abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199205210
twitter

Vandaag 10K?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 13:06:17 #177
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_199205212
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:03 schreef Molo het volgende:

[..]

je hoeft toch niet steeds te testen? Of ga je door veel landen reizen?
Idd, ws een eenmalige test voordat je het vliegtuig in stapt. Of als je met de auto gaat, 24u voor vertrek een test doen en daarvan het bewijs meenemen. Lijkt me dat dat echt wel mogelijk moet zijn tegen de zomervakantie.
pi_199205226
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]

Vandaag 10K?
Nee lijkt me niet. Gisteren was het een correctie op dinsdag. Ik denk vandaag iets minder dan gisteren. Dus rond de 8,4K denk ik.
pi_199205231
quote:
1s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:05 schreef Molo het volgende:

[..]

Nee als ze thuis is is dat dik drama, ook een vierjarige hier

Maar wat ik niet snap is dat je mijn post niet leest. Kinderen hoeven (tenzij quarantaine) niet thuis te blijven als papa en mama werken
Alle opvang enzo is gewoon open

Dus wat is het probleem?
Ah ok dan lees ik het inderdaad verkeerd ^O^
pi_199205236
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[ twitter ]

Vandaag 10K?
Neen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_199205248
quote:
14s.gif Op donderdag 29 april 2021 11:43 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Leuke landen ook wel. Probeer daar eens je gewelddadige uitspraken te delen, ben benieuwd hoe dat zal gaan.
Daar kan ik normaal leven, dus dan ben ik dit na een week vergeten en zit gewoon weer goed in me vel en geniet van het leven. Dan komt dat niet eens in me op. Dan sta ik gewoon lekker in vietnam elke maand op cosplay events weer lol en geniet tussendoor van restaurantjes en mensen leren kennen. Voor corona had ik ook nooit negatieve gedachten.

Maar nogmaals, dat mens wordt duidelijk totaal genegeerd(behalve dat half Engeland over haar heen viel, daarom is ze denk ik ook braaf stil sinds half maart 😂) en heeft ook helemaal geen rol daarin, met die testevents zonder mondkapjes en afstand doet de regering exact het tegenovergestelde van haar voorspelling, en daar ben ik erg blij mee.

In juli kan ik hopelijk Daar weer lekker 3 dagen van een con genieten, en hier paar maanden later ook kijkend naar stap 6, en zodra de beperkingen weg zijn ga ik en geloof me iedereen (die test events als in 2019 zijn razend populair in Engeland, en ook geen kritiek daar, nachtclubs, theaters, congressen met handen schudden, allemaal uitverkocht en iedereen zegt hoe geweldig ze het vinden, geen mondkapjes, geen afstand, alleen een sneltest van tevoren
xD) weer gewoon normaal leven, clubs, events congressen alles, dat zie je nu dus letterlijk al gebeuren ( https://www.liverpoolecho(...)ing-bizarre-20485482 ) en dan maakt de mening van een zo'n persoon dus niets meer uit.

Na 21 juni gaat iedereen weer van al die dingen genieten daar, nu met test vooraf, en dan gaat één expert die geen enkele functie heeft die daaraan gerelateerd is of wat dan ook echt niet dat tegenhouden. Die wordt of genegeerd, of bulderend uitgelachen, of allebei.

Dus, zodra de overheid de beperkingen opheedt ben ik tevreden, ga ik helemaal los eb weer van het leven genieten, en hen ik echt geen negatieve gedachten meer over experts, want ik ga niet eens meer lezen wat ze roepen. Ik ga dan weer leven. Simpel.
#WeesGeenWhales
pi_199205265
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:05 schreef aartstyle het volgende:

[..]

Lekker naar events in Algarije? Kijk maar uit dat het geen fata morgana is:)
Dacht ik ook, alleen ik ken daar dus iemand van 24 die docent is, die vertelde mij tot mijn verbazing dat ook daar de pandemie al weer weg is door goed beleid, alle beperkingen ook, eb alles alweer volledig normaal open is,nachtclubs, concerten, kroegen alles. Net als vietnam etc.
#WeesGeenWhales
pi_199205273
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:54 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ]
Liever ongetest thuis met groepen de kampioenswedstrijd kijken
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 13:10:27 #184
5428 crew  miss_sly
pi_199205276
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:26 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Vrije inloop laatste uren. Ik garandeer je lange rijen.
Eens hoor, maar zie meteen het probleem :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_199205280
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 11:53 schreef Questular het volgende:

[..]

Toch lijkt me hulp zoeken niet geheel onwenselijk, want echt lekker loopt het niet in je hoofd op dit moment.
Zo'n bui heb ik een keer per maand ofzo eb gaat steeds vanzelf over.

Inmiddels ben ik alweer eroverheen, zand erover 😂

En zodra de beperkingen voorbij zijn ga ik vol genieten van het normale leven en nooit meer iets hierover volgen, dus dan maakt het zowieso niet meer uit of een persoon ergens nog iets te zeuren heeft.
#WeesGeenWhales
pi_199205301
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:09 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Dacht ik ook, alleen ik ken daar dus iemand van 24 die docent is, die vertelde mij tot mijn verbazing dat ook daar de pandemie al weer weg is door goed beleid, alle beperkingen ook, eb alles alweer volledig normaal open is,nachtclubs, concerten, kroegen alles. Net als vietnam etc.
Nou als de cultuur daar hetzelfde is als in tunesie dan mij niet gezien. Dan maar 1,5 meter afstand.

Maar ieder zijn eigen keuze uiteraard.
pi_199205310
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:08 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Daar kan ik normaal leven, dus dan ben ik dit na een week vergeten en zit gewoon weer goed in me vel en geniet van het leven. Dan komt dat niet eens in me op. Dan sta ik gewoon lekker in vietnam elke maand op cosplay events weer lol en geniet tussendoor van restaurantjes en mensen leren kennen. Voor corona had ik ook nooit negatieve gedachten.

Maar nogmaals, dat mens wordt duidelijk totaal genegeerd(behalve dat half Engeland over haar heen viel, daarom is ze denk ik ook braaf stil sinds half maart 😂) en heeft ook helemaal geen rol daarin, met die testevents zonder mondkapjes en afstand doet de regering exact het tegenovergestelde van haar voorspelling, en daar ben ik erg blij mee.

In juli kan ik hopelijk Daar weer lekker 3 dagen van een con genieten, en hier paar maanden later ook kijkend naar stap 6, en zodra de beperkingen weg zijn ga ik en geloof me iedereen (die test events als in 2019 zijn razend populair in Engeland, en ook geen kritiek daar, nachtclubs, theaters, congressen met handen schudden, allemaal uitverkocht en iedereen zegt hoe geweldig ze het vinden, geen mondkapjes, geen afstand, alleen een sneltest van tevoren
xD) weer gewoon normaal leven, clubs, events congressen alles, dat zie je nu dus letterlijk al gebeuren ( https://www.liverpoolecho(...)ing-bizarre-20485482 ) en dan maakt de mening van een zo'n persoon dus niets meer uit.

Na 21 juni gaat iedereen weer van al die dingen genieten daar, nu met test vooraf, en dan gaat één expert die geen enkele functie heeft die daaraan gerelateerd is of wat dan ook echt niet dat tegenhouden. Die wordt of genegeerd, of bulderend uitgelachen, of allebei.

Dus, zodra de overheid de beperkingen opheedt ben ik tevreden, ga ik helemaal los eb weer van het leven genieten, en hen ik echt geen negatieve gedachten meer over experts, want ik ga niet eens meer lezen wat ze roepen. Ik ga dan weer leven. Simpel.
In al die leuke landen van je zal je wel moeten werken. Je gaat de verzorgingsstaat hier nog hard missen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  donderdag 29 april 2021 @ 13:13:39 #188
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199205313
https://www.nu.nl/voetbal(...)x-in-lege-arena.html

Wat een kansloosheid weer _O- :')

Fieldlabs zegt het is ok, supporters gedragen zich, versoepelingen zijn gaande. Maar het omt-kabinet ontbeerd gewoon weer aan een wil.

Complete kolder.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_199205318
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:12 schreef aartstyle het volgende:

[..]

Nou als de cultuur daar hetzelfde is als in tunesie dan mij niet gezien. Dan maar 1,5 meter afstand.

Maar ieder zijn eigen keuze uiteraard.
Voor een land waar de pandemie weg is blijft de grafiek toch wel vreemd genoeg stijgen:

https://www.worldometers.info/coronavirus/country/algeria/
pi_199205329
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:08 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Dus, zodra de overheid de beperkingen opheedt ben ik tevreden, ga ik helemaal los eb weer van het leven genieten, en hen ik echt geen negatieve gedachten meer over experts, want ik ga niet eens meer lezen wat ze roepen.
Ik ga dan weer leven. Simpel.
ok, have a nice life!
Go hard or go home
  donderdag 29 april 2021 @ 13:15:02 #191
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199205331
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:10 schreef RipCity het volgende:

[..]

Liever ongetest thuis met groepen de kampioenswedstrijd kijken
Of op straat lekker feesten, biertje er bij op het terras. Maar in het stadion? Me.

Parodie op een landsbestuur dit.
1947-2016
pi_199205344
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:13 schreef Red_85 het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)x-in-lege-arena.html

Wat een kansloosheid weer _O- :')

Fieldlabs zegt het is ok, supporters gedragen zich, versoepelingen zijn gaande. Maar het omt-kabinet ontbeerd gewoon weer aan een wil.

Complete kolder.
Belachelijk, als je ergens makkelijk mensen afstand kunt laten houden dan is het wel als je een stadion met 30k of meer plekken vult met 7k mensen.
pi_199205350
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Voor een land waar de pandemie weg is blijft de grafiek toch wel vreemd genoeg stijgen:

https://www.worldometers.info/coronavirus/country/algeria/
Goed punt. En ik denk dat ze daar de registratie ook niet helemaal op orde hebben :).

Maar desondanks trekken die landen mij toch wel op de 1 of andere manier. Niet voor de mensen, wel voor de historie, de indrukwekkende woenstijnen, droogte/hitte etc. Maar om daar nou te wonen, Nee, mij niet gezien.
  donderdag 29 april 2021 @ 13:17:04 #194
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_199205361
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:15 schreef Questular het volgende:

[..]

Belachelijk, als je ergens makkelijk mensen afstand kunt laten houden dan is het wel als je een stadion met 30k of meer plekken vult met 7k mensen.
Af en toe vraag je je echt af of ze de crisis echt zsm willen oplossen.
pi_199205364
quote:

[..]

Dertigduizend is veel hoor. Dat zijn maar een paar stadionnetjes in NL.
zie email 27 oktober
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 13:17:24 #196
5428 crew  miss_sly
pi_199205365
quote:
2s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:46 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat ze het binnen vs buiten-verhaal voornamelijk klein willen houden omdat het betekent dat ze anders kantoren en scholen eigenlijk moeten sluiten.
Ik denk dat ze dat klein willen houden om te voorkomen dat mensen massaal bij elkaar op schoot kruipen buiten (overdreven, you get the picture) onder het mom dat buiten besmetten toch niet gebeurt.

[ Bericht 0% gewijzigd door miss_sly op 29-04-2021 13:27:42 ]
  donderdag 29 april 2021 @ 13:18:32 #197
168739 Red_85
'echt wel'
pi_199205381
quote:

[..]

Exact.
Politiek ontbeert het gewoon aan een wil en dit is het zoveelste domme besluit.
1947-2016
pi_199205387
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 13:17 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Af en toe vraag je je echt af of ze de crisis echt zsm willen oplossen.
Inderdaad.
pi_199205391
Als we er vanuit gaan dat we nu de piek gehad zouden hebben, dan miste er op 26-4 ongeveer 700 DPL uitslagen.
Die zijn er gisteren bijgezet (25-4 DPL 2700, 26-4 1988 DPL, 27-4 3300 DPL)

Dus als we 25-4 als uitgangspunt nemen, toen hadden we 6257 gemelde besmettingen
Aangezien we op zondag (25-4) meestal iets minder testen, denk ik dat we ergens midden de 7K uitkomen.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  Moderator donderdag 29 april 2021 @ 13:19:15 #200
5428 crew  miss_sly
pi_199205396
quote:
6s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:48 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ik hou stand hoor :7
Ik werk ook nog steeds thuis. 1 dag in de week paar uurtjes kantoor om fysieke zaken zoals post te doen.
Man werkt nog steeds 100% thuis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')