Kunnen goed drinkenquote:Op vrijdag 30 april 2021 10:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie 35 stomdronken mensen presenteer ik jullie foto nr. 34:
[ afbeelding ]
@:kingroland volgens mij een Asian.
Hier had ik ook nog nooit van gehoord.quote:
Die trol in NL had het er volgens mij ook al eens over. Die columniste. Naam vergeten.quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hier had ik ook nog nooit van gehoord.
Je bedoelt vast Asha ten Broeke of zoiets. Om je acute blindheid en aids te besparen heb ik geen foto geplaatst.quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die trol in NL had het er volgens mij ook al eens over. Die columniste. Naam vergeten.
Ja die was het jaquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je bedoelt vast Asha ten Broeke of zoiets. Om je acute blindheid en aids te besparen heb ik geen foto geplaatst.
Dat mens weet over ieder denkbaar onderwerp een zeikdiscussie te beginnen.quote:
Ja, en inmiddels zijn alle media met haar als columnist gestopt volgens mij. Take a hint.quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat mens weet over ieder denkbaar onderwerp een zeikdiscussie te beginnen.
Maar vooral 'denk ook eens aan de dikke medemens!'quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat mens weet over ieder denkbaar onderwerp een zeikdiscussie te beginnen.
"Dik zijn is helemaal niet slecht" Maar nu krijgt die moddervette homp vlees wel voorrang met vaccineren.quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:44 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar vooral 'denk ook eens aan de dikke medemens!'
Is dit al in COR geplaatst?quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, en inmiddels zijn alle media met haar als columnist gestopt volgens mij. Take a hint.
Geen idee, sinds de cijfers vanmiddag niet meer in het COR topic geweest.quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is dit al in COR geplaatst?
https://www.umcg.nl/w/nieuws/uitstel-fms-3-zorg
Ja, al besproken.quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Is dit al in COR geplaatst?
https://www.umcg.nl/w/nieuws/uitstel-fms-3-zorg
Mic.quote:Op vrijdag 30 april 2021 18:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heeft ie een pacemaker daarboven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |