quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Dit is echt zo'n idee dat in theorie heel leuk lijkt, maar in de praktijk alleen maar jaloezie zal creëren.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:45 schreef Hexagon het volgende:
Met je beste vriend gaan daten. Goed recept voor ruzie.
Enorme kneuzen ook. Die chick is hier zo klaar mee.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:45 schreef Hexagon het volgende:
Met je beste vriend gaan daten. Goed recept voor ruzie.
Echt hequote:Op woensdag 28 april 2021 19:50 schreef FOKoffieleut het volgende:
lieke gaat er met die meid vandoor
Alsof jij niet van die twee houdt.quote:
Griet in lila is veel te ordinair voor Lieke. Die zoekt een kopie van zichzelf. Blond en een rollende r.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:50 schreef FOKoffieleut het volgende:
lieke gaat er met die meid vandoor
Dus je zegt bij het programma dat je graag thuis bent en houdt van sleutelen aan je motor?quote:Op woensdag 28 april 2021 19:53 schreef Nine. het volgende:
[..]
Maar ik loop er niet mee te koop. Toch?
Ik hang graag op de bank en in mijn zolderkamer. Een motor heb ik nietquote:Op woensdag 28 april 2021 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Dus je zegt bij het programma dat je graag thuis bent en houdt van sleutelen aan je motor?
Als een mythologisch wezen, een tegenstander in the Witcher of zo.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:59 schreef Nine. het volgende:
[..]
Klinkt als een goedkoop kledingmerk of iemand die haar kinderen vermoord![]()
Ik vind die paarse wel lekkerquote:Op woensdag 28 april 2021 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee jongens. Echt. :’) En dan die troela in lila.
Alleen die Lieke is leuk.
Lieke is zeker leuk.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Deze twee jongens. Echt.En dan die troela in lila.
Alleen die Lieke is leuk.
The Witcher is wel tof natuurlijkquote:Op woensdag 28 april 2021 20:00 schreef NoCigar het volgende:
Als een mythologisch wezen, een tegenstander in the Witcher of zo.
Is echt zoeken naar een speld in een hooiberg jaquote:Op woensdag 28 april 2021 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Powerkoppel![]()
Die Amerikaanse homo heeft de pech dat ie homo is. Hij zoekt iets serieus en is zelf monogaam en serieus. Alleen zijn wereldje niet.
Als die geen homo was, dan was elke vrouw van d'r stoel gegledenquote:Op woensdag 28 april 2021 20:03 schreef Pisces29 het volgende:
Powerkoppel![]()
Die Amerikaanse homo heeft de pech dat ie homo is. Hij zoekt iets serieus en is zelf monogaam en serieus. Alleen zijn wereldje niet.
Zou best kunnen. Lief oprecht karakter en belachelijk goed lichaam.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:04 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Als die geen homo was, dan was elke vrouw van d'r stoel gegleden
Hij kan op knopjes drukken ofzo.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Deze blonde is net ff te intelligent voor deze proces manager of wat ie ook is.
Dat heet toch gewoon vlees?quote:Op woensdag 28 april 2021 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Wel erg wereldvreemd als hij geen biefstukjes kent.
Vreet zeker alleen hutspot, boerenkool en zuurkoolquote:Op woensdag 28 april 2021 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Wel erg wereldvreemd als hij geen biefstukjes kent.
Achter aansluitenquote:Op woensdag 28 april 2021 20:08 schreef DKUp het volgende:
Die chick in het wit is ook niet verkeerd.
quote:
Moest lachenquote:Op woensdag 28 april 2021 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]In sommige gevallen wil je graag een posthistorie van mensen zien voor je afspreekt.
Zijn pohi zal toch niet zo'n verrassing zijn?quote:Op woensdag 28 april 2021 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
In sommige gevallen wil je graag een posthistorie van mensen zien voor je afspreekt.
Nope.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
Zo 'n lekkertje van 25 zit er niet op te wachten om stiefmama te moeten spelen
Een complimentje over iemands voorgevel is wel een pluspunt natuurlijk.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]In sommige gevallen wil je graag een posthistorie van mensen zien voor je afspreekt.
Ze lijkt veel ouder. Maar idd. Kind van 2 en co-ouderschap. Neuh.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:10 schreef 3rr0r het volgende:
Zo 'n lekkertje van 25 zit er niet op te wachten om stiefmama te moeten spelen
Meer een type voor mij jaquote:Op woensdag 28 april 2021 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Kledingkeuze van Lieke is wel een beetje passend bij een juf.![]()
Ze is overigens te netjes voor deze jongen en ook die andere.
quote:
Ja, een tweede date dus.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Tweede date is er dus niet geweest. Enkel iets rechtstreeks na de date.
Zeg dat wel, ja. Mijn hemel.quote:
En dan heb jij iets tegen All Stars?quote:Op woensdag 28 april 2021 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Tweede date is er dus niet geweest. Enkel iets rechtstreeks na de date.
Als je iemand corrigeert moet je zorgen dat het klopt, sukkeltje. Kijk even terug anders.quote:Op woensdag 28 april 2021 20:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, een tweede date dus.
Zelfs bij een herhaling zit je er gewoon naast.
Ik mis de link nu even.quote:
Er stond toch geen positieve kreet van mij?quote:
Sukkeltje?quote:Op woensdag 28 april 2021 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je iemand corrigeert moet je zorgen dat het klopt, sukkeltje. Kijk even terug anders.
Opnames nieuwe seizoen beginnen aankomend weekendquote:Op woensdag 28 april 2021 22:15 schreef RipCity het volgende:
Paul de leeuw heeft deze week podcast over first dates met Sergio en Victor e.a. https://podcasts.apple.co(...)6812?i=1000518921890
Ze zenden nu herhalingen uit.quote:Op donderdag 29 april 2021 16:19 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk ik kan dit ff terugkijken.
Maar op NPO staat als laatste 13 april.
O...quote:
Deze gabber niets voor je?quote:Op donderdag 29 april 2021 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Goed haar en baardje. En zwarte outfit.
Soort zoekt soortquote:Op donderdag 29 april 2021 19:32 schreef Pisces29 het volgende:
Oh God. En dit kom je dan idd op feestjes tegen. Helemaal strak van de pillen en je komt er niet meer van af.Wel een sympathieke jongen.
Nee.quote:
Deze dude.quote:Op donderdag 29 april 2021 19:38 schreef NoCigar het volgende:
Wie is er gabber? Ik val net binnen en herken er nog niemand in.
Die lange loser tegenover die semi-Transformerquote:Op donderdag 29 april 2021 19:38 schreef NoCigar het volgende:
Wie is er gabber? Ik val net binnen en herken er nog niemand in.
bij die hoofdconductrice? Oh ja, ik hoor het al. Jammer van die tatoeages zeg, dat rood met zwart vind ik verder wel mooi.quote:
'Stukje uiterlijk'quote:Op donderdag 29 april 2021 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Blond meisjesachtig. Die vrouw met bril was dus te oud.
En deze zoekt een raemon sluijterquote:Op donderdag 29 april 2021 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Hij zoekt ook Daniël de Ridder en hoopt met een nee ook extra dm’s te krijgen.
En dertig jaar te oud, maar haar dochters wekken zeker zijn interesse.quote:Op donderdag 29 april 2021 19:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
En deze zoekt een raemon sluijter
Op zich maakt het niet uit, dacht ik, tot ik me bedacht dat ik Henk ook lastig zou vindenquote:
...ondertussen, op het schoolplein...quote:Op donderdag 29 april 2021 19:45 schreef NoCigar het volgende:
En dertig jaar te oud, maar haar dochters wekken zeker zijn interesse.
Het zit je wel diep bij haarquote:Op donderdag 29 april 2021 19:46 schreef DKUp het volgende:
Ze heeft geen tieten, maar twee ruggen dat hardcore-figuur.
Dit is het tegenovergestelde eigenlijkquote:Op donderdag 29 april 2021 19:47 schreef NoCigar het volgende:
Vincent lijkt me een gezellig type. Weer zo'n bourgondische Brabander zeker weer.
Dat was 'de grap'.quote:Op donderdag 29 april 2021 19:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit is het tegenovergestelde eigenlijk
Net als z’n kapsel. Net een hond uit de regen.quote:
Beetje triest ja. Staat hem uiteraard vrij maar toch.quote:
Je hebt ook vrouwen van die leeftijd die zich ook zo noemen. Gênant.quote:Op donderdag 29 april 2021 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje triest ja. Staat hem uiteraard vrij maar toch.
Ik noem mijn vriendinnen ook gewoon meiden, ongeacht leeftijd, maar dat is niet om bewust jong te bestempelen.quote:Op donderdag 29 april 2021 19:55 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Je hebt ook vrouwen van die leeftijd die zich ook zo noemen. Gênant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |