Dwarrelt het dan niet alle kanten op?quote:Op woensdag 28 april 2021 18:10 schreef Meridiaan het volgende:
Is een plumeau iets?
(Geen idee hoor)
Dat weet ik niet eerlijk gezegd, ik heb er geen.quote:Op woensdag 28 april 2021 18:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dwarrelt het dan niet alle kanten op?
Niet als de plumeau een beetje statisch is.quote:Op woensdag 28 april 2021 18:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dwarrelt het dan niet alle kanten op?
Heb de boeken juist een beetje verspreid staan zodat het meer opvalt hoe belezen ik ben maar dat vergroot wel het schoonmaakoppervlaktequote:Op woensdag 28 april 2021 18:21 schreef maily het volgende:
Leg je boeken op stapels.
Van onder naar boven = van groot naar klein. Of allemaal dezelfde maat.
Dat is al makkelijk schoonvegen met een plumeau.
En stapel de boeken als het kan tot aan de plank erboven. Scheelt ook weer.
Je kunt ze ook stapelen en dan met de ruggen naar de voorkant; en dat op één lijn houden. Dan wordt het daarachter minder snel vuil.
Bij Bol.com verzenden ze in een neutrale doos je kan er evt nog een andere naam op laten zettenquote:Op woensdag 28 april 2021 18:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb de boeken juist een beetje verspreid staan zodat het meer opvalt hoe belezen ik ben maar dat vergroot wel het schoonmaakoppervlakte
Plumeau heb ik trouwens niet en kan ik als man niet kopen
Gewoon online bestellen. Het kan net als speeltjes van Easytoys anoniem bezorgd worden.quote:Op woensdag 28 april 2021 18:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb de boeken juist een beetje verspreid staan zodat het meer opvalt hoe belezen ik ben maar dat vergroot wel het schoonmaakoppervlakte
statische doekjes van de action.quote:Op woensdag 28 april 2021 18:34 schreef marcb1974 het volgende:
Swiffer, die houdt het stof redelijk vast
quote:Op woensdag 28 april 2021 18:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja, dit.quote:Op woensdag 28 april 2021 18:15 schreef Sumppi het volgende:
Met een zacht borsteltje op de stofzuiger.
Dit vind ik een goede tip. Staat dat ook zo op de verpakking?quote:
Wat een vreemde opmerking. Haal meestal schoonmaakspul bij de Actionquote:Op woensdag 28 april 2021 18:57 schreef maily het volgende:
[..]
Als man kan hij ook niet naar de Action natuurlijk.
Daar verkopen ze ook plumeau's.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit vind ik een goede tip. Staat dat ook zo op de verpakking?
[..]
Wat een vreemde opmerking. Haal meestal schoonmaakspul bij de Action
Ja, je hebt twee maten. Gewoon de goedkoopste pakken. Ligt bij de schoonmaakspullen.quote:Op woensdag 28 april 2021 19:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit vind ik een goede tip. Staat dat ook zo op de verpakking?
[..]
Wat een vreemde opmerking. Haal meestal schoonmaakspul bij de Action
Ja dat begrijp ik maar ik kan toch niet met een plumeau door die winkel lopen. Wat moeten de mensen daar wel niet van denkenquote:
Kijk die Mortaxx, lekker bezig. Die gaat zeker zijn boekenkast schoonmaken. Zoiets?quote:Op woensdag 28 april 2021 19:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik maar ik kan toch niet met een plumeau door die winkel lopen. Wat moeten de mensen daar wel niet van denken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |