Er is zoveel gepost dat ik het niet meer weetquote:Op vrijdag 30 april 2021 00:18 schreef Aaltje1978 het volgende:
Fawry loopt wel achter, hoor... deze screenshots hadden wij vijf topics geleden al boven water!
Ze zijn dan ook van (ruim) twee maanden geledenquote:Op vrijdag 30 april 2021 00:18 schreef Aaltje1978 het volgende:
Fawry loopt wel achter, hoor... deze screenshots hadden wij vijf topics geleden al boven water!
quote:Op donderdag 29 april 2021 22:24 schreef Sheffield het volgende:
[..]
En dat zijn allemaal ex-en van Gelmore? Om toegelaten te worden moet je dé tattoo laten zien?
Wat. Een. Volk.quote:Op vrijdag 30 april 2021 06:52 schreef Poppejans het volgende:
Ondertussen in Turkije...
Meek is met die engnek Alex van Temptation
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
En tijdens relatie met Do liep hij ook een periode met een enkelband (staat te lezen op 1 van haar vele fb)quote:Op vrijdag 30 april 2021 06:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Die oude screens doen me wel weer afvragen waarvoor Gilly nou had vastgezeten voor hij met Sam was,.
Geef ze een weiland.quote:Op vrijdag 30 april 2021 02:47 schreef Petzi het volgende:
Kunnen ze dit soort volk niet opsluiten in Artis?
Af en toe wat voer erin gooien en laat maar knokken.
Gewoon eng dat er zoveel van dit soort mensen vrij rondloopt.
quote:Op vrijdag 30 april 2021 07:46 schreef bloempje-moi het volgende:
Alcoholverbod in Turkije. Die weten niet hoe snel ze terug moeten komen.
Ik heb geloof ik eerder ergens op een gb gelezen in een reactie van een familielid van hem dat hij heeft geschoten. Hij heeft ook lang gezeten en zulke hoge straffen krijg je niet snelquote:Op vrijdag 30 april 2021 06:54 schreef ChipsZak. het volgende:
Die oude screens doen me wel weer afvragen waarvoor Gilly nou had vastgezeten voor hij met Sam was,.
En die hand in het gips, die zal die wel kapotgeslagen hebben. Eng kereltje.quote:Op vrijdag 30 april 2021 08:11 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik eerder ergens op een gb gelezen in een reactie van een familielid van hem dat hij heeft geschoten. Hij heeft ook lang gezeten en zulke hoge straffen krijg je niet snel
Hoe oud is tie eigenlijk geworden en kwam hij toevallig uit de buurt van Sint Willebrord, ik heb namelijk wel een vermoeden, maar wil niet zomaar iemand digitaal post-mortem aan de schandpaal nagelen.quote:Op vrijdag 30 april 2021 08:11 schreef aeaeae het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik eerder ergens op een gb gelezen in een reactie van een familielid van hem dat hij heeft geschoten. Hij heeft ook lang gezeten en zulke hoge straffen krijg je niet snel
Het zijn allemaaaaal tokkies en ze hebben allemaaaal een deal met de storyquote:Op vrijdag 30 april 2021 09:33 schreef Allyo het volgende:
Zit me onderhand af te vragen wie erger zijn, de Tokkies of Samanth en clan.
Ik ook, beseffen ze wel dat er iemand dood is, Wat een dom volkquote:Op vrijdag 30 april 2021 09:33 schreef Allyo het volgende:
Zit me onderhand af te vragen wie erger zijn, de Tokkies of Samanth en clan.
Zijn achternaam was al te vinden bij een van die tokkies.quote:Op vrijdag 30 april 2021 09:42 schreef Berto het volgende:
[..]
Hoe oud is tie eigenlijk geworden en kwam hij toevallig uit de buurt van Sint Willebrord, ik heb namelijk wel een vermoeden, maar wil niet zomaar iemand digitaal post-mortem aan de schandpaal nagelen.
Zometeen heet hij dus helemaal geen Gelmore maar gewoon Gerritquote:Op vrijdag 30 april 2021 09:42 schreef Berto het volgende:
[..]
Hoe oud is tie eigenlijk geworden en kwam hij toevallig uit de buurt van Sint Willebrord, ik heb namelijk wel een vermoeden, maar wil niet zomaar iemand digitaal post-mortem aan de schandpaal nagelen.
Volgens mij was hij begin 30 en kwam hij daar idd uit de buurt las ik hier gisteren.quote:Op vrijdag 30 april 2021 09:42 schreef Berto het volgende:
[..]
Ja zijn familie woont daar nu nog, en hij is 31 geworden dacht ik?quote:Op vrijdag 30 april 2021 09:42 schreef Berto het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |