1 van m'n vrienden is nu ook echt aan het exploderen qua gewicht. Zelfde eetgewoonten en weinig tot geen beweging. Voor hem werkt dat thuiswerken niet. Ik zie het met lede ogen aan. Ik heb in zijn woonkamer laten zien hoe hij eenvoudig kan sporten. Hij wil niet genoeg. Andere maat kreeg op een gegeven moment een buikje, maar die heeft dan nog een vriendin die daar wat van ging zeggen. Hoef ik het niet te doen. Die gaat gewoon naar de sportschool.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:14 schreef okselzweet het volgende:
De laatste keer dat braddalicious hier nog postte was hij 150 kgzal nu wel 160 - 170 zijn.
Dat zijn gewoon coronakilos.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:14 schreef okselzweet het volgende:
De laatste keer dat braddalicious hier nog postte was hij 150 kgzal nu wel 160 - 170 zijn.
Hoi Abid, wat een mooie naam.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:24 schreef Abid het volgende:
Hey mijn naam is Abid dat schrijf je met een hoofdletter.
Ik kan ook echt niet sporten zonder sportschool. Ben daar gewoon te lui voor. Plus de hele dag thuis zitten, langzaam wat vetjes kweken, daardoor weinig energie, nog minder bewegen en nog meer vetjes kwekenquote:Op woensdag 28 april 2021 21:21 schreef Makrelis het volgende:
[..]
1 van m'n vrienden is nu ook echt aan het exploderen qua gewicht. Zelfde eetgewoonten en weinig tot geen beweging. Voor hem werkt dat thuiswerken niet. Ik zie het met lede ogen aan. Ik heb in zijn woonkamer laten zien hoe hij eenvoudig kan sporten. Hij wil niet genoeg. Andere maat kreeg op een gegeven moment een buikje, maar die heeft dan nog een vriendin die daar wat van ging zeggen. Hoef ik het niet te doen. Die gaat gewoon naar de sportschool.
Ik fiets daarom naar het werk, niet elektrisch. Ik fiets 125 km per week daardoor. En heb een vrij actief beroep. Veel trappen lopen en soms fysiek werk.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:33 schreef Makrelis het volgende:
Of tenminste, sportschool. Ook in Duitsland zijn die dicht. Woont in de Alpen en komt veel buiten. Daar kun je wel wat vet verbranden. Een zittend beroep in combinatie met een slechte eetgewoonte is simpelweg funest voor je lijf. Je kunt echt lekker eten en er toch goed uitzien. Kwestie van discipline. Je moet het feestje wel verbranden
Vandaag maar een keer gegeten, wel flink. Maar, gewoon 1x eten.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:32 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik kan ook echt niet sporten zonder sportschool. Ben daar gewoon te lui voor. Plus de hele dag thuis zitten, langzaam wat vetjes kweken, daardoor weinig energie, nog minder bewegen en nog meer vetjes kwekenMaar een paar keer in de week even pompen in de sportschool kan ik dan wel weer
Daarentegen ben ik niet zoals braddie en vreet me dus ook geen ongeluk over het algemeen.
Beetje schaduwboksen.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:36 schreef Makrelis het volgende:
Ik sport trouwens in de buitenlucht. Ik heb niks met fitnessruimtes. Op zee wel want je kunt het nergens anders.
Trappenlopen is een goede verbrander. Ik fiets ook ongeveer wekelijks die afstand, maar buikspieren worden niet geaktiveerd met fietsen. Rolschaatsen en seks zijn eigenlijk de beste dingen voor het lichaam vind ik. Klimmen en klauteren in installaties werkt ook prima.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik fiets daarom naar het werk, niet elektrisch. Ik fiets 125 km per week daardoor. En heb een vrij actief beroep. Veel trappen lopen en soms fysiek werk.
Na een vakantie voel ik me vaak dikkig omdat ik het nooit red zoveel te bewegen als met het werken.
Beetje hiken in de bergenquote:Op woensdag 28 april 2021 21:33 schreef Makrelis het volgende:
Woont in de Alpen en komt veel buiten. Daar kun je wel wat vet verbranden.
Klopt elke actie vergt weer van andere spieren. Ik heb vorig jaar een dag straattegels gelegd ook met zo'n snijmachine die tegels halveren. Ik heb toen 3 dagen spierpijn gehad op plaatsen waar ik niet eens wist dat ik daar spieren had.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:41 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Trappenlopen is een goede verbrander. Ik fiets ook ongeveer wekelijks die afstand, maar buikspieren worden niet geaktiveerd met fietsen. Rolschaatsen en seks zijn eigenlijk de beste dingen voor het lichaam vind ik. Klimmen en klauteren in installaties werkt ook prima.
Ook prima. Ik deed kickboksen in mijn tienertijd. Ben ik na m'n 18e mee gestopt. Ik hou niet van vechten. Mekaar lensslaan.quote:
Ja daarom eet ik dus alleen op woensdag. S ochtends en s middags.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:39 schreef Abid het volgende:
[..]
Vandaag maar een keer gegeten, wel flink. Maar, gewoon 1x eten.
Ik probeer het een beetje binnen de perken te houden.
Ik sla standaard ontbijt over, ik lig die tijd liever te slapen dan dat ik geforceerd iets naar binnenwerk terwijl ik geen honger heb.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:47 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ja daarom eet ik dus alleen op woensdag. S ochtends en s middags.
Ja tijdje gebokst. Toen kwam er een ex-gedetineerde erbij en toen kwamen steeds meer vrienden die hij van in de bak kende en het was gewoon niet meer leuk. Die hadden toch echt een andere mindset.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:45 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ook prima. Ik deed kickboksen in mijn tienertijd. Ben ik na m'n 18e mee gestopt. Ik hou niet van vechten. Mekaar lensslaan.
Beter in de middag overslaan en een iets steviger ontbijt nemen, dan kom je de dag wel door.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:50 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik sla standaard ontbijt over, ik lig die tijd liever te slapen dan dat ik geforceerd iets naar binnenwerk terwijl ik geen honger heb.
Juist niet, je verbranding is op het middag uur het best. Dan haal je het meeste uit je voeding.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:51 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Beter in de middag overslaan en een iets steviger ontbijt nemen, dan kom je de dag wel door.
Daar heb ik geen last van. Mazzelpik die ik ben. Ik drink behoorlijk wat bier. BMI is 19 zoiets. Altijd al zo geweest.quote:
Ik vond bepaalde types ook niks. Sportschooltypes. Patsers met nep-Rolexen.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:51 schreef Abid het volgende:
[..]
Ja tijdje gebokst. Toen kwam er een ex-gedetineerde erbij en toen kwamen steeds meer vrienden die hij van in de bak kende en het was gewoon niet meer leuk. Die hadden toch echt een andere mindset.
Het probleem (ik dan) tegen een uur of 10 dat ik echt honger krijg. Het ligt er maar net aan hoelaat je opstaat.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Juist niet, je verbranding is op het middag uur het best. Dan haal je het meeste uit je voeding.
Vaak valt het drinken dan wel mee. Wat vind jij veel?quote:Op woensdag 28 april 2021 21:56 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van. Mazzelpik die ik ben. Ik drink behoorlijk wat bier. BMI is 19 zoiets. Altijd al zo geweest.
Ik heb wel een heel regelmatig voedingspatroon. Stevig ontbijt, soms twee, eerste is wel licht, lunch liefst warm en 's-avonds rustig aan, maar wel het woord diner-waardig.
Klopt ik sta 6.30 op en eet dan 10 uur fruit op werk en 12.00 warm.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:59 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Het probleem (ik dan) tegen een uur of 10 dat ik echt honger krijg. Het ligt er maar net aan hoelaat je opstaat.
Ja mijn stofwisseling is ook best redelijk, ik kan ook genoeg shitfood eten en niet echt veel aankomen maar met bier (alcohol in het algemeen) gaat het wel wat sneller. Sinds de lockdown en veel thuis drink ik wel veel meer en sneller.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:56 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Daar heb ik geen last van. Mazzelpik die ik ben. Ik drink behoorlijk wat bier. BMI is 19 zoiets. Altijd al zo geweest.
Ik heb wel een heel regelmatig voedingspatroon. Stevig ontbijt, soms twee, eerste is wel licht, lunch liefst warm en 's-avonds rustig aan, maar wel het woord diner-waardig.
Nou kijk. Op lokaties ivm veiligheid drink ik dagelijks niet veel. 2 halve liters na het werk. Op zee sowieso nul. Ehm, met bureauwerk thuis kan het flink oplopen. Zes halve liters soms zeven en dan ben ik goed lam. Veel te veel.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:59 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Vaak valt het drinken dan wel mee. Wat vind jij veel?
Later je bed uit gaan dusquote:Op woensdag 28 april 2021 21:59 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Het probleem (ik dan) tegen een uur of 10 dat ik echt honger krijg. Het ligt er maar net aan hoelaat je opstaat.
Zes of zeven is wel vrij behoorlijk ja.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:03 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nou kijk. Op lokaties ivm veiligheid drink ik dagelijks niet veel. 2 halve liters na het werk. Op zee sowieso nul. Ehm, met bureauwerk thuis kan het flink oplopen. Zes halve liters soms zeven en dan ben ik goed lam. Veel te veel.
Hoe dan. Toen ik nog naar de middelbare school ging kon ik haast een hele dag zonder eten. Kreeg toen ook geen ontbijt naar binnen. Nu word ik wakker met honger of binnen een uur na opstaan honger.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:01 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Klopt ik sta 6.30 op en eet dan 10 uur fruit op werk en 12.00 warm.
Dan is hij wel op z'n bestquote:Op woensdag 28 april 2021 22:06 schreef Abid het volgende:
[..]
Zes of zeven is wel vrij behoorlijk ja.
Drink je elke dag?quote:Op woensdag 28 april 2021 22:03 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nou kijk. Op lokaties ivm veiligheid drink ik dagelijks niet veel. 2 halve liters na het werk. Op zee sowieso nul. Ehm, met bureauwerk thuis kan het flink oplopen. Zes halve liters soms zeven en dan ben ik goed lam. Veel te veel.
Ja ik vind, als ik terug kijk op mijn gedrag. 6 halve liters een goede dag.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:03 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Niet gewoon de braddieleef doen en de hele ochtend overslaanquote:Op woensdag 28 april 2021 22:06 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Dan voel ik me echt nutteloos, vooral doordeweeks.
Ik heb nooit honger na het opstaan. Ik heb een tijd geforceerd eten naar binnen lopen proppen omdat het hoort. Maar dat werkt niet.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:07 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Hoe dan. Toen ik nog naar de middelbare school ging kon ik haast een hele dag zonder eten. Kreeg toen ook geen ontbijt naar binnen. Nu word ik wakker met honger of binnen een uur na opstaan honger.
Mijn buurman blijft ook echt slepen met bier. Is ook super mager, maar drinkt echt stevig. De een na de ander. Maar hij functioneert zo gewoon goed dus je zou zeggen hij is geen alcoholist. Maar hij blijft wel met het een krat na het andere slepen.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:08 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja ik vind, als ik terug kijk op mijn gedrag. 6 halve liters een goede dag.
Bij mij was het vaak een fles whisky en nog een 6 pack bier erbij.
Eten deed ik amper meer, je lichaam verteerd dan bijna geen voedsel meer waardoor je kneiter buikpijn krijgt.
Ik zei al eerder alcohol is de zwaarste hard drug en legaal. Sterker nog het wordt zelfs nog steeds gepromoot als iets leuks en gezelligs.
Ontbijt kan je overslaan.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:09 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik heb nooit honger na het opstaan. Ik heb een tijd geforceerd eten naar binnen lopen proppen omdat het hoort. Maar dat werkt niet.
Je kunt ook prima functioneren met alcoholquote:Op woensdag 28 april 2021 22:10 schreef Abid het volgende:
[..]
Mijn buurman blijft ook echt slepen met bier. Is ook super mager, maar drinkt echt stevig. De een na de ander. Maar hij functioneert zo gewoon goed dus je zou zeggen hij is geen alcoholist. Maar hij blijft wel met het een krat na het andere slepen.
Oh wow, succes, tijd voor een nieuwe naam of is dit een deel van het afkickproces?quote:Op woensdag 28 april 2021 22:08 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja ik vind, als ik terug kijk op mijn gedrag. 6 halve liters een goede dag.
Bij mij was het vaak een fles whisky en nog een 6 pack bier erbij.
Eten deed ik amper meer, je lichaam verteerd dan bijna geen voedsel meer waardoor je kneiter buikpijn krijgt.
Ik zei al eerder alcohol is de zwaarste hard drug en legaal. Sterker nog het wordt zelfs nog steeds gepromoot als iets leuks en gezelligs.
Ik had in die tijd gewoon een bedrijf. Niemand merkte iets aan mij. Ja ik kon heel goed camoufleren.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:10 schreef Abid het volgende:
[..]
Mijn buurman blijft ook echt slepen met bier. Is ook super mager, maar drinkt echt stevig. De een na de ander. Maar hij functioneert zo gewoon goed dus je zou zeggen hij is geen alcoholist. Maar hij blijft wel met het een krat na het andere slepen.
Nee een erg oud account. Haha.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:12 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Oh wow, succes, tijd voor een nieuwe naam of is dit een deel van het afkickproces?
Nee. Laatste tijd wel weer vaker. Op een gegeven moment ben ik er dusdanig lam van dat ik er geen trek meer in heb. Ook niet thuis achter een bureau. Sterke drank doe ik gelukkig niet meer. Dat was echt buitensporig. Als ik van zee kwam was ik standaard 3 dagen lam na weken gedisciplineerd te zijn geweest. Begon al tijdens de transfer in het hotel nog voordat ik op de KLM-vlucht zat. Ik heb ook flink op mijn flikker gehad, maar niet ontslagen. 'Niels, jij gedraagt je verder wel he, wij verzorgen jou.' Ik heb geen kwade dronk dus het lukt wel.quote:
Dat klinkt wel als een slechte wereld.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik had in die tijd gewoon een bedrijf. Niemand merkte iets aan mij. Ja ik kon heel goed camoufleren.
In de sales werd in mijn tijd trouwens extreem veel gesnoven. Iedereen snoof en niemand zag het omdat ze dachten die gasten zijn gewoon zo.
Als je op sterke drank overstapt is het einde zoek. Dat word je tolerantie zo hoog en heb je steeds meer nodig om dronken te geraken. Eigenlijk een bijna dodelijke hoeveelheid.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:16 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nee. Laatste tijd wel weer vaker. Op een gegeven moment ben ik er dusdanig lam van geweest dat ik er geen trek meer in heb. Ook niet thuis achter een bureau. Sterke drank doe ik gelukkig niet meer. Dat was echt buitensporig. Als ik van zee kwam was ik standaard 3 dagen lam na weken gedisciplineerd te zijn geweest. Begon al tijdens de transfer in het hotel nog voordat ik op de KLM-vlucht zat. Ik heb ook flink op mijn flikker gehad, maar niet ontslagen. 'Niels, jij gedraagt je verder wel he, wij verzorgen jou.' Ik heb geen kwade dronk dus het lukt wel.
Alcohol en cocaine zijn een zeer goede combinatie om 1. Over te werken en 2. Alles te durven.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:17 schreef Abid het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een slechte wereld.
Dat laatse wat je zegt. Wel 'ns gezeild op een kleine boot? Je lichaam is dan continue bezig met evenwicht en dan krijg je ook spierpijntjes van spieren waarvan je niet wist dat je die spieren had. Weer op de wal staan voelt dan stevig apart omdat je 'ingeslingerd' bent.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:44 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Klopt elke actie vergt weer van andere spieren. Ik heb vorig jaar een dag straattegels gelegd ook met zo'n snijmachine die tegels halveren. Ik heb toen 3 dagen spierpijn gehad op plaatsen waar ik niet eens wist dat ik daar spieren had.
Ja ik ga me zo meteen een kipkrokant schnitzel kopen en gewoon lekker eten.quote:
Is jouw gras ook al dor? Groetjes van mijn tuin naar jouw tuin.quote:Op donderdag 29 april 2021 10:35 schreef spinazieruiker het volgende:
Waar blijft hier de regen?
Ik vraag dit voor mijn tuin
Heb twee weken geleden geverticuteerd, bemest en doorgezaaid. Sindsdien is er geen spat water gevallen. Wel een paar keer gesproeid maar vanweg de droogte en lage temperaturen groeit er nog weinigquote:Op donderdag 29 april 2021 10:37 schreef Abid het volgende:
[..]
Is jouw gras ook al dor? Groetjes van mijn tuin naar jouw tuin.
quote:Op donderdag 29 april 2021 09:37 schreef Catkiller het volgende:
Weten jullie of het klopt dat Braddie en Ama een relatie hebben????
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op donderdag 29 april 2021 11:32 schreef Duveldrinker het volgende:
Zou onze welgevormde vriend nog slapen?
Hij is nu influencer, ik heb verdomme twee kipkrokantschnitzels gemaakt...quote:Op donderdag 29 april 2021 11:32 schreef Duveldrinker het volgende:
Zou onze welgevormde vriend nog slapen?
Het is altijd goed om eerst iemand anders te zien stuntelen zodat je die fouten niet zelf hoeft te makenquote:Op donderdag 29 april 2021 13:19 schreef Abid het volgende:
[..]
Hij is nu influencer, ik heb verdomme twee kipkrokantschnitzels gemaakt...![]()
Ik kreeg ze wel beter gebakken dan hem, omdat ik wel weet hoe je kookt.
Ja vraag me alleen af of dit hem een influencer maakt of niet. Als ik straks ook nog een Wagner Big City Budapest in de oven flikker ga ik me toch wel lichtelijk zorgen maken om mijn eigen geestelijke gesteldheid.quote:Op donderdag 29 april 2021 13:21 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Het is altijd goed om eerst iemand anders te zien stuntelen zodat je die fouten niet zelf hoeft te maken
Het is aan jou om hem een influencer te maken door straks een Wagner Big City Budapest te gaan halen.quote:Op donderdag 29 april 2021 13:25 schreef Abid het volgende:
Ja vraag me alleen af of dit hem een influencer maakt of niet. Als ik straks ook nog een Wagner Big City Budapest in de oven flikker ga ik me toch wel lichtelijk zorgen maken om mijn eigen geestelijke gesteldheid.
Zou je dat willen Braddie?quote:Op donderdag 29 april 2021 13:26 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Het is aan jou om hem een influencer te maken door straks een Wagner Big City Budapest te gaan halen.
Waar woon je Spinazie ruiker ik heb niets te verliezen vertel me maar waar je woont?quote:Op donderdag 29 april 2021 13:30 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaccin-review? Moet niet kanslozer worden.quote:Op donderdag 29 april 2021 13:37 schreef Abid het volgende:
Nog 2 nachtjes slapen en hij krijgt zijn vaccin.
quote:Op donderdag 29 april 2021 13:37 schreef Abid het volgende:
[..]
Waar woon je Spinazie ruiker ik heb niets te verliezen vertel me maar waar je woont?Ik spreek liever af op neutraal terrein. Hilversum Sportpark uurtje of vier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan Loosdrecht ook?quote:Op donderdag 29 april 2021 13:53 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik spreek liever af op neutraal terrein. Hilversum Sportpark uurtje of vier?
Pfizer is tot nu toe een prima vaccinquote:Op donderdag 29 april 2021 13:46 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Vaccin-review? Moet niet kanslozer worden.
Ik wacht de review van TheBradge wel afquote:Op donderdag 29 april 2021 14:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pfizer is tot nu toe een prima vaccin
Okee, die kan het ook waarschijnlijk beter verwoorden dan ikkequote:Op donderdag 29 april 2021 15:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wacht de review van TheBradge wel af
Wie eet nu kipblokjes?quote:Op donderdag 29 april 2021 17:15 schreef okselzweet het volgende:
Toch maar weer even benadrukken hoe totaal niet vervelend hij het vindt dat ie weer op dumpert staat en mensen hem uitlachen
Wat een zelfkennis héquote:Op donderdag 29 april 2021 17:15 schreef okselzweet het volgende:
Toch maar weer even benadrukken hoe totaal niet vervelend hij het vindt dat ie weer op dumpert staat en mensen hem uitlachen
R.I.Pquote:Op donderdag 29 april 2021 19:09 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Vanmorgen vaccinatie gehad.![]()
Ik voel me wel beroerd.
Dat lijkt me logisch met al die 5g die ze in je hebben gespoten. Je bent nu praktisch een wandelende telefoonquote:Op donderdag 29 april 2021 19:09 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Ik voel me wel beroerd.
Werk je in de zorg of ben je obees of oud?quote:Op donderdag 29 april 2021 19:09 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Ik voel me wel beroerd.
Of Olympische sporter wellichtquote:Op donderdag 29 april 2021 19:30 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Werk je in de zorg of ben je obees of oud?
Zo kan Danny op vakantie, alvast bedankt.quote:Op donderdag 29 april 2021 19:26 schreef Fok-it het volgende:
Op het moment dat ik een merk telefoon intyp en post dan is het bericht leeg
Hoe is je bereik? Hoorde van Gerrie dat die sjip voor geen meter werkt!! hihiquote:Op donderdag 29 april 2021 19:09 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Ik voel me wel beroerd.
Zet je adblocker uit dan.quote:Op donderdag 29 april 2021 19:26 schreef Fok-it het volgende:
Op het moment dat ik een merk telefoon intyp en post dan is het bericht leeg
Doe eens niet zo, nare manquote:
Ik zie alleen penisquote:Op donderdag 29 april 2021 19:59 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Kun je deze woorden wel zien??? koelkast nest samsung iphone huawei lg penis nokia sony
Nu kan ik overal waar ik ben je post liken.quote:Op donderdag 29 april 2021 19:49 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Hoe is je bereik? Hoorde van Gerrie dat die sjip voor geen meter werkt!! hihi
Groetjes Gerda
kun je nu ook met andere mense die het vaccen hebben gehad praten via je hoofd zoals in de south park?quote:Op donderdag 29 april 2021 20:00 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Nu kan ik overal waar ik ben je post liken.
Zet je adblocker eens uitquote:
quote:Op donderdag 29 april 2021 20:01 schreef okselzweet het volgende:
[..]
kun je nu ook met andere mense die het vaccen hebben gehad praten via je hoofd zoals in de south park?
Hier kan ik je niet bij helpen, ik gebruik dark web alleen om hitmans in te hurenquote:Op donderdag 29 april 2021 20:23 schreef Tlaloc het volgende:
Iemand een goede darkweb link om pillen te kopen?
quote:Op donderdag 29 april 2021 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier kan ik je niet bij helpen, ik gebruik dark web alleen om hitmans in te huren
Hoe kan het dat je die nu pas krijgtquote:Op donderdag 29 april 2021 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
Oh nee. Ik krijg Braddie videos bij mijn recommendations![]()
Je vergeet de hormonencocktail die in die volgespoten plofkip van supermarkten zit.quote:Op donderdag 29 april 2021 18:54 schreef Abid het volgende:
[..]
Wie eet nu kipblokjes?Gewoon alleen kipblokjes, hoe kan je dat eten?! En dan roepen dat het voor de review is terwijl nog geen minuut geleden hij zegt dat hij zout en peper gebruikt omdat het anders niet te vreten was uit de airfryer. Dat was dus niet voor de reviewer. Die gast eet alleen vlees en koolhydraten.
Geen idee, maar ik wil dat het stoptquote:Op donderdag 29 april 2021 20:35 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Hoe kan het dat je die nu pas krijgt
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op donderdag 29 april 2021 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik wil dat het stopt
Precies. Gewoon je eigen kip vangen op de kinderboerderij.quote:Op donderdag 29 april 2021 20:38 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Je vergeet de hormonencocktail die in die volgespoten plofkip van supermarkten zit.
Wel goed voor zijn manboobs natuurlijk
Over twee weken krijgt hij een spuitje dus kans van 1 op 1000000 dat het stoptquote:Op donderdag 29 april 2021 20:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik wil dat het stopt
Ah nu ook al een longprobleem. Daarom hijgt en piept hij zo zeker en helemaaaaaal niet omdat het vet zijn luchtpijp langzaam dicht aan het drukken is (ofzo)quote:
Hij heeft het over BPD:quote:Op donderdag 29 april 2021 21:55 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ah nu ook al een longprobleem. Daarom hijgt en piept hij zo zeker en helemaaaaaal niet omdat het vet zijn luchtpijp langzaam dicht aan het drukken is (ofzo)
Klinkt niet als een hele ernstige aandoening.quote:BPD
Bronchopulmonale dysplasie (BPD) is een ziekte bij baby’s waarbij ze moeite hebben met ademhalen. Het komt vooral voor bij baby’s die te vroeg geboren zijn. Vaak blijven de longen ook later gevoelig voor infecties en prikkels van buitenaf, zoals stof en tabaksrook.
Vibes wel goed. Ik heb me aangesloten vanavond bij wat ruimtepiraten. Flowers on the wall bij de vijand.quote:Op donderdag 29 april 2021 21:21 schreef Abid het volgende:
@:Fcu030 @:makrelis
De vibes zijn niet goed ik speur bloed aan de muur.
Hij heeft inderdaad geen bijzonder overgewicht maar morbide obesitasquote:Op donderdag 29 april 2021 21:09 schreef Modus het volgende:
"ik heb geen bijzonder overgewicht, ik ben significant te zwaar"
WAT
Weet je zeker dat ‘ie geen borderline bedoelt?quote:Op donderdag 29 april 2021 22:05 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Hij heeft het over BPD:
[..]
Klinkt niet als een hele ernstige aandoening.
Je kunt het ook niet altijd voor zijn.quote:Op donderdag 29 april 2021 21:21 schreef Abid het volgende:
@:Fcu030 @:makrelis
De vibes zijn niet goed ik speur bloed aan de muur.
Haten op Vegansquote:Op vrijdag 30 april 2021 08:38 schreef spinazieruiker het volgende:
Dit is pas een fatsoenlijke food review (vanaf 10:00)
Bonuspunten voor het ontbreken van piepende luchtpijpen
quote:Op vrijdag 30 april 2021 09:49 schreef Abid het volgende:
Haten op Vegans![]()
Van vlees eten krijg je autisme.
quote:Autisme is een aangeboren pervasieve ontwikkelingsstoornis die zich kenmerkt door beperkingen op het gebied van sociale interactie en (non-)verbale communicatie en door een beperkt, repetitief of stereotiep gedragspatroon.
We hoeven van hem niet te haten op het feit dat hij alleen vlees eetquote:Op donderdag 29 april 2021 17:15 schreef okselzweet het volgende:
Ik las mars, nu zin in een marsquote:Op vrijdag 30 april 2021 11:04 schreef Tlaloc het volgende:
Best wel zin in Mass Effect Legendary Edition wel
Of een kleine 35cm shoarma pizza.quote:Op vrijdag 30 april 2021 13:37 schreef Tlaloc het volgende:
Heb zin om ff een broodje te bestellen maar minimaal bezorgprijs is ¤ 10.
Dan kan ik wel meerdere broodjes bestellen? #BradgeLeef
Als twee broodjes niet genoeg is neem er dan patat bijquote:Op vrijdag 30 april 2021 13:37 schreef Tlaloc het volgende:
Heb zin om ff een broodje te bestellen maar minimaal bezorgprijs is ¤ 10.
Dan kan ik wel meerdere broodjes bestellen? #BradgeLeef
Een kleine is wel weinig? Heb wel zin in een vette bek en heb al twee dagen niets besteld.quote:Op vrijdag 30 april 2021 13:42 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Of een kleine 35cm shoarma pizza.
Milk shake is beter om het weg te spoelen. Lekker een kinnetje erbij kweken.quote:Op vrijdag 30 april 2021 13:46 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Een kleine is wel weinig? Heb wel zin in een vette bek en heb al twee dagen niets besteld.
Doe dan twee kleine pizzatjes van 25 cm + een patatje. En een cola light om het weg te spoelen.
Dat ding ontkalken zal wel net zoveel moeite zijn als afvallenquote:Op vrijdag 30 april 2021 17:44 schreef spinazieruiker het volgende:
Hoe lang moet die Senseo intussen al ontkalkt worden?
Gelukkig eet hij er geen saus bijquote:Op vrijdag 30 april 2021 17:44 schreef spinazieruiker het volgende:
Hoe lang moet die Senseo intussen al ontkalkt worden?
Wil jij met voorrang jouw neurale remmer krijgen dan?quote:Op vrijdag 30 april 2021 17:52 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Dat ding ontkalken zal wel net zoveel moeite zijn als afvallen
Hij vreet dus ook echt alleen maar vlees, brood en vette meuk op een dag, want hij heeft 9 v/d 10 keer geen groente in huisEn daar wordt dan met voorrang een vaccin aan gegeven
Dat doet hij alleen 's nachts als hij een half brood opsmikkeltquote:Op vrijdag 30 april 2021 17:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gelukkig eet hij er geen saus bij
Wat stel je voorquote:Op vrijdag 30 april 2021 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je daar niet eens iets aan doen?
in KPD kan je een verzoekje plaatsen, misschien kan je daar eens naar kijkenquote:
Ik heb daar een ban omdat ik in de sc vertelde dat @AdoraBelle van plan was naaktfoto's te plaatsenquote:Op vrijdag 30 april 2021 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
in KPD kan je een verzoekje plaatsen, misschien kan je daar eens naar kijken
Wat hing er onder het afdak?quote:Op vrijdag 30 april 2021 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb daar een ban omdat ik in de sc vertelde dat @:adorabelle van plan was naaktfoto's te plaatsen
(Lol)
Lollolquote:Op vrijdag 30 april 2021 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik heb daar een ban omdat ik in de sc vertelde dat @:adorabelle van plan was naaktfoto's te plaatsen
(Lol)
Ja een koppel met minder IQ-punten ga je niet krijgen denk ikquote:
Maar ik noemde net Braddie en Amaquote:Op vrijdag 30 april 2021 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja een koppel met minder IQ-punten ga je niet krijgen denk ik
Erg naar dit. Zeg je dit alleen omdat ze niet achter jouw stok aanzaten?quote:Op vrijdag 30 april 2021 19:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja een koppel met minder IQ-punten ga je niet krijgen denk ik
quote:
Ik vroeg nog wel zo vaak aan Fien of ze misschien haar tieten wilde laten zienquote:Op vrijdag 30 april 2021 19:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Erg naar dit. Zeg je dit alleen omdat ze niet achter jouw stok aanzaten?
@Amaranthaquote:Op vrijdag 30 april 2021 19:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]Fien was overduidelijk minder begaafd. Zo erg is Ama nou ook weer niet
Inderdaad. Als Catkiller zulke laster uit zijn toetsenbord weet te gooienquote:
Klopt. Zin om dickpics uit te wisselen?quote:Op vrijdag 30 april 2021 19:24 schreef Modus het volgende:
Hee Fok-it, bedoel het niet lullig maar was jij nou homo of niet.
Switchquote:
Ja dan ben je ene keer top en andere keer bottom, net als je andere keer dominant en andere keer submissief kan zijnquote:Op vrijdag 30 april 2021 19:28 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als versatile?
Ik stuur je een DM tijger 🐯quote:Op vrijdag 30 april 2021 19:24 schreef Modus het volgende:
Hee Fok-it, bedoel het niet lullig maar was jij nou homo of niet.
Ja maar stond daar dat gnoomhoofd van Maisie Williams ofzo ook niet tussen? Weet niet of je daarmee dan nu je punt echt lekker bevestigt.quote:Op vrijdag 30 april 2021 19:33 schreef Fok-it het volgende:
Maar nee Modus, ik ben niet gay, ik heb hier laatst nog een hele waslijst aan aantrekkelijke vrouwen op lopen noemen.
Klopt. Maar ik zei al bij voorbaat dat de smaak die ik heb niet bij elke Fokker wordt gewaardeerd.quote:Op vrijdag 30 april 2021 19:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja maar stond daar dat gnoomhoofd van Maisie Williams ofzo ook niet tussen? Weet niet of je daarmee dan nu je punt echt lekker bevestigt.
Freddie Mercury was ook homoquote:Op vrijdag 30 april 2021 19:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik zei al bij voorbaat dat de smaak die ik heb niet bij elke Fokker wordt gewaardeerd.
[ afbeelding ]
Bi*quote:Op vrijdag 30 april 2021 19:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Freddie Mercury was ook homo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 april 2021 19:48 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]Gadverdamme modusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 april 2021 19:48 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]Maar uh beste Modus, jij bent wel echt zo'n type die een hoop lult maar vervolgens niet prijs geeft, dus ik kaats hem dan gewoon even terug. Post zelf even wat van jouw smaak dan, gaan we dat ook even beoordelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Oké.quote:Op vrijdag 30 april 2021 19:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar uh beste Modus, jij bent wel echt zo'n type die een hoop lult maar vervolgens niet prijs geeft, dus ik kaats hem dan gewoon even terug. Post zelf even wat van jouw smaak dan, gaan we dat ook even beoordelen
Ja, precies. Geen reactiequote:
Ja want ik moet meteen in de houding schieten als iemand op een forum vindt dat ik iets moet doen.quote:
Hij vraagt gewoon iets vriend. Doe jij toch ook wel eensquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja want ik moet meteen in de houding schieten als iemand op een forum vindt dat ik iets moet doen.
Wat vrouwen die je aantrekkelijk vindt posten, het is allemaal watquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:05 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja want ik moet meteen in de houding schieten als iemand op een forum vindt dat ik iets moet doen.
Iets vragen?quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hij vraagt gewoon iets vriend. Doe jij toch ook wel eens
Denk dat modus dat een hele mooie vrouw vindt!quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vrouwen die je aantrekkelijk vindt posten, het is allemaal wat
@:Mortaxx, doet jou dit niet ergens op lijken? Beetje Angela Schijf vibes krijg ik hiervan
Lelijk is ze niet.quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk dat modus dat een hele mooie vrouw vindt!
Maar jij snapt de inside joke niet.quote:
Je kunt toch wel een paar knappe dames opnoemen?quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:05 schreef Modus het volgende:
[..]
@wolvendagenquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt toch wel een paar knappe dames opnoemen?
Ja dit is toch wel echt treurnis alomquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je kunt toch wel een paar knappe dames opnoemen?
Er heeft er net nog 1 gepost.quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dit is toch wel echt treurnis alom
Lekker tot half 1 in zijn nest blijven liggen. En daarna lunchen.quote:Op vrijdag 30 april 2021 19:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Ms moet ik hier vandaag maar gewoon even niks over zeggen.
Het is zooooooooooo triest.
Link in DM?quote:
@Fok-itquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:29 schreef Fok-it het volgende:
Knappe mannen mag je verder ook posten hoor. Ik zal niet vragen of je hetero bent als ze lelijk zijn
Je hebt een rare smaakquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:38 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Link in DM?
Ik vraag dit voor een vriend
Heb wel nog ergens de klb.rar met o.a. Meloewa, Ziba, SG, rosepetals, en zelfs ons aller Kuul.
Niks van te zienquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt een rare smaak
Rosepetals was een Transformer
Scheen van wel ja, maar kon het niet echt zien aan de foto's. Vond "haar" wel leuke user iig. Was het bovendien wel waar of gewoon een urban legend toen ze verdween?quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt een rare smaak
Maisnon.quote:Op vrijdag 30 april 2021 20:57 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Scheen van wel ja, maar kon het niet echt zien aan de foto's. Vond "haar" wel leuke user iig. Was het bovendien wel waar of gewoon een urban legend toen ze verdween?
Ook andere user toch? Kan ff niet op naam komen. Daar zag je het wel.
Rare smaak, ach... Prima uiterlijk, beetje maffe karakters, maar dat had ook wel weer wat. Bovendien, de users die jij noemde hadden vast ook wel mentale issues, anders zaten ze niet op fok he.
Wat is daar mis mee precies wil je vechten ofzoquote:Op vrijdag 30 april 2021 20:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je hebt een rare smaak
Ze heeft heel wat jongetjes ordinaire foto's ontfutseld onder valse voorwendselen!quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:06 schreef Azula het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee precies wil je vechten ofzo
Die jongetjes waren waarschijnlijk hitsig genoegquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze heeft heel wat jongetjes ordinaire foto's ontfutseld onder valse voorwendselen!
Ja, die ja. Was ook wel leuke user overigens.quote:
Ook bij jou?quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze heeft heel wat jongetjes ordinaire foto's ontfutseld onder valse voorwendselen!
Was toch ook zo eentje waar Braddie toen mee ging? Inge heette ze ofzo...quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die jongetjes waren waarschijnlijk hitsig genoeg
Weet ik veel.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:20 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Was toch ook zo eentje waar Braddie toen mee ging? Inge heette ze ofzo...
Niet netjes daar misbruik van te makenquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die jongetjes waren waarschijnlijk hitsig genoeg
Heeft hij wel, maar toen was hij nog iets lichter dus was het nog fysiek mogelijkquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Ik kan mij niet voorstellen dat Braddie 'm überhaupt ooit ergens heeft ingehangen
Vast wel ergens in Syriequote:Op vrijdag 30 april 2021 21:25 schreef Makrelis het volgende:
Goedenavond kids. Nog ergens wat drama te beleven?
Omdat bleek dat ze nog een piemel had?quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet netjes daar misbruik van te maken
Alsof jij dat niet gedaan hebt.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet netjes daar misbruik van te maken
quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:25 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Heeft hij wel, maar toen was hij nog iets lichter dus was het nog fysiek mogelijkWas ook een of ander zwakbegaafd kind.
UvA.quote:Zie in je profiel dat je rechten hebt gestudeerd trouwens, waar?
Nieuwe vlog van Braddie. Tot half 1 in bed gelegen. Tostie gegeten met kaas (review). En gepraat over siswet.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:25 schreef Makrelis het volgende:
Goedenavond kids. Nog ergens wat drama te beleven?
Zou wel typisch geweest zijn, zwakbegaafde baby erbij die Braddie natuurlijk niet kan verzorgen (en dat wij dat maar weer moeten doen met ons belastinggeld). Was wel mooi voer geweest voor een documentaire vlog.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]Maar goed dat daar niets uit is gekomen.
[..]
UvA.
Wat heeft dat te maken met kie koe koequote:Op vrijdag 30 april 2021 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hou daar gewoon niet van. @Solotovski heeft het er nog moeilijk meequote:Op vrijdag 30 april 2021 21:34 schreef Azula het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met kie koe koe
Ik word misselijk als die gast ziequote:Op vrijdag 30 april 2021 21:28 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Nieuwe vlog van Braddie. Tot half 1 in bed gelegen. Tostie gegeten met kaas (review). En gepraat over siswet.
En over trans users.
Jij hebt toch ook wel vrouwelijke (al dan niet getransformeerde) users gemeet en berichten mee uitgewisseld.quote:
Dat gebeurd waarschijnlijk veel te veelquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:31 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Zou wel typisch geweest zijn, zwakbegaafde baby erbij die Braddie natuurlijk niet kan verzorgen (en dat wij dat maar weer moeten doen met ons belastinggeld). Was wel mooi voer geweest voor een documentaire vlog.
Ik heb er wel iets langer over gedaan 2012-2019quote:Boks, ben van de lichting 2011-2015. (zelfde jaar begonnen als Tchock, geen idee of die nog actief is).
Transformersquote:
Ik stuur er gewoon één terugquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:38 schreef Catkiller het volgende:
Je zou maar dickpics naar een transgender hebben gestuurd haha
Uit je verzameling.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik stuur er gewoon één terug
quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat gebeurd waarschijnlijk veel te veel
[..]
Ik heb er wel iets langer over gedaan 2012-2019
Kie keboequote:Op vrijdag 30 april 2021 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik stuur er gewoon één terug
Dan ben ik jullie misschien wel tegen gekomen in de UBquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat gebeurd waarschijnlijk veel te veel
[..]
Ik heb er wel iets langer over gedaan 2012-2019
Kwam daar nooit dus nee.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan ben ik jullie misschien wel tegen gekomen in de UB
Nee.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:43 schreef Azula het volgende:
Zouden jullie Megan doen als ze een dick had?
OMHP? Waar zat jij dan.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan ben ik jullie misschien wel tegen gekomen in de UB
Zeg dat al je crypto in het water is gevallen tijdens het varenquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:44 schreef Dimachaerus het volgende:
hoe zeg je nee tegen mattie die vraagt of je een huis voor hem wil kopen zodat hij dit kan huren van je
Vragen of je eruitziet als een mongool?quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:44 schreef Dimachaerus het volgende:
hoe zeg je nee tegen mattie die vraagt of je een huis voor hem wil kopen
quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:44 schreef Dimachaerus het volgende:
hoe zeg je nee tegen mattie die vraagt of je een huis voor hem wil kopen zodat hij dit kan huren van je
quote:
Ongeveer zo "Hoi ik ben een kansloze incel autist die nog bij zijn moeder woont en ik kan de huur voor een caravanstandplaats niet eens betalen dus waarom denk je in gods naam dat ik een huis voor je kan kopen"quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:44 schreef Dimachaerus het volgende:
"Ja"quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:45 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Vragen of je eruitziet als een mongool?
Dima is kkrijkquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ongeveer zo "Hoi ik ben een kansloze incel autist die nog bij zijn moeder woont en ik kan de huur voor een caravanstandplaats niet eens betalen dus waarom denk je in gods naam dat ik een huis voor je kan kopen"
ik zit op 1400kquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ongeveer zo "Hoi ik ben een kansloze incel autist die nog bij zijn moeder woont en ik kan de huur voor een caravanstandplaats niet eens betalen dus waarom denk je in gods naam dat ik een huis voor je kan kopen"
In jouw geval denk ik dat Dima nog wel een huis voor je zou kopen in ruil voor bepaalde gunstenquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:47 schreef Azula het volgende:
Hey Dim wil je een huis voor me kopen zodat ik die kan huren?
Heb al een rijk vriendje.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In jouw geval denk ik dat Dima nog wel een huis voor je zou kopen in ruil voor bepaalde gunsten
1,4m dusquote:
Jeetje gefeliciteerd ik zag eergisteren Kraantje Pappiequote:Op vrijdag 30 april 2021 21:50 schreef Tlaloc het volgende:
Heb Ziba trouwens ook nog een keer gezien op de uni toen ze daar een paar maanden studeerde (voordat ze weer naar Gruun terugging).
Ja je zegt toch ook niet dat je net 250 cent aan een broodje hebt uitgegevenquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja leg het nog even uit dankjewel ik begreep er niets van
Que?quote:
Duhuh.quote:
begin dit jaar had ik nog maar 20k ofzoquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:49 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
DM van je wallet.
Iig alvast de fiscus ingelicht - vast niet aangegeven in Box 3.
Alsof het niks is.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Duhuh.
In Bitcoin? Euro's?
In de ekte wereld koop je er een leuk huisje van and that's it.
Vind die niet heel bijzonder neequote:
Als het allemaal in Bitcoin zit ipv andere coins ben je wel redelijk financieel onafhankelijk als je nog paar jaar wacht vermoed ikquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Duhuh.
In Bitcoin? Euro's?
In de ekte wereld koop je er een leuk huisje van and that's it.
Gaapquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:54 schreef Modus het volgende:
[..]
Die zal ie wel het lelijke zusje van Maisie vinden.
Dus voor die tijd alles uitgeven aan coke en hoerenquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
begin dit jaar had ik nog maar 20k ofzo
en maart 2020 3k
dus pas in in 2022 ga ik betalen hahaatjes
Ken ik nietquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:51 schreef Azula het volgende:
[..]
Jeetje gefeliciteerd ik zag eergisteren Kraantje Pappie
Voor die tijd kasgeld B.V. oprichten danquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
begin dit jaar had ik nog maar 20k ofzo
en maart 2020 3k
dus pas in in 2022 ga ik betalen hahaatjes
Erol Phone Service Express B.V.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:57 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Voor die tijd kasgeld B.V. oprichten dan
Beetje geduld beetje hodl.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is iig niet levenslang financieel onafhankelijk.
Wel een goed beginquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meh. Het jammere van bitcoin (en eigenlijk alle crypto) in dat de waarde wordt bepaald door wat de gek er voor geeft.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het allemaal in Bitcoin zit ipv andere coins ben je wel redelijk financieel onafhankelijk als je nog paar jaar wacht vermoed ik
Wat een onzinquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meh. Het jammere van bitcoin (en eigenlijk alle crypto) in dat de waarde wordt bepaald door wat de gek er voor geeft.
1.4kk is genoeg om financieel onafhankelijk te zijnquote:Op vrijdag 30 april 2021 21:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat wel. Maar daarna komt de overheid je de rest van je leven achterna jagen met onroerendgoedbelasting, Gemeente belasting, eigen woningforfait.quote:
Meer door de geldprinter van de FED en ECB eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 april 2021 21:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meh. Het jammere van bitcoin (en eigenlijk alle crypto) in dat de waarde wordt bepaald door wat de gek er voor geeft.
Gewoon alles wegsluizen en uitkering trekken op woningbouw terwijl je leeft als een koning.quote:Op vrijdag 30 april 2021 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat wel. Maar daarna komt de overheid je de rest van je leven achterna jagen met onroerendgoedbelasting, Gemeente belasting, eigen woningforfait.
wat een poep praat jij zegquote:Op vrijdag 30 april 2021 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat wel. Maar daarna komt de overheid je de rest van je leven achterna jagen met onroerendgoedbelasting, Gemeente belasting, eigen woningforfait.
Onzin. Als je denk dat je de rest van je leven kun rondkomen van 1.4m in een eigen woning dan ben je gedoemd om failliet te gaan door je belastingschuld.quote:Op vrijdag 30 april 2021 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
1.4kk is genoeg om financieel onafhankelijk te zijn
en als ze markt zo door gaat haal ik de 5kk+ ook wel
daarnaast ga ik denk paar keer modaal binnen harken over een paar weekjes door gewoon een game te spelen
Naja als je daarnaast gewoon geld blijkt harken kun je redelijk leven.quote:Op vrijdag 30 april 2021 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Onzin. Als je denk dat je de rest van je leven kun rondkomen van 1.4m in een eigen woning dan ben je gedoemd om failliet te gaan door je belastingschuld.
Euro's en dollars zijn ook geen ster waard.quote:Op vrijdag 30 april 2021 22:02 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Meer door de geldprinter van de FED en ECB eigenlijk.
je bent ook wel kanker dom als je gaat teren op 1.4kkquote:Op vrijdag 30 april 2021 22:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Onzin. Als je denk dat je de rest van je leven kun rondkomen van 1.4m in een eigen woning dan ben je gedoemd om failliet te gaan door je belastingschuld.
Vorig jaar moest de gemeente mij betalen. Maakte bezwaar tegen de WOZ waarde en de proceskostenvergoedingen die ik ontving waren hoger dan de OZB etc.quote:Op vrijdag 30 april 2021 22:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee man, B.V. oprichten, waarderen tegen aanschafwaarde, en parkeren. VRHquote:Op vrijdag 30 april 2021 22:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
wat een poep praat jij zeg
1.8% VRH aftikken klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |