Andere SCtjers hier gaan daar prat op.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 13:57 schreef Neef_Wuppie het volgende:
@:tong80 heeft nog niet geslapen en is sinds gisteravond al teut.
TRANSFORMERS KRR KRR KRRRquote:Op zaterdag 1 mei 2021 01:21 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Open up .. we mentionen @:poepz0r en @:de_boswachter boh
Heb je ook meegedaan aan #naakttuinierendag ?quote:
Ik kreeg hier een quote melding van.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 15:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je ook meegedaan aan #naakttuinierendag ?
Weer iets waar ik nog nooit van gehoord had, gisteren thin privilege en nu dit weer.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 15:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kreeg hier een quote melding van.
Wtf.
Ja, vooral het onderdeel bestuiving trok mij erg aan.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 15:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je ook meegedaan aan #naakttuinierendag ?
De wereld zit vol verrassingen tegenwoordig.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weer iets waar ik nog nooit van gehoord had, gisteren thin privilege en nu dit weer.
Ik denk dat sinds gisteravond een hoop mensen weer graag een abo van je willenquote:Op zaterdag 1 mei 2021 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De wereld zit vol verrassingen tegenwoordig.
Vroeger niet? Ik weet nog dat ik de eerste mens rechtop zag lopen.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De wereld zit vol verrassingen tegenwoordig.
hier zit een drankgrapje inquote:Op zaterdag 1 mei 2021 17:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeger niet? Ik weet nog dat ik de eerste mens rechtop zag lopen.
Komt goed uit. Net gearresteerd omdat ik een terrasje had gepikt.quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 1 mei 2021 17:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat sinds gisteravond een hoop mensen weer graag een abo van je willen
Geen idee, ik ben nog niet zo ver dat ik over vroeger praat. Volgend jaar misschien.quote:Op zaterdag 1 mei 2021 17:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeger niet? Ik weet nog dat ik de eerste mens rechtop zag lopen.
Mag je wel al zonder zijwieltjes fietsen ?quote:Op zaterdag 1 mei 2021 17:42 schreef Scrummie het volgende:
Geen idee, ik ben nog niet zo ver dat ik over vroeger praat. Volgend jaar misschien.
Dat ziet er weer lekker krokant uit.quote:
@Hitlerquote:Op zaterdag 1 mei 2021 18:07 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[ afbeelding ]
Even een random pic van de dag tussendoor.
Hoe krijg je dit structureel voor elkaar?quote:Op zaterdag 1 mei 2021 18:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat ziet er weer lekker krokant uit.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |