Bij dezen!quote:Op woensdag 12 mei 2021 23:03 schreef Seven. het volgende:
Cuteness overload hier weer! Ik mis nog een paar leuke baby's (kom maar door PKM, Smart_ass, SQ, D.U.M.A.N. NicolasJoy en alle anderen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn prinsje en prinsesje.
Eid mubarak en fijne Hemelvaart voor degenen die het vieren! En voor de rest: hopelijk hebben jullie een fijne vrije dag gehad.
[ Bericht 22% gewijzigd door arvensis op 14-05-2021 16:52:52 ]Protège moi de mes désirs.
Wauw, met blote voeten in het gras?quote:Op donderdag 13 mei 2021 20:34 schreef SQ het volgende:
[..]
Vooruit, hier nog wat rapley momenten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha ja, vindt ie heerlijkquote:Op donderdag 13 mei 2021 20:59 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Wauw, met blote voeten in het gras?
U. tilde zijn benen altijd op. Met Zielie hebben we het nog niet geprobeerd.
Zo nu en dan is Colin daar de hele dag zoet mee. En dan ineens is hij het ook weer vergetenquote:Op donderdag 13 mei 2021 14:21 schreef Smart_ass het volgende:
Bubbles zuigt de laatste tijd trouwens veel op haar onderlip, meer baby’s die dit doen?
Melba panikeert toch nog steeds als ie iets groens ziet?quote:Op donderdag 13 mei 2021 21:55 schreef kwakz0r het volgende:
Melba ging keihard huilen de eerste keer op grasecht PANIEK.
Vraag me af of dat toch iets ingebakkens evolutionairs is ofzo. Dat gras voor babies gevaarlijk is want er kunnen slangen in zitten ofzoof t kriebelt gewoon...
Goud doet het vooral als er nog een restje van een lekker smaakje op zijn onderlip zit. Roomijs ofzo.quote:Op donderdag 13 mei 2021 22:07 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zo nu en dan is Colin daar de hele dag zoet mee. En dan ineens is hij het ook weer vergeten.
En dan een hele banaan? Ff checken want ik zie dat Colin dat met gemak weg werkt maar zijn vader zegt dat een hele banaan veel teveel isquote:Op donderdag 13 mei 2021 20:34 schreef SQ het volgende:
[..]
Vooruit, hier nog wat rapley momenten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 mei 2021 19:42 schreef Donna het volgende:
[..]
Oké oké
Hier mijn schatje patatje
* Disclaimer - ze zit uiteraard niet zo met gedraaide half losse gordels in de auto haha. Ze was even mee paarden voeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gaat ook hard!
Die disclaimerwas me niet eens opgevallen zonder
Resistance is futile.
Nee joh man gek, die krijgt misschien 1 hap binnen. Alle stukken die te groot zijn spuugt ie weer uit.quote:Op donderdag 13 mei 2021 22:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
En dan een hele banaan? Ff checken want ik zie dat Colin dat met gemak weg werkt maar zijn vader zegt dat een hele banaan veel teveel is. Colin heeft er geen last van gehad in ieder geval.
Wat een scheetje is Goud toch.
quote:Op donderdag 13 mei 2021 20:57 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Bij dezen!Prachtige fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn prinsje en prinsesje.
Eid mubarak en fijne Hemelvaart voor degenen die het vieren! En voor de rest: hopelijk hebben jullie een fijne vrije dag gehad.. Vrije dag hier maar eid mubarak!
Resistance is futile.
Haha, de stukken die te groot zijn krijgen hier 9 van de 10 keer een tweede kans (we hebben een herkauwer)quote:Op donderdag 13 mei 2021 22:14 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee joh man gek, die krijgt misschien 1 hap binnen. Alle stukken die te groot zijn spuugt ie weer uit.
Oh jawel maar goud slikt dat alles nog niet echt door hoor. Komt vanzelf, mijn andere kinderen kregen ook ineens die omslag. Enige wat ie echt goed eet zijn aardbeien en boterhammenquote:Op donderdag 13 mei 2021 22:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Haha, de stukken die te groot zijn krijgen hier 9 van de 10 keer een tweede kans (we hebben een herkauwer).
Lekker joch is het met z'n aardbeien en z'n boterhammenquote:Op donderdag 13 mei 2021 22:20 schreef SQ het volgende:
[..]
Oh jawel maar goud slikt dat alles nog niet echt door hoor. Komt vanzelf, mijn andere kinderen kregen ook ineens die omslag. Enige wat ie echt goed eet zijn aardbeien en boterhammen
Colin was altijd al een heerlijke veelvraat toch?
quote:Op donderdag 13 mei 2021 22:08 schreef SQ het volgende:
[..]
Melba panikeert toch nog steeds als ie iets groens ziet?![]()
Ik vind dat ontdekken zo schattig, alles is nog zo nieuw en onbekend en OMG MIKE IT'S AMAAAAZING
quote:Op donderdag 13 mei 2021 22:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]alleen als t in zn mond moet en geen komkommer of groene m&m is...
Haha nouja ik denk ik zet het er maar bijquote:Op donderdag 13 mei 2021 22:14 schreef Seven. het volgende:
[..]gaat ook hard!
Die disclaimerwas me niet eens opgevallen zonder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 13:27 schreef PKM het volgende:
Kijk nou, ze wil de zak chips rapleyen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is er bij acht weken een regeldag, sprong of regressie ofzo? Baby wil alleen maar aan de borst vandaag. Echt helemaal niks anders is goed. GrmblK&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
quote:Op vrijdag 14 mei 2021 13:27 schreef PKM het volgende:
Kijk nou, ze wil de zak chips rapleyen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
disclaimer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |