen hebben die anderen voor niks in de shit gezeten
Godmother of Radio 49
How fragile we are
Forum Opties Forumhop: Hop naar: