Ik had in die tijd gewoon een bedrijf. Niemand merkte iets aan mij. Ja ik kon heel goed camoufleren.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:10 schreef Abid het volgende:
[..]
Mijn buurman blijft ook echt slepen met bier. Is ook super mager, maar drinkt echt stevig. De een na de ander. Maar hij functioneert zo gewoon goed dus je zou zeggen hij is geen alcoholist. Maar hij blijft wel met het een krat na het andere slepen.
Nee een erg oud account. Haha.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:12 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Oh wow, succes, tijd voor een nieuwe naam of is dit een deel van het afkickproces?
Nee. Laatste tijd wel weer vaker. Op een gegeven moment ben ik er dusdanig lam van dat ik er geen trek meer in heb. Ook niet thuis achter een bureau. Sterke drank doe ik gelukkig niet meer. Dat was echt buitensporig. Als ik van zee kwam was ik standaard 3 dagen lam na weken gedisciplineerd te zijn geweest. Begon al tijdens de transfer in het hotel nog voordat ik op de KLM-vlucht zat. Ik heb ook flink op mijn flikker gehad, maar niet ontslagen. 'Niels, jij gedraagt je verder wel he, wij verzorgen jou.' Ik heb geen kwade dronk dus het lukt wel.quote:
Dat klinkt wel als een slechte wereld.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:13 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ik had in die tijd gewoon een bedrijf. Niemand merkte iets aan mij. Ja ik kon heel goed camoufleren.
In de sales werd in mijn tijd trouwens extreem veel gesnoven. Iedereen snoof en niemand zag het omdat ze dachten die gasten zijn gewoon zo.
Als je op sterke drank overstapt is het einde zoek. Dat word je tolerantie zo hoog en heb je steeds meer nodig om dronken te geraken. Eigenlijk een bijna dodelijke hoeveelheid.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:16 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Nee. Laatste tijd wel weer vaker. Op een gegeven moment ben ik er dusdanig lam van geweest dat ik er geen trek meer in heb. Ook niet thuis achter een bureau. Sterke drank doe ik gelukkig niet meer. Dat was echt buitensporig. Als ik van zee kwam was ik standaard 3 dagen lam na weken gedisciplineerd te zijn geweest. Begon al tijdens de transfer in het hotel nog voordat ik op de KLM-vlucht zat. Ik heb ook flink op mijn flikker gehad, maar niet ontslagen. 'Niels, jij gedraagt je verder wel he, wij verzorgen jou.' Ik heb geen kwade dronk dus het lukt wel.
Alcohol en cocaine zijn een zeer goede combinatie om 1. Over te werken en 2. Alles te durven.quote:Op woensdag 28 april 2021 22:17 schreef Abid het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een slechte wereld.
Dat laatse wat je zegt. Wel 'ns gezeild op een kleine boot? Je lichaam is dan continue bezig met evenwicht en dan krijg je ook spierpijntjes van spieren waarvan je niet wist dat je die spieren had. Weer op de wal staan voelt dan stevig apart omdat je 'ingeslingerd' bent.quote:Op woensdag 28 april 2021 21:44 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Klopt elke actie vergt weer van andere spieren. Ik heb vorig jaar een dag straattegels gelegd ook met zo'n snijmachine die tegels halveren. Ik heb toen 3 dagen spierpijn gehad op plaatsen waar ik niet eens wist dat ik daar spieren had.
Ja ik ga me zo meteen een kipkrokant schnitzel kopen en gewoon lekker eten.quote:
Is jouw gras ook al dor? Groetjes van mijn tuin naar jouw tuin.quote:Op donderdag 29 april 2021 10:35 schreef spinazieruiker het volgende:
Waar blijft hier de regen?
Ik vraag dit voor mijn tuin
Heb twee weken geleden geverticuteerd, bemest en doorgezaaid. Sindsdien is er geen spat water gevallen. Wel een paar keer gesproeid maar vanweg de droogte en lage temperaturen groeit er nog weinigquote:Op donderdag 29 april 2021 10:37 schreef Abid het volgende:
[..]
Is jouw gras ook al dor? Groetjes van mijn tuin naar jouw tuin.
quote:Op donderdag 29 april 2021 09:37 schreef Catkiller het volgende:
Weten jullie of het klopt dat Braddie en Ama een relatie hebben????
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?quote:Op donderdag 29 april 2021 11:32 schreef Duveldrinker het volgende:
Zou onze welgevormde vriend nog slapen?
Hij is nu influencer, ik heb verdomme twee kipkrokantschnitzels gemaakt...quote:Op donderdag 29 april 2021 11:32 schreef Duveldrinker het volgende:
Zou onze welgevormde vriend nog slapen?
Het is altijd goed om eerst iemand anders te zien stuntelen zodat je die fouten niet zelf hoeft te makenquote:Op donderdag 29 april 2021 13:19 schreef Abid het volgende:
[..]
Hij is nu influencer, ik heb verdomme twee kipkrokantschnitzels gemaakt...![]()
Ik kreeg ze wel beter gebakken dan hem, omdat ik wel weet hoe je kookt.
Ja vraag me alleen af of dit hem een influencer maakt of niet. Als ik straks ook nog een Wagner Big City Budapest in de oven flikker ga ik me toch wel lichtelijk zorgen maken om mijn eigen geestelijke gesteldheid.quote:Op donderdag 29 april 2021 13:21 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Het is altijd goed om eerst iemand anders te zien stuntelen zodat je die fouten niet zelf hoeft te maken
Het is aan jou om hem een influencer te maken door straks een Wagner Big City Budapest te gaan halen.quote:Op donderdag 29 april 2021 13:25 schreef Abid het volgende:
Ja vraag me alleen af of dit hem een influencer maakt of niet. Als ik straks ook nog een Wagner Big City Budapest in de oven flikker ga ik me toch wel lichtelijk zorgen maken om mijn eigen geestelijke gesteldheid.
Zou je dat willen Braddie?quote:Op donderdag 29 april 2021 13:26 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Het is aan jou om hem een influencer te maken door straks een Wagner Big City Budapest te gaan halen.
Waar woon je Spinazie ruiker ik heb niets te verliezen vertel me maar waar je woont?quote:Op donderdag 29 april 2021 13:30 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaccin-review? Moet niet kanslozer worden.quote:Op donderdag 29 april 2021 13:37 schreef Abid het volgende:
Nog 2 nachtjes slapen en hij krijgt zijn vaccin.
quote:Op donderdag 29 april 2021 13:37 schreef Abid het volgende:
[..]
Waar woon je Spinazie ruiker ik heb niets te verliezen vertel me maar waar je woont?Ik spreek liever af op neutraal terrein. Hilversum Sportpark uurtje of vier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan Loosdrecht ook?quote:Op donderdag 29 april 2021 13:53 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik spreek liever af op neutraal terrein. Hilversum Sportpark uurtje of vier?
Pfizer is tot nu toe een prima vaccinquote:Op donderdag 29 april 2021 13:46 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Vaccin-review? Moet niet kanslozer worden.
Ik wacht de review van TheBradge wel afquote:Op donderdag 29 april 2021 14:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pfizer is tot nu toe een prima vaccin
Okee, die kan het ook waarschijnlijk beter verwoorden dan ikkequote:Op donderdag 29 april 2021 15:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wacht de review van TheBradge wel af
Wie eet nu kipblokjes?quote:Op donderdag 29 april 2021 17:15 schreef okselzweet het volgende:
Toch maar weer even benadrukken hoe totaal niet vervelend hij het vindt dat ie weer op dumpert staat en mensen hem uitlachen
Wat een zelfkennis héquote:Op donderdag 29 april 2021 17:15 schreef okselzweet het volgende:
Toch maar weer even benadrukken hoe totaal niet vervelend hij het vindt dat ie weer op dumpert staat en mensen hem uitlachen
R.I.Pquote:Op donderdag 29 april 2021 19:09 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Vanmorgen vaccinatie gehad.![]()
Ik voel me wel beroerd.
Dat lijkt me logisch met al die 5g die ze in je hebben gespoten. Je bent nu praktisch een wandelende telefoonquote:Op donderdag 29 april 2021 19:09 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Ik voel me wel beroerd.
Werk je in de zorg of ben je obees of oud?quote:Op donderdag 29 april 2021 19:09 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Ik voel me wel beroerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |