Oké biersnob.quote:Op donderdag 29 april 2021 18:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Pils
@:gurneyisbestoke check dit
Ik drink gewoon nooit pils. Drink dat alleen in het stadion (en zelfs dan beginnen we meestal met een halve liter Karmeliet). Maar daar ben ik al 40-45 weken niet geweest.quote:
Ik drink over het algemeen ook niet snel pils. Speciaalbiertje op zijn tijd, maar meestal toch gewoon een goed wijntje of een whisky.quote:Op vrijdag 30 april 2021 10:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik drink gewoon nooit pils. Drink dat alleen in het stadion (en zelfs dan beginnen we meestal met een halve liter Karmeliet). Maar daar ben ik al 40-45 weken niet geweest.
Pilsquote:

quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:47 schreef GGMM het volgende:
Pushmelding van de NOS dat Ten Hag blijft
Terecht lijkt me
Toevallig dat foto 34 iemand in een comaslaap bevat @Zipportalquote:Op vrijdag 30 april 2021 10:13 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie 35 stomdronken mensen presenteer ik jullie foto nr. 34:
[ afbeelding ]
@:kingroland volgens mij een Asian.
quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Toevallig dat foto 34 iemand in een comaslaap bevat @:zipportal
Blijft Nouri ook? IK MOET DIT WETEN.quote:Op vrijdag 30 april 2021 11:47 schreef GGMM het volgende:
Pushmelding van de NOS dat Ten Hag blijft
Terecht lijkt me
Geen push-melding van gehadquote:Op vrijdag 30 april 2021 11:59 schreef Zipportal het volgende:
Schmidt blijft bij PSV: ‘Ik ben hier niet naartoe gekomen voor één jaar’
https://www.ad.nl/nederla(...)r-een-jaar~afc91bfa/
NLALERT.
Weer een beetje beter. Maar ze houden 'm nog wel in het ziekenhuis, krijgt nog zuurstof. Maar komt wel goed dusquote:Op vrijdag 30 april 2021 12:21 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met je opa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |