Als ik de experts hier mag geloven, kan Dickie ook geen enkele speler op de juiste plek zetten.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:55 schreef TweedeKlum het volgende:
Ja het is de schuld van Dickie dat ze niet kunnen voetballen, we kunnen geeneens elkaar bereiken over meer dan 5 meter.
Ik ben zo blij dat jullie die 7 ton voor Diemers betaald hebben en wij daarmee overgoten werden...quote:Op zondag 2 mei 2021 12:34 schreef fetX het volgende:
Fer, Diemers, Jorgensen, Pratto. Allemaal brandhout.
Guardiola zou dan ook geen Diemers naar de Kuip halenquote:Op zondag 2 mei 2021 12:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Guardiola kan hier ook geen chocola van maken.
Bij RRijnmond willen ze nu de Jurk erin...quote:Op zondag 2 mei 2021 12:34 schreef fetX het volgende:
Fer, Diemers, Jorgensen, Pratto. Allemaal brandhout.
Wie moet 'm bedienen dan?quote:Op zondag 2 mei 2021 12:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bij RRijnmond willen ze nu de Jurk erin...
Aan de andere kant, welke andere opties zijn er nog
Vraag mezelf alleen af wat Dick er aan kan doen dat Fer z’on ziekenhuis bal geeft en dat Botteghin die vent niet gewoon neer maait.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:50 schreef fetX het volgende:
Het is dat je er niks mee opschiet, maar als Feyenoord dit verliest zou Dick eigenlijk ontslagen moeten worden.
Jurk moet opzouten, heb nog liever Pratto 😂quote:Op zondag 2 mei 2021 12:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We kunnen gewoon niet voetballen.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:01 schreef H.FR het volgende:
Waarom houden we het veld eigenlijk nooit breed? Altijd maar die buitenspelers die ongeveer op 10 lopen.
Voor Fer?quote:Op zondag 2 mei 2021 12:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Botteghin niet meer opstellen zal al een hoop schelen.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:00 schreef leeroy het volgende:
[..]
Vraag mezelf alleen af wat Dick er aan kan doen dat Fer z’on ziekenhuis bal geeft en dat Botteghin die vent niet gewoon neer maait.
Advocaat heeft het er zelf naar gemaakt door zo goed als wekelijks z'n eigen spelers af te zeiken. Volgens mij is de sfeer totaal verziekt. Het werkt gewoon niet meer. Je kan zo echt niet de play-offs in.quote:Op zondag 2 mei 2021 12:50 schreef fetX het volgende:
Het is dat je er niks mee opschiet, maar als Feyenoord dit verliest zou Dick eigenlijk ontslagen moeten worden.
Omdat we teveel domme spelers hebben? Of alleen maar?quote:Op zondag 2 mei 2021 13:01 schreef H.FR het volgende:
Waarom houden we het veld eigenlijk nooit breed? Altijd maar die buitenspelers die ongeveer op 10 lopen.
Gaat niet alleen om deze wedstrijd Hans. Het is al het hele seizoen ruk onder hem. Niet dat je met deze selectie 2e moet worden of zo, maar een punt of 10 meer had makkelijk gekund.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:00 schreef leeroy het volgende:
[..]
Vraag mezelf alleen af wat Dick er aan kan doen dat Fer z’on ziekenhuis bal geeft en dat Botteghin die vent niet gewoon neer maait.
Ik denk dat veel spelers individueel gezien best prima zijn. Alleen ze krijgen of verkeerde instructies van Dick, of ze luisteren voor geen meter.quote:
Ik word er ook zo moe van dat niemand uit de media kritiek op hem durft te hebben.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:02 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Advocaat heeft het er zelf naar gemaakt door zo goed als wekelijks z'n eigen spelers af te zeiken. Volgens mij is de sfeer totaal verziekt. Het werkt gewoon niet meer. Je kan zo echt niet de play-offs in.
Ze hebben geen vervanger genoemd, dus ik denk dat dat niet veel uit maakt... Al hadden ze het er wel over dat de Jurk er bij moest, dus de "spitsen" mochten blijven staan...quote:
Met tien punten meer stond je tweede.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaat niet alleen om deze wedstrijd Hans. Het is al het hele seizoen ruk onder hem. Niet dat je met deze selectie 2e moet worden of zo, maar een punt of 10 meer had makkelijk gekund.
Onbegrijpelijk. Die interviews voor en na de wedstrijd bij ESPN zijn ook zo tenenkrommend. Altijd 'gezellig' maar nooit inhoudelijk.quote:Op zondag 2 mei 2021 13:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik word er ook zo moe van dat niemand uit de media kritiek op hem durft te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |